Şimdi Ara

TEMPRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ..GÖRÜŞLERİNİZ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
0
Favori
103.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parisorlu

    merhaba arkadaşlar,
    Konu çok eski olmasına rağmen hala güncelliğini koruyor ve bende 6 yıldır tempra kullanıcısı olarak hala kulaktan dolma yazıları okuyunca gerçekten üzülüyorum.Bu tempraların bahtsızlığımı yoksa tofasın eksikliğimi hala anlamış değilim.
    Arkadaşlar 6 yıldır aynı arabayı kullanıyorum ve ayda ortalama 3000 km. yol yapıyorum.İnanınki ne ön takım dağılıyor nede ön panelde arıza çıkıyor sadece bir arkadaşın dediği gibi 1500 km.de 1 lt.yağ eksiltiyor o da kitabındada yazıyor.onuda daha kaliteli yağlar kullanırsan (10-40) gibi o sorunuda çözebiliyorsun.
    Ayrıca konfor,yol tutuş,otomatik klima,galvaniz alaşımlı gövde,yaygın servis ve yedek parça.
    Daha ne istiyorsunuz bilmiyorum..(hız ve güçtende bahsetmiyorum.) Selamlar...

    Alıntıları Göster
    konu eskimiş ya neyse
    TİPİNİ ÇOK BEĞENDİĞİM TEMPRA KULLANMAK NASİP OLMADI
    ELEKTRONİK GÖSTERGE SORUN LUYMUŞ ÇOK PAHALLIYMIŞ
    TORPİDO SERT VE ÇATLAYABİLİYOR
    GERİ GİDERKEN ARKA GÖRÜŞ ZOR
    ARKASI YÜKSEK VİRAJA GİRİŞ SORUNLU
    KULLANIMI RAHAT İÇİ GENİŞ
    ÖN TAKIM ÇABUK ARIZA YAPAR ASFAT ARABASIDIR BOZUK YOLLARA GELMEZ

    97 TEMPRA 1.6 İE ALINIR BENCE enson 97 de galiba sonlandı imalatı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanderr

    konu eskimiş ya neyse
    TİPİNİ ÇOK BEĞENDİĞİM TEMPRA KULLANMAK NASİP OLMADI
    ELEKTRONİK GÖSTERGE SORUN LUYMUŞ ÇOK PAHALLIYMIŞ
    TORPİDO SERT VE ÇATLAYABİLİYOR
    GERİ GİDERKEN ARKA GÖRÜŞ ZOR
    ARKASI YÜKSEK VİRAJA GİRİŞ SORUNLU
    KULLANIMI RAHAT İÇİ GENİŞ
    ÖN TAKIM ÇABUK ARIZA YAPAR ASFAT ARABASIDIR BOZUK YOLLARA GELMEZ

    97 TEMPRA 1.6 İE ALINIR BENCE enson 97 de galiba sonlandı imalatı.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşım,yazımı okumadın herhalde .Bahsettiğin olumsuzlukların hiçbirini yaşamadım.Ayrıca araam 96 model ve 6 yıldır bende.daha nolsun noterden tasdik mi yaptırayım.Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parisorlu

    merhaba arkadaşım,yazımı okumadın herhalde .Bahsettiğin olumsuzlukların hiçbirini yaşamadım.Ayrıca araam 96 model ve 6 yıldır bende.daha nolsun noterden tasdik mi yaptırayım.Selamlar..

    Alıntıları Göster
    ARKADAŞLAR DEDİĞİNİZ GİBİ KONU ESKİ AMA YAZILANLARI GÖRÜNCE DAYANAMADIM. BENDE TEMPRACIYIM (1992 TEMPRA SXA) ŞUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM. BEN ARABAMI 6 AY ÖNCE AKSARAYDAN ALDIM. SADECE YAĞINA VE SUYUNA BAKIP AKSARAYDAN İZMİRE YOLA ÇIKTIM. HİÇ KONTAK KAPATMADAN ŞEHİR MERKEZLERİ HARİCİNDE 140 KM ALTINA DÜŞMEDEN YAKLAŞIK 600 KÜSUR KM. YOL YAPARAK İZMİRE VARDIM. HARARET BİLE YERİNDEN OYNAMADI. SÖYLEYECEK BAŞKA BİŞEY VARMI HALA BİLMİYORUM. TEMPARA DÜŞMANLARINA SAYGILARLA......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hcakirak

