Şimdi Ara

Telefon Sigortası Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
57.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Samsung Galaxy S3 alırken cepkask sigortası yapalım dedi teknosa ve yaptık. Telefonda olan bir arıza üzerine garantiye gönderdim ama 664TL fatura çıkarmışlar ve anakartta sorun varmış. Telefonu alıp kaskoya göndersem sonuç alabilir miyim? Bu konudaki önerileriniz neler?



  • Tam detayları yazarsanız yardımcı olabilirim. Tam olarak hasar nedir ve kullanıcı hatası mı? Ayrıca hasar tarihinden 5 gün içerisinde göndermelisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Tam detayları yazarsanız yardımcı olabilirim. Tam olarak hasar nedir ve kullanıcı hatası mı? Ayrıca hasar tarihinden 5 gün içerisinde göndermelisiniz.
    Pm attım durumu ordan ayrıntılı anlatabilirim.
  • cep kask ise yaramuyor 1ay once basima gelmisti forumda cep kask diye arama yaparsaniz konuyu bulabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukkk

    cep kask ise yaramuyor 1ay once basima gelmisti forumda cep kask diye arama yaparsaniz konuyu bulabilirsiniz
    Faruk, gönderdiğin cihazla ilgili sana red verdiler mi? Verdilerse sebebini yazar mısın? Belki yardımcı olabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Faruk, gönderdiğin cihazla ilgili sana red verdiler mi? Verdilerse sebebini yazar mısın? Belki yardımcı olabilirim.

    Alıntıları Göster
    Herkes yaramadığını söylüyor da benim bu adamlarda hakkım var ve bırakmam da.
  • mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=9060481&p=2#61940013. konu burada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukkk

    mobile.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=9060481&p=2#61940013. konu burada
    Konuyu gördüm ancak sorununuzu ve detayları göremedim. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Konuyu gördüm ancak sorununuzu ve detayları göremedim. Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    cep kask ile galaxy noteu aldığım gün sigortalattım..sigortalatmadan önce bi süre araştırdım.. haklarındaki şikayet oldukça fazlaydı.. genel şikayet ise telefonda bir problem olduğu vakit hemen kendilerine gönderilmemesi.. sigorta açıklamaları mevcut.. sigorta şartları içerisinde haklı olan sizseniz hertürlü paranızı alırsınız.. yalnız telefonunuzun değeri gün geçtikçe düştüğünden karşılayacakları miktarda düşüyor.. ardından sizin telefonunuzdaki problem sizden kaynaklı bir durum değil ise (anakarta nasıl zarar verebilirsiniz ki?) , garantili ise cihazınız garantiye gönderirsiniz size fatura falan çıkartamazlar.. tüketici haklarına giderseniz farklı bir durumda..

    çalıntı olayına gelirsek.. sen hırsıza kendi elinle verirsen,açık alanda masada falan unutursan cepkask geçerli değil..bu durum evinizi sigortalattığınız zaman ziynet eşyalarınız içinde geçerli..sigorta muhakkak kasa ister..ziynetler kasada durcak der yoksa zararınızı karşılamaz.. sonra sigortayı yaptırırken teldeki kadına direk internetteki şikayetleri sordum.. hakkınızda çok şikayet var ne diyorsunuz neden kaynaklanıyor diye.. kadının cevabı internetteki sorunların kaynağıyla aynıydı.. cihazları 5 iş günü içerisinde bize getirmemelerinden kaynaklanıyor dedi.. gerçektendede çoğu şikayet 5 iş günü muhabbetinden kaynaklanıyordu..

    herneyse tabiki inşallah kimsenin işi sigortaya düşmez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewr

    cep kask ile galaxy noteu aldığım gün sigortalattım..sigortalatmadan önce bi süre araştırdım.. haklarındaki şikayet oldukça fazlaydı.. genel şikayet ise telefonda bir problem olduğu vakit hemen kendilerine gönderilmemesi.. sigorta açıklamaları mevcut.. sigorta şartları içerisinde haklı olan sizseniz hertürlü paranızı alırsınız.. yalnız telefonunuzun değeri gün geçtikçe düştüğünden karşılayacakları miktarda düşüyor.. ardından sizin telefonunuzdaki problem sizden kaynaklı bir durum değil ise (anakarta nasıl zarar verebilirsiniz ki?) , garantili ise cihazınız garantiye gönderirsiniz size fatura falan çıkartamazlar.. tüketici haklarına giderseniz farklı bir durumda..

    çalıntı olayına gelirsek.. sen hırsıza kendi elinle verirsen,açık alanda masada falan unutursan cepkask geçerli değil..bu durum evinizi sigortalattığınız zaman ziynet eşyalarınız içinde geçerli..sigorta muhakkak kasa ister..ziynetler kasada durcak der yoksa zararınızı karşılamaz.. sonra sigortayı yaptırırken teldeki kadına direk internetteki şikayetleri sordum.. hakkınızda çok şikayet var ne diyorsunuz neden kaynaklanıyor diye.. kadının cevabı internetteki sorunların kaynağıyla aynıydı.. cihazları 5 iş günü içerisinde bize getirmemelerinden kaynaklanıyor dedi.. gerçektendede çoğu şikayet 5 iş günü muhabbetinden kaynaklanıyordu..

    herneyse tabiki inşallah kimsenin işi sigortaya düşmez..

    Alıntıları Göster
    Tam olarak açıklayayım,
    Sıvı teması olan cihazlarda iş günü olmaksızın 5 gün, düşme kırılma durumlarında 5 iş günü içerisinde cepkaska/teknokask a göndermek durumundasınız. Poliçeyi dikkatlice okumakta fayda var.
    Gönderirken evraklarınızı eksik göndermeyin,
    Fatura fotokopisi (ödeme yapılacaksa durum varsa aslı istenir.)
    Kullanan kişinin kimlik fotokopisi
    Fatura sahibinin kimlik fotokopisi
    Açıklamalı hasar beyanı (şu tarihte şu şekilde cihazımın şurasında hasar meydana gelmiştir. Adres, imza)

    Dikkat edilmesi gereken durumlar var, ikinci el cep telefonları direkt kapsam dışı. Kullanıcı da fatura sahibi de 18 yaşından büyük olmak zorunda. Fatura sahibinin 1. dereceden akrabası değilse kullanıcı, yine iptal olur. Cihazlarınızı göndermeden hatta cepkaska telefon etmeden önce bana pm atan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burhan -- 28 Temmuz 2012; 15:29:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    Tam olarak açıklayayım,
    Sıvı teması olan cihazlarda iş günü olmaksızın 5 gün, düşme kırılma durumlarında 5 iş günü içerisinde cepkaska/teknokask a göndermek durumundasınız. Poliçeyi dikkatlice okumakta fayda var.
    Gönderirken evraklarınızı eksik göndermeyin,
    Fatura fotokopisi (ödeme yapılacaksa durum varsa aslı istenir.)
    Kullanan kişinin kimlik fotokopisi
    Fatura sahibinin kimlik fotokopisi
    Açıklamalı hasar beyanı (şu tarihte şu şekilde cihazımın şurasında hasar meydana gelmiştir. Adres, imza)

    Dikkat edilmesi gereken durumlar var, ikinci el cep telefonları direkt kapsam dışı. Kullanıcı da fatura sahibi de 18 yaşından büyük olmak zorunda. Fatura sahibinin 1. dereceden akrabası değilse kullanıcı, yine iptal olur. Cihazlarınızı göndermeden hatta cepkaska telefon etmeden önce bana pm atan arkadaşlara yardımcı olmaya çalışırım.

