|
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023 (1832. sayfa)
-
-
TOGG’un hedef kitlesi Çin değil. Uzun vadede ayakta kalacak ve çok başarılı olacak. Şu kısa sürede ürettiği araç çok başarılı. 1.5 yıldır Tesla kullanıyorum. Tesla tecrübem ile TOGG’u test sürüşünde kullanınca çok beğendim. Tesla ile mukayese etmek hata bence. İkisi farklı ürün.
Bence Çok başarılı bir ürün çıkmış. Çinlilerin elinde bu ürün olsa devlet desteği ile tüm dünyaya yayarlardı. -
Aldıkları vergilerle ancak Türkiyeye yayabiliyorlar. Dünyaya yaymaya yetecek vergiyi toplasalar aç kalırız.
Umarım yazılım hatalarını, ısı pompası seçmemesi hatalarını telafi ederler.
Birde öncelikle siyasiler mercedeslerini bırakıp bunu kullanmalılar.
Bak hepsi olur ama bu sonuncu olmaz. -
reis, birinci ya da ikinci el farketmiyor. tesla alıp ikinci el satsan sıfır ya da ikinci el togg alırsın. togg alıp ikinci el satsan 1600-1650 eline para geçecek. tesla için üzerine para koyarsın. anlatmaya çalıştığım bu yoksa isteyen sıfır alır isteyen kredili alır bize ne :)
-
teslimat süreci uzun, hele ki yılbaşı yeni model y kasası gelecek vs süreç daha da uzayabilir. hazır para varsa temiz ikinci el alınabilir. ihtiyaç acil değilse ben beklemeyi tercih ederdim.
juniper kasa gelecek. ayrıca RWD'nin LR modelini de getirmek isteyebilirler %10 ile zira piyasadaki araçların menzili artıyor. togg 10f'ye rakip lazım.
RWD LR'nin %10 ötv ile geldiği gün türkiye'de başka elektrikli araç satılmaz.
-
fiyatını hayvan gibi şey yaptıkları için kimse al(a)mıyor...
-
Toggun satış fiyatını 1600 gibi düşünebilirsiniz zaten. Fiyatının 1900 olduğuna bakmayın. 800 bin sıfır faizin maliyetini niye hesaplamıyorsunuz? Yani togg, tesladan çok daha ucuz aslında. -
ne kadar kredi kullandınız ve oran neydi
-
350 bin, 3.69. 12 Ay
-
Şu ana kadar yaptığım en iyi alışverişlerden biri tesla model y sr almak biride geliştirilmiş otopilot EAP hanım mükemmel park ediyor hastane otoparkına.Hastanede ayrılan bölümler duba ile milimetrik yapılmış harika park ediyor.
-
Zaten o yüzden bu kadar satıyor. O kredi kampanyası olmasa 1923 TL'ye ayda 500 den fazla satmıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vs-fb -- 24 Aralık 2024; 14:44:29 > -
Hocam dogru juniper lr tek motor gelecek ve %10’da tutacaklarmis.
Burda ki asil sıkınti zamaninda biz performance ve lr kullanicilarina ettirdikleri zararada birde sr sahipleri eklenecek.
Senelerce bu ulkede honda toyota satildi bu araclar hem kullanirken hemde satarken kullanicisi hic uzmedi lakin tesla tabulari yika yika gidiyor alanin zararsiz ve kolay elden cikarma sansi kalmiyor boyle oldugunda da insanlar hep mesafeli duruyor teslaya.
-
Juniper ( opal ) in LR tek motor geleceği ve %10 da tutulacağı bilgisi nerede var acaba?
yeni bir bilgi paylaşımı varsa okumak isterim.
-
RWD LR geleceğini nereden duydunuz? -
Öyle her yazana inanmayın. -
teslanın 3 rengi 2,5 milyon bandına geçmişken ekstra bir ton özelliği olan juniper nasıl %10 da kalacak...
2 aya bence hiç bir model y %10 da kalmayacak...
-
Avrupa'da 3K Euro fark ile LR RWD alabiliyorken kimse gidip SRRWD almaz 3K euro tasarruf edip hem daha düşük güç hem de 150km menzil eksikliği söz konusu...
Dolayısı ile bize gelen model TR'de tüketilmeye devam eder...
Ama, ne zaman ki, LR RWD üretim fazlası oluşur, o zaman tesla TR'ye bu sefer üretim fazlasını getirecektir...
Sadece araba satarak para kazanan bir şirket, daha fazla satmak için her yola baş vurur. İkinci el piyasasını zaten umursamıyorlar, nasıl ki apple umursamıyor...
-
O adamların kafa bizim gibi çalışmıyor.Adamlar 3k fazla vermiyim onlada gezerim kafası var ve çok satılıyor sr.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epstemolojk_kopus -- 24 Aralık 2024; 17:44:6 > -
Ama iş sadece menzil değil ki , LFP olsa tamam ancak ev database sitesinde NMC görünüyor. Onarım maliyeti yüksek olur , bizim ülkede araçlar ortalama 15 20 sene kullanılıyor , aracı almadan önce araştırdığım kadarıyla hatam varsa düzeltilsin NMC batarya 15.000 dolar, LFP batarya 9.500 dolar gibi bir maliyeti oluyor.
Ömür açısından da LFP daha uzun ömürlü ve NMC gibi %80 doldurun gibi bir öneri bulunmuyor
CATL kendini daha hızlı geliştiriyor ilerleyen dönemde batarya servisleri açarsa daha uyguna farklı çözümler geliştirileceğine inanıyorum (içten yanmalı araçlardaki oem üretici Bosch'un servisleri gibi)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 24 Aralık 2024; 18:28:59 > -
Matrah değişmeden Türkiye’ye %10 LR gelme ihtimali 0. Matrah değiştiğinde gelebilir ama çoğunluk için maksimum fark uzun yolda 15-20 dk olacaktır. O yüzden çok endişe etmeye gerek yok. LR kullanıcısıyım, SR Model 3 ile kışın uzun yol yaptım, tecrübede ekstra bir fark olmadı. 800 km yolda maksimum ekstra 20 dk civarı şarj etmişimdir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X