    ARKADAŞLAR DEDİĞİNİZ GİBİ KONU ESKİ AMA YAZILANLARI GÖRÜNCE DAYANAMADIM. BENDE TEMPRACIYIM (1992 TEMPRA SXA) ŞUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM. BEN ARABAMI 6 AY ÖNCE AKSARAYDAN ALDIM. SADECE YAĞINA VE SUYUNA BAKIP AKSARAYDAN İZMİRE YOLA ÇIKTIM. HİÇ KONTAK KAPATMADAN ŞEHİR MERKEZLERİ HARİCİNDE 140 KM ALTINA DÜŞMEDEN YAKLAŞIK 600 KÜSUR KM. YOL YAPARAK İZMİRE VARDIM. HARARET BİLE YERİNDEN OYNAMADI. SÖYLEYECEK BAŞKA BİŞEY VARMI HALA BİLMİYORUM. TEMPARA DÜŞMANLARINA SAYGILARLA......

    Alıntıları Göster
    dostum sen yine az kilometre yapmışsın milletin beğenmediği o araçla hiç kontak kapamadan 1327 km yol yaptım hemde köy yollarında bile en ufak ses yoktu arabada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempraclube

    dostum sen yine az kilometre yapmışsın milletin beğenmediği o araçla hiç kontak kapamadan 1327 km yol yaptım hemde köy yollarında bile en ufak ses yoktu arabada

    Alıntıları Göster
    kardes bak ben cok ama cok fiat ciyim bende ilk once sifir yeni tempra 1991 yilinda ilk cikanlardan vardi sonra tipo 2.0 16v (eski aldim),simdi de fiat coupe 2.020v turbo arabam vardir.simdi ise en yeni cikan fiat bravo almak istiyorum kismetse degistiricem fiat auto da,demem odur ki tempra eger temizse al ama ben sana hic tavsiye etmiyorum cok problem cikaran bir arabadir tempra.bende bozulmayan parcasi kalmadi ama ben hem cok hizli hem de ekonomik kullanmiyordum,genclik hevesi iste.onun icin gel sen beni dinle bu arabadan vazgec haaa paran varsa mutlaka ki fiat alacaksan fiat brava al derim ben,benim bir arkadasin vardi uzun sure kullandi ve satti ama araba cok az arizalaniyordu hem de parca bulunuyordu.....beni dinle sonra cok pisman olmayasin.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levis_mk

    kardes bak ben cok ama cok fiat ciyim bende ilk once sifir yeni tempra 1991 yilinda ilk cikanlardan vardi sonra tipo 2.0 16v (eski aldim),simdi de fiat coupe 2.020v turbo arabam vardir.simdi ise en yeni cikan fiat bravo almak istiyorum kismetse degistiricem fiat auto da,demem odur ki tempra eger temizse al ama ben sana hic tavsiye etmiyorum cok problem cikaran bir arabadir tempra.bende bozulmayan parcasi kalmadi ama ben hem cok hizli hem de ekonomik kullanmiyordum,genclik hevesi iste.onun icin gel sen beni dinle bu arabadan vazgec haaa paran varsa mutlaka ki fiat alacaksan fiat brava al derim ben,benim bir arkadasin vardi uzun sure kullandi ve satti ama araba cok az arizalaniyordu hem de parca bulunuyordu.....beni dinle sonra cok pisman olmayasin.....

    Alıntıları Göster
    bende 1992 model sxak var özellik olarak yeterli bi araba KONFOR için zaten söyleyecek hiç bişey yok
    ELEKTRONİK arıza demişler bi ön göstergeler bide atesleme beyni var ki bu yeni arabaların hepsinde daha fazlası var en agır elektronik arızası 750 ytl ye hallolur ki sen bu arızayı acman için arabaya dısardan elektrik vermen lazım parcası asırı pahalı degil hata ucuz sayılabilir biraz dikkatli kullanmak gerekir sürüş keyfi cok iyi tavsiye ederim ha su ön kısmı zaıf diyen arkadaslar kaza yaptıgında arabanın önü bükülecek ki kabin kısmı bükülmeyecek bu konuya profesyonel bakın darbe ememek için tasarlanmıs bi ön cok yamulması kazada meydana gelen kuvveti orda sönümlemek için dir
    TEMRA HASTALIK YARATIR ........... NOT:KESKE SIFIRI ÜRETİLSE




