Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel konu, tebrikler.
  • 508 testi yapmıştım. 1.6 dizel + otomatik yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. Araç 100 e çıkana kadar kendinden geçti, bir otomatik vites bu kadar mı berbat olur? İnanın aklım almıyor. Direksiyon milim oynasa arkadakiler bir oraya bir buraya savruluyor. Valla ne yalan söyleyeyim Fransızlar beni şaşırtmamaya devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    508 testi yapmıştım. 1.6 dizel + otomatik yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. Araç 100 e çıkana kadar kendinden geçti, bir otomatik vites bu kadar mı berbat olur? İnanın aklım almıyor. Direksiyon milim oynasa arkadakiler bir oraya bir buraya savruluyor. Valla ne yalan söyleyeyim Fransızlar beni şaşırtmamaya devam ediyor.

    Arabanın bir ton iyi özelliği var Görkem. Onlar hiç mi dikkatini çekmedi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    508 testi yapmıştım. 1.6 dizel + otomatik yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. Araç 100 e çıkana kadar kendinden geçti, bir otomatik vites bu kadar mı berbat olur? İnanın aklım almıyor. Direksiyon milim oynasa arkadakiler bir oraya bir buraya savruluyor. Valla ne yalan söyleyeyim Fransızlar beni şaşırtmamaya devam ediyor.

    Arabanın bir ton iyi özelliği var Görkem. Onlar hiç mi dikkatini çekmedi?

    Senin pm notif in bozuldu mu oglum? Pm attim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    508 testi yapmıştım. 1.6 dizel + otomatik yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. Araç 100 e çıkana kadar kendinden geçti, bir otomatik vites bu kadar mı berbat olur? İnanın aklım almıyor. Direksiyon milim oynasa arkadakiler bir oraya bir buraya savruluyor. Valla ne yalan söyleyeyim Fransızlar beni şaşırtmamaya devam ediyor.

    Arabanın bir ton iyi özelliği var Görkem. Onlar hiç mi dikkatini çekmedi?

    İlk önce test sürüşü yaptım sonra da arka koltukta yolculuk ettim. Ben bir türlü rahat edemedim. Virajlarda arabanın yol tutuşu beklediğimden iyiydi ancak arka koltukta savruldum resmen. Şerit değiştirirken bile çok keskin direksiyon tepkileri vardı. Aracı hareket ettirmeyi başarmak için gaza yarıya kadar basmam gerekti. Yine Start-Stop zamazingosu istediğim gibi çalışmadı. Fren dozajlaması berbattı. Peugeot yine yalıtım konusunda (bence) sınıfta kaldı. Her devirde kucağımda traktör motoru gürültüsünü hissettim. Yani bilmiyorum önyargılı gitmedim tamamen bakalım nasıl olmuş deneyip görelim diye gittim ama hep ben mi takıntılıyım yani Arabanın hiç mi suçu yok.

    Ha bir de arabanın orta konsolundaki bir yer ezilmişti, sorduk bu niye böyle diye; fabrikasyon hatası dediler. Ne alakaysa artık..




  • powershift hakkında ayrıntılı tecrübesi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.

    Cidden fransızların edc hariç otomatikleri berbat. Sırf o yüzden o araçlar alınmaz. C4 de beni aynı şekilde tiksindirmişti aracı beğendiğim halde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    powershift hakkında ayrıntılı tecrübesi olan var mı

    Powershift,tct,edc,dsg hepsini kullandım. Hiçbirinin birbirinden çok aşırı bir farkı yok ama nedense benim en beğendiğim aralarında powershift oldu.
    Belki en sevdiğim araçlardan olan s60 da denediğim için biraz öle gelmiş olabilir en yakın zamanda focuslada deneme sürüşüne gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 30 Aralık 2011; 23:40:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.

    Cidden fransızların edc hariç otomatikleri berbat. Sırf o yüzden o araçlar alınmaz. C4 de beni aynı şekilde tiksindirmişti aracı beğendiğim halde.

    Tek kavramali yari otomatik sanzimanli araclar benim tercih listeme de asla giremez. ben o araclari manual tercih edersem listeme alirim ancak.




