Şimdi Ara

tempra 2.i.ecat nasıl bir araba

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
14.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • almak istiyorumda tavsiye edermisiniz



  • rahat ve seri bi arabadır kendileri ama biraz çok yakar.bi arkadaşımda vardı göstergedeki power-eco işaretlerinden gözünü alamıyodu.orayı takip etmek tik gibi bişey olmuştu elemanda:) aslında kullanımı ile ilgili pek aydınlatıcı bilgilerim yok kusura bakma ama başka bi arkadaşımda concordesini satıp bunlardan almak istiyodu.gittiğimiz servisteki bi abimiz vazgeçirmişti onu.concordun parçası var ama pahalı parayı bastırdın mı alırsın ama bunların parçası yok çok zor bulabiliyoruz demişti.en azından ankarada böyle parça durumu
  • alırsan 2,0 16v olanını al. 8 valf olanlar daha az tutuluyormuş. 2,0 16 v olanlar donanım olarakta güzeldir..ama 1,6 olanları dahada iyiydir.alım ve satımı kolay oluyor..bende 1,6 sxa var.gayette memnunum.ayrıca geniş ve rahat bir araçtır. sürüş zevki yaşatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavis717

    alırsan 2,0 16v olanını al. 8 valf olanlar daha az tutuluyormuş. 2,0 16 v olanlar donanım olarakta güzeldir..ama 1,6 olanları dahada iyiydir.alım ve satımı kolay oluyor..bende 1,6 sxa var.gayette memnunum.ayrıca geniş ve rahat bir araçtır. sürüş zevki yaşatır.
    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa

    Alıntıları Göster
    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa


    Alıntıları Göster
    şu an bende 95 spring var memnun degilim klima, hd,otmk cam vs en önemlisi seri değil. arabam.com a göre 6500 7500 tempra 2.0ie bulunmakta vede bana full. bunu satıp tempra almak istyrm dogru düşünüyorum diye sizlere soruyorum akıl akıldan üstündür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa


    Alıntıları Göster
    Tempradan memnun olan bir sen varsın sanırım. tofaş servisi bile memnun değil ne diyosun sen. Benim kullandığım arabaya gelince aracım tamamiyle orjinaldi ve 100000 km deydi. Beyaz renkti tipi çok güzeldi ama bir laf varya içi seni dışı beni yakar diye işte temprada öyle birşey var daha doğrusu sadece tempra değil tipo ve uno da aynı. Şahin doğan onlara göre çok çok sağlam en azından sorunsuz 5, 6 ay binebiliyorsun tabi 5, 6 ayın sonunda bir tamire götürmeniz gerekir. Temprada Tipoda Unu da esneme yok inanın traktör daha iyi esniyor. Alt salıncaklar var birde dillere destan ucundaki lastik aşınıyor bu yüzden komple salıncak değişor. 70-80 Ytl. O da 1 aya kalmadan bozuluyor. Arkadaşım servisteki ustaların Tempra için kullandığı cümle "TEMPRA YÜRÜYEN MASRAFTIR" Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa






  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa


    COK DOĞRU DEMİŞİN BABA DÜŞÜNCELERİME AYNA OLMUSSUN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda 626

    Tempradan memnun olan bir sen varsın sanırım. tofaş servisi bile memnun değil ne diyosun sen. Benim kullandığım arabaya gelince aracım tamamiyle orjinaldi ve 100000 km deydi. Beyaz renkti tipi çok güzeldi ama bir laf varya içi seni dışı beni yakar diye işte temprada öyle birşey var daha doğrusu sadece tempra değil tipo ve uno da aynı. Şahin doğan onlara göre çok çok sağlam en azından sorunsuz 5, 6 ay binebiliyorsun tabi 5, 6 ayın sonunda bir tamire götürmeniz gerekir. Temprada Tipoda Unu da esneme yok inanın traktör daha iyi esniyor. Alt salıncaklar var birde dillere destan ucundaki lastik aşınıyor bu yüzden komple salıncak değişor. 70-80 Ytl. O da 1 aya kalmadan bozuluyor. Arkadaşım servisteki ustaların Tempra için kullandığı cümle "TEMPRA YÜRÜYEN MASRAFTIR" Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa




    Alıntıları Göster
    Benim tempra 96 model 1.6ie idi. İkinci el 60 binde olarak almıştım.90 binde sattım. Samimi olarak söylüyorum zevk alarak sürüyordum.Tasarım olarakta hala çok hoşuma gidiyor.Kısaca o tempramı seviyordum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    Tempradan memnun olan bir sen varsın sanırım. tofaş servisi bile memnun değil ne diyosun sen. Benim kullandığım arabaya gelince aracım tamamiyle orjinaldi ve 100000 km deydi. Beyaz renkti tipi çok güzeldi ama bir laf varya içi seni dışı beni yakar diye işte temprada öyle birşey var daha doğrusu sadece tempra değil tipo ve uno da aynı. Şahin doğan onlara göre çok çok sağlam en azından sorunsuz 5, 6 ay binebiliyorsun tabi 5, 6 ayın sonunda bir tamire götürmeniz gerekir. Temprada Tipoda Unu da esneme yok inanın traktör daha iyi esniyor. Alt salıncaklar var birde dillere destan ucundaki lastik aşınıyor bu yüzden komple salıncak değişor. 70-80 Ytl. O da 1 aya kalmadan bozuluyor. Arkadaşım servisteki ustaların Tempra için kullandığı cümle "TEMPRA YÜRÜYEN MASRAFTIR" Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa








  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun75

    Benim tempra 96 model 1.6ie idi. İkinci el 60 binde olarak almıştım.90 binde sattım. Samimi olarak söylüyorum zevk alarak sürüyordum.Tasarım olarakta hala çok hoşuma gidiyor.Kısaca o tempramı seviyordum

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    Tempradan memnun olan bir sen varsın sanırım. tofaş servisi bile memnun değil ne diyosun sen. Benim kullandığım arabaya gelince aracım tamamiyle orjinaldi ve 100000 km deydi. Beyaz renkti tipi çok güzeldi ama bir laf varya içi seni dışı beni yakar diye işte temprada öyle birşey var daha doğrusu sadece tempra değil tipo ve uno da aynı. Şahin doğan onlara göre çok çok sağlam en azından sorunsuz 5, 6 ay binebiliyorsun tabi 5, 6 ayın sonunda bir tamire götürmeniz gerekir. Temprada Tipoda Unu da esneme yok inanın traktör daha iyi esniyor. Alt salıncaklar var birde dillere destan ucundaki lastik aşınıyor bu yüzden komple salıncak değişor. 70-80 Ytl. O da 1 aya kalmadan bozuluyor. Arkadaşım servisteki ustaların Tempra için kullandığı cümle "TEMPRA YÜRÜYEN MASRAFTIR" Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    Sana temizi dek gelmedi diye niye tempraları kötülüyorsun Hele birde şahin ve doğan la nasıl bir tutabiliyorsun.

    Ben de de 1.6 ie vardı, çok memnundum,şu an caddy e biniyorum, trafikte ne zaman tempra görsem hala hayranlıkla bakarım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa






    Alıntıları Göster
    2.0 i 16 V ise ve de performans (148 beygir) arıyorsan en uygun fiyata alınabilecek bir araç.fakat yakıt tüketimi arkadaşların da söylediği gibi bayağı fazla ve ön takım da paroblemli .Ama yine de lüks ve performans ve uygun fiyat için mükemmel bir seçim olur. Benim bile aklımdan geçen bir motor ama ezelden beri ford kullandığım için almıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.stell

    2.0 i 16 V ise ve de performans (148 beygir) arıyorsan en uygun fiyata alınabilecek bir araç.fakat yakıt tüketimi arkadaşların da söylediği gibi bayağı fazla ve ön takım da paroblemli .Ama yine de lüks ve performans ve uygun fiyat için mükemmel bir seçim olur. Benim bile aklımdan geçen bir motor ama ezelden beri ford kullandığım için almıyorum.

    Alıntıları Göster
    Bende yaklaşık 1,5 yıldır 99 Tipo 1.6 i.e kullanıyorum. Kasası Temradan farklı fakat iç donanımı ve sunduğu konfor Temprayla aynı ve çok tatminkardır. Uzun yolda da çok rahattır. Fiyatıda ekonomiktir. Temzini, hırpalanmamamışını bulursan zevkle kullanabilirisin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VoLKaN067 -- 25 Ocak 2007; 20:57:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Bende yaklaşık 1,5 yıldır 99 Tipo 1.6 i.e kullanıyorum. Kasası Temradan farklı fakat iç donanımı ve sunduğu konfor Temprayla aynı ve çok tatminkardır. Uzun yolda da çok rahattır. Fiyatıda ekonomiktir. Temzini, hırpalanmamamışını bulursan zevkle kullanabilirisin.

    Alıntıları Göster
    hocam alırsan 2.0 i.e 16v 148 hp olan modelini tavsiye ederim
    8v'li motorlar pek tutulmaz
    gerçekten çok konforlu bir araçtır
    bizde vardı,fakat sonra sattık
    araba bakımını yaptıktan sonra KESİNLİKLE çok yakmıyor
    biz özel servisiz
    arabanın yağını,bujisini,filtresini vs,parçalarını mesela normalde 15.000 km'de bir değişirse biz onu 7.000-8.000 km'de bir değiştirirdik ve bunun faydasını gidişte ve yakıtta görürdük
    bu biraz pahalı olabilir ama gerçekten çok faydalı bir yöntem sık bakım yapılması
    260.000-270.000 civarı yakıyordu araba
    ve 200 km/h hızı çok rahat geçiyordu
    bu arada arabadaki özellikler(çoğu 2.0 i.e'de böyledir)abs+airbag+otomatik klima+4 cam elektrikli+çelik jant gibi özellikler vardır
    bizim sattığımız arabada ise bunlara ek olarak deri koltuk ve sunroof vardı
    yanlız hocam 2.eli hiç iyi değildir
    93 sxa'dan ucuz satıldığı bile oluyor bazen
    eğer alırsan orijinal,temiz bir 2.0 i.e bul(özellikle biziö eski araba gibi olsun) o zaman işte konforu,performansı anlarsın
    şimdiden hayırlı olsun alırsan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    hocam alırsan 2.0 i.e 16v 148 hp olan modelini tavsiye ederim
    8v'li motorlar pek tutulmaz
    gerçekten çok konforlu bir araçtır
    bizde vardı,fakat sonra sattık
    araba bakımını yaptıktan sonra KESİNLİKLE çok yakmıyor
    biz özel servisiz
    arabanın yağını,bujisini,filtresini vs,parçalarını mesela normalde 15.000 km'de bir değişirse biz onu 7.000-8.000 km'de bir değiştirirdik ve bunun faydasını gidişte ve yakıtta görürdük
    bu biraz pahalı olabilir ama gerçekten çok faydalı bir yöntem sık bakım yapılması
    260.000-270.000 civarı yakıyordu araba
    ve 200 km/h hızı çok rahat geçiyordu
    bu arada arabadaki özellikler(çoğu 2.0 i.e'de böyledir)abs+airbag+otomatik klima+4 cam elektrikli+çelik jant gibi özellikler vardır
    bizim sattığımız arabada ise bunlara ek olarak deri koltuk ve sunroof vardı
    yanlız hocam 2.eli hiç iyi değildir
    93 sxa'dan ucuz satıldığı bile oluyor bazen
    eğer alırsan orijinal,temiz bir 2.0 i.e bul(özellikle biziö eski araba gibi olsun) o zaman işte konforu,performansı anlarsın
    şimdiden hayırlı olsun alırsan

    Alıntıları Göster
    +148hp
    +donanım iyi
    +ucuz
    -satması zor
    -vergisi ve yakıt tüketimi yüksek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    +148hp
    +donanım iyi
    +ucuz
    -satması zor
    -vergisi ve yakıt tüketimi yüksek

    Alıntıları Göster
    çok yakan bir araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WinPeAcE

    çok yakan bir araba

    Alıntıları Göster
    Tempra tam bir bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur arabasıdır.

    temizini bulamazsan dedikleri gibi servisten çıkmaz.

    temizini bulursan da hertürlü rahat edersin.

    benim tavsiye edeceğim tip.

