Şimdi Ara

Test - Hyundai i30 - 1.6 CRDi 128 HP 260 NM - ÖNYARGILARINIZI KIRIN, YENİ İ30 İLE TANIŞIN! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
4.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    iç malzeme kalitesi ve işçiliği kötü i30 un onun dışında yorum yapamam

    İc malzeme ve iscilik gayet golfle yarışır.o konuda sıkıntı yok.hakkını yemeyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=95969590&p=1#95969590

    Bu konuyu okumanızı tavsiye ederim 3 günlük ve belli bir km yapmış olan araç ve dediklerine kefil olacağım bir abi

    Iki konuyu okuduktan sonra diğer testlerinizi de okuduğum için yorumların kısa süreli kullanmanızdan dolayi yanıltıcı olduğunu düşünüyorum

    İ30 benim gözümde sadece dış görünüş ve donanım olarak avantajlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam donanım önemlidir ama her şey değildir. Zamanına gore orta donanımlı 92 model e kasa Mercedes bile simdiki pek çok b ve c segmenti arabadan iyidir.


    İş donanım ile olsa bence 2004 model eski C3'üm en mantıkli araba.

    Dijital klima, 4 hava yastigi, cam tavan, 6 hoparlorlu cam tavan vs vs o model araclara gore hep daha fazla donanımı var. Ama içi bakalit gibi komple sert malzeme. Çatır cütur sesler. Virajlardaki guvensizlik ve yatması arabayi ayri yere goruruyor.

    Bir kere dizel bir arabanın 8 9 litre yakması kabul edilebilir bir durum degıl. 1.4 tsi Leon FR alın, 140 bg ve tarzı yaşayın. Hic olmazsa dizel titresimi ve sesini cekmezsin. Sehir icinde o arac da emin olun 8 9 litre yakar.

    Arabanım ekranları hesap makinesi gibi. Ic tasarimi butunlukten uzak. Malzeme kalitesi yuksek hissi veriyor ama belli kmden sonra incelemelerde tikirti var deniliyor.

    Hyundai bana Samsung'u hatirlatiyor. Mesela Volkswagen de Apple ve modelleri de iPhone'dur.

    Sen telefon alirken nfc var dersin. Ama kullanmazsin. Apple da ise yoktur. Ama isine de yaramaz zaten.

    Dedigim gibi donanım onemli ama bu arabada feci mantik hatalari var. Ayrica karaktersizligi de ayri bir eksi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    İncelemenizi objektif bulmadım. Hyundai fanatiği ya da sempatizanısınız heralde.

    Bir insan Hyundai'nin neden fanatiği olur orası da ayrı bir konu. Turkiye'de taksi pazarini Fiat ile beraber sırtladıgı icin falan mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G7*


    quote:

    Orijinalden alıntı: babasamsunlu

    iç malzeme kalitesi ve işçiliği kötü i30 un onun dışında yorum yapamam

    İc malzeme ve iscilik gayet golfle yarışır.o konuda sıkıntı yok.hakkını yemeyelim

    bana hiç öyle gelmedi plastikler gayet basitti,torpidoyu indir anlarsın bu farkı
  • Herkes biliyor ki tartışmasız C segmentinin en hisli aracı Focus. En donanımlısı Hyundai olabilir evet ama 128BG tabiri caizse sütçü beygiri kalıyor o aktarma ile. Yaktığı yakıtı demeye gerek yok. 1.6 atmosferik alınır, sorunsuzca binilir bunun yerine. Şanzıman sorunu yok, performans beklentisi aman aman değil. Dizelin avantajlarını yok eden bir araba. Amacına uygun olmayan her makine değer görmemiştir ve insanoğlu bu makinelerin yerine amacına uygun makinelere yönelmiştir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsedilen araç dizel otomatik ve 100/km şehir içinde 8 litre gibi bir değer yakıyor ise uzak kalsın benden derim. Ayrıca bana mı garip geldi yoksa siz mi fark etmediniz bilmiyorum ama ön sağ direk virajlara girdiğinizde, sağ tarafı görmemenize neden oluyor. Bu konuda aracı kullandığım sahibi de bunu dile getirdi. Nasıl bir direk yapmışlarsa artık.

    Ekran ve diğer ışıklandırma konusundaki fikirlerinize katılıyorum. Öyle ki, bu tür ambianslar benim hoşuma gitse dahi bu araçta çok abartılı. Hoş kısabiliyorsunuz onları ama olur da bazen bu araç arkadaşınızın olup misafir olarak binseniz ve sonuna kadar açık olsa dahi rahatsız edici boyutta. İyi şeylerde var tabi tamamı ile kötü demiyorum. Bana göre vasat..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    İncelemenizi objektif bulmadım. Hyundai fanatiği ya da sempatizanısınız heralde.

