Şimdi Ara

TELESERVICE DEGISIM CIHAZI BEKLIYOR NE DEMEK? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
34.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar eğer bir firmanın müşteri hizmetlerini arıyorsanız problem çözülmeden telefonu asla kapatmayın. Bazen müşteri hizmetlerinde sözde bize yardımcı olacak insanlar fikirleri olmayan konularda kendi insiyatiflerini kullanarak zaman zaman insanlara yanlış bilgiler verebiliyorlar. Firmalar, müşteri temsilcilerinin telefonda görüşme sürelerini kaydederler ve müşteri temsilcileri de bu süreleri kısa tutmak ve daha çok çağrı cevaplamak için ellerinden geleni yaparlar. Bu yüzden telefonda eğer aldığınız cevap sizi tatmin etmemişse, nasıl bilgi alabilirim, bilgi almak istiyorum, ya da yetkilinizle görüşmek istiyorum diyerek size yardımcı olmalarını sağlayabilirsiniz. Çoğu arkadaş problemi çözülmediği için karşısındaki firma temsilcisine son derece kaba tabirler kullanarak yardımcı olmasını bekliyor, tecrübelerimden şunu öğrendim ki bağırarak çağırarak (telefonda) hiçbir işlemin yapılmıyor. Şu anda benim İphone numda teleservice de ve değişimi kayıt edildikten sonra 2 gün içinde sonuçlandı. Cİhazımın elime ulaşmasını bekliyorum.

    Tatlı söz yılanı deliğinden çıkarır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-veritas -- 8 Ağustos 2010; 14:14:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas

    Arkadaşlar eğer bir firmanın müşteri hizmetlerini arıyorsanız problem çözülmeden telefonu asla kapatmayın. Bazen müşteri hizmetlerinde sözde bize yardımcı olacak insanlar fikirleri olmayan konularda kendi insiyatiflerini kullanarak zaman zaman insanlara yanlış bilgiler verebiliyorlar. Firmalar, müşteri temsilcilerinin telefonda görüşme sürelerini kaydederler ve müşteri temsilcileri de bu süreleri kısa tutmak ve daha çok çağrı cevaplamak için ellerinden geleni yaparlar. Bu yüzden telefonda eğer aldığınız cevap sizi tatmin etmemişse, nasıl bilgi alabilirim, bilgi almak istiyorum, ya da yetkilinizle görüşmek istiyorum diyerek size yardımcı olmalarını sağlayabilirsiniz. Çoğu arkadaş problemi çözülmediği için karşısındaki firma temsilcisine son derece kaba tabirler kullanarak yardımcı olmasını bekliyor, tecrübelerimden şunu öğrendim ki bağırarak çağırarak (telefonda) hiçbir işlemin yapılmıyor. Şu anda benim İphone numda teleservice de ve değişimi kayıt edildikten sonra 2 gün içinde sonuçlandı. Cİhazımın elime ulaşmasını bekliyorum.

    Tatlı söz yılanı deliğinden çıkarır.




    Alakasız ama değişim sebebi neydi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S


    quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas

    Arkadaşlar eğer bir firmanın müşteri hizmetlerini arıyorsanız problem çözülmeden telefonu asla kapatmayın. Bazen müşteri hizmetlerinde sözde bize yardımcı olacak insanlar fikirleri olmayan konularda kendi insiyatiflerini kullanarak zaman zaman insanlara yanlış bilgiler verebiliyorlar. Firmalar, müşteri temsilcilerinin telefonda görüşme sürelerini kaydederler ve müşteri temsilcileri de bu süreleri kısa tutmak ve daha çok çağrı cevaplamak için ellerinden geleni yaparlar. Bu yüzden telefonda eğer aldığınız cevap sizi tatmin etmemişse, nasıl bilgi alabilirim, bilgi almak istiyorum, ya da yetkilinizle görüşmek istiyorum diyerek size yardımcı olmalarını sağlayabilirsiniz. Çoğu arkadaş problemi çözülmediği için karşısındaki firma temsilcisine son derece kaba tabirler kullanarak yardımcı olmasını bekliyor, tecrübelerimden şunu öğrendim ki bağırarak çağırarak (telefonda) hiçbir işlemin yapılmıyor. Şu anda benim İphone numda teleservice de ve değişimi kayıt edildikten sonra 2 gün içinde sonuçlandı. Cİhazımın elime ulaşmasını bekliyorum.

    Tatlı söz yılanı deliğinden çıkarır.




    Alakasız ama değişim sebebi neydi ?



    Yukarıdaki yorumları okursan arkadaşım, alakasız olup olmadığına daha iyi karar verebileceğini düşünüyorum. Telefonumun değişim sebebi fiziksel tuşların işlevini yerine getirmemesi ve dock girişinin zaman zaman çalışmaması




  • Söylediğimi yanlış anladın :) Benim sorum alakasız olucak demek istemiştim.

    Tşkler cevabın içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Natsukaw.S

    Söylediğimi yanlış anladın :) Benim sorum alakasız olucak demek istemiştim.

    Tşkler cevabın içinde.


    Kusura bakma dostum madem, forumda bu tür davranışlar çoğaldığından artık insan yorumları hemen ters yönlere çekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi B-veritas -- 8 Ağustos 2010; 18:32:31 >
  •  TELESERVICE DEGISIM CIHAZI BEKLIYOR NE DEMEK?