    Alıntıları Göster
    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.

    hocam eski konuya yazıcam kusura bakmayın ama çok merak ediyorum
    mesela kafede otururken birisi geçerken eli çarptı içtiğimiz kahve telefona döküldü bu durumu bunlara bildirdik fakat nasıl kanıtlıyoruz o kısmı anlamadım ? yani isterlerse siz dökmüşsünüz derler geri yollarlar.
    ve teelefon elimden düştü ekranı tamamen catladı kullanılmaz halde bu durumdada değiştirme oluyormu?
    vede bu sigortayı yaptırmak çok gerekli birşeymi ( zararı genelde karşılarlarmı yoksa sigorta yaptığımızlamı kalırız ) yorumlarınızı alabilirmiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ßyİsMaİLCaN -- 10 Şubat 2013; 2:19:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.

    hocam eski konuya yazıcam kusura bakmayın ama çok merak ediyorum
    mesela kafede otururken birisi geçerken eli çarptı içtiğimiz kahve telefona döküldü bu durumu bunlara bildirdik fakat nasıl kanıtlıyoruz o kısmı anlamadım ? yani isterlerse siz dökmüşsünüz derler geri yollarlar.
    ve teelefon elimden düştü ekranı tamamen catladı kullanılmaz halde bu durumdada değiştirme oluyormu?
    vede bu sigortayı yaptırmak çok gerekli birşeymi ( zararı genelde karşılarlarmı yoksa sigorta yaptığımızlamı kalırız ) yorumlarınızı alabilirmiyim

    Masa üzerinde duran sıvının devrilip telefona temas etmesi olağan birşey. Yine elinizden düşmesi de olağan. Her iki durumda da hasar karşılanır. Ama genelde değiştirdikleri ürünler çin malı parçalar olduğu için sigorta yaptırmayıp daha dikkatli kullanın derim... Sigortaya telefonunuzu gönderdiniz diyelim, yetkili servise gönderdiklerinden emin olun, yetkili servisten sorgulayın cihazlarınızı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.

    hocam eski konuya yazıcam kusura bakmayın ama çok merak ediyorum
    mesela kafede otururken birisi geçerken eli çarptı içtiğimiz kahve telefona döküldü bu durumu bunlara bildirdik fakat nasıl kanıtlıyoruz o kısmı anlamadım ? yani isterlerse siz dökmüşsünüz derler geri yollarlar.
    ve teelefon elimden düştü ekranı tamamen catladı kullanılmaz halde bu durumdada değiştirme oluyormu?
    vede bu sigortayı yaptırmak çok gerekli birşeymi ( zararı genelde karşılarlarmı yoksa sigorta yaptığımızlamı kalırız ) yorumlarınızı alabilirmiyim

    Masa üzerinde duran sıvının devrilip telefona temas etmesi olağan birşey. Yine elinizden düşmesi de olağan. Her iki durumda da hasar karşılanır. Ama genelde değiştirdikleri ürünler çin malı parçalar olduğu için sigorta yaptırmayıp daha dikkatli kullanın derim... Sigortaya telefonunuzu gönderdiniz diyelim, yetkili servise gönderdiklerinden emin olun, yetkili servisten sorgulayın cihazlarınızı.

    peki olduda değiştirildi bir parça çin mali ile birdaha sigortaya veya garantiye giderse ne gibi bir sorun olur?
    ayrıca hangi sigortayı yapmamı önerirsiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.

    hocam eski konuya yazıcam kusura bakmayın ama çok merak ediyorum
    mesela kafede otururken birisi geçerken eli çarptı içtiğimiz kahve telefona döküldü bu durumu bunlara bildirdik fakat nasıl kanıtlıyoruz o kısmı anlamadım ? yani isterlerse siz dökmüşsünüz derler geri yollarlar.
    ve teelefon elimden düştü ekranı tamamen catladı kullanılmaz halde bu durumdada değiştirme oluyormu?
    vede bu sigortayı yaptırmak çok gerekli birşeymi ( zararı genelde karşılarlarmı yoksa sigorta yaptığımızlamı kalırız ) yorumlarınızı alabilirmiyim