  • valla arkadaşlar ben gecenlerde 20ie 8v aldım aldıgımada pişman oldum arkadaş motoru yedi kafadan 2000 ytl masraf çıktı bakalım nasıl yapılacak yapılınca aynı sorun olacak mı sorun hararet felan degil triger sıyırması ama bundan öncede tempram vardı yolda gidişi mükemmel 1.6 ların parçası o kadarda pahalı degil ve cabuk dagılmıyorda araç şahine dogana kartala 5000-6000 lira verecegeme aynı paraya 93sx alırım bin katlı daha iyi bence ama birazda temizi olursa daha iyi olur ben bu zamana kadar çürüyen bi tempra görmedim aynı model kuş serisinin çogunda çürük var şiddetle tavsiye eder iyi günler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çılgın ambulansçı

    valla arkadaşlar ben gecenlerde 20ie 8v aldım aldıgımada pişman oldum arkadaş motoru yedi kafadan 2000 ytl masraf çıktı bakalım nasıl yapılacak yapılınca aynı sorun olacak mı sorun hararet felan degil triger sıyırması ama bundan öncede tempram vardı yolda gidişi mükemmel 1.6 ların parçası o kadarda pahalı degil ve cabuk dagılmıyorda araç şahine dogana kartala 5000-6000 lira verecegeme aynı paraya 93sx alırım bin katlı daha iyi bence ama birazda temizi olursa daha iyi olur ben bu zamana kadar çürüyen bi tempra görmedim aynı model kuş serisinin çogunda çürük var şiddetle tavsiye eder iyi günler dilerim
    tekrar yazıyorum,tekrarlamaktan gına geldi.2.el aldığım tempramı 6 yıldır kullanıyorum.hiç arıza vermedi.(yaklaşık 1 ay önce Eskişehir yolundaki 5 ytl.lik bir parçadan doğan arızayı saymıyorum.)
    Yani anlamıyorum benmi şanslıyım yoksa bu serilermi farklı anlamadım gitti.(tempra 2.0.ie 16 v)Ne bileyim yani arkadaşlar öyle bir yazıyorlarki;ya onların anlattıkları TEMPRA değil yada benim 6 yıldır kullandığım araba TEMPRA değil.Çok ilginç...Gerçekten herkese tavsiye ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parisorlu

    tekrar yazıyorum,tekrarlamaktan gına geldi.2.el aldığım tempramı 6 yıldır kullanıyorum.hiç arıza vermedi.(yaklaşık 1 ay önce Eskişehir yolundaki 5 ytl.lik bir parçadan doğan arızayı saymıyorum.)
    Yani anlamıyorum benmi şanslıyım yoksa bu serilermi farklı anlamadım gitti.(tempra 2.0.ie 16 v)Ne bileyim yani arkadaşlar öyle bir yazıyorlarki;ya onların anlattıkları TEMPRA değil yada benim 6 yıldır kullandığım araba TEMPRA değil.Çok ilginç...Gerçekten herkese tavsiye ederim..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: parisorlu

    tekrar yazıyorum,tekrarlamaktan gına geldi.2.el aldığım tempramı 6 yıldır kullanıyorum.hiç arıza vermedi.(yaklaşık 1 ay önce Eskişehir yolundaki 5 ytl.lik bir parçadan doğan arızayı saymıyorum.)
    Yani anlamıyorum benmi şanslıyım yoksa bu serilermi farklı anlamadım gitti.(tempra 2.0.ie 16 v)Ne bileyim yani arkadaşlar öyle bir yazıyorlarki;ya onların anlattıkları TEMPRA değil yada benim 6 yıldır kullandığım araba TEMPRA değil.Çok ilginç...Gerçekten herkese tavsiye ederim..




    Ya bizim arabalar Tempra değil yada onlar...8 yıllık tempracı olarak, Temprayı bilen bilir diyorum.O kadar...




