Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (2003. sayfa)

8 Kayıtlı Üye ve 13 Misafir (3 Mobil) - 18 Masaüstü3 Mobil
5 sn
40.060
Cevap
1.022
Favori
2.600.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
86 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
36. Sırada  bugün en iyi #2
Sayfa: önceki 19992000200120022003
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • thebaboli kullanıcısına yanıt
    Çinliler herşeyi yapar
    Katı hal bile yapar
    Adamlar yecüc mecüc gibi

    Lfp şimdilik en iyisidir bakmayın siz olumsuz yorumlara ama batarya teknolojisi çok hızlı gelişiyor yarın ne olacak hangi seviyeler gelecek kimse bilmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emocan21 -- 24 Şubat 2025; 8:54:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • spentime kullanıcısına yanıt

    Böyle arkadaşları direkt blokluyorum, size de tavsiye ederim. Togg ile Tesla'yı arıza ve yazılım stabilitesi olarak kıyaslayan birine laf anlatmaya çalışmak vakit kaybı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 24 Şubat 2025; 8:27:8 >
  • Mühendislik tercihi olarak bizim araçlar için lpf doğru,
    400 beygir üstü 80kw bataryası olan bir araç için nmc doğru olurdu, her pilin avantajları dezavantajları var. Tesla özelinde lpf'nin soğukta daha yavaş sarj olması zaten ön ısıtma ile çözülmüş.

    Daha stabil, daha düz akım veren batarya üstüne biraz daha ucuz kw başına sadece 400gr daha ağır, e sr için bunu kullanmak doğal olan,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Togg bizim yerli gururumuz hep savunurum ancak bir togg kullanıcısının gelip burda Tesla ile dalga geçmesi kadar çok az saçma şey var gezegende...
    Rüyamı diye baktım yok adam resmen dalga geçiyor

    Togg kullanma deneyimim oldu ve face'de sürekli yorumlarına bakıyorum geçen zaten togg deneyimimi aktarmıştım buraya

    1 - togg'un içine girdiğinizde tesladan daha kaliteli iç tasarım sizi karşılıyor ancak bir Tesla ferahlığı asla yok. Ön konsol çok karışık ve kalabalık ekran dokunma tepkileri çok hantal ve utanç verici

    O kadar uzun ekranın karmaşadan başka bi işlevi yok

    2 - arabanın çalışma mantığı normal bildiğiniz klasik arabalar. Teslanın o rahatlığına alışmışsanız togg işkence gibi gelecektir. Önce start tuşuna bas daha sonra yine bas çalıştır falan

    3 - standart ses sistemi teslanın yanında ses değil
    Ses demek demek teslaya hakaret olur ama meridyeni deneyimlemedim

    4 - Gaza basınca çok kısa çok az bir gecikme var
    Tesla gibi gaza bas tüm güç bir anda hissedilmiyor..
    Çok azda olsa bir gecikme var ve siz bunu hissediyorsunuz

    5 - yazılımdan bahsetmeme gerek yok sanırım teslanın rakibi şuan yok

    6 - sorunsuzluk
    Tesla da 100.000km ye kadar hiç sorun yaşamamanız çok olası ve normal bir durum ben 10k km geçtim tek bir gün bile tek bir sefer bile sorun yaşamadım Tesla da

    Ama togg için sorun yaşamak çok doğal ve normal karşılanıyor 1000km de 10 defa sorun yaşayanı gördüm artık normalleşiyor zaten bir süre sonra ama eminim güncelleme geldikçe bu sorunların büyük kısmı çözüldü çözülecek inşallah sırf bue dalga geçen arkadaşa cevap olsun diye bu kadar yazrım

    Togg'un teslaya üstünlükleri ise

    1 - iç ve dış tasarım tesladan kaliteli
    2 - 22kw şarj hızının opsiyon olarak sunulması

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • spentime kullanıcısına yanıt

    Ben P ye de basmıyorum, direk kapıyı açıp çıkıyorum, çünkü kapıyı açınca zaten park a alıyor ;)

  • emocan21 kullanıcısına yanıt

    Ben de ikisini de deneyimlemiş biri olarak yorumunuza imza atıyorum.


    Meridien de denedim ek olarak. İyi ses sistemi ama Tesla'nın ses sisteminin pürüzsüzlüğü yok.


    Ekran konusunda ben ilk başlarda Togg'u daha çok beğeniyordum. Boydan boya ekran falan çok albenili duruyor.


    Ancak kullanışlılığını hiç sevmedim. Artı iç mekanın o kalabalıklığı beni yordu. Ama bu kişisel bakış ve zevk meselesi. Kimine de Tesla çok fazla sade geliyor.


    Mesela beklerken bir şeyler izleyeceksem ufak bir ekranda izlemek yerine 15inç büyük bir ekranda izlemeyi tercih ederim...

  • LFP bataryayı bilmediğim için daha önce elektrikli araç almıyordum, kez kaza öğrenince elektrikli araç almaya kara verdim, o kadar tajip etmiyordum yani:) Neyse zaten çinliler LFP bataryanın üstünlüğünü görüp yatırım yapmışlar, avrupalılar da gösteriş performans odaklı NMC bataryaya. Şimdide hem maliyet hemde güvenlik kaynaklı rekabette geri kalıyorlar.

