Sarj full ikende sınırlıyor, ama şu aralar soğuktan olması beklenir elbette. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1999. sayfa)



-
-
Doğrusu 80 85 e kadar sarj etmek hocam.
O 100'de 100 muhabbeti lpf pillerde gerilim sabit olduğundan menzil hesabı için, 100'de 100'de tam hesap oluyor, zaten sarj döngüsü o kadar fazlaki tam sarj etsen ne olacak 10 yıl sonra 100'de 2 farkeder diye tesla öyle demiş,
Ayda bir yüzde 100 yapın yeter,
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet tam olarak doğru yazmamışım.
Pil doluyken rejen olmuyor.
Pil soğuksa rejen olmuyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ankara’da mobil konnektör satışı yapan yer var mı acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Teslim noktasından almıştım ben.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uygulamada gördüm evet gen1 ve gen2 seçenekleri var buradaki fark nedir acaba?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gen 1 satışı yok zaten. Gen 2 satılıyor.
Farkları be hiç araştırmadım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ya oldu mu şimdi Türkçe ekran görüntüsüyle :) Tesla Türkiye sayfasına uçuşum ve boş envanter ekranındaki hüsranımı anlatamam :) Hayırlı uğurlu olsun.
-
Bu arada arkadaşlar, bugün trafikte yanımda bir T10X durdu, "hadi bi kalkalım mı?" dedim. Arkadaş bana "abi ben daha önce denedim Tesla alıyor" dedi. Ben de hem daha önce izlediğim inceleme videolarında T10X alıyor diye izlemiştim hem de ben daha önce denemedim falan diyerek bi kalkalım dedim. 300m kadar sonraki ışıklara 2 araba boyu açtım T10X'e. Bu inceleme, test vs videolarını çekenler kesin Togg sponsorlu, ciddi fark var çünkü. Sonra kenara çektik azcık sohbet ettik, "var mı sıkıntılar, ekran kapanma vs" dedim, arkadaş da "abi eskiden olduğu kadar değil ama hala arada sırada ekranlar gidiyor gelmiyor sonra arabayı resetleyince düzeliyor bi de yeni derdimiz trafikte dur-kalk modu geldiğinden beri araç bazen duruyor ama sonra kalkmıyor" dedi. Bugün de Tesla aldığıma sevindim :)
-
Bu gözlemi ben de hissetmiştim. Dikkat edin Togg BYD, Torres, Skywell’le falan drag yaptırıyorlar, ama hiç Tesla görmedim.
Kesin Doğan Kabak falan deneyip başımıza iş açılmasın diye paylaşmamıştır.
Bu arada Togg denemiştim, Teslalarımızda bastığın gibi gidiyor ama Togg ufak bir bekliyor, sonra ivmeleniyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
LFP ile ilgisi olduğunu sanmıyorum, farklı bir durumdur tahminim.
Geçen Astor’da 111 kW aldım mesela. Trugo 107. Ama Eşarj 60 geçmedi. Takılan soketle dahi ilgisi olabiliyor bu durumun.
Ön iklimlendirme yapmaması ve tabi havanın soğuk oluşu da etken olabilir ama yukarıda belirttiğim durumlarda ben de ön iklimlendirme veya sıcak bir havada şarj yapmamıştım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Nmc yüksek sıcaklıkta çalışıyor. Dediği doğru LFP soğuğa karşı daha zayıf ama artılarını bilse nmc övmez burda sırf LFP kötülemek için cahilce bilgisizce yazılmış bir yorum :) NMC sıcak çalışır tabi bombanin üstünde oturuyorsun
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla ben şarj hızından memnunum. Şu ön ısıtmayı da çözersem daha da rahat olacağım hehe.
Evde şarjda maşallah güzel başladı. 2kw/h olmasına rağmen 6 saatte %55’e geldi şarj. Sabaha kadar 75-80 görürüm. Yarın da takar fuller sonra duruma bakarım. 😂 keyifli böyle ya
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
togg launch control açmamıştır ondandır
Togg da sport modda,fren pedalı tam basılınca launch control aktif oluyor
Bende bugün lfp pilli SR ın bu kadar yavaş olduğunu görünce iyiki Togg almışım dedim
Zaten süspansiyon konforu olsun, izolasyon olsun,menzil olsun Togg açık ara teslanın önünde
Bu arada 1.5 ile gelen yoğun trafik pilotu ve adas çok başarılı çalışıyor, rejen kademeleri de Tesla gibi sert değil baya konforlu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hayır, dur sport moda alayım bari falan dedi çocuk, ne yaptığını biliyordu yani. Zaten daha önce de denemiş. Diğer konfor vs yorum yapamayacağım çünkü denemedim bilmiyorum. İzolasyon da yalnız, benim araç o kadar abuk subuk sessiz ki, daha sessiz olunabilir mi emin değilim.
-
Evden şarj candır :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
LFP batarya soğuğu sevmiyor bu en bilinen özelliklerinden biri. Yeterli ön iklimlendirme ile ben 2 derece ortam sıcaklıpında, 180kW ZES istasyonlarında 154kW gördüm en başlarda sonra bu 105kW lara falan düşüyor ve %80 civarında 75kW lara kadar düşüyor. En son %90 ve üzerinde 35-40kW gibi oluyor. Daha ne olsun ki?
-
O zaman Tesla neden juniper model y de bile NMC kullanıyor, LR ve Performance da hala NMC kullanıyor, sadece ucuz versiyonu SR da LFP kullanıyor
cahilce LFP yorumları mı diyelim ne dersin ??
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X