  • Soykırımdan önce de sonra da EDC'ye karşıyım
    Haluk hocam elinize sağlık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    508 testi yapmıştım. 1.6 dizel + otomatik yazacak bir şey bulamadım kusura bakmayın. Araç 100 e çıkana kadar kendinden geçti, bir otomatik vites bu kadar mı berbat olur? İnanın aklım almıyor. Direksiyon milim oynasa arkadakiler bir oraya bir buraya savruluyor. Valla ne yalan söyleyeyim Fransızlar beni şaşırtmamaya devam ediyor.

    Arabanın bir ton iyi özelliği var Görkem. Onlar hiç mi dikkatini çekmedi?

    ... Peugeot yine yalıtım konusunda (bence) sınıfta kaldı. Her devirde kucağımda traktör motoru gürültüsünü hissettim. Yani bilmiyorum önyargılı gitmedim tamamen bakalım nasıl olmuş deneyip görelim diye gittim ama hep ben mi takıntılıyım yani Arabanın hiç mi suçu yok.
    ...

    Görkemcim aynı motora sahip makyajlı 308'in yalıtımını beğenmiştin diye hatırlıyorum.

    508 daha mı kötü geldi sana?



    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.



    Linkteki aracın da Fransız olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52871502/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52871502


    Yeni yılını da kutlarım bu arada. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Görkemcim aynı motora sahip makyajlı 308'in yalıtımını beğenmiştin diye hatırlıyorum.

    508 daha mı kötü geldi sana?



    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.



    Linkteki aracın da Fransız olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52871502/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52871502


    Yeni yılını da kutlarım bu arada. :)

    308 içinde bir uğraşılmışlık havası vardı ne bileyim rakiplerinden geri kalmasın diye ellerinden geleni yapmışlar ve de yalıtımı bence gayet iyiydi fakat bu 508 nedir abi ya
    İnsan arabanın içine biraz karakteristik özellik koyar. 4 tekeri birleştirip az yakmakla olmuyor bence. Bir de şu durum var:

    Mercedes = Konfor
    BMW = Sürüş zevki
    Toyota = Sorunsuzluk
    Honda = Atmosferik
    Subaru = 4 çeker
    Alfa Romeo = Tasarım
    Volvo = Güvenlik
    Mitsubishi = Arazi
    Citroen = Konfor

    hepsine bir şey bulabiliyorum da Peugeot = ????? Hiç bir şey gelmiyor aklıma. Ruhları olmadan sadece birer makineler

    Senin de yeni yılın kutlu olsun sevgili abim




  • 7 ocakta yeni civic testine gidiyoruz degilmi ?
  • 1.6 tdci-hdi yakıta göre sesi inanılmaz değişen bir makina,

    bence testten teste bu konudaki izlenimlerin değişmesinin temel sebebi bu olabilir.
  • Linkteki aracın da Fransız olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52871502/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52871502


    Yeni yılını da kutlarım bu arada. :)


  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    308 içinde bir uğraşılmışlık havası vardı ne bileyim rakiplerinden geri kalmasın diye ellerinden geleni yapmışlar ve de yalıtımı bence gayet iyiydi fakat bu 508 nedir abi ya
    İnsan arabanın içine biraz karakteristik özellik koyar. 4 tekeri birleştirip az yakmakla olmuyor bence. Bir de şu durum var:

    Mercedes = Konfor
    BMW = Sürüş zevki
    Toyota = Sorunsuzluk
    Honda = Atmosferik
    Subaru = 4 çeker
    Alfa Romeo = Tasarım
    Volvo = Güvenlik
    Mitsubishi = Arazi
    Citroen = Konfor

    hepsine bir şey bulabiliyorum da Peugeot = ????? Hiç bir şey gelmiyor aklıma. Ruhları olmadan sadece birer makineler

    Senin de yeni yılın kutlu olsun sevgili abim

    Görlem, maalesef bizim günlük hayatta alıp kullanabildiğimiz hiçbir aracın bir karakteristiği yok. 508'de zaten insanların ortalama ihtiyaçları karşılansın, rahat ettirsin diye hazırlanmış bir otomobil. D segmenti bir arabada neyin karakteristiğini arıyorsun ki? Mesela senin arabanın ne gibi bir karakteristiği var?