    Ben memnun kaldım gayet hızlı hizmetleri
  • ya arkadaşlar bnmde htc touch diamond2 telefonum teleservice de değişim cihazı beklemekte. Cihazı tümden mi değişiyorlar yoksa eski telefonun batarya ve kapağını yeni telefonu takıyorlar mı? bilgisi olan paylaşırsa bilgisini sevinirimm
  • mesajı biraz geç gördüm telefonun gelmiştir her halde yenisini yollamışlardır
  • Kardesimin 3g telefonunun wifisi arızalandı, gecen sene haziran ayında almıstı telefonu vodafone dan, Teleservice garantili,
    Bursada sanırım teleservice yokmus, İstanbula mı gonderelim telefonu kargoyla nasıl oluyor sistem, bilen arkaslar yardımcı olabilir mi
  • buraya yollayın İstanbul - Maltepe
    Adres : Bağlarbaşı Mah. Atatürk Cad. Çağla Sok. No:9 Maltepe TR-34848 İstanbul / Türkiye
    Telefon : +90 (0) 216 458 97 97
    Faks : +90 (0) 216 442 65 55
    E-Mail : mhmaltepe@teleservice.com
  • maltepedeki şube kapandı altunizade diye afişleri var dikkat edin..
  • tesekkürler arkdaslar
  • Ben geçen sene Bursa'dan TELESERVİSE 'e yolladım cihazı. Pzt günü kargoladım. Cuma günü değişim yapılıp elime gelmişti. Sürate hayran kalmıştım.
  • merhaba arkadaşalr benimde sony ericsson G705 Telefonumu teleservice gönderdim değişim cihazı bekleniyor yazıyor...
    telefonumun garantisi 31 temmuzda bitiyor... acaba sorun çıkar mı...
  • arkadaşlar bende gönderdim maltepe teleservise Arıza açıklaması: CIHAZ CALISMIYOR-CIHAZIN DEGISIMI ISTENIYOR-ACMA / ISINMA ARIZASI

    telefonu 0 aldım kullanamadım bile direk servise gitti telefonla konuşsam bi çözüm olurmu ?
  • bu gün itibari ile bende 25 gündür değişim cihazı bekliyorum umarım 30günü geçmez. telefonum Blackberry 9300,şayet geçerse bende tüketici mah. başvuracağım.
  • benim de bugün 15 gün oldu. değişim cihazı bekliyor diyor. siz aldınız mı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bambogie

    arkadaşlar burada avukat arkadaşlarda var ama benim bildiğim ve her türlü garanti tüketici hakem heyeti v.b. kurumlara maalesef işim düştüğünden azıcık deneyimim var o 30 iş günü yani 45 gün onarım, değişim v.s. o mal için verilen maksimum süredir.değişcekmiş edicekmiş oymuş buymuş gibi bi mazeret öne süremezler.ha sizde paşa paşa 45 günü beklersiniz ama ondan sonra yoksa elinizde o mal tamir edilmiş veya değiştirilmiş şekilde paranızıda alırsınız cıngar da çıkartırsınız.45 günü (30 iş günü) geçince alınan maldan yada hizmetten yararlanamama durumu söz konusu olur ki bu da size her türlü hakkı verir. dedikleri şeylere pek kulak asmayın.bide biraz geç görmüş olabilirim ama 3g genpa ithalatı, 3gs brightstar ithalatı iki tane iphonenum var.o bursada 2 günde tel değiştiren genpa yani turkcell mağazalarından aldığınız vodafonedan aldıysanız brightstar ki teleservice dışında kimse o cihaza bakmıyor.iki tane ithalatçı firma var ve servisleri farklı birbirine karıştırırsanız istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz.bursa genpadan 2 kez 3g cihazım değişti gerçekten iphone konusunda hızlılar ama şunuda ekleyeyim 24 aylık garanti süresinin ilk 12 ayı apple garantisi denen bir durum varmış telde arıza varsa anında yenisini verdiler.12 ayı geçince genpa garantisine geçiyormuş onarmak ve yeni cihaz vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar bunuda ekleyeyim.hatta 13üncü ayda götürdüğümde bunun garantisi bitmiş dedi kız başlarına yakacaktım durumu anlatana kadar.apple ilk 12 ay zahmetsiz uğraştırmadan yenisini verdiriyormuş ve cihazı geri alıyormuş.bana bu muameleyi yaptılar ha artık ne kadar yalan ne kadar doğru bilemem söz sonuçta bu yazılı olsa kesin derim.ama 45 günü geçtiğini ispat edin kanun sizin lehinize işler her zaman.mesela bir malın ömrü yazar kullanım klavuzlarında bu malın ömrü boyunca o malın yedek parçasını bulundurmak zorundadırlar.bir çok detay var bulamıyorsa size bir üstünü verir.hem alan için hem satan için bir çok açık var aslında biraz zaman harcayıp araştırın birazda okuyun kendi sorunlarınızı hemen çözersiniz.

    Acaba bu hala gecerli mi ?Bilgisi olan varmi? Eğer böyleyse kaynak nedir ?

    Benim cihaz 9 aylık eğer hala geçerli ise hemen vericem cihazı home tuşu bozukluğundan




  • bugün 28.gün ve hala bir haber yok ... tabi ben pazar günlerinide sayıyorum hatamı ediyorum acaba
  • http://www.sanayi.gov.tr/NewsDetails.aspx?newsID=1802&lng=tr

    Sanayi ve Ticaret Bakanı Ergün:

    ''Artık satılan mala ait fatura garanti belgesi yerine geçmeyecek. Bu şekilde tüketicilere garanti belgesiz ürün satılmasının önüne geçilecek''

    ''Azami tamir süresi, otomotiv sektörü dışında 30 iş gününden 20 iş gününe düşürüldü''

    ''Yaptığımız değişikliklerle tüketicilerimizin hak arama yollarını kolaylaştırmayı, zaman kayıplarını en aza indirmeyi amaçladık''




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.