Samsung note 5 cihazımın; gerek 3 yıl kullanmış olmanın verdiği yorgunluk, gerekse Samsung abimizin yaptığı güncellemeler sonrası bu telefonu mahvetmesi sonucu bataryasında ciddi performans düşüşleri yaşadım. Bir kaç yerde batarya inceledim, fiyat sordum ancak orijinal olmasından emin olamayınca Deji Batarya almaya kararverdim.
Gayet güzel; kutusu aparatları vs geldi.. Ürünün montajını kendi başıma da yaptım. Daha sonra ürünü şarja taktım ancak ürün şarj olurken %70'e kadar şarj oluyor sonrasında şarj almıyordu..
Batarya kalibrasyonu yaptım %100 oldu, sevindim bir an ancak sonrasında şarj çok hızlı bitti. Müşteri hizmetlerini aradım ancak ulaşamadım. Bunun üzerine sinirlenip şikayetvar.com'a yazdım. Bu esnada bataryam şişti telefonumun arka kapağı çatladı. Bunları da belirttim.
Çok kısa bir süre içerisinde Deji batarya'dan Fatma hanım bana dönüş sağladı.. Ürünün iadesini sağlayabileceğini, can güvenliğim açısından ürünü uygun bir şekilde atabileceğimi, bataryanın tekrar kendilerine gönderilmesine gerek olmadığını söyledi. Çatlayan arka kapağım ile ilgili de bir tazmin hakkım olduğunu belirtti yalnız kapağın fotoğraflarını ve bataryanın fotoğraflarını göndermem durumunda bunu sağlayacağını belirtti. Hesap numaramı istedi. Hesap numaramı verdim ve sonrasında fotoğrafları çekip Fatma hanım'a wp üzerinden gönderdim. 30 dakika kadar süre sonra hesabınıza ücretiniz yatırılmıştır dedi ve hem bataryanın hem kapağın hem de vaktimin tazmini sağlandı.
Bu süreçte kendilerinin yurt dışından falan hizmet verdiklerini düşündüm çünkü alışkın değiliz böyle bir hizmete.. Hayran kaldım. Artık yalnızca DEJİ tercih ederim gerçekten şu klas hareketi samsung'un kendisi yapmazdı. Çevremde etrafımda herkese öneriyorum..
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme