Şimdi Ara

Telpa Teknik Servis 60 Dakika Teslim ve Hizmet Anlayışı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
10.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar olay bir abimizin başından geçmiştir.Paylaşmak için izin istedim sağolsun kırmadı beni.


    Anlatım tamamen yusuf abimize aittir.
    **************************************************************************************
    Bugün(13 Ağustos 2013)başıma gelen Telpa servis hikayesi ,bilgilendirme amaçlıdır.
    **************************************************************************************
    Mecidiyeköy Profilo AVM içindeki Telpa Servisi'ne gittim .zaten kapıda ve her bankonun önünde tamir süremiz 60 dakikadır diye yazıyor.
    sıra numarası aldım , 2 dk içinde sıra geldi.şikayetleri sordular telefonun .
    Ekranda sararma ,çekim gücü zayıf,şarj olmuyor ve kısa sürede bitiyor dedim. 16 gb anakart takılacak dediler .60 tl fark istediler .istemiyorum dedim 4 gb ile değiştirin aynısını takın dedim .elimizde yok 7-10 gün bekleme süresi veriyoruz dediler ,nasıl olur kardeşim sattığının ürünün yedek parça stoğu olmaz mı nasıl tamir servisi burası dedim .hık mık ettiler üzerlerine gittim .değiştirecekseniz fark almadan değiştirin dedim .30 liraya fit olduk
    1 saat içinde tamir oldu ,geldi .bütün herşeyini değiştirmişler ,dokunmatik panel ve kasa dahil ( kasada birkaç düşme sonucu çizik ve ezilme vardı köşelerde ) bir kontrol edelim bakalım yapabildiniz mi dedim .oturdum boş bir sms ekranı açtım ,hoop sağ üst köşede hafif bir mavilik var ,gittim dostum bu ne iş yeni değiştirdiniz ,aldı baktı abi nasıl olur sıfır parça taktık .tekrar gönderelim kusura bakmayın yarım saat içinde değiştiririz.
    yarım saat sonra geldi bu sefer oldu dediler herşeyi değişti ,madem öyle arka kapağı da değiştirin yazılar silindi, çizikler var , o kadar bekledik .hemen dediler sıfır arka kapak verdiler buyrun kontrol edelim beraber ,açtık baktık hoop bu seferde ortada mavilik var kocaman haydaa dedim noluyor ya abdest alıp geldim ben buraya
    Bu sefer yetkili bir bayan var o geldi .hanfendi artık değiştirin bu aleti , beyfendi olmaz değiştiremeyiz , o zaman mağdur etmeyin ,sıfır taktığınız parça bile sorunluysa nasıl güveneğiz size? baktı sorun çıkaracağım buyrun benimle gelin dedi hemen yan tarafta ki çağrı merkezi ve tamir servisine götürdü. kocaman bir yer ,200 civarında eleman var , çalışıyor çocuklar .
    gitti tekrar yaptırmaya bu sefer ben başında duracağım bakalım neden olmuyor diye .ben görüyorum bekleme yerinde harbiden çocuğun başında duruyor yaptırıyor.neyse 15 dk sonra geldi , tamam bu sefer oldu diye .
    tamam ben karışmıyorum siz açın dedim verdim sim kartı hafıza kartını kendi taktı ,aç dedim bi sms ekranı görelim .açtı ve sürpriz ,gene var aynı mavi lekeden parmak izi kadar dayanamayacağım artık dedi telefon açtı 16 gb beyaz discovery var mı sıfır kutu diye , varmış gitti aldı getirdi .değişimi yaptık .
    kulaklık istemiştim 25 lira ama size 20 lira yaparız demişti ikinci kaydı yaparken .istemem pahalı diye almamıştım .
    şimdi sıfır 16 gb discovery ,ve kutu içeriği ( kulaklık ,şarj aleti ,ekran koruyucu ) ve yedek arka kapak sahibi oldum 30 liraya ..
    yani işin özeti Telpa servis ( profilo avm ) gerçekten ilgileniyorlar .güleryüzlü ve ilgili personeli var. yönetici bir adam var mesela sıra numarası falan kendi alıyor ,sürekli ilgileniyor gördüğüm kadarıyla .istanbul'da olanlar müsaitlerse eğer gidip 60 dk içinde yaptırabilirler.haftasonu dahil açık .
    ben istisnayım







  • Bizde Pazartesi servise gönderdik daha kayıt bile açamadılar. Tutarlı değil yani. Türk kafasıyla çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -AhmtOzdmR- -- 14 Ağustos 2014; 17:57:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    Bizde Pazartesi servise gönderdik daha kayıt bile açamadılar. Tutarlı değil yani. Türk kafasıyla çalışıyor.