    Bir insan Hyundai'nin neden fanatiği olur orası da ayrı bir konu. Turkiye'de taksi pazarini Fiat ile beraber sırtladıgı icin falan mı?

    Bir tutturmuşsunuz hyundai fanatigi fanatik kelimesi. Allah askina omrunde bir suru arabaya boyle yazanlarin hepsi fanatiklik mi ? Volkswageni burada apple diyrerek bence sizin o markaya olan sempatiniz ortaya cikar, benim degil.

    Bir daha soyluyorum, fanatik degilim hic bir arabaya.

    Yakit konusunda notr olmam, yakiti onemsemememdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    Siz oyle algiliyorsaniz oyle diyelim. Fakat arabayi kullananlardan bazilari da bir sure sonra yakit dusuyor diyor. Araba benim olmadigi icin notr kaldim yakita. Alcaklar karar versin anlaminda.

    Hemen fanatikligi bahane etmek yerine objektif baksaniz boyle yorumlar olmayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=95969590&p=1#95969590

    Bu konuyu okumanızı tavsiye ederim 3 günlük ve belli bir km yapmış olan araç ve dediklerine kefil olacağım bir abi

    Iki konuyu okuduktan sonra diğer testlerinizi de okuduğum için yorumların kısa süreli kullanmanızdan dolayi yanıltıcı olduğunu düşünüyorum

    İ30 benim gözümde sadece dış görünüş ve donanım olarak avantajlı

    Evet kisa sureli kullanim icin veren hissi anlattim. Diger arabalar benim oldugu icin hergun kullandigim icin onu savunurum ama bir arabanin gercek kullanicisi en iyi testerdir bana gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hergun zip zip gectigim kasisten, daha dun i30 elite carrtt diye gecti.. zihnimde geri donusum kutusunda su an

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai şu dizel yakıt tasarrufu olayını bir türlü çözemedi. Koşulları daha iyi olan bir ülkede sorun olmayabilir ama burada ana seçim kriterlerinden biri ve Hyundai bu konuda sınıfta kalmaya devam ediyor. Ayrıca Apple'dan örnek verilmiş, bir yanlış anlama var sanırım; bir firma ve ürünleri Apple ile iPhone'a benzetilirse firma için güzel gibi görünse de müşteri kitlesi için biraz hakaret manası taşır, hatırlatayım. Bu konuda WV'nin Apple ile kıyaslanmasını ben de doğru buluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    İncelemenizi objektif bulmadım. Hyundai fanatiği ya da sempatizanısınız heralde.

    Bir insan Hyundai'nin neden fanatiği olur orası da ayrı bir konu. Turkiye'de taksi pazarini Fiat ile beraber sırtladıgı icin falan mı?

    Artiste bak

    Niye Hyundai Fanatiği olur bir insan diyor ? Senin Mantığına göre VW Fanı olunabilir ama Hyundai fanı olunamaz mı ?

    Hyundai Samsung , Apple VW dedi ya la
  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    yorumlar çok mantıklı ve yerinde hocam...i30 sınıfının en iyi araçlarından bence de...
    sen takılma burdaki kendini bilmezlerin söylemlerine....adamlar sana sempatizan diyor ama kendi markalarını körkütük savunmaktan vazgeçip kaç defa binip kullanmışlar i30u sormak lazım...
    ileri geri atıp tutmak yerine mantıklı eleştirseler katılacağım fikirlerine ama ağzı olan konuşuyo anlamak mümkün değil bunları...
    bunlara denilecek tek şey....tamam hacıbaba tamam siz anlıyonuz arabadan tamam
  • ksk3534 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yorumunuz, objektif yaklaşımınız ve düşünceniz için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahhaa hocam sormayın hala onun etkisindeyim bende :))))