    Masa üzerinde duran sıvının devrilip telefona temas etmesi olağan birşey. Yine elinizden düşmesi de olağan. Her iki durumda da hasar karşılanır. Ama genelde değiştirdikleri ürünler çin malı parçalar olduğu için sigorta yaptırmayıp daha dikkatli kullanın derim... Sigortaya telefonunuzu gönderdiniz diyelim, yetkili servise gönderdiklerinden emin olun, yetkili servisten sorgulayın cihazlarınızı.

    peki olduda değiştirildi bir parça çin mali ile birdaha sigortaya veya garantiye giderse ne gibi bir sorun olur?
    ayrıca hangi sigortayı yapmamı önerirsiniz?

    Cihazınız garanti dışı kalır. Sigorta yaptırmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ßyİsMaİLCaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    Peki sigortadan para almaya kalkarsak ne şekilde iade ediliyor ücret? Sigorta dahil fatura bedeli mi iade ediliyor yoksa değer düşüklüğü mü hesaplanıyor? Yeni telefon istendiğinde sağlanıyor mu?

    Düşme durumunda hasar için ölçütleri nedir? Kapağın solunda çizik var düştü ve arada kapanıyor vs. gibi bir durum uydursak kabul ediyorlar mı?

    Bir çok hasar uzmanı var orada, düşme vs. durumlarında hasarın boyutu, cihazın kullanımına engel olacak derece olmalı. Arada kapanıyor falan, yemezler yani. Tamiri yapılamayan ürünlerin para iadesi %25 muafiyetli.

    hocam eski konuya yazıcam kusura bakmayın ama çok merak ediyorum
    mesela kafede otururken birisi geçerken eli çarptı içtiğimiz kahve telefona döküldü bu durumu bunlara bildirdik fakat nasıl kanıtlıyoruz o kısmı anlamadım ? yani isterlerse siz dökmüşsünüz derler geri yollarlar.
    ve teelefon elimden düştü ekranı tamamen catladı kullanılmaz halde bu durumdada değiştirme oluyormu?
    vede bu sigortayı yaptırmak çok gerekli birşeymi ( zararı genelde karşılarlarmı yoksa sigorta yaptığımızlamı kalırız ) yorumlarınızı alabilirmiyim

    Masa üzerinde duran sıvının devrilip telefona temas etmesi olağan birşey. Yine elinizden düşmesi de olağan. Her iki durumda da hasar karşılanır. Ama genelde değiştirdikleri ürünler çin malı parçalar olduğu için sigorta yaptırmayıp daha dikkatli kullanın derim... Sigortaya telefonunuzu gönderdiniz diyelim, yetkili servise gönderdiklerinden emin olun, yetkili servisten sorgulayın cihazlarınızı.

    peki olduda değiştirildi bir parça çin mali ile birdaha sigortaya veya garantiye giderse ne gibi bir sorun olur?
    ayrıca hangi sigortayı yapmamı önerirsiniz?

    Cihazınız garanti dışı kalır. Sigorta yaptırmayın.

    Alıntıları Göster
    Neden sigorta yaptırmayalım? Yani "kesin işi sürüncemede bırakarak sinir hastası olursunuz" gibi bir cevap olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyunbazz

    Neden sigorta yaptırmayalım? Yani "kesin işi sürüncemede bırakarak sinir hastası olursunuz" gibi bir cevap olmuş

