Şimdi Ara

TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
2
Favori
14.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar

    Cep telefonu hayatımızın vazgeçilemez birer parçası oldular.Artık herkesin kullandığı bir cihaz doğal olarak birçok alanda iş sahası oluşturdu.TELESERVİCE'de cep telefonlarının garanti altına alındığı bir firma.Yani cihazınız eğer TELESERVİCE tarafından garanti altına alındı ise bozulduğunda telefonunuz tamir olmaya bu firmaya gider.En son çıkan yasaya göre cep telefonunuz garanti firmasında kayıta alındıktan 20 iş günü sonra elinize gelmezse size sıfır (0) telefon yada faturada yazan ücreti ödemek zorundalar.Buraya kadar anlattıklarım hiç bilgisi olamayan bir vatandaş için aklındaki soruların bir kısmını kaldırmıştır umarım.

    Bundan 5 ay önce 20 günlük cihazımın anlayamadığım bir nedenden ekranı karardı.Telefoncuya götürdüm ve bana ''Cihazın yeni olduğu için seninle daha çabuk ilgilenirler 1 hafta en fazla 15 gün sürer'' dedi.Bende iyi düşüncelerimle birlikte cihazımı bıraktım ve çıktım telefoncudan.Telefonumu verdikten 4 gün sonra TELESERVİCE'nin ''Cihazımın durumu'' butonunda 15 haneli IMEI numarasını girdiğimde kayıt altına alındığını gördüm.Üniversite öğrencisi olduğum için cep telefona acil ihtiyacım vardı.Ben cihazımın daha erken gelmesi için sürekli PTT'den gidip aradım.Parçanın yurt dışından geleceğini ve parça beklediklerini söylediler sürekli.
     TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..

    Aradan zaman geçti ve cihazım serviste 20'inci iş gününü doldurdu.21'inci gün ben Tüketici Haklarında nefesimi aldım.Gerekli belgeleri doldurdum.Tam 2.5 ay süren dava sonunda sonuçlandı.İşin garibi ben 3 aya yakındır sürekli telefonla aradığın sekreter bana ''Cihazınız parça bekliyor'' demişti,elime tüketici haklarının gönderdiği belge ulaşmadan 1 gün önce cihazın tamir edilmiş halini gönderdiler ve '' Telefonunuz tamir edildi.Cihazınızı alabilirsiniz'' diye arayıp söylediler.Allah'tan gidip almadım.Ertesi gün tüketici haklarının bana gönderdiği belge geldi.Ben dilekçemin sonunda paramı istiyorum ibaresi kullanmadığım için bana (sıfır) cihaz hakkı verdiler.Kabul etmek zorunda kaldım.Çünkü 2.5 ay daha beklemek istemedim.

    Bana Tüketici Haklarının gönderdiği belgede 15 gün taraflara karara itiraz hakkı verildi.15 gün bekledim ve 15 gün de sonunda bitti.Ne arayan var ne soran var.15 karara itiraz süresinin bitmesinin üzerine 1 ay geçti.5 gün önce sabah cep telefonu aldığımız yer bizi arayarak dükkana gelmelerini söyledi.Kalktık gittik.Bizi yine oyalayan sözlerden sonra icraya gideceğimizi söyleyince Teleservice Müşteri Temsilcisini aradı.Bende konuştum yetkili ile.Bize gönderdikleri belgeyi imzalamamız sonucunda 3 gün içerisinde telefonumuzu göndereceklerini söylediler.Belgede o kadar küstahça şeyler yazıyordu ki o anki duygularımı anlatamam.Aklımda sadece ''Teleservice'den ... marka ürünü teslim aldım ve tüm haklarımdan vazgeçiyorum'' ibaresi kaldı.Telefondaki yetkiliye ben tazminat davası açacağım size dediğimde bana ''Sen aç ben buradan bir şekilde hallederim'' dedi.

    Hemen icra müdürlüğüne gidip gerekli belgeleri doldurdum.Bana perşembe günü icra memurları ilgilenecek dediler.Bugün perşembe ve beni bilgilendirmediler sadece 1 kaç gün beklemem gerektiğini söylediler.Eğer şimdi icra memurları da halledemezse avukat tutup tazminat davası açacağım.Bilmiyorum acaba tazminat davası açma hakkım var mı ? Sonuçta 5 aydır telefonum verilmedi ve telefonum yok.Bu süreç içerisinde ki maduriyetim göz önüne alınırsa bana sadece telefon vermemesi lazım mahmekenin.
     TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..

    Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim..

    Bilgilendirme amaçlı açılmış Facebook sayfası için tıkla







  • Geçmiş olsun. Bence işin peşini bırakmayın ve sizin gibi duyarlı insanlar sayesinde bu beş para etmez firmalarda zamanla kendilerine çeki düzen vereceklerdir.
  • geçmiş ola
  • Teşekkür ederim.Ben düşünmeden araştırmadan telefon aldım başıma bunlar geldi.Yeni telefon alacak arkadaşlar bu konuyu 1 kez okuyup neyin ne olduğunu bilip öyle alışveriş etsinler diye uğraşıyorum.Firmadaki müşteri memnuniyetinin bir göstergesi;

     TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..


