Şimdi Ara

Tesla en yüksek kaza ölüm oranına sahip marka oldu: İşte sıralama (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
3.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • A Tesla executive has responded to a study that claimed the company’s vehicles have the highest rate of fatal accidents across automotive brands, noting that regulators and other industry experts have actually called them some of the safest vehicles on the road.

    Following a report from iSeeCars earlier this month that said Tesla’s vehicles had the highest rate of fatal accidents and that the Model Y and S were on the most dangerous cars list, Tesla VP of Vehicle Engineering Lars Moravy has responded.

    In a post on X on Friday responding to the story, Moravy called iSeeCars “clickbait,” adding that it is not an actual U.S. safety regulator. He chalked it up to the math being incorrect, saying that the publication may have a “bad denominator in the per mile calculations” of fatal accidents, especially with the amount of miles Tesla’s vehicles have actually been driven.

    The executive also highlighted the fact that Tesla’s vehicles have regularly been called out as some of the safest cars on the road.

    “Fatal accidents are tragic – we aim to avoid them, safety 1st,” Moravy wrote in the post. “This math is incorrect – crash test data is real; Teslas are among the safest cars. Maybe a bad denominator in the per mile calc, by end 2022, US MY miles driven >7B, M3 ~19B. iSeecars=clickbait – not safety regulator.”

    The study analyzed data from the National Highway Traffic Safety Administration’s (NHTSA’s) Fatality Analysis Reporting System (FARS) of model year 2018 to 2022 vehicles with accidents resulting in at least one fatality. The fatal accident rate overall is 2.8 per billion miles, while the study says Tesla’s vehicles had 5.6 per billion miles.

    “Most of these vehicles received excellent safety ratings, performing well in crash tests at the IIHS and NHTSA, so it’s not a vehicle design issue,” writes iSeeCars Executive Analyst Karl Brauer in the study. “The models on this list likely reflect a combination of driver behavior and driving conditions, leading to increased crashes and fatalities.”





  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Zor olanı sadece ve sadece kendini bilen karakter sahibi kişiler yapabilir. Senin yapabileceğin birşey değil. O yüzden telaşlanma :))) sen sadece beni eğlendirmeye devam et bırak bu kritikçi işlerini:))))(
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Başlık neydi? Hatırlasana bana tekrar. Tabi sen sadece başlık okursun detay önemli mı? Senin için değil!!!! Bir gazetede dergide haber sitesinde sadece başlığa ve resimlere bakarsın, çünkü okumak zahmetli aynı zamanda okuduğunu anlamak gerek buda problem senin için gereksiz teferruat bunlar :))))
  • alfa-x kullanıcısına yanıt
    Aslında bakarsan şimdi gördüm ki sayende terfi etmişim :)))) bunlar hep senin eğitimin için kıymet bil sen de :))) bir parça dahi birşeyler alabildiysen kendini geliştirmen de cahilliğini bir parça durdurmakta biraz dâhi katkım olduysa ne mutlu ban. Togg muş bogg muş hepsi boş asıl mutluluk bu :))))
  • Tesla’nın en yüksek kaza ölüm oranına sahip olmasının altında yatan sebeplerden biri Tesla’ların yüksek performansa sahip araçlar olmasıdır. Bu performansı her insan güvenli şekilde kullanmayı beceremiyor. Beceriksizlikleri de kazalara yol açıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.