  • Murat Lahur M kullanıcısına yanıt

    Bunu bilmiyordum, iyi oldu öğrendiğim hahaha hayatımdan 1 hareketi daha çıkaracağım demek ki :D

  • Togg yerli ve milli ama şu an tokatta servisi yok.Teslanında yok ama ufak tefek şeyler için adamlar çıkıp bulunduğum ile geliyor. Yerli araçda yok öyle birşey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala İzmire servis kurulmadı . 4-5 ay önce mobil servis yakın zamanda inş diyorlardı biz de istiyoruz diyorlardı ama…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • emocan21 kullanıcısına yanıt
    Premium üyeliğim var zaten ilk günden itibaren. Ondan hariç ayda en az 10 gb veri çekmiş. Wifi bağlı olunca araç Tesla’ya sürekli kayıt gönderiyormuş. Juniper de çok emeğim olabilir 😀

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Araçlarını yeni teslim alanlara hayırlı olsun tekrardan, ben de aracımı 15 Şubat tarihinde teslim aldım.

    Havalar ciddi soğudu biliyorsunuz… Dolayısıyla Rejeneratif frenleme de soğukla beraber azalıyor maalesef. Fakat internette araştırdığıma göre araçlarda “Apply brakes when regenerative braking is limited” diye bir seçenek var. Bu da sürüş dinamiğini bozmamak için rejen aktif olmadığı zaman fren pedalıyla size ayağınızı gazdan çektiğinizde aynı yavaşlamayı sağlayan özellik bilmeyenler için. Fakat ben bu ayarı kendi aracımda göremedim. Yeni bir güncellemeyle bu özellik kaldırıldı mı yoksa benim aracıma özel bir problem mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kabin içi radar özelliğiniz aktifmi arkadaşlar. 22 den sonraki model y lerde varmış. Bu özelliği kapatma şansı varmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunatek kullanıcısına yanıt
    İzmir’de mobil servis var. Herhangi bir normal servisi seçip randevu alıyorsunuz. sonra mesaj atıyorsunuz danışmana, mobil servisin yapabileceği bir şeyse sistem mobil servise yönlendiriyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hirikus H kullanıcısına yanıt
    Tesla diğerlerinden farklı olarak tüm algılama işlerini görsel yani kamera ile yapıyor. Kabin içine bakan tek kamera var ayna üstünde. Eskiden onu kapatınca otopilot daha uzun süre kendi kendine gidebiliyormuş. Artık onu kapatınca kapandığını anlayıp ikaza erken başlıyormuş. Sürüş esnasında açık kalıyor yani. Bir kısmi kapatıldığında çok uyarmıyor diye duydum denemedim. Sürücüye bakan kısmını kapatıyorlarmış. Ne diyorlar “yatırım tavsiyesi değildir”



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edanis -- 24 Şubat 2025; 13:8:49 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hirikus H kullanıcısına yanıt

    Bakın ilk mesajlarımda da zaten kişisel beklenti önemli diye vurgumu sağladım, sizin ihtiyacınız yoktur benim vardır bu tamamen kişisel hayat yaşantısına bağlıdır siz günde 10 km yaparsınız gideceğiniz yere varırsınız, günde aracı 15-20 dk kullanırsınız ihtiyacınız yoktur. Ben aracı günde 4-5 saat aktif kullanım yapıyorum gün içerisinde en düşük kilometrem 100-150 bu bazı günlerde 200-250 bulabiliyor aylık 4-5 bin km yol yapıyorum, uzun yola çıktığımda 7-8 bin km yapıyorum. Borsada işlemler yapıyorum haliyle bu işlemleri yaparken gündemi takip ediyorum. Hayata karşı kendi yaşantınız gibi düşünmeyin herkesin yaşantısını.

  • edanis E kullanıcısına yanıt

    Hocam benim bahsettiğim kamera değil. Yeni bir radar sistemi eklemişler araca şu ana kadar inaktif olarak duruyormuş ama güncellemeyle aktif edilmiş. Resimde mavi ile gösteriliyor. Umarım kapatılabiliyordur. Tesla kullanım kitapçığında şöyle bir açıklama var


    Kabin radarı, araç içindeki insanların varlığını algılayabilir ve doluluk oranını belirlemek için ölçümleri kullanabilir. Kabin radarı, sürücü algılama, koltuk doluluğu, Yolcu Sınıflandırma Sistemi (OCS) ve otomatik park freni devreye sokma gibi belirli araç ve güvenlik özelliklerini destekler.

    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hirikus -- 24 Şubat 2025; 15:49:28 >




  • Beyler konunun sağlığı açısından tavsiyem ektedir :)


    TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pek çoğumuz aracın sertliğinden şikayetçiyiz, hatta pek çoğumuzun tek şikayeti bu ama hal böyleyken Model Y/3 için üretilmiş coilover kitleri Türkiye'ye neden kimse getirmiyor anlamıyorum. Eğer mevcut aracın süspansiyonlarını bir tık yumuşatabilsek gerçekten müthiş bir araç olacak, şahsen benim Juniper hevesim sadece süspansiyonla ilgili.


    Bu ürünü yurt dışından getirmeyi düşünüyorum ama montaj ve sonrasında teknik destek soru işareti. Aşağıdakine benzer ürünleri kullanan, test eden var mı (özellikle yurt dışında yaşayan arkadaşlar bu konuda daha şanslı)?




    https://www.unpluggedperformance-uk.com/product/luxury-comfort-suspension-kit-for-tesla-model-y/




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 24 Şubat 2025; 16:3:26 >




  • 
Sayfa: önceki 19992000200120022003
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.