  • arkadaşlar bende 95 model tempra stw var görünüş,konfor,keyif hepsi var.Anlamadığım olay sorunlu araç diyorlar da benim araç aldığımda hiç bakım görmemiş hor sürülmüş bi araçtı buna rağmen birkaçyerini elden geçirdim ve takır takır çalışıyor.ve araç 95 model ben orjinal parçalarını değiştirmişim ee normal yani hangi araç olursa olsun 10 seneden sonra başlar yani ama sen iyi bir kullanıcıysan daha iyi tabi.bence tempra araç almak isteyenler iyi kullanılmış ve bakımlı araç alsınlar özellikle stw niye derseniz herşeye gidiyor abi bence tabi siz bilirsiniz.ama fazla abartılmış araç bence. tam orta halli Türkiye sıtandartlarına uygun bir araç

     TEMPRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ..GÖRÜŞLERİNİZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_kart

    arkadaşlar bende 95 model tempra stw var görünüş,konfor,keyif hepsi var.Anlamadığım olay sorunlu araç diyorlar da benim araç aldığımda hiç bakım görmemiş hor sürülmüş bi araçtı buna rağmen birkaçyerini elden geçirdim ve takır takır çalışıyor.ve araç 95 model ben orjinal parçalarını değiştirmişim ee normal yani hangi araç olursa olsun 10 seneden sonra başlar yani ama sen iyi bir kullanıcıysan daha iyi tabi.bence tempra araç almak isteyenler iyi kullanılmış ve bakımlı araç alsınlar özellikle stw niye derseniz herşeye gidiyor abi bence tabi siz bilirsiniz.ama fazla abartılmış araç bence. tam orta halli Türkiye sıtandartlarına uygun bir araç

     TEMPRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUZ..GÖRÜŞLERİNİZ
    2.0 motorları arıza yaptı mı parcaları zor bulunur tofas servisleri fln var amcamların ordan biliyom kullanımı zevklidir ama bana gore sağlam bi arac değil onun yerine 95 opel vectra a lardan tercih ederim kat kat tempradan iyi onların gt leri var onlar daha iyi ve lpg yle az yakıyor bilginize




  • arkadaşlar öncelikle herkese selam.
    şimdi size temprayı anlatcağım.

    1-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    2-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    4-)ön takımlar gerçekten türkiye şartlarına uygun değil.
    5-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    6-)devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.
    7-)arka yolcu klimaları eksik kalıyor.
    8-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    9-)baştada söylediğimiz gibi türkiye şartlarına uygun olmayan bu arabanın ve kaldırımlara taşan istanbulun park yerlerinde sizde park etmeye kalkarsanız bilinki şanzımanınızı aşağıya indiriceksiniz

    ŞİMDİ ARTILARI YOK MU DİCEKSİNİZ
    1-)40 cm sekiz kafalı dik amatörsörler takıldığında dancaforce sorunu ortadan kalkmış olacak.
    2-)motor gerçekten güçlü ve sağlam.bakımlarının yapılması şart.
    3-)dijital gösterge neredeyse nevigasyon kadar kaliteli geçmişten geleceğe bir armağan.
    4-)az önce bahsettiğimiz göreceli gaz pedal olayı iyi yönüyle bakıcak olurasak.,dünyada ki WRC araçlarınkiyle aynı pedal dizilimi yani agresif kullanıma uygun.
    5-)düz yolda inanılmaz hızlara ulaşabilirsiniz.
    6-)önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    7-)1990 yılında üretilmeye başlanmış bir araç olamsına rağmen günümüz araçlarından çok daha güzel görünmekte.
    8-)içi geniş ve ferah.mercedes balina kasa kadar.hemen hemen.
    9-)tek kelime ile tempra SXAK.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paganizonda

    arkadaşlar öncelikle herkese selam.
    şimdi size temprayı anlatcağım.

    1-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    2-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    4-)ön takımlar gerçekten türkiye şartlarına uygun değil.
    5-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    6-)devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.
    7-)arka yolcu klimaları eksik kalıyor.
    8-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    9-)baştada söylediğimiz gibi türkiye şartlarına uygun olmayan bu arabanın ve kaldırımlara taşan istanbulun park yerlerinde sizde park etmeye kalkarsanız bilinki şanzımanınızı aşağıya indiriceksiniz

    ŞİMDİ ARTILARI YOK MU DİCEKSİNİZ
    1-)40 cm sekiz kafalı dik amatörsörler takıldığında dancaforce sorunu ortadan kalkmış olacak.
    2-)motor gerçekten güçlü ve sağlam.bakımlarının yapılması şart.
    3-)dijital gösterge neredeyse nevigasyon kadar kaliteli geçmişten geleceğe bir armağan.
    4-)az önce bahsettiğimiz göreceli gaz pedal olayı iyi yönüyle bakıcak olurasak.,dünyada ki WRC araçlarınkiyle aynı pedal dizilimi yani agresif kullanıma uygun.
    5-)düz yolda inanılmaz hızlara ulaşabilirsiniz.
    6-)önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    7-)1990 yılında üretilmeye başlanmış bir araç olamsına rağmen günümüz araçlarından çok daha güzel görünmekte.
    8-)içi geniş ve ferah.mercedes balina kasa kadar.hemen hemen.
    9-)tek kelime ile tempra SXAK.
    quote:

    Orjinalden alıntı: paganizonda

    8-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.

    ŞİMDİ ARTILARI YOK MU DİCEKSİNİZ

    1-)40 cm sekiz kafalı dik amatörsörler takıldığında dancaforce sorunu ortadan kalkmış olacak
    .



    kardeş bilgilerin için teşekkür ederim.fakat anlamadığım yerlervar. bu danforce olayını ve çözümünü biraz daha ayrıntılı anlatabilirmisin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paganizonda

    arkadaşlar öncelikle herkese selam.
    şimdi size temprayı anlatcağım.

    1-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    2-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    4-)ön takımlar gerçekten türkiye şartlarına uygun değil.
    5-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    6-)devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.
    7-)arka yolcu klimaları eksik kalıyor.
    8-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    9-)baştada söylediğimiz gibi türkiye şartlarına uygun olmayan bu arabanın ve kaldırımlara taşan istanbulun park yerlerinde sizde park etmeye kalkarsanız bilinki şanzımanınızı aşağıya indiriceksiniz

    ŞİMDİ ARTILARI YOK MU DİCEKSİNİZ
    1-)40 cm sekiz kafalı dik amatörsörler takıldığında dancaforce sorunu ortadan kalkmış olacak.
    2-)motor gerçekten güçlü ve sağlam.bakımlarının yapılması şart.
    3-)dijital gösterge neredeyse nevigasyon kadar kaliteli geçmişten geleceğe bir armağan.
    4-)az önce bahsettiğimiz göreceli gaz pedal olayı iyi yönüyle bakıcak olurasak.,dünyada ki WRC araçlarınkiyle aynı pedal dizilimi yani agresif kullanıma uygun.
    5-)düz yolda inanılmaz hızlara ulaşabilirsiniz.
    6-)önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    7-)1990 yılında üretilmeye başlanmış bir araç olamsına rağmen günümüz araçlarından çok daha güzel görünmekte.
    8-)içi geniş ve ferah.mercedes balina kasa kadar.hemen hemen.
    9-)tek kelime ile tempra SXAK.
    virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    Arkadaş sanırım downforce yazacaktın.Şimdi sen bu kelimeyi tam yazamayınca bende konuya hakim olmadığın gibi bir izlenim uyanıyor ve yazılarını ister istemez önyargılı okumaya başlıyorum

    kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    Ne alaka,diğer arabalar dahamı rahat girip çıkıyor.

    şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.vay be desene depreme dayanmaz.Hızla çukura girersek arabanın şasisi yamulur demekki.

    ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    O yıllarda üretilen hangi arabalarda bu dediğn fare koruyucusu vardı,merak ettim doğrusu.

    devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.demekki geniş taban ayakkabı ile sürmeemk lazım

    birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    demek onun için tempra kullanıcıları arabadan inince ayak ağrısı çekiyormuş.

    önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    İlginç bir tespit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aygun75 -- 28 Ağustos 2007; 12:56:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun75

    virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    Arkadaş sanırım downforce yazacaktın.Şimdi sen bu kelimeyi tam yazamayınca bende konuya hakim olmadığın gibi bir izlenim uyanıyor ve yazılarını ister istemez önyargılı okumaya başlıyorum

    kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    Ne alaka,diğer arabalar dahamı rahat girip çıkıyor.

    şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.vay be desene depreme dayanmaz.Hızla çukura girersek arabanın şasisi yamulur demekki.

    ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    O yıllarda üretilen hangi arabalarda bu dediğn fare koruyucusu vardı,merak ettim doğrusu.

    devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.demekki geniş taban ayakkabı ile sürmeemk lazım

    birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    demek onun için tempra kullanıcıları arabadan inince ayak ağrısı çekiyormuş.

    önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    İlginç bir tespit

    Alıntıları Göster
    @ paganizonda arkadaşım,

    1-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    1-)Renault' un Broadway , Flash , Rainbow gibi modellerinde , süspansiyon ve direksiyon sisteminin ne kadar sert olduğunu ve bu konuda hiçbirisinin Tempranın eline su dökemeyeceğini hatırlatmama gerek yok herhalde.
    2-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    2-)Vites aralığı ile ayak yorulmasının ne alakası var anlayamadım ?
    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    3-)Kullandığım Tempra 14 yaşında ve tam 10 yıldır bizde. Hiç çökme falan görmedik. Sen bir yerde gördüysen eğer, şunun bir fotoğrafını koyar mısın ? Arabaya 2 TON yük atacak halimiz yok. Senin öyle bir niyetin varsa , o zaman Chevrolet İmpala kullan.
    4-)ön takımlar gerçekten türkiye şartlarına uygun değil.
    4-)Aracını İyi hoş kullanırsan idare eder.
    5-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    5-)Koruma sacı derken , neyden bahsettiğini anlamadım ?
    7-)arka yolcu klimaları eksik kalıyor.
    7-)Tempranın sınıfındaki hiçbir araçta zaten arka yolcu havalandırması yok ki... Tempra bu konuda zaten bir ilk. Broadway' lerin hiçbirinde klima bile yok.
    9-)baştada söylediğimiz gibi türkiye şartlarına uygun olmayan bu arabanın ve kaldırımlara taşan istanbulun park yerlerinde sizde park etmeye kalkarsanız bilinki şanzımanınızı aşağıya indiriceksiniz
    9-)Söylemek istediğin şey , aracın tabanının alçak oluşu ise, bunun sebebi yüksek süratlerde aracın aerodinamik yapısını iyi denge altına almak içindir.

    Kusura bakma ama biraz abartmışsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    @ paganizonda arkadaşım,

    1-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    1-)Renault' un Broadway , Flash , Rainbow gibi modellerinde , süspansiyon ve direksiyon sisteminin ne kadar sert olduğunu ve bu konuda hiçbirisinin Tempranın eline su dökemeyeceğini hatırlatmama gerek yok herhalde.
    2-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    2-)Vites aralığı ile ayak yorulmasının ne alakası var anlayamadım ?
    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.
    3-)Kullandığım Tempra 14 yaşında ve tam 10 yıldır bizde. Hiç çökme falan görmedik. Sen bir yerde gördüysen eğer, şunun bir fotoğrafını koyar mısın ? Arabaya 2 TON yük atacak halimiz yok. Senin öyle bir niyetin varsa , o zaman Chevrolet İmpala kullan.
    4-)ön takımlar gerçekten türkiye şartlarına uygun değil.
    4-)Aracını İyi hoş kullanırsan idare eder.
    5-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    5-)Koruma sacı derken , neyden bahsettiğini anlamadım ?
    7-)arka yolcu klimaları eksik kalıyor.
    7-)Tempranın sınıfındaki hiçbir araçta zaten arka yolcu havalandırması yok ki... Tempra bu konuda zaten bir ilk. Broadway' lerin hiçbirinde klima bile yok.
    9-)baştada söylediğimiz gibi türkiye şartlarına uygun olmayan bu arabanın ve kaldırımlara taşan istanbulun park yerlerinde sizde park etmeye kalkarsanız bilinki şanzımanınızı aşağıya indiriceksiniz
    9-)Söylemek istediğin şey , aracın tabanının alçak oluşu ise, bunun sebebi yüksek süratlerde aracın aerodinamik yapısını iyi denge altına almak içindir.

