< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Telefon, bilgisayar, tablet ve akıllı saatlerde cayma hakkı kaldırıldı (9. sayfa)
-
-
Bende sizinle aynı fikirdeyim üst mesajımı görebilirsiniz, 2. postu "samuray_x" nickli arkadaşa cevap olarak yazdım.
-
Ben esnaftan telefon alacağıma 500 tl fazla verip zaten her zaman satıcısı kurumsal olandan alıyorum. Ülkenin çoğunluğu da benim gibi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam kime göre neye göre ben de elimden geldiğince kurumsal tercih ederim ama 500 tl benim için veya başka biri için büyük para olabilir. Satıcıları denetlemek zor bir şey değil veya birkaç düzenleme ile keyfi iadeyi bitirmek. Fakat servisler bile tüketiciye yamama peşindeyken gelip de buraya biz iadeyi yasakladık diyemez kimse. Gerçi dedilerde neyse.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2015 ten beridir hb ve sonrasında Amazon kendi satıcı olarak aldığım hiçbir telefondan laptoptan sorun yaşamadım. Keyfi iade yapmadım. Ama pazaryeri satıcıları için aynısını söyleyemem, kullanıcıya madik attiklarinda iadesi thh kararı veya satıcı inisiyatifine kalacaksa fiziksel mağazadan almak daha mantıklı olur ki en son 2011 de blackberry bold almıştım golddan :D o zamandan beridir mağazadan telefon almamış biriyim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu herşey de öyle mahalle arası bakkallar kimse almıyor ki cok nadir gidip büyük mağazadan ucuza alıyorsun markette de var aynı durum.
Sen gidip büyük marketten alıyorsun iade edebildiğin için veya daha ucuza alabildiğin için.SKTsi geçmiş ürününü iade edebiliyorsun.Bakkaldaki adamla belki 2 saat laf dalaşına gireceksin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sistem iki taraf tarafından da suistimal ediliyor ne yazık ki.
Gerçekten işe yarıyordu. Benim aldığım monitörde ışık sızması vardı, cayma hakkı sayesinde iade etmiştim. Eğer servise gitseydi, tamir etmeden geri göndereceklerdi.
-
Satıcılar kusurlu ürün satmayacaksa, iadeyi kaldırıp garantiyle vs muhattap olmaya tamamım.
Olay bu kadar basit.
Ayrıca çıkmış yasayı niye tartışıyoruz ki. Görende kamuoyu oluşturup iptal edeceğiz sanar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Zaten artık garantili olmayan servisi olmayan ürün pek satılmıyor. Servis sorunu tespit edip belirtecek
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kusuru kim tespit edecek tabi ki yetkili servis yani her türlü kullanıcı mağdur bekle babam bekle.
-
Markalı ürünlere avantaj sağlar... Nasıl olduğu belli olmayan ürünlerden alıcı uzak durur. 14 gün beleş kullanırım sonra keyfime gire iade ederim gibi düşünce alıcıda yok olur
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
fırsatçılar ağlıyor:))
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İPhone 11 gibi üretim kalitesi düşük cihazlar ne olacak kutudan sürekli çizik ezik çıkıyor? Kabul edip kullanıcak mı insanlar? Nasıl olacak?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Üretici farklı ithalatçı farklı satıcı farklı. Satıcılar rekabet nedeniyle yüksek kâr elde etmiyorlardır muhtemelen.Teknosa, vatan bilgisayar , Gold PC, bimeks ile kurumsal firmalarla rekabet ediyorlar sonuçta ki zaten son 2 firmada battı ,batan diğer firmaların yanına gitti
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
+1
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilgisayar derken ??? Kurulu hazır bilgisayarlar ve laptoplar mı? Oem parçaları giriyor mu bu yasaya sadece işlemci anakart vs.? Doğru düzgün haber yapsanız açıklayıcı.
-
Ozaman sıfır ürün almanın değeri kalmaz yurt içinden birsey alanında mantığı yok çoğunluk 2.eli tercih eder yada benim gibi yurt dışı siteleri tercih eder.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu kararlardan da anlaşılıyor zaten ama diğer bir planları da tüketici hakem heyetlerini de kaldırmak veya sayılarını düşürmek, vatandaşın süreç uzunluğundan buralara başvurmamasını sağlamak.
Ver yetkiyi gör dedi. Tek yaptığı iş her attığı imza bu vatandaşın zararına, zenginlerin lobilerin yararına.
Bakın bu sistemden sonra sadece zengin daha zengin, fakir daha fakirleşti.
Tek becerdiği iş bu yetkisi ile bu oldu.
Ahirette ateşleri bol olsun lobilere çalışanların
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 312 . -- 24 Ağustos 2022; 13:26:44 > -
Bu işi meslek edinmiş şerref haysiyet yoksunları yüzünden bütün milletin hakkına girmek nedir peki,hak mıdır..
Servis kurulumu yapılan ürünlerde de keyfi iade kaldırılmış..servisin kurduğu üründe keyfi iade kim yapıyor ki zaten ama şimdi kusur da olsa millet servisle papaz olacak iyice..
Telefon,bilgisayar,tabletlerde iş daha da karışacak yalnız.müşteriye çizik vs.ürün gönderildiğinde müşteri nasıl anlatacak peki kendi yapmadığını ya da satıcı kabul edecek mi bi bakalım o ürünü tekrar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 23 Ağustos 2022; 17:50:57 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben iadenin yasaklanmasını desteklemiyorum. ideolojik olarak elimdeki hak ne olursa olsun alınmasını desteklemem.
500 TL 2 sene önce büyük paraydı şimdi büyük para değil. Bu hizmet ile alakalı bir durum.
1.5 sene önce aldığım anker şarj cihazım arızalandı ve servis bilgisi için Amazon’a yazdım. Bana servis ile uğraşmayın ürünü bize gönderin parasını iade edelim dediler. Eğer aynı ürünü tekrar alırsam zam geldiyse aradaki farkı da iade edeceklermiş.
Bana küçük esnaf bu hizmeti verebilir mi ? Verebilecek olsa bile verir mi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bob_marley_232 -- 23 Ağustos 2022; 17:48:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X