Şimdi Ara

Telefon, bilgisayar, tablet ve akıllı saatlerde cayma hakkı kaldırıldı (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
383
Cevap
5
Favori
15.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
77 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alış verişlerde tüketici yararına(!) çok daha fazlası getirilecek, bazı şeyler tamamen bitecek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son zamanlar da verilen en doğru karar. DH de sürekli telefon alıp sürekli iade eden amipler den kurtuluyoruz artık. Uyanık DH ölücü ve dolandırıcılarına bir tokatta devletten

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazonu hunharca kullanıp sonra sümüklü mendil gibi harcayanlara gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nostalji16 kullanıcısına yanıt
    Yalnız kusurlu ürünü de zor iade alır satıcılar bu yasadan sonra, uygulama da işler her zaman farklı işler, bunu unutmayın..ürünü biz size tertemiz gönderdik deyip çıkar içinden,olmaz şey değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 23 Ağustos 2022; 17:59:54 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistemin duzelmesi için ücretsiz kargonun kalkması lazım . Sipariş de iadede kargo müşteriye ait olursa her şey düzene girer . Zaten her sipariş de kargo içine eklenmiş olarak gönderiliyor . İade de kargo X2 mağazaya giriyor.

  • Amerika da tam tersi hiç bir sebeb belirtmeden iade edebiliyorsunuz tüketici toplumun dezavantajları.. çok rezil bir karar bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Küçük esnafı koruyacağız derken iyice batıracaklar. Bu düzenlemeler büyük ve güvenilir satıcılara yarar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ürün alıp iade eden arsızların yüzünden tüm millete olan oldu. Bence alışveriş geçmişini de kıstas alsınlar ona göre böyle işlemlerde iade alıp almayacaklarına karar versinler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mrxy81 M kullanıcısına yanıt
    Satıcılar iade kargo ücretini de katmadıklarını taahhüt etsinler fiyatlara anlaşalım. Ayrıca iadeyi de anlaşmalı kargolardan ucuza yapacağız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tüketici isen bize zarar verir diyorsunuz. Satıcı iseniz hele şükür diyorsunuz . Tüketici olarak , kardeşim bir ürün arızalı değilse eksiği gediği yoksa ürünü neden geriye yollayayim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olan yine müşteriye olacak gibi duruyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mükemmel bir haber. Alıp 10 gün kullanıp hava atıp keyfi iade eden fakirler bu işin cılkını çıkarmıştı. Çok iyi oldu. Artık internetten aldığımız hiçbir telefon ve tabletin kullanılmış bir şekilde gelme ihtimali olmayacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bob_marley_232 kullanıcısına yanıt
    Aynı amazon 2 sene önce aldığım (500 tl) dock arizalandigi için para iadesi yapacağını belirtti. yenisinin 1000 tl üzerinde olduğunu ve ürünün tamir edilmesini istedim yok dediler sadece iade alabiliriz.Parasini iade ettiler bende docksuz kaldım.500 tl ilede yeni bir dock alamıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rock_Rage R kullanıcısına yanıt

    Benim aylık Amazon alışverişim 5000TL üzerindedir. Ülkemizde ilk hizmete basladigindan beride prime uyesiyim.


    Müşteriye göre davranıyorlar mı bilmiyorum ancak hiç mağdur olmadım. Geçen hafta aldığım multivitamin adeti eksik çıktı onu da hemen telafi ettiler tek kelime etmeden


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok saçma bazen elektronik bir ürün alıyorum. Ertesi gün çok daha fazla fiyati düşüyor. Bazen bu fark çok ciddi oluyor. Haliyle kargo kutusunu bile açmadan iade edip yenisini alıyorum. Şimdi benim günahım nedir? Kullanıp iade edenler yüzünden ben niye buna katlanmak zorundayım. Kutusu açılmamış ürünü neden iade almiyorsun? Sebep ne awk.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sonucunda işimi göremediğim alışverişin bedelini bana ödetebileceğini düşünen küçük esnaf kendini bitirir. Eski kanunun o şekilde yapılmasının bir nedeni var, esnaflık zaten bitti, şimdi de e-esnaflığı bitirecek vizyonsuzlar.

  • apollo34 kullanıcısına yanıt
    Klonlanmış telefon, tüketiciye ulaşmadan evvel klonlanmış ise, ayıplı maldır. BTK kayıtlarındaki klonlanmış tarihi kargonun teslim tarhinden önce ise her türlü iade edersin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahmetkaraci kullanıcısına yanıt
    Cevaba bak. Şeytanın aklına gelmez. Ne kadar akıllıca. Ülkede servisler düzgün çalışmıyor. Sorunlu ürünü bişey yok diyip geri yolluyorlar. Halkı dolandırma peşinde bi çok servis de.

  • DeepBluee2 kullanıcısına yanıt

    Orası özgürlükler ülkesi burası baskı ve yasaklar ülkesi

  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.