Şimdi Ara

Telefonumu benden çok servis kullandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 haziran ayında aldığım Lumia 920'm bir anda sim kart sorunu verdi(yaklaşık 4 ay sonra.) ardından garantiye yolladım anakartını değiştirmişler, bu sefer de sinyal çekmiyordu(anteni takmayı unutmuşlar), ekran dalgalanıyordu(ısınınca) ve telefonun her yeri yıpranmıştı. 3. Gönderimimde kasayı, ekranı yenilemişler. Bu sefer de pilim bozuldu, glance ekranı çalışmıyordu. 4. Gönderimimde ekranı yine yenilemişler, ama anakart sorunundan ekran yine bozuktu. 5. Gönderimimde para iadesi istedim, telefonu tamir edip yollamışlar. Tuketici hakem heyeti bitinceye kadar sorun çıkarmaz inşallah demiştim, bu sefer de telefonu şarjdan çektiğim anda kendini kapatmaya başladı(açılmıyor). Sırf whatsapp'a bakmak için telefonu prize takıyorum.

    Bunun üzerine 3 aydır tuketici hakem heyetini bekliyorum. Şu an kullandığım telefon Wave 723(Whatsapp dahi çalıştırmıyor, bada 2 kurulu, şebeke hariç internet bağlantısına izin vermiyor.)

    Bu yüzden dikkatlı olun derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İnternetten aldıysanız direk firmaya gönderin. Hepsiburada benzer durumdaki teli anında para iadesi ile kabul etmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    İnternetten aldıysanız direk firmaya gönderin. Hepsiburada benzer durumdaki teli anında para iadesi ile kabul etmişti.

    Vatan bilgisayardan aldım maalesef o zamanın en ucuzu vatan bilgisayardaydı, insan 1360tl verince koyuyor böyle sorunlarla karşılaşınca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun kardeşim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahtsız bedeviyi çölde kutup ayısı hesabı, senin başınada gelmeyen kalmamış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    hepsiburada 14 gün geçtikten sonra iade edebiliyor muyuz ?
  • Telefon lanetliymiş kardeş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cambaz_blood

    hepsiburada 14 gün geçtikten sonra iade edebiliyor muyuz ?

    Hayır, cayma süresi 14 gün.

    Ürünü hb dan aldın.

    Eğer ürün arızadan ötürü artık değişimi hak etmiş ve servis inatla değiştirmiyorsa, tüketici haklarına gitmeden önce hepsiburada'ya yazın onlar hiç uğraştırmadan kabul ediyor.
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Benim garanti maceram bugün başladı hepsiburada ile. Ürün iadesi kaçıncı göndermeden sonra oluyor onu bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cambaz_blood

    Benim garanti maceram bugün başladı hepsiburada ile. Ürün iadesi kaçıncı göndermeden sonra oluyor onu bilmiyorum.

    Ürünü değiştiren arkadaşım bu yaz kanun değişti 2 kere arıza yapması yeterli demişti. Ama googleda bulamadım. Hb den almakla en iyisini yapmışsınız, mağazalar ile uğraşılmıyor.

    Misal teknosa mağaza. Adam, dükkanda açılan üründe hasar var almam bunu diyom, ee açtım ben bunu alıver gari diye zorlamaya kalkıyor.
  • biuu kullanıcısına yanıt
    İmkânım olsa esnaftan ekmek bile almam. O derece soğudum sırf sizinde yaşamış olduğunuz durumlar ve benzerlerini yaşamaktan. Yabancı prestij peşinde bizimkiler para peşinde. Allah ıslah etsin bu tür esnafları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cambaz_blood

    İmkânım olsa esnaftan ekmek bile almam. O derece soğudum sırf sizinde yaşamış olduğunuz durumlar ve benzerlerini yaşamaktan. Yabancı prestij peşinde bizimkiler para peşinde. Allah ıslah etsin bu tür esnafları.

    İnternetten, hatta cep ile internetten.

    Elektronik

    Beyaz eşya

    Yemek,

    Sinema bileti

    Ulaşım biletleri

    Adam 1 kg çiğ köfteyi 7 tlye yolluyor yahu. Vb...

    İnatla bu kadar avm yapılıyor, 5-10 yıla giden kalmaz diye düşünüyorum. Hatta evden çıkmaz olacağız. :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 22 Kasım 2014; 23:04:34 >
  • Benim süreçte başlıyor Yarın 3. kez service vereceğim. Hayırlısı bakalım
  • Vallah ben 5 defa servise verdim. Hatta sorunu CD ile video ya alıp gönderdim. Her defasında not yazarak hatayı belirttim. 4 kere Nokia Care ile Teleservice'e , 5 . seferde Hepsiburada aracılığı ile Teleservice giden cihazı tamir etmediler. Mobil şebekede donma , aşırı ısınma ve durup dururken kendini resetleme sorunları vardı. Sarjıda 3-4 saat dayanıyordu. Nokia şikayet hattı ile 20 defa görüşmüşümdür. Her seferinde abuk subuk şeyler söylediler. Hatta değiştirme hattına bağladılar ordaki adam prosedürümüz en az 4 kere mekanik tamir görmesi koşulu ile değiştirebiliriz dediler. Bende 5 defa göndermişim 2 kere mekanik tamir yapıldı yazıyor sorun var ki tekrar gönderiyorum benim gördüğüm sorunu servis nasıl göremez nasıl iş yapıyosunuz dediğimde adam beni kendi özel numarasından gizli aradı ve dediği laf şuydu : sizin gibi 100 lerce şikayet geliyor bende burda çalışanım tüketici haklarına başvurun dedi ve 5 aydır tüketici haklarının sonucunu bekliyorum. Nokia forumda defalarca mesajlarımı konularımı sildiler. Bana sorunun microsimden kaynaklı olduğunu dediler 8 defa microsim değiştirdim. Hatta kendi simkartımı başka 925 kullanan arkadaşa taktığımda sorunlar yaşanmıyordu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.