< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Tesla Semi hakkındaki gerçekleri bir de tır şoföründen dinleyin: Aptal bir araç! (2. sayfa)
-
-
Bazı tasarımcılar her şeyi ben bilirim edasıyla kendilerini ürünü kullanacak kişinin yerine koyup, ya da aracı kullanacak tecrübeli meslek sahipleriyle görüşmeden, empati yapmadan ürün tasarlarlarsa olacağı budur, şaşıracak bir şey yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayamtky -- 17 Aralık 2022; 18:38:51 >
-
polisin dur ihtarını dinlemeyip giden sürücüsüz araca da ateş açma ihtimali var. Sürüsüz olduğunu görmedik derler.
-
en güzel örneği krone tır kullanan şöfor videosu. Sen camlı masalarda yerken biz burda..
Şu pimi var ya pim...
Bizim buraa gelemez bunlar. Düşünsene sınır kapısında günlerce beklerse zaten şarjı biter.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makine26 -- 17 Aralık 2022; 19:06:21 >
-
Bunlar tasarımcının hatası mı sanıyorsunuz? Tasarımcı ne çizerse o üretiliyor mu sanıyorsunuz? Bu kadar kapsamlı özellikler bu gibi firmalarda üst düzey yöneticiler tarafından belirlenir. Tasarımcı "biz de bu araca yatak koymayalım" diyecek son kişilerden biri. Tasarımcıya Design Brief gelir. Orada yazan özelliklere göre tasarım yapılır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
beyaz atletle süreni firma genel muduru hususi dövüp kamyonu geri aliyolarmis
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar meseleyi biraz yanlış anlamışsınız. İçinde bulunduğumuz dünya stake holder kapitalizm ile dönmüyor. Shareholder kapitalizm ile dönüyor. Ne alaka demeyin. Çok alaka... Anlatayım:
Bir çok dev firmanın taşımacılık sebebi ile karbon ayak izi yüksek. Bu başlarına bela oluyor. Seçmen hassasiyeti sebebi ile çevreci gözükmek isteyen siyasetçiler mevcut. Aynı kişiler siyasetçi olduğu için doğal olarak yoz. Çevre konusunda ciddi bir ekonomi yaratan şirketler, yapılar, otoriteler tarafından da acayip yemleniyorlar. Bütün bunların neticesinde, karbon ayak izi yüksek olan firmalar baskı altında kalıyor. Siyasi otorite çevreci olduğu için mi? Hayır. Hem mama olduğu için, hem çevreci kesime karşı imajını iyi tutmak için...
Bu noktada Tesla devreye giriyor. Teşviğini, muafiyetini alıyor. Eminim dağıtım ağının karbon ayak izini düşürmeye çalışan firmalara da teşvik vardır.
Gene ne alaka diyebilirsiniz. Alakalı. Bu firmalar o tır çalıştığı sürece, bok olsa alacak konumdadır. Durum bu ise, Tesla niye hatasız bir tır üretsin ki? Büyük bir rakibi mi var? Eksikleri ile dayayacaklar. Sonra beş yıl sonra eksikleri giderilmiş olanını gelişen teknolojinin de sayesinde birkaç ek özellik de koyup çıkarırlar. Adı da "Semi II" olur.
Orijinal Semi bir anda tü kaka olur. Tırlar için hızlı şarj altyapısı gelişmeden niye cici malı piyasaya sürsün ki Tesla? Yüzü eskir. 🙂 Normalleşir.
Heyecanı hep diri tutacak bir.
Teşvikleri toplayacak iki.
Karbon ayak izini azaltmak zorunda olan şirketleri yolacak üç.
Sonra ikinci tur yolacak bu da dört.
-------------
Stake holder kapitalizm: o konunun tüm çıkar ortakları gözetilerek (hissedar, çalışan, müşteri, vs.vs.) sürdürülen kapitalizm.
Shareholder kapitalizm: Sadece hissedarın çıkarı gözetilerek sürdürülen kapitalizm.
---------------
Bu dünyada tırın sahibi olmayan, maaşlı çalışan şoförü kim sallar hacı? İçinde bulunduğun dünyayı tanı önce. 🙂
--------------
Şoförsüz tır mümkün değil denmiş. Doğru. Bugün için mümkün değil. 25 yıl sonra ne olur, ancak Allah bilir. 25 yıla işler bayağı değişebilir. Geçiş bir anda da olmaz. Bu yumuşak geçiş de mevcut şoförlerin emekli olmasına yeter.
Anlayacağınız, çocuğunuzu kamyon şoförü olacak şekilde yetiştirseniz bile başka beceriler ve profesyonel birikim kazanmasını da sağlayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
20 sene sonrasının aracını simdi mi ürettiler yani? Otonom olacaksa zaten ne dikiz aynasina ne de şoför koltuğuna gerek yok. Ha demek o zamana kadar bu araçları şoförler kullanacak. Gelecekte araçlar uçacak diye şimdiden teker koymasınlar o zaman. Nasil olsa günümüz sorunu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mercedes, Freight ve Mack kamyonların sahibi olarak mevcut düzenine elektrikli sistemi yapıştır koyar ortaya. Volvo da geliştirdi bir model.. Ama Tesla ne olursa olsun mevzuyu değiştirdi. Tesla.
-
Bir kaç ufak sorun dışında ciddi sorunu gözükmüyor. 2. neslinde o sorunları da fixlerler belki. Elektrikli arabalar bile daha yaygınlaşmamışken burada lojistik tırlardan bahsediyoruz. Bi 10 20 sene içerisinde rayına oturur eğer bu sektör ivmeli bir şekilde ilerlerse.
-
10-15 seneye bu kekolara ihtiyaç olmayacak zaten, evde tv karşısından izler
-
Evinde bulamadığı huzuru tirda arayan tipler inceleme yapmasin pls
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şoförün söyledikleri aman aman çözümsüz şeyler değil. Biraz abartmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"Bilmemkaç sene sonra zaten şöyle olacak" zihniyeti kadar saçma bir şey yok.
Ararç bugün üretildiyse bugünün şartlarını karşılayacak şekilde üretilmesi gerekir.
-
Anlattıklarına katılıyorum şoförün. Çok kötü yanları varmış.
-
Bunlari yayginlasip Tr ye gelmesi 20 yil sürer. Bi 20 yilda burda yayginlasmasi beklenir. Etti sana 40 yil mhp nin kurulus yildonumu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ilk resimde gördüğümüz kadarıyla ekranlarda yan aynaların üstünde kamera var bu sayede yolu görebiliyoruz gayet açık.
-
Mevcut yol koşullarında tamamen sürücüsüz olması imkansız. (Sanırım yedekte arka tarafta sürücü bekleyecek ve yetersiz kalınan yerlerde direksiyona geçecek)
Özel yol koşullarında yeterli olacaksa zaten ölü doğmuştur.
-
Aklım yok fikrim var yorumu. Aynen tır şoförleri sollayamasınlar sağ şerit de 60 ile giden araba olunca üzerinden zıplayarak geçsinler..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X