|
Tesla, Avrupa pazarını domine ediyor: İşte en çok satanlar
-
-
ben de ankara’da bolca görmeye başladım da araç çok tipsiz değil mi ya, tasarıma önem vermeliler az
-
yakinda ortalik karismaya baslar. bazi koklu otomotiv devlerinin bu degisime adapte olamayip batacaklari asikar, batmayanlarda cok sayida isci cikarip pek cok fabrikalarini kapatmak zorunda kalacaklar. elektrikli arac uretimine adapte olup ayni sayida satisa devam etseler bile elektrikli arac yapisal olacak icten yanmali araclardan daha basit, cok daha az hareketli parca iceriyor. buda daha az iscilik daha az insan gucu demek. sadece ana uretici icin degil bunlara tedarikde bulunan pek cok yan sanayi sirketi icinde. tabi sonrasinda elektrikli araclarin daha az bakim tamir istemeside var. tesla motorlarina 1milyon mil 1milyon 600bin kilometre omur biciyor. yag degisimi yok, yipranin degisen parca minimum. buda sadece araba tamirine odaklamis koca koca sanayi sitelerinin kapanmasi demek. onumuzdeki 10-20yil bazilari icin cok zor gececek.
-
Vag tekerlekli buzdolabı yaparken tamam Tesla biçimsiz araba yapınca aaow :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Batarya işi sıkıntı. Hele bizim gibi alt yapısı şarj için yetersiz olan ülkelerde. Evden şarj edelim desek ben 4.katta oturuyorum. Apartmanda oturanlar için büyük problem. Sitede oturanlar için bir nebze daha kolay. Şarj istasyonları desen yeterince yaygın değil. Elektrikli aracı tam randımanlı kullanabilmek için ülkemizde en az 10 seneye ihtiyaç var. Ayrıca biz sabırsız insanlarız mola süresini şarja göre uzatırsak genel olarak şarj istasyonlarında kavga dövüş eksik olmaz. Telefonu şarj etmek bile işkence iken araç şarj etmek bilemedim. 🙂 Ayrıca bataryalar kaza durumunda ne denli güvenilir olacak net olarak belli değil. Atıyorum bataryaya kaza anında bir şey saplandı, batarya patlarsa? 84te doğmuş 90larda telefonculardan telefon broşürü toplayarak ya da teknoloji dergileri satın alarak cep telefonu/bilgisayar gelişimini takip eden biri olarak. Yeni teknolojide acele etmeyin. Bu zimbirtilar şu an yeterince menzil saglayamiyorlar. Bahsi geçen menziller de klimaya, kullanımınıza, eğime göre çok değişken. Klima açık, biraz gazlayalım dediğinizde menzil yarı yarıya düşebiliyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Değerli editör arkadaşım; yazılarınızı kaleme alırken lütfen Türkçe'ye sahip çıkın. Türkçe karşılığı var iken yabancı kaynaklı kelime kullanmayın. Son zamanlarda sıkça kullanılan "domine etme" tabirinin bolca Türkçe karşılığı mevcuttur. "Baskılamak" yerine "domine etme" tabirini kullanmak bizi kültürlü göstermez. Editör olarak Türkçeyi kullanma adına biraz daha hassasiyet bekliyoruz...
Böyle zamanlarda Hayrettin'in "Bu projeyi Skip geçelim" espirisi geliyor aklıma 😆...Madness TvyoutubeHayrettin - Bu projeyi 'Skip' Geçelimhttps://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=bciJathqBcc
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Elektrikli araçlara sıcak bakan biriyim çünkü yeni teknolojiler beni her zaman heyecanlandırmıştır. Umarım menzilleri en kısa zamanda 1000 km üzerine ulaşır asıl o zaman talep patlamasını görün siz.
-
Elektrikli araçların şuan en büyük sorunu menzil ve şarj sorunları. 350 500km arasında çoğu marka model. Bu da şehir içi bile ancak yeter. Minimum 1000km+ olması gerek elektrikli araçların ki iş görsün uzun yolda veya şehir için kullansan da 2 haftada bir şarj edersin günde 50-80km yol yapsan dahi.
-
Buraya yazıyorum BYD şu yukarsa yazan firmaların çoğunu tarihe gömecek.
-
2024 ve ilerleyen yıllarda yerli ve milli gururumuz Togg'umuzu da bu listede görürüz inşAllah
-
-
:) iki haberin de birbirleriyle bağlantısı yok.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
yakinda ortalik karismaya baslar. bazi koklu otomotiv devlerinin bu degisime adapte olamayip batacaklari asikar, batmayanlarda cok sayida isci cikarip pek cok fabrikalarini kapatmak zorunda kalacaklar. elektrikli arac uretimine adapte olup ayni sayida satisa devam etseler bile elektrikli arac yapisal olacak icten yanmali araclardan daha basit, cok daha az hareketli parca iceriyor. buda daha az iscilik daha az insan gucu demek. sadece ana uretici icin degil bunlara tedarikde bulunan pek cok yan sanayi sirketi icinde. tabi sonrasinda elektrikli araclarin daha az bakim tamir istemeside var. tesla motorlarina 1milyon mil 1milyon 600bin kilometre omur biciyor. yag degisimi yok, yipranin degisen parca minimum. buda sadece araba tamirine odaklamis koca koca sanayi sitelerinin kapanmasi demek. onumuzdeki 10-20yil bazilari icin cok zor gececek.
|
ben de ankara’da bolca görmeye başladım da araç çok tipsiz değil mi ya, tasarıma önem vermeliler az |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X