Şimdi Ara

Teşekkürler Asus

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
1
Favori
3.353
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz yıl aldığım Zenfone 3 telefonum geçen hafta bozuldu. Şarj olmamaya ve şarj aletini aşırı derecede ısıtmaya başladı. Asus'un sitesinden online olarak arıza kaydı oluşturdum. Türkiye'ye özgü firmalar gibi hiç kimseye dert anlatma veya birşey ispatlamaya çalışmadım. Ki arıza çoğu firmanın "tozlanmış, cisim sokmuşsunuz" vs. gibi bahanelerle müşteriye yıkmaya çalışacağı bir arıza.

    Bir bilgilendirme e-postası gönderdiler ve telefonu UPS Kargo ile adresimden aldırdılar. Gönderdikleri takip numarası ile onarımın ne aşamada olduğunu sürekli takip edebildim. Bugün de telefonu bana ulaştırdılar. Ne para ne fatura ne garanti belgesi sordular.

    Helal olsun Asus. Bundan sonra öncelikli tercihim asus olacak.



  • Global firma farkı
  • Bir kere kargo olarak ups ile çalışmaları takdire şayan. Diğer hizmetleri olması gerektiği gibi ekstra birşey yok. Ben memnun kalmıştım, 2 sefer laptop gönderdim.

    Bizler olumsuz deneyimlere o kadar alışmışız ki işini doğru yapan firma gözümüzde büyüyor. Asus bozmasın çizgisini. Telefonunu almam büyük ihtimal fakat bilgisayar bileşenleri ve laptopta tercih ederim.
  • ülkemizde bu zihniyete geçilmesi için, bu tarz aksiyonlar desteklenmeli. Teşekkürler güzel konu
  • Laptop bilgisayarlarında Launch CSM açık olmasına rağmen, başlatılacak disk UEFI destekliyorsa zorla UEFI olarak başlatmaya zorlatmasa iyi markadır Asus.
  • Öne çıkaralim .Tebrikler Asus bozma kendini
  • Helal olsun Asus.
  • asus çok iyi bir firma değil eskiden öyleydi sorununuzun çözülmesine sevindim fakat genel anlamda yardımcı olmuyorlar
  • Asus zenfone 5 telefonumu gönderdim 2 kere 2sinde de sorunmu çözüp yeni batarya taktılar, ben de öneririm
    ve telefonun arayüz tasarımında çok iyiler, çok güzel özellikleri var
  • Asus'un ben de servis konusunda güzelliğini gördüm.Yaklaşık 2 yıl önce telefon konusunda.
  • Asus telefonlara Çizgi Elektronik mi bakıyor?
  • Kalite.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLTaR_07

    Bir kere kargo olarak ups ile çalışmaları takdire şayan. Diğer hizmetleri olması gerektiği gibi ekstra birşey yok. Ben memnun kalmıştım, 2 sefer laptop gönderdim.

    Bizler olumsuz deneyimlere o kadar alışmışız ki işini doğru yapan firma gözümüzde büyüyor. Asus bozmasın çizgisini. Telefonunu almam büyük ihtimal fakat bilgisayar bileşenleri ve laptopta tercih ederim.
    Helal olsun demek düşer bize de. Asus'un garantisi nasıl bilmem ama kasa açıldığında garanti dışı kalıyor cihaz. Ona çok dikkat etmek gerekiyor. Ben HP kullanıyorum. Hp de UPS Kargo ile anlaşmalı ve laptopumun bozulan ekranı sebebiyle direkt olarak yetkili servise verdim. Tam 3 iş günü sonra teslim aldım. Bu üç iş gününün de 2 günü Ankara'dan İstanbul'a gidip gelme süresiydi. Üstelik garanti kapsamında olduğu için için hiçbir ücret ödemedim ve HP laptopuma kendim ssd takmıştım. Bu işlem de cihazımı garanti dışı bırakmıyor. Benim de HP ile olan deneyimim böyleydi. İyi akşamlar.




  • musq kullanıcısına yanıt
    Laptop kasa açmaktan kasıt ne bilmiyorum. Fakat genelde hdd, ram e kolay ulaşım için açılabilen basit arka kapak müdahalesi ve bu bileşenlerin değişimi asusta garanti dışı değil. Bizzat ben kendi laptopumdan biliyorum. Ben ssd değişimi yapmıştım. Fakat servise göndermeden hiç kullanmadığım kendi hdd sini takarak göndermiştim.
  • Asus şu hareketiyle benim gönlümde şah kurdu, 1050Tİ expedition Ekran kartı 62-63 derece oluyordu bende bunun yüksek olduğunu düşünmüştüm aslında bu ekran kartları bu seviyede bu sıcaklıklarda çalışıyor ve bu sıcaklıklar onlar için oha yanıyor ekran kartım denecek seviyede değilmiş, neyse o derecelerin fazla oldugun düşünüp garantiye yollasam 2 hafta rahat ekran kartsız kalırım diyip ekran kartının içini açtım macununu değiştim bilgisayara geri taktım 10-15 saniye görüntü verdi pat bi anda görüntüyü kesti siyah olarak kaldı, direk Asus Türkiyeye hiç belli etmeden halbuki Vatandan aldığım ekran kartını Asus US a yazdım 2 gün geçmeden Asus Türkiye Mail yolladı işte ekran kartınızı yollayınız UPS kodunuz budur filan filan diye ekran kartını yolladım 3-4 gün geçmeden mesaj geldi UPSden kargonuz yoldadır diye bi baktım ertesi gün ekran kartım elimde GPUyu yakmışım ve en aşğada Ücret SIFIR yazıyor açıklamayada şu şekilde yazılmış,:Testlerimiz doğrultusunda GPUnun arızalı oldugu ve Kullanıcı Müdahelesi oldugu halde ücretsiz değişimine ve garantinin aynı şekilde devam edileceğine diye not düşülmüş Böle asus yanımda olsa her tarafından öpecek duruma geldim onu okuyunca buda böle bi anımdır.




  • Laptopunu kullanıyorum ben de memnunum. Aldıktan 1 ay geçtikten sonra bariz benim hatamdan kaynaklanan sorunu hiç laga luga etmeden kısa sürede çözdüler. Asus adamdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *GameOver*

    asus çok iyi bir firma değil eskiden öyleydi sorununuzun çözülmesine sevindim fakat genel anlamda yardımcı olmuyorlar
    asusu bilen biliyor bilmeyen pr durumuna kaniyor. asus nedir ne yapar facebook twitter gruplarina bakmaniz yeterli
  • Ülkenin yarısı Asus telefon kullansa burası Asus'tan şikayet eden konularla dolup taşardı. Marifet az müşteri az şikayet değil, marifet çok müşteri az şikayet mantığındadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asau -- 30 Kasım 2018; 3:52:10 >
  • 2 yıl evvel Samsung Note 4ümü garantinin bitmesine 1 ay kala servise götürdüm. Sarj problemi vardı. 45 dakika içinde bataryası değişti, sıfır sarj aleti verildi. Teşekkürler Samsung Türkiye, teşekkürler Destech Bilişim İzmir.

    Geçen hafta 7 plus telefonumu garantinin bitmesine 3 gün kala pil değişimi için Genpa İzmire bıraktım. Sanırım onlarda Apple onarım merkezine göndermiş. 1 hafta sonra telefon geldi teslim aldım. Pili değişmiş garantiden. Teşekkürler Genpa İzmir, Apple Türkiye.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.