    Kusura bakma ama biraz abartmışsın.

    Alıntıları Göster
    Tempra'yı kuş serisi veya Renault 9-11 v.s serisi ile kıyaslamak büyük hata olur.




  • HORT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toyota SUPRA

    HORT
    quote:

    Orjinalden alıntı: eggy13

    HORT


    HORT ???????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygun75

    virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    Arkadaş sanırım downforce yazacaktın.Şimdi sen bu kelimeyi tam yazamayınca bende konuya hakim olmadığın gibi bir izlenim uyanıyor ve yazılarını ister istemez önyargılı okumaya başlıyorum

    kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    Ne alaka,diğer arabalar dahamı rahat girip çıkıyor.

    şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.vay be desene depreme dayanmaz.Hızla çukura girersek arabanın şasisi yamulur demekki.

    ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    O yıllarda üretilen hangi arabalarda bu dediğn fare koruyucusu vardı,merak ettim doğrusu.

    devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.demekki geniş taban ayakkabı ile sürmeemk lazım

    birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    demek onun için tempra kullanıcıları arabadan inince ayak ağrısı çekiyormuş.

    önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    İlginç bir tespit

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    1-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    Arkadaş sanırım downforce yazacaktın.Şimdi sen bu kelimeyi tam yazamayınca bende konuya hakim olmadığın gibi bir izlenim uyanıyor ve yazılarını ister istemez önyargılı okumaya başlıyorum

    2-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    Ne alaka,diğer arabalar dahamı rahat girip çıkıyor.

    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.vay be desene depreme dayanmaz.Hızla çukura girersek arabanın şasisi yamulur demekki.

    4-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    O yıllarda üretilen hangi arabalarda bu dediğn fare koruyucusu vardı,merak ettim doğrusu.

    5-)devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.demekki geniş taban ayakkabı ile sürmeemk lazım

    6-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    demek onun için tempra kullanıcıları arabadan inince ayak ağrısı çekiyormuş.

    7-)önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    İlginç bir tespit




    1-) diger arabaların sanzımanı yerden 20 cm yukarda degil en assagı 25 27 cm yukarıda yani su senin dedigin arabalar yuksek anladın subjektif edebiyat hocası kardesim
    2-) tempraların fabrika cıkısı normal avrupa araclardan şasisi incedir bir onden cekişli oldugu icin ilerliyen yıllarda tıravest dedimiz yani tekerle motor arası tutuculuk gorevını yapar fakat ağır gövde buna paralel ince şasi olduğundan ilerleyen yıllarda travest bakımı şasi boyası yapılmadığı taktirde özürlü davlunbazlar yüzünden kış mevsimlerinde çürümeye mahkum olur(bana bir araba söyleyin o yıllardan sedan modellerden hangisi 1000 kg dır.hepsi en aşağı 1300 kg başlar.sebebi kalın şashidir.)
    3-)seat,ibiza,toyata coralla,renault 21,pejo 505..........sayMAKLA BİTMEZ.eğer bunlarıda bilmiyorsan burda yazma.
    4-)dur-kalk trafikte ilerlerken 1.ci vites aralığınız uzun olsaydı 2.vitesle uğraşmak zorunda kalmazdınız.
    5-)normal şartlaRda 4W ve arkadan yani FR veya MR bu çekişli araçlar düşük hızdaki virajlarda FR yapılıcak ani bir hamle ile spin koyar MR da aynı şekilde 4W(4 çekişli) ise tıpkı bir kalas gibi manevrasını bitiremez.sadece kalkışlarda çok iyidir.FF bunla girdiğinizde fren diğil sadece el freni ile bile çok rahat hareketler yapabilirsiniz.sebebi viraja giriş için ve çekişi ön tekerlerden olduğu için araçın ön kısmını kaydırıarak arka tekerler bağımsız olduğu için ön tarafta maximum sürat arkada tarafta minimum yol kaybı.bu yazdıklarımız için S şikanlarında ortalama 3.cü vitesten bahsedilir.anlamayan varsa bir FR bir MR bir 4W imkanda varsa ve bilgide varsa WRC hariç dünyadaki bütün pist yarışlarında en çok tercih edilen çekiş sistemi FF dir....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: paganizonda

    quote:

    Orjinalden alıntı: aygun75

    1-)virajlarda özellikle yokuş virajlarda danforce yükseldiği için aşırı dengesiz kontrol ortaya çıkıyor.
    Arkadaş sanırım downforce yazacaktın.Şimdi sen bu kelimeyi tam yazamayınca bende konuya hakim olmadığın gibi bir izlenim uyanıyor ve yazılarını ister istemez önyargılı okumaya başlıyorum

    2-)kardeşim bu arabayla çukurlara girip çıkamazsın helede istanbul gibi bir yerde tam bir işkence.
    Ne alaka,diğer arabalar dahamı rahat girip çıkıyor.

    3-)şasisi ince olduğu için ilerleyen yıllarda çökme tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz.vay be desene depreme dayanmaz.Hızla çukura girersek arabanın şasisi yamulur demekki.

    4-)ön kaputun altınca koruma sacı olmadığı için sabah arabanıza bindiğinizde sizle kahvaltı yapmak isteyen bir fare ile karşılaşabilirsiniz.kablolarınız kesilmişte olabilir.
    O yıllarda üretilen hangi arabalarda bu dediğn fare koruyucusu vardı,merak ettim doğrusu.

    5-)devriyaj firen gaz pedal dizilimi göreceli olarak sürücüleri zorlayabiliyor.demekki geniş taban ayakkabı ile sürmeemk lazım

    6-)birinci vites aralığı çok kısa oludğu için dur-kalk trafikte ayaklarınız fazlasıyla yoruluyor.
    demek onun için tempra kullanıcıları arabadan inince ayak ağrısı çekiyormuş.

    7-)önden çekişli bir araç olduğu için düşük hızlı virajla çok mükemmel girebilirsiniz.
    İlginç bir tespit




    1-) diger arabaların sanzımanı yerden 20 cm yukarda degil en assagı 25 27 cm yukarıda yani su senin dedigin arabalar yuksek anladın subjektif edebiyat hocası kardesim
    2-) tempraların fabrika cıkısı normal avrupa araclardan şasisi incedir bir onden cekişli oldugu icin ilerliyen yıllarda tıravest dedimiz yani tekerle motor arası tutuculuk gorevını yapar fakat ağır gövde buna paralel ince şasi olduğundan ilerleyen yıllarda travest bakımı şasi boyası yapılmadığı taktirde özürlü davlunbazlar yüzünden kış mevsimlerinde çürümeye mahkum olur(bana bir araba söyleyin o yıllardan sedan modellerden hangisi 1000 kg dır.hepsi en aşağı 1300 kg başlar.sebebi kalın şashidir.)
    3-)seat,ibiza,toyata coralla,renault 21,pejo 505..........sayMAKLA BİTMEZ.eğer bunlarıda bilmiyorsan burda yazma.
    4-)dur-kalk trafikte ilerlerken 1.ci vites aralığınız uzun olsaydı 2.vitesle uğraşmak zorunda kalmazdınız.
    5-)normal şartlaRda 4W ve arkadan yani FR veya MR bu çekişli araçlar düşük hızdaki virajlarda FR yapılıcak ani bir hamle ile spin koyar MR da aynı şekilde 4W(4 çekişli) ise tıpkı bir kalas gibi manevrasını bitiremez.sadece kalkışlarda çok iyidir.FF bunla girdiğinizde fren diğil sadece el freni ile bile çok rahat hareketler yapabilirsiniz.sebebi viraja giriş için ve çekişi ön tekerlerden olduğu için araçın ön kısmını kaydırıarak arka tekerler bağımsız olduğu için ön tarafta maximum sürat arkada tarafta minimum yol kaybı.bu yazdıklarımız için S şikanlarında ortalama 3.cü vitesten bahsedilir.anlamayan varsa bir FR bir MR bir 4W imkanda varsa ve bilgide varsa WRC hariç dünyadaki bütün pist yarışlarında en çok tercih edilen çekiş sistemi FF dir....

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar,son 1 haftada 2500 km.yol yaptım.Anlatılan olumsuzlukların hiç birini görmedim.En çok gördüğüm ise ben otobanda iken önümdeki araçların şeridi boşalttığıydı.(tempra 2.0.ie 16v)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.