Şimdi Ara

Telefon, bilgisayar, tablet ve akıllı saatlerde cayma hakkı kaldırıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
5
Favori
15.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
77 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karandiru kullanıcısına yanıt
    Açılmamış olsa bile diyor farkinda mısın ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • skywalkercry S kullanıcısına yanıt
    Hocam üründe sorun varsa 2 yıl süre ile garantili ürün servis raporu ile değişimi şart.
    Ama adam diyor ki ben servise vermem,ben teyit ettim bu kâfi diyor.

    Peki onun boş yere kullanıp iade ettiği cihazı iade alacak olan satıcı yine başkasına satacak,o alıcının suçu ne?

    Belki 10 gün kullanıp suç işledi.

    Bu şekilde herkes daha dikkatli seçecek alacağı ürünü bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • O tarihe kadar iadesi yapılmış ürünler o tarihten sonra da yeni müşterilere gönderileceği için paket açılımı sırasında video kaydı yapmak gerek.
    Her ne kadar iade hakkım elimden alınmış olsa da bir başkasının elinden çıkmış bir ürünü sıfır diye kabul etmem.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Seçimleri o kadar sabırsızlıkla bekliyorum ki anlatamam. Vatandaşın yararına çalışan hiçbir şey yok. Taksiti kaldırarak zaten olmayan alım gücünü yok ettiler, şimdi de böyle anlamsız kararlar alıyorlar. Bu saatten sonra alınacak ürünün kusuru olsa bile ve bu kusur gözle görülmeyen bir kusursa satıcı iade almayacaktır. Tek çözüm yine tüketici hakem heyeti olacak. Uzayan saçma sapan bir süreç başka hiçbir şey değil.

  • sanki iade alıyorlardı. Bin dereden su getiriyorlardı.

    Hepsi buradadan başka yerde teşhirde olmayan bir laptopu aldım. Sadece açtım. Ekranı çok kötüydü. Kapattım gönderdim hediyesiyle birlikte.Hediyesini iade aldılar laptopu almadılar. Belli bir meblağın üstünde olduğu için de THHye başvuramadık.

    Artık görmeden ürün alamayacaksın... ticaret azalacak mağduriyet artacak.
    Sahi maksat ne idi ?

  • Ulan daha düne kadar yararımıza düzenlemeler yapılmıştı ne oldu da döneklik yaptınız lannn???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLasTeaR -- 23 Ağustos 2022; 14:52:29 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Ürün açılmamış olsa bile diyor belki yanlışlııkla sipariş verdim böyle saçma bişey olabilir mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gerçekten kusurlu ve eksik siparişler müşterinin elinde patlayacak. Teknik servis ve hakem heyeti ile uğraştıracak bir düzenleme.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dolandırıcı satıcılara gün doğdu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Her geçen gün hukuk devleti olmaktan daha da uzaklaşıyoruz. Tüketici hakları adına üzücü, hukuk devleti adına da utanç verici bir adım. Devlet, millet için vardırı benimseyen devlet anlayışından; yandaş iş adamlarını zengin eden, yandaş taksi durağı ağlarını, tüm taksici şikayetlerine rağmen, ülkemizi turistlere ve dünyaya küçük düşürmelerine rağmen hiçbir şey yapmayan, marketlerdeki fiyat artışlarına seyirci kalıp, göstermelik denetimler yapan, bankaların rekor kârlar açıkladığı, Çanakkale'de şehitlerinin kurtardıları toprakları, vatandaşlık ile birlikte satan, ülkeyi sığınmacı çöplüğüne çeviren, insanın emeğini çok uluslu şirketlere ucuz işgücü olarak satan, halk oligarklar ve sömürü için vardır diyen bir devlet anlayışını benimsedik.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ölü piksel olan monitörler elde kalır artık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kimse ürün almaz kar edeceklerine firmalar zarar etmeye başlarlar olacağı bu ticareti azaltırsın daraltmakla bir şey kazandık sanıyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Birçok ülkede hükümetler tüm aldıkları kararlarda önce vatandaşın hakkını korur. Özellikle ticari mal alışverişlerinde vatandaş yararı gözetilir. Bizde ise görüldüğü üzere tam tersi.Bu hakem heyetlerinin işini biraz daha artıracak.

    Avrupa ve özellikle ABD’de bırakın elektronik ürünleri adamlar giysiyi alıyor, 2-3 gün giyip kullanıyor sonra iade ediyor. Tabii ki giyim ürünlerinde bu biraz şımarıklık, abartı ama elektronik ürünlerde cayma hakkı devam etmeli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • karandiru kullanıcısına yanıt
    Çıkarsınlar abi ne fark eder ? O telefonu üretenler, satanlar zaten rekor karlar elde ediyorlar.
    Senin, benim gibi sabit maaşla çalışan adamlar en son teknolojiyi kısa bir sürede olsa kullanabiliyoruz. Burada sorulması gereken asıl soru şu esasında, ülkemizde elektronik cihaz almak neden bu kadar zor ? Millete verilmiş hakkı geri alıyorlar, zaten son zamanlarda biz TC vatandaşlarının yararına biz düzenleme ben hatırlamıyorum.

  • yunusbeen kullanıcısına yanıt
    Türklüğü 2. Sınıf vatandaş yapan bu zilletten seçimde hesaplaşacağız

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • skywalkercry S kullanıcısına yanıt
    Orası netleşir daha hocam, kapalı kutu olarak iade edilmesi gerek ama onu da istismar edenler var maalesef,adam cihazı alıp 14 gün kargodan geldiği gibi bekletiyor,14.gun de olduğu gibi iade ediyor.

    Satıcı hem ürünü başkasına satmaktan oluyor hemde bir sonraki satıştan gelecek para bir 14 gün daha ileri atıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tek iyi yanı taksitli alışverişlerin ücret iadesi tek seferde limitinin tamamı açılacak. Taksitli alışverişlerde bu sıkıntıı bir şeydi, malı iade etsen de limitin taksit taksit açılıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ipli jeton -- 23 Ağustos 2022; 15:1:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gcb1903 kullanıcısına yanıt
    Yaw he he diyesim geliyor..
    Bir de parti isimleri zikredilmiyor mu insanin sinirleri hopluyor! Siyasi vaatlere itibar etmeye devam eden bu güruh sayesinde bu hallerdeyiz, ne yazik hala ayni kafada devam ediyorsunuz. Ahmet gider Mahmut gelir, vatandas da böyle kendi hayal dünyasinda yasayip gider..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MunOG kullanıcısına yanıt
    Yapacak bişey yok her şeyde art niyet ararsak satıcı tarafındanda bir sürü hile hurda var tüketici gözünde hep bakıyorsun olaya müşteri her zaman haklıdırbence şöyle yapılmalı bunu büyük firmalar yapıyor zaten senin alıcı profiline bakar bu adam ne almış kaç ürünü iade etmiş bakıyor puanını veriyor ona göre senden malı alır veya almaz böyle olur nasış ki bankalar herkese kredi vermiyorsa böyle birşeyde olabilir.. Ama sen hiç kimse iade edemez rersen satıcıya bırakıyorum onun dediği
    Olur dersen iş çığrından çıkar…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • karandiru kullanıcısına yanıt
    Kutusu açılmamış ürünlerde iade olmayacak diyor yalnız. Bir ürün aldın ve iddia edilen bazı özellikleri yoksa ve sen sırf o özelliği için almışsan onuda iade edemeyeceksin bu düzenmeyle.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.