    Hizli servis sadece elden verislerde gecerli hocam. Diğer illerden gelislerde yine normal servis gecerli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnıllGüder

    quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    Bizde Pazartesi servise gönderdik daha kayıt bile açamadılar. Tutarlı değil yani. Türk kafasıyla çalışıyor.

    Hizli servis sadece elden verislerde gecerli hocam. Diğer illerden gelislerde yine normal servis gecerli

    Alıntıları Göster
    hacı gm elite alıcam şu telpa garantisine güvenmiyom kararsız kaldım




  • şans faktörü var artı sonuç olarak yedek parçalar ayıpli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    şans faktörü var artı sonuç olarak yedek parçalar ayıpli
    Nedense hiç inanmadım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazen13

    Nedense hiç inanmadım..

    Alıntıları Göster
    bazen13:Hocam inanıp inanmamak sizin elinizde ama telpa eskisi gibi değil artık gerçekten kendilerini geliştirip hatalarını düzeltiyorlar.
    -AhmtOzdmR-:Elden teslim etseydiniz 60 dakika hizmetinden yararlanırdınız.
    AnıllGüder:Aynen öyle hocam olayı anlayamayanlar her ilden 60 dakika hizmet istiyorlar + telefonu gün içinde gönderip gelmesini bekleyenler var
    game-thrones:Bence artık güvenilebilir,benimde güvensizliğim vardı fakat son zamanlardaki hizmetleri beni şaşırttı.
    inexo:aynen öyle fakat yinede mağduriyeti gidermek için 0 cihaz veriyorlar buda iyi bir şey.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xAsiriDozx

    bazen13:Hocam inanıp inanmamak sizin elinizde ama telpa eskisi gibi değil artık gerçekten kendilerini geliştirip hatalarını düzeltiyorlar.
    -AhmtOzdmR-:Elden teslim etseydiniz 60 dakika hizmetinden yararlanırdınız.
    AnıllGüder:Aynen öyle hocam olayı anlayamayanlar her ilden 60 dakika hizmet istiyorlar + telefonu gün içinde gönderip gelmesini bekleyenler var
    game-thrones:Bence artık güvenilebilir,benimde güvensizliğim vardı fakat son zamanlardaki hizmetleri beni şaşırttı.
    inexo:aynen öyle fakat yinede mağduriyeti gidermek için 0 cihaz veriyorlar buda iyi bir şey.

    Alıntıları Göster
    General Mobile ın çalışanlarında bir sorun yok.Sorun General Mobile Bizlere Kaliteli Diye Kakakladığı Malzemede.Ama yinede Allah razı olsun size yardımcı olmuşlar.




  • discovery50 D kullanıcısına yanıt
    Aynen çalışanları elinden geleni ardına koymuyor sorun yöneticilerde..Aynen allah razı olsun fakat cihaz bir abimizin :) Ürünle benim alakam yok telpa servis hakkında fikrimiz olsun diye paylaştım.
  • ekranda beyaz lekeler vardi bide kendi kendine basiyodu dokunmatige. 6 agustosta garantiye gonderdim (manisadan) anakart-kasa-ekran degistirmisler yani telefon sifir olarak geri geldi 15 agustosta aldim telefonu bence gayet hizli sehir disi.

    ekleme : kargoyuda hesapladigimiz zaman 4 gun diyelim 1 gunde orda burda toplam 5. kalan 4 gunde telefon tamam. sehir disini o kadar oyalamiyolarmis demek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Deli_Yaban -- 16 Ağustos 2014; 2:15:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deli_Yaban

    ekranda beyaz lekeler vardi bide kendi kendine basiyodu dokunmatige. 6 agustosta garantiye gonderdim (manisadan) anakart-kasa-ekran degistirmisler yani telefon sifir olarak geri geldi 15 agustosta aldim telefonu bence gayet hizli sehir disi.

    ekleme : kargoyuda hesapladigimiz zaman 4 gun diyelim 1 gunde orda burda toplam 5. kalan 4 gunde telefon tamam. sehir disini o kadar oyalamiyolarmis demek
    Telefonu SAlı günü gönderdim daha adamların eline ulaşmadı (servis.telpabayi.com'da hala daha eski bilgiler var)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quad HD

    Telefonu SAlı günü gönderdim daha adamların eline ulaşmadı (servis.telpabayi.com'da hala daha eski bilgiler var)

    Alıntıları Göster
    Pazartesi günü telefonu kargoya verdim, salı günü teslim aldılar ve hala kayıt altına almadılar. Ne kadar sürüyor bu iş bilgisi olan var mı?
  • 20 İş günü tamir süresi var 20 iş gününü geçmemesi lazım,sabretmek şart.Elden teslimde 60 dakika olayı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk26faruk

    Pazartesi günü telefonu kargoya verdim, salı günü teslim aldılar ve hala kayıt altına almadılar. Ne kadar sürüyor bu iş bilgisi olan var mı?

    Aynı durumdayım. 20 gün olayına girmemek için kayıt altına almıyorlar diye tahmin ediyorum. 20 iş günü kayıt altına alındıktan sonra başlıyor.
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Ben telefonla aradım ve sordum telefonumun tamiri bitmiş bugün veya yarın kargoya verilecekmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    quote:

    Orijinalden alıntı: faruk26faruk

    Pazartesi günü telefonu kargoya verdim, salı günü teslim aldılar ve hala kayıt altına almadılar. Ne kadar sürüyor bu iş bilgisi olan var mı?

    Aynı durumdayım. 20 gün olayına girmemek için kayıt altına almıyorlar diye tahmin ediyorum. 20 iş günü kayıt altına alındıktan sonra başlıyor.

    Hocam.ayni durumu gorusmustum daha once teslim.alindigi tarihten itibaren hesapliyorlarmis musteri temsilcisi boyle demisti
  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Dün kendilerine mail attım. Kayıt işlemleri sürüyor, tamire en kısa sürece başlanacak denildi. Ancak hala IMEI sorguladığımda kayıt olmadığı görünüyor. 20 iş gününü dolu dolu kullanmak istiyorlar sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk26faruk

    Dün kendilerine mail attım. Kayıt işlemleri sürüyor, tamire en kısa sürece başlanacak denildi. Ancak hala IMEI sorguladığımda kayıt olmadığı görünüyor. 20 iş gününü dolu dolu kullanmak istiyorlar sanırım...
    Bugün artık telefonla aramaya karar verdim. 4gb GMD göndermiştim şarj soketi yüzünden


    16 dakika sonunda açan olmadı, tel kapandı.

    17 dakika daha bekledim sonunda konuşmaya başladık. Telefon 15 Ağustos'ta sisteme kaydedilmiş. 60 TL 16gb Anakart ücreti istediler. İsterseniz 4gb olarak ücretsiz değişecek dediler. Ablam 16 gb istediği için 60 lirayı banka hesaplarına gönderdim. Bakalım beklemedeyim.

    KISSADAN HİSSE ŞARJ SOKETİ İÇİN ÜCRET ALINMIYOR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -AhmtOzdmR-

    Bugün artık telefonla aramaya karar verdim. 4gb GMD göndermiştim şarj soketi yüzünden


    16 dakika sonunda açan olmadı, tel kapandı.

    17 dakika daha bekledim sonunda konuşmaya başladık. Telefon 15 Ağustos'ta sisteme kaydedilmiş. 60 TL 16gb Anakart ücreti istediler. İsterseniz 4gb olarak ücretsiz değişecek dediler. Ablam 16 gb istediği için 60 lirayı banka hesaplarına gönderdim. Bakalım beklemedeyim.

    KISSADAN HİSSE ŞARJ SOKETİ İÇİN ÜCRET ALINMIYOR.

    Alıntıları Göster
    Telefonla arayın hocam. Sistemlerinde hata varmış.




  • -AhmtOzdmR- kullanıcısına yanıt
    Hatalarını bilip artık almıyorlar demek ki.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.