Şimdi Ara

TESLA MODEL Y SR HAKKINDA... (252. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
5.033
Cevap
339
Favori
415.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 248249250251252
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    Sık şehirler arası seyahat yapmayan kişi için SR %10 da kalırsa LR de 4 çeker modellerin akıbetini paylaşır. Aynı araca sırf batarya daha fazla diye o parayı ben ödemem. Tatile giderken araba kiralarım en kötü ya da el dost akrabadan alırım. Şarj etmek gözünde büyür ise.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kanmet kullanıcısına yanıt
    Ben sık sehirlerarasi yol yapiyorum hiç sorun yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt

    Ben 5 ülke gezdim hiç sorun olmadı.300 km.ler hiç şarj almadan sınır geçtim. Keyifli idi.

  • Benim mantığıma göre Elektrikli arabada minimum menzil 500km olmalı. %10'tan Juniper SR gelirse yapıştırırım siparişi, zira o menziller şu zamanda bu vergilerle olmaz :(

    %10 - Varış noktasına ulaşıldığında içeride kalması planlanan menzil

    %10 - Yol tıkanıklık, İstasyon arızası, ... Süpriz şeyler.

    %60 - Ara şarj yaptığımızda hızlı şarj %80 e kadar olduğundan, tek seferde molasız gittiğim 250km mesafeyi %20 %80 aralığında yapardım.

    %20 - Batarya eskime payı (Malum aracımızı satarken alacak kişi için de menzil önemli)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi major24 -- 11 Mart 2025; 13:12:57 >
  • major24 M kullanıcısına yanıt

    %20 batarya eskime payı için 1 milyon km'yi geçmek gerekecek.

  • major24 M kullanıcısına yanıt
    Galiba elektrikli araciniz yok henüz. Çok ezber yazmışsınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bobby Hatfield B kullanıcısına yanıt

    Engin Özören'in paylaşımında, aracının bataryasında 90bin km sonunda %9 kayıp olduğunu, video altındaki Bir kullanıcı yorumunda 60bin km (2yıl) sonunda %6 kayıp olduğunu paylaşmışlardı. Başta hızlı düşse de devam eden yıllarda kayıp hızı azalıyor diyorlar.

  • major24 M kullanıcısına yanıt

    Bahsettiğiniz kişinin aracı nmc tip batarya burası sr konusu yani buradaki araçların bataryası çok daha uzun ömrülü ve çok daha güvenli olan lfp tip bataryadır, mukayyese edilmesi doğru değil.

  • Batarya ömrü için endişeye gerek yok. İlerleyen dönemde illa ki enerji yoğunluğu atacak ve batarya değişimi ücretleripk daha cüzi olacak. Aynı donanım ile, batarya yenileme ya da değişimi ile menzil bile uzayabilir. Ben motor yapma parasından daha ucuza batarya yenileneceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    EV3 alabilirsiniz ya da hiç bulaşmaz gazlar gidersiniz içten yanmalı ile. 25 hazirandan beri SR kullanıyorum. Uzun yol için ilk tercihim olmaz elektrikli.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kanmet kullanıcısına yanıt
    Ben de Sr sahibiyim ztn hocam. Bundan önce 45k km megane etech kullandım. Uzun yolda hiç sorun yaşamadım elektrikli ile çok memnunum uzun yoldan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FinalVerdict93 F kullanıcısına yanıt
    2.7 milyona rakipsiz olur RWD LR dediğiniz için böyle demiştim. 1.9 a SR satılırsa RWD LR de AWD LR ve P ile aynı akıbeti paylaşır kanaatindeyim. Ben de durur şarj ederim o farkı ödeyeceğime.

    %10 ile gelirse aracımı yine SR yeni kasa ile yenilerim. 2.5 olursa aracımla Katolik nikahı kıyarım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 248249250251252
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.