    mpi motor 1.6 i.e dir.98 model .

    ne çok yakar ne de elinde kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa

    Alıntıları Göster
    benim de tempram oldu. hiç ön takım problemi yaşamadım. süspansiyon sert mi?
    harika bir yaylanması vardı. içi geniş ve oturaklı bir araba. benimkinin göstergesinde arıza vardı. o zamanlar tamiri yoktu ama şimdi 25 ytl ye yapıyorlar. belki daha da ucuzlamıştır.
    2.0 motorları çok yakıyormuş diye duydum. benimki 1.6 idi. bagajı da çok geniş ama ağzı dar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    benim de tempram oldu. hiç ön takım problemi yaşamadım. süspansiyon sert mi?
    harika bir yaylanması vardı. içi geniş ve oturaklı bir araba. benimkinin göstergesinde arıza vardı. o zamanlar tamiri yoktu ama şimdi 25 ytl ye yapıyorlar. belki daha da ucuzlamıştır.
    2.0 motorları çok yakıyormuş diye duydum. benimki 1.6 idi. bagajı da çok geniş ama ağzı dar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mazda 626

    hocam tempradan uzak dur sanayiden kurtulamazsın. Hele ön düzeni varya sorma gitsin arabada süspansiyon diye bir şey yok çok sert ve çok sık arızalanıyor. Bernim vardı 7 ay dayanabildim. Sattımda kurtuldum. Şahin, doğan tempradan çok çok daha iyi.
    Bana kulak ver sakın alma alma almaaaaaaaaaaaaaa


    Alıntıları Göster
    93 Tempra SX vardı bende. 5 yıl kullandım. Çok konforlu idi. Rutin bakımları dışında sanayiye fazla işim düşmedi. Alır almaz Lovato marka LPG taktırttım. 5 yıl sorunsuz kullandım. Yaz kış hiç benzinle çalıştırmama gerek kalmadı. Sürekli LPG ile çalıştırdım ve kullandım. Abartı gibi gelebilir ama Vectradaki konforu aratmaz bence (denedim).
    Devir 3000 olduğunda düz yolda hız 103-105 km/h olur. tempranın en az yaktığı devir 3000'dir. 3000'i geçtiğinde yeşil "economy" düğmesi söner kırmızı "power" ışığı yanar. Ama az yakıtı takip etmek için illa bu ışığa bakmak gerekmez. Arabanın sesinden ve devir göstergesinden de anlaşılabilir.
    Ayrıca power ışığının arasıra yandığını görmek hoşuma da gitmiyor değildi. Farklı, hoş bir duygu (ama kısa süreli).
    Ben Tempra'mı unutamıyorum. Sattığımda epeyce üzülmüştüm.
    Temizini bulursan kesinlikle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AEY-F1 -- 26 Ocak 2007; 17:34:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrklı

    almak istiyorumda tavsiye edermisiniz


    kaç model tempra alacaksın onu alacağına öyle bir araba düşünüyorsan sana tek tavsiyem bu elemandır ki temprayı katlar


     tempra 2.i.ecat nasıl bir araba


     tempra 2.i.ecat nasıl bir araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrklı

    almak istiyorumda tavsiye edermisiniz


    kaç model tempra alacaksın onu alacağına öyle bir araba düşünüyorsan sana tek tavsiyem bu elemandır ki temprayı katlar


     tempra 2.i.ecat nasıl bir araba


     tempra 2.i.ecat nasıl bir araba
    concorde hiç tutulmayan bir modeldir piyasada
    şahin kadar parayı zor eder
    5-6 milyar...
    +
    parçası pahalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gismo

    +148hp
    +donanım iyi
    +ucuz
    -satması zor
    -vergisi ve yakıt tüketimi yüksek

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gismo

    +148hp
    +donanım iyi
    +ucuz
    -satması zor
    -vergisi ve yakıt tüketimi yüksek


    olayi süper ozetlemissin...

    Benim babamda var.Yaklaşik 10 yildir biniyor.Su an 70000km de.Arkadaşlarin soylediği kadar sorunlu bir araba değil..Sirali tüp taktirdi.150-200 bin arasi yakiyor lpgde..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.