    Fanatiklkle ilgisi yokta işte birisi başlatmış bu akımi onune gelen sevmedigi kisiye yada bilmedigi tanimadigi gercek hayatta ne kullanndigini bilmedigi insana fanatik diyor emin şekilde. Ben ona kızıyorum, normal eleştirseler tamam, işte bilmeyenler binmeyenler fanatik fanatik diye tuttueuyor. Sanki ben fanatik olsam ne olacak Allah aşkına sanki para alıyorum biraz mantık ya az birşey çok değil yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    kesinlikle öyle hocam...azz biraz mantık çok değil....
    adamlar öyle alışmış ki yermeye eleştiriler mantıktan çok çok uzak...
    kullandın mı diye sorsan ya test yapmıştır 7-8 dklık yada 'eltim de var aynısı aaaa memnun değil ' derler
    i30 manuel style kullanıcısıyım...performans da yakıttta konforda gayet iyi düzeyde...
    dediğim gibi seviyeli eleştiriler her markaya yapılır ama öyle meydan boşken atıp tutmalara karşıyızzzzz
  • i30 CRDİ , lakabı "Gizli Benzinli" dir.
  • İki aracım var. İkisinden de çok memnunum. Bir tanesi i30, crdi dizel elite 2013. Diğeri de arkadaşımızın testinde atıf yaptığı A4 2.0 tdi 2013... i30'u A4'le genel olarak mukayese etmeyeceğim, motora koyulan dizel yakıt dışında bambaşka araçlar. Ancak şunu söyleyeyim C sınıfı 1.6 dizel otomatik bir aracın D sınıfı 2.0 dizel A4'e karşı yakıtta hiçbir avantajı yok. Şehir içi de böyle şehir dışı da böyle. Öyle anlatıldığı gibi 10 lt falan yakmak çok abartılı bir kilit trafik olmadığı sürece bence zor. Ben 8.0 lt'nin üstüne çıkabilmiş değilim ve kilometremin %90'dan fazlası İstanbul Kadıköy'de yapıldı... Hyundai mühendisleri oturup bu tam otomatiğe bir nebze çare bulsa yine de iyi olacaktır derim. Ama sorunsuz bir diferansiyel o ayrı... Diferansiyel teknik sorun çıkarmasa ve geçişler sarsıntısız da olsa manuellere göre bence önemli bir performans kaybı var. 260 torku öldürüyor. Burası net... İzolasyonda önceki i30'a göre daha iyi (ki ilk i30'um eski kasa i30'du). Diğer C sınıfları içinde de tatminkar. Ama daha iyi olabileceği de aşikar. Gaza bastığınızda 2bin devirden sonra ses var ama aynı paralelde bir sonuç yok gibi... Aynı şekilde süspansiyonlar da eskiye göre belirgin bir farklılık var ancak o da en iyi düzeydedir diyemeyiz. Sınıf ortalamasının bir parça üstündedir denilebilir. İşçilik kalitesini Focus'la mukayese etmeyeyim çünkü fevkalade diyebileceğim, iyi bir işçilik var. Kapı lastikleri, döşemeleri ya da ön konsoldaki kaplamaları elinize gelen bir araçla i30'u mukayese edemezsiniz. Burası da net. i30'un 2012 modellerinde kelebek camı çıtasının düşmesi sorunu olmuştu. Tercih ettikleri yapıştırıcı madde değiştirilince artık ben 2013'lerde bu tip bir sorun kaldığını sanmıyorum. Aynı şekilde panaromik cam da 2013 modelde ufak bir sorun dahi çıkarmadı ki Ataşehirin parke yollarında sürekli kullanırım.
    Ergonomi bakımından pencere kenarlarına dirsek koymak sıkıntılı. Öyle bir eğim vermişler ki gayet rahatsız oluyor. Biraz daha düz yapsalar bu kısmı çok iyi olurdu. Arka koltukların arasında şaft tünelinin yok gibi olması mükemmel. Çok rahat... Distribütör ve servislerden çok memnunum. Son 4 yıldır 2. i30'umj kullanıyorum ve bence Assan fevkalade bir distribütör. Doğru servisi de bulursanız sorun bulunmaz... Uçar'dan bu konuda fevkalade memnunum.
    Objektif olarak gördüğüm tüm olumsuz yanları yazdım. Bunun dışında aklınıza ne gelirse bence fevkaladenin fevkinde bir haldedir araç...
    Bir sonraki modelde bu sorunlar bir parça daha giderilirse net bir şekilde gözü kapalı 3. defa i30'u alırım...
    Teşekkür ederim. Herkese sorunsuz sürüşler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akıcı bir yazı olmuş elinize sağlık.

    Ben 2 tonluk minibüs ve 180 hp ile 7-9 litre arasında yakıyorum,i30 un ne espirisi kaldı ki ?

    Aynı şekilde Jettaya da geçerli bu sözüm.Yine sizin incelemenizden hatırlıyorum 9.5 litre yakmıştı Jetta.Madem bu kadar yakacaklar 1.6 dizel niye var ki ?Hadi performanslı olur yakar anlarım da benim aracım Jettadan da i30 dan da daha performanslı,500 kilo daha ağır,yakıt tüketimlerimiz aynı.Ve ben 1.6 dan daha az vergi veriyorum.Vurmuşum gözüne 1.6 dizelin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.