    Alıntıları Göster
    -Beyler çok kısa. Kız arkadaşıma note 2 alacağız. Şimdiye kadar hep düşürdü kırdı bozdu telefonlarını. Telefonu paralel ithalat alacağım n11 den. Alırken satın aldığım firmadan cepkask da almayı düşünüyorum. paralel ithalat olması bir sıkıntı olur mu? Mesela ekranı düşürdü kırdı cepkask yetkili servise yaptırmak zorunda mı?
    -Konuyu okudum, Fatura, telefonun kullanıcısı vs hepsi kız arkadaşım olacak hatta onun kredi kartıyla alınacak. Tavsiye eder misiniz? Kasko da almalımıyım sizce?
    Mesela ben S4 kullanıyorum ama dikkatli kullanırım kasko vs almadım. Kızlar bu konuda biraz farklı oluyor :)
    @Burhan hocam siz tecrübelisiniz galiba bu konuda fikriniz nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    -Beyler çok kısa. Kız arkadaşıma note 2 alacağız. Şimdiye kadar hep düşürdü kırdı bozdu telefonlarını. Telefonu paralel ithalat alacağım n11 den. Alırken satın aldığım firmadan cepkask da almayı düşünüyorum. paralel ithalat olması bir sıkıntı olur mu? Mesela ekranı düşürdü kırdı cepkask yetkili servise yaptırmak zorunda mı?
    -Konuyu okudum, Fatura, telefonun kullanıcısı vs hepsi kız arkadaşım olacak hatta onun kredi kartıyla alınacak. Tavsiye eder misiniz? Kasko da almalımıyım sizce?
    Mesela ben S4 kullanıyorum ama dikkatli kullanırım kasko vs almadım. Kızlar bu konuda biraz farklı oluyor :)
    @Burhan hocam siz tecrübelisiniz galiba bu konuda fikriniz nedir?

    Normalde paralel ithalata kasko yok, ama n11 faturası altında yapılıyormuş. Arayıp öğrenmekte fayda var.
    Cepkask tabi ki yetkili servise yaptırmak zorunda, ama general servis adında, kendi bünyesinde merdiven altı tamir yapıyorlar, parayı da zaten bundan kazanıyorlar. Hazine bakanlığına şikayet etmek lazım.
    Kasko tavsiye eder miyim, kesin düşürüp kırar diyorsanız ederim elbet. Merdiven altı da olsa düşürünce kırılan pahalı bir telefonu tamir ettirmek var işin ucunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beyazıt Çakır

    -Beyler çok kısa. Kız arkadaşıma note 2 alacağız. Şimdiye kadar hep düşürdü kırdı bozdu telefonlarını. Telefonu paralel ithalat alacağım n11 den. Alırken satın aldığım firmadan cepkask da almayı düşünüyorum. paralel ithalat olması bir sıkıntı olur mu? Mesela ekranı düşürdü kırdı cepkask yetkili servise yaptırmak zorunda mı?
    -Konuyu okudum, Fatura, telefonun kullanıcısı vs hepsi kız arkadaşım olacak hatta onun kredi kartıyla alınacak. Tavsiye eder misiniz? Kasko da almalımıyım sizce?
    Mesela ben S4 kullanıyorum ama dikkatli kullanırım kasko vs almadım. Kızlar bu konuda biraz farklı oluyor :)
    @Burhan hocam siz tecrübelisiniz galiba bu konuda fikriniz nedir?

    Normalde paralel ithalata kasko yok, ama n11 faturası altında yapılıyormuş. Arayıp öğrenmekte fayda var.
    Cepkask tabi ki yetkili servise yaptırmak zorunda, ama general servis adında, kendi bünyesinde merdiven altı tamir yapıyorlar, parayı da zaten bundan kazanıyorlar. Hazine bakanlığına şikayet etmek lazım.
    Kasko tavsiye eder miyim, kesin düşürüp kırar diyorsanız ederim elbet. Merdiven altı da olsa düşürünce kırılan pahalı bir telefonu tamir ettirmek var işin ucunda.

    kolay gelsın dostlar bende lg g pro aldım sıgorta yapmak ıstıyorum bana önerebılecegınız herhangı bır sıgorta sırketı warmıdır saglam bı şirket ve fıyatları hakkında bılgııs olan paylasabılırmı ?




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.