Merhabalar. Tüm dostlara iyi forumlar diliyorum. Perşembe gününden itibaren gece yarısı birden net gitti. Ardından hemen sms olarak arıza kaydı oluşturuldu diye Telekomdan bir sms geldi. O sırada hemen müşteri hizmetlerini aradım. Kendileri evet bilgimiz var. Yazılım güncellemeye çalışırken hata oluşmuş şeklinde bir bilgi paylaştı. Daha sonra 2 saat sonra gece 02.00 gibi arızanız incelendi sorun bulunamadı şeklinde bilgi sms i geldi. Sorun hala devam ediyordu. 2. kez kayıt açtım. Aynı şekilde yaklaşık 2 saat sonra sorun bulunamadı. Arızanız bina içerindeki tesisattan kaynaklıdır diye sms geldi. Sorun hala devam ediyordu. Arızanız modemde diye yine bilgi paylaşıldı. İnternet olmamasına rağmen yine de modeme bağlanamıyordum. Defalarca yazılım sıfırladım. Bazen net geliyordu bazen gidiyordu. Bu süre zarfında yine wifi üzerinden modeme bağlanamıyordum. Modemi değiştirdim. Önceki Klasik TP Link TD W9970 V3 Şimdiki TP Lınk VC220-F3v.. Hat değerlerim aşağıdaki gibidir. 2.arızadan sonra yükleme hızım 8 den 2 ye düşürüldü.. Bazen net yine gidip geliyor. Ancak çok nadir.. Sarı bantlarla oynadığımda ise yine gidip geliyor. Telekoma 3. kez kayıt açtırdım. Bu sefer direkt daireden test etmelerini söyledim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4007 -- 1 Şubat 2021; 23:23:19 > |
Telekomdaki Standart Kopma Sorunu..
-
-
-
Merhaba hocam.
Paraleli iptal ederek direkt bağlar mısınız? Bölüştürmeyin odalara. Bakalım ne olacak. -
Konu açıldıktan hemen sonra bahsi geçen sorunlardan biri yine başlıyor.. Bakın bu sayı 1 milyona kadar çıkıyor. Reset atılmadan çözülmüyor. Resetten sonra sıfırlanıyor. Her yenilediğimde artıyor.
-
Üst mesajımda bahsettiğim yöntemi dener misiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Şubat 2021; 0:18:6 > -
Üstat bir ucu telefon soketi diğer ucu açıkta kablom olmadığı için deneyemiyorum maalesef. Yedek kabloyu da bir ucunu kesip cat 6 ya birleştirmeye çalıştım ancak kablo sıyırıcım olmadığı için makasla kablo kesiliyor..
-
Muhtemelen sıkıntı paralelden kaynaklanıyor hocam. Dediğim şekilde denerseniz çözüleceğini düşünüyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Muhtemelen sıkıntı paralelden kaynaklanıyor hocam. Dediğim şekilde denerseniz çözüleceğini düşünüyorum.Anladım. Yarın elektrikçiden bir ucu soketli diğer ucu açık bir kablo yaptırıp cat 6 ya izole bant ile ekleme yapacağım.
Peki bahsi geçen telefon kablosu uzun olması durumunda 5 metre 7 metre gibi bir problem teşkil eder mi ?
-
Etmez hocam ama olabildiğince kısa olması daha iyi olur.
-
-
Dilerseniz bu şekilde kullanın, fiber için başvuruları yapmaya başlayın hocam bina olarak.
Bu arada paket hızınız 50 mi? 50 ise 35e düşürülmesini kabul etmeseydiniz keşke.
Paralel devreden çıktığı halde bağlantı sorunu düzelmedi ise, ankastreden modeme kadar yeni kablo çekmek daha iyi olur hocam.
Ancak fiber için koştururum diyorsanız uğraşmayın hiç.
-
Üstat desteklese direkt 100 megabit alacağım. Paket 50 megabit. Bende başta kabul etmedim sonra modem modemi resetleyince geri düştü. İsterlerse veriyorlar. Fiber için ilgili mühendisin numarasını buldum. 1 alt sokak cadde olarak geçiyor ve ilgili çalışma geçen ay yapıldı. Yapanlara sordum başvurun gelir binaya kadar. Daha sonra Telekomun müteahhidi de binadan daireye kadar çekiyor diye bilgi paylaştı.
-
Ne güzel hocam. Öyleyse başlatın süreci dilerseniz.
Benzer içerikler
- türk telekom altyapı çalışması ne kadar sürer
- türk telekom alt yapı yoksa ne yapılır
- 2.4 ghz ve 5 ghz aynı anda
- elektrik gitti geldi internet yok
- türk telekom dilekçe örneği
- mobil veri çekmiyor
- internetim çok yavaş
- turkcell abone sayısı
- kapanan hat nasıl açılır
- türk telekom e-sim ücretli mi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X