Belki sizler de aynı sorunla karşılaştınız. Bir süredir TTnet altyapısını pazarlayan bir ADSL Servis Sağlayıc ile 8 MBit desteği almak için uğraşıyorum.
Bir türlü Modem ile ADSL bağlantısı kuramadık. Modem Flynet. Daha önce 1 MBit i bununla kullanıyordum. En son gediğimiz nokta. Turk Telekom un kontrollarına göre ankastreye kadar hat sinyali normalmiş ama Modemi bir türlü göremiyorlarmış. Bu nedenle Ankastre den eve gelen hattı yenilememi önerdiler.
Burada takıldığım nokta eğer bu hat sorunu başvuruyu TT den yapsaydım, kendileri yeni kablo çekme işini çözebilecekler miydi, yoksa her halukarda ben bu işi Telekomdan anlayan bir elektrikçiye mi yaptırmam lazım.
Her elektrikçi bina içi tesisata dokunabiliyor mu?
Birde önerileriniz, yapabilecek kişi olarak varsa yer Kozyatağı özel mesaj atabilir.
Yorum ve tecrübeleri bekliyorum,
Tşk,
TTnet sözleşmesinde bina içi tesisat bizi ilgilendirmez deniyor. Hertürlü bu işi bir elektrikçiye yaptırmak zorundasın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme