Şimdi Ara

Telpa Teknik Servis 60 Dakika Teslim ve Hizmet Anlayışı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
10.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Teşükkürler hocam Şimdi bende aradım, aynı şekilde soket problemi için ücret almıyorlar sadece 16 GB yükseltmek için 60 TL ödeyeceğim.
  • arkadaşlar 4gb modelim var şarj soketi kopmuş para istemişler arayıp ne söylemeliyim?
  • Şarj soketinden ücret istenmemesi gerektiğini,sonuçta bu kronik bir fabrikasyon hatası olduğunu söyle.Cihazı ücretsiz yapılmadığı takdirde Tüketici Hakem Heyetine başvuracağını söyle.Bir çok kişidende alınmadığı söyleniyor forumlarda de.Öncelikle ücretsiz yapıldığını duydum şimdi neden ücret isteniyor de sonra dediklerimi söyle. Ya seve seve yada
  • Hocam iyi akşamlar, konuyu hortlatmak gibi olacak ama 4 gb gmd telefonunumun şarj soketi kırıldı. Profilo avm ye gitmek istiyorum. Ama yaşım 16 öğrenciyim telefona ihtiyacım oluyor okulda ve yedek telefonum yok. Bu yüzden işlemin hızlı olması için burayı seçtim. Yaşım 16 olduğu için işlem yaparlar mı yani sorun çıkarırlar mı ? Ve bu 2.soketin kırılması ilkinde 50 tl aldılar bundanda alırlar mı? Sorunun ilk başta fazla üstüne gitmedim para konusunda, şimdi profilo avm ye tek başıma gideceğim nasıl konuşmam gerekir görevlilerle?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YurumeyenMerdiven

    Hocam iyi akşamlar, konuyu hortlatmak gibi olacak ama 4 gb gmd telefonunumun şarj soketi kırıldı. Profilo avm ye gitmek istiyorum. Ama yaşım 16 öğrenciyim telefona ihtiyacım oluyor okulda ve yedek telefonum yok. Bu yüzden işlemin hızlı olması için burayı seçtim. Yaşım 16 olduğu için işlem yaparlar mı yani sorun çıkarırlar mı ? Ve bu 2.soketin kırılması ilkinde 50 tl aldılar bundanda alırlar mı? Sorunun ilk başta fazla üstüne gitmedim para konusunda, şimdi profilo avm ye tek başıma gideceğim nasıl konuşmam gerekir görevlilerle?

    Bir sıkıntı olmaz giderseniz. Şarj soketinin bozulmasının sizden kaynaklanmadığını felan söyleyin usteleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaşın küçük olduğu için fazla takmazlar diye düşünüyorum.

    Ama konuşmalarınla yaşından daha çok şey bildiğini göstermen gerekiyor.

    önce usul usul anlat 2.defa oldu de eğer para isterlerse herkese bedava yapılmış şikayet ederim falan de..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xAsiriDozx kullanıcısına yanıt
    Ne hizmet vermişler sana .ben ise şarj soket sorunuyla ciziksiz gonderdigim gmd 4g model telefonu kirik deyip 260 TL istediler demek Mecidiyeköy e gidince herru kargoyla gönderince merru hizmet de sinirsizlar gerçekten kirik anakart kirik arka kapak .
  • Hocam hallettim hiç sorun çıkarmadılar aksine ilgi ve alaka çok iyi. Çalışanlar hızlı ve güleryüzlü, diksiyonları çok düzgün. Bunun dışında hafta içi sabahları saat 11.00'e kadar fazla yoğun olmuyor. Bu saatlerde yoğunlaşmaya başlıyor servis. Bu arada telefonunda sorun olan kişilere önerim kargoyla falan uğraşmasın eğer istanbul içindeyse telpa profilo avm'ye gidip 60 dk içinde halletmeleri yönünde olacaktır. Benim telefonumu 25 dakikada yaptılar yeni kulaklık + yeni anakart ücretsiz bir şekilde yapılmış oldu. Ekran kırılması, rootlu cihaz vb. gibi garanti dışı bırakacak durumlar haricinde ücret almıyorlar
  • Birebir gözüne baka baka diyemiyor bu telefonu düşürdün kirdin uzaktan gönderince ciziksiz telefonu kirik diyor bu telpa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servisine iyiki kendisi gitmiş yoksa kargoyla felan yollasa getir götür derken o telefonu aylarca alamazdı devamlı tamir görür derdini anlatamayabilirdi birde servis parça değişimi yaptıktan sonra iyi kontrol etmediği anlaşılıyor
  • woodypecker kullanıcısına yanıt
    260 TL de isteğe bilirler kargo ile giden cihazlara darbe yedi elma yedi armut yedi adi altında para istiyorlar bozup gönderiyorlar sadece şarj soket sorunlu cihazları.
  • xAsiriDozx kullanıcısına yanıt
    Onlarda biliyor bunu soyleyecegimizi taktik değiştirdiler artik soket arizali gonderdigin cihazi darbe yemiş arka kapak kirik anakart kirik diyorlar apisip kaliyorsun.ß

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende dün akşam götürdüm discovery i 1.5 sene sonunda şarj soketi pes etti artık :)
    yarım saatte anakartı değiştirdiler birde aldığımdan beri ekran ışık ayarı otomatikte sıkıntılıydı
    sensörüde değiştirip teslim ettiler. Hızlı ve sorunsuz servis veriyorlar takdir ettim.
  • davidofs kullanıcısına yanıt
    Bugün thh yi aradim bilirkişi raporu ellerine ulaşmıs generalmobile 1 in sarj soketi üretim hatalidir diye herkez versin thh ye üretim hatali gmd1 leri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cumartesi günleri calisiyorlarmi bilen varsa acilen yazabilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çalışıyorlar.
  • Merhaba arkadaşlar
    Kimse beni yanlış anlamasın darılmasın ben Denizli yetkili servisinde çalışıyorum ve yetkimiz olan cihazlar ekran kırıkları daha önce dışarda işlem görmüş vs. Cihazlar diyeceğim şu ki inanırmısınız bilmem fakat gelen cihazların neredeyse %75 i sıvı teması darbe kırık vs. Şimdi bu adamlara da hak verin. Ve bir çok soketi kırık ve hatta soketi olmayan ürünleri bile garanti dahilinde yaptıklarını biliyorum. Firma her geçen gün kendini geliştiriyor iyi hizmet için saygılar.
    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Madem öyle bende anlatayım. Discovery elite altım 32gb beyaz sıfır kutudan arızalı ürün çıktı sim kart girişi arızalı idi paramı istedim vermediler serviste kaldı bir sürü uğraşlarım sonucu yerine başka telefon verdıler açık ambalajsız simi taktım çalışınca işimede dönmem gerekiyordu çok inceleyemedim sonra baktım sürekli ekranda titremeler oluyor gene götürdüm profilodaki yerlerine bir sürü eziyet çektirdikten sonra bana birkaç gün sonra sıfır açılmamış kutu verdiler şansızlıktır olabilir dedim gidip eşimede aldım aynı telefondan. Eşimin ekranının dokunmatiği bozuldu verdim profilodaki yere 3 hafta paça beklettiler bu arada benimkininde dokunmatiği bozulmuş ama eşimin telefonu servisten dönene kadar verememiştim 3hafta sonra eşiminkini alınca kendi telefonumu verdim artık parçadan bir hayli sipariş vermişlerdir bekletmezler beni derken bugun 28 gün oluyor iş günü olarakta 24 gün kanunen 20 iş günü geçince sıfır telefon ya da sen istiyorsan parasını alma seçeneğin var ama bunlar ellerinden geldiği kadar uğraştırıyor ve tüketici hakem heyetinden sonuç çıkana kadar parasını alamıyorsun. Sıfır telefon vericez dedier tamam onu verin o zaman dedim belli değil dediler ne zaman gelcek bir sürü sinir bozucu tartışmadan sonra bugun bana mesaj geldi telefon hazır diye hemen müşteri hizmetlerini aradım sakın kargo ile gönderilmesin diye çünkü ben elden vermiştim elden alacaktım uyarmama rağmen gene kargoya vermişler akşam teslim almaya gittiğimde öğrendim.Bu arada eşiminkinin dokunmatiği yapılınca kamera bozulmuştu kendiminkini bugün geri alıcam diye onuda servise verdm benimkinide söylememe rağmen kargoya vermelerinden dolayı ikimizde şu an telefonsuz kaldık.

    Çok sorumsuzlar birbirlerinden haberleri yok uyarmama rağmen gene kargoya veriliyor dalgamı geçiyorlar anlamadım ben bugün oradayken kaç kişi kavga etti lanet olsun sizden telefon almasaydım keşke diye.

    O kadar çalışan var daha bilmiyorlar cumartesinin iş günü olarak sayılıp 20 gün servis süresine dahil olduğunu bunun bile iddiasını yapıyorlar. şikayet vardan, telpa general mobile destek sayfasından twiterdan aklıma gelebilcek her yerden yazdım bir allahın kulu dönmedi geri kısacası sinirden çıldırcak duruma gelip genede derdinizi anlatıcak kimse bulamamak istiyorsanız, kavga edip tartışmaktan hoşlanıyorsanız buyurun alın bu markadan telefon 1 saatte çözüyoruz demekle olmuyor o zaman her zaman bunu yapıcan ya da o yazıyı silicen oradan insanları kandırmayın benim elimde servis formlarım herşeyim var ispatımda var.




  • !!!!!!ARKADAŞLAR HERKESİ UYARIYORUM!!!!!
    Yaklasık bır hafta once kullandıgım GENERAL MOBILE DISCOVERY 2+ telefon elımde kullanırken bırden ekran karardı ve baska bır
    ekrana gectıgınızde dıger ekran arkada gozukuyordu telefonu garantıye gonderdım buradakı telefonculara anlattım hepsı gonder sıfırı gelır
    senlık bırsey yok bu modellerın hepsınde var bu sorun dedıler fakat oyle olmadı telefonum telpaya gıtmıs 6 gun hıc haber falan yok neyse ben aradım bır baktım fıyat onayı beklıyor
    haber bıle vermıyorlar yanı sız aramazsanız kalır oylece telefon sonra bana ana kartta sıvı teması dedıler ama telefonun kesınlıkle sıvı teması yok cunku elımde
    kullanırken gıttı goruntusu bır foto attılar bana anakart uzerınde terleme var hafıf benim hatammıs bu ne yapıp terlettıysem telefonu
    neyse bu sahtekarlarla ugrasılmayacagı ıcın 100 tl odeme yaptım ama yıne de bunlara guvenmedıgım ıcın telefonu gonderırken vıdeo ya cektım cunku nokta cızık darbe vs yoktur telefon ılk gun kı gıbıydı
    daha once ınternetten gıttıkten sonra ne halde geldıgını cok okumustum sonunda telefonu elıme aldım sag ust kose ve sol alt kosede cıtasını catlatmıslar ekran jelatınını de acmıslar nasıl yaptılar ıse
    sımdı gerı gonderdım telefonu kesın ona da bırsey cıkarırlar ama vıdeosu var elımde dıyecegım su kı arkadaslar alacagınız telefon TELPA garantısınde ıse sakın almayın herkes de var bu sorunlar musterı temsılcılerı utanmasalar
    sıze karsı gelecekler ukala ukala konusuyorlar DİSCOVERY alacaksanız yıne kesınlıkle almayın derım o fıyatlara daha kalıtelı telefonlar alın TELPA garantılı olmayan...




  • efe kara E kullanıcısına yanıt
    ah birde yok demeniz yokmu sıvı teması :) ben çok cihaz gördüm benim cihazımda sıvı teması yok vs diyen ama hepside belgeli vaziyette kayıtlı olur
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.