    Telefon alırken lütfen satıcıya sorun : ''Telefon hangi garanti servisi tarafından garanti kapsamına alındı? '' Cevap olarak '' TELESERVİCE'' derse arkanıza bakmadan orayı terk edin.Eğer alırsanız yukarıda yaşadıklarım sizi bekliyor.

    Sorunları ola arkadaşları bilgilendirmek için açmış olduğum Facebook Sayfam için tıkla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LVND -- 1 Mart 2012; 20:00:38 >




  • Öncelikle geçmiş olsun ve elinize emeğinize sağlık böyle bir konu açıp uğraştığınız için

    Bende başımdan geçen teleservice olayımı anlatayım
    1-2 oldu E72 cihazımı tuş takımı ve donma sorunun dan dolayı servisi gönderdim yaklaşık 20 gün sonra elime ulaştı mekanik parça ve yazılım güncellemesi yapılmış diye not düşmüşler fakat hiç ama hiç birşey yapılmadığı belli cihaz eskisi gibi tabii ben teleservice arayarak sorunumu sert bir dilli ilettikten sonra cihazı tekrar göndermemi istediler. Tekrar gönderdim ve tam 5 gün sonra telefonum geri geldi tuş takımı kople değişmiş bütün sorunları giderilmiş bir şekilde :)

    Sözün özü bu ülkede bağırıp çağırmadan hiç bir işini halledemezsin

    Şunu da ekleyeyim bir daha teleservice garantili bir ürün mü ASLA!!!!!
  • İşin ucunu bırakmamanız iyi olmuş.
  • İlk başta mesaj atarak forumdaki konuya destek verdiğin için teşekkür ederim.Senin dediğin şeyi yani sert bir dille uyarma işini de yaptım.Ama her seferinde bir kaç gün içerisinde bize döneceklerini belirttiler.Ertesi gün aradığımda ise başka birisi çıktı telefona.Yani ben oradaki herkese sert dille uyarsam faydası yok.Senin durumun bana göre tamamen şans,çünkü bu zamana kadar okuduğum yazılarda hep TELESERVİCE'den şikayetçiler.

    Forumdaki herkes TELESERVİCE hakkında bilinçlenir diye umuyorum.Ben haddinden fazla madur oldum.Amacım işini düzgün yapmayan bu şirketin madur etmek için müşteri bulamaması.''Müşteri her zaman haklıdır'' sözünü kendine ilke edinene kadar ve adminler konuya kilit atana kadar bu konu daima canlılığını koruyacaktır.
  • Bugün anladım ki bu firma Türkiye Cumhuriyeti'nin Tüketici'ye verdiği verdiği hakların açığından faydalanarak müşterileri bu duruma düşürüyor ve hiçbir şekilde umursamıyor.Yetkim olsa tüketici haklarındaki 2 maddeyi daha da tüketiciyi destekler derecede değiştirirdim.Mesela;

    1-Tamir Süresi 10 iş gününe düşürürdüm.
    2-Tüketici Hakları Memurlarına tüketiciyi korumak amacıyla servise giden her cihaz hakkında bir çizelge tuttururdum.Cihaz serviste 10 iş gününü doldurduğunda dava açmaya gerek kalmadan garanti firmasından sıfır (0) ürün yada faturada yazan değeri ödemelerini sağlardım.


    Eğer tüketici haklarında değiştirmiş olduğum ibareler gerçek olsaydı.Eminim TELESERVİCE başta olmak üzere birçok garanti firması'' Olmaz,Bizde bu işten ekmek yiyoruz '' deyip iş yerlerini kapatmak zorunda kalırdı.Bence iyi de olurdu.Garanti firmalarının oluşturduğu büyük bir sektör var.Önüne her gelen garanti firması açmaz ve böylelikle müşteride özellikle benim gibi 5 ay boyunca sıkıntı çekmezdi

    Bilemeyeceğim şu anda benim gibi sıkıntı çekmiş kaç tane vatandaş var.Ben 5 aydır telefonsuz kaldım.Şimdi ben TELESERVİCE olsam yasaların açıklarından faydalansam ne yapardım küçük bir hesap yapalım ;
    1-Telefon servise gelince 6 ay tamir etmem.Servisteki cihaz parası kadar Atın alırım.Zaten 6 ay boyunca yarısına kadarını karşılar.
    2-Müşteriyi öyle bir sıkıntıya sokarım ki,Tüketici Haklarından belgede alsa elimde cihaz olmadığını derim ve müşteriyi yarım yamalak tamir ettiğim cihazı almak zorunda bırakırım.


    Türkiye Nüfusunun 100'de 1'i Teleservice tarafından garanti altına alınmış bir ürün alsa.Artık arada dönebilecek parayı siz hesap edin

    Aslında okumaya hiç gerek yok 1-2 ay telefon tamir kursuna git.Sonra bir kaç arkadaş birleşip garanti firması aç.Müşteri hizmetleri içinde koskocaman şirkete 1 tane sekreter koy.Ulaşmak isteyen 1 saat telefonda beklesin.Sonuçta bekleyenide saçma sapan cevaplarla uzaklaştır.Ya tek derdin paraya ne isim vereceğin olurdu.
     TELESERVİCE hakkında bilinmesi gerekenler..





  • bende yaklaşık 15 gün önce ıphone 4s aldım evo bilişim teknolojileri diye bir yerden 2 yıl garantili.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.