    Dünyada o saydığın listenin dışında 10'larca otomobil markası daha var.

    Rakipleriyle her türlü kıyaslamaya sokulabilir mi? Evet, sokulabilir.

    508 ile ilgili aklıma gelenler

    -Yalıtımı iyi
    -İç mekan hacmi iyi
    -Bagaj hacmi iyi
    -Arka diz mesafesi iyi
    -Koltuk dolgu sertlikleri iyi ayarlanmış
    -Malzeme kalitesi bu segmentte olabilecek en iyisi
    -İşçiliği tertemiz
    -Süspansiyonları konforlu, darbeleri iyi emiyor ve sesiz çalışıyor
    -1.6 dizel motoru ile düşük hacimli dizel rakiplerinden daha yavaş değil
    -Ekonomik
    -Otomatik vitesi kötü
    -Direksiyon hissi zayıf
    -Yol tutuşu idare eder
    -Frenleri güvenli
    -Sürüşü zevksiz
    -Fiyatı yüksek

    Bu kadar farklı noktada değerlendirilebilecek bir otomobili sen "otomatiği kötü, motor kucağımda" diyerek bitirirsen olmaz işte. Tarafsızlıktan bahsedemeyiz.

    Zaten Fransız araçlarıyla ilgili olarak tarafsız olabildiğini düşünmüyorum. Sen de öyle demiştin bir ara. Gözüne çarpan bir kusur olduğunda sevdiğin bir araç olduğunda görmezden gelebiliyorken, fransız araçlarında direk üstlerine gitmeye çalışıyorsun.

    O yüzden Fransız araçlarıyla ilgili olarak test sürüşlerine toplu çıkmayı ve görüşlerini canlı olarak dinlemeyi talep ediyorum.




  • Bir Alfa Romeo'nun koltuğuna oturduğun zaman verdiği his, bir BMW ile yaşadığın zevk, bir Volvo ile giderken duyduğun güven vs.vs. daha syaamadığım ama belirli bir karaktere sahip olan bir sürü araç var. Bunlar varken neden bir Peugeot alayım ki mesela? Ben bunun daha kimseden mantıklı bir açıklamasını duyamadım..

    Ben benim arabanın spor bir karakteristiği olduğuna inanıyorum. Yol tutuşundan motor sesine kadar hepsinden çok memnunum. Aynı şekilde C4 ün de konfor temasının öne çıkması, Giulietta'nın yine spor sürüşü, Golf' ün "standart" sürüş hissi gibi.. Ama bindiğim Fransız araçlarının %90 ı bana hiç bir şey hissettirmiyor. Hele Peugeot dan hiç bir şey anlamıyorum. Ne yapmak istediklerini hiç bilmiyorum. Benim anlatmaya çalıştığım sadece dizel ya da az yakıyor diye bir araba alınmaz. İç mekan, bagaj hacmi vs. bunlar her araca göre farklılık gösterir ama artık %80 in üzerinde bir oranda tüm markalar Peugeot'un "sevebildiğimiz" özelliklerinin çoğunu Peugeot'dan daha iyi yapıyorlar.

    Tarafsızlık perspektifinden bakmadan sadece otomobil prensipleri açımdan baktığımda Fransız almak için hiç bir neden göremiyorum ve sadece bunu savunuyorum. Yeri gelir dci ları överiz, Megane RS Sport başarıları konuşuruz hatta DS5 başlığı bile açtım ama zorlamaya gerek yok bence. Köklü bir değişiklik olmadıkça Fransızları eleştirmekte bir sakınca göremiyorum.

    Gönül isterdi ki bu tartışmaları 3.5 litre V6 motor ve üstü için yapalım ama ne yazıkki 100 küsür beygirlik arabaları tartışıyoruz. Hala insanımız yokuşta klima açınca performans kaybından bahsetmek zorunda kalıyor. Ne acı!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 31 Aralık 2011; 16:21:04 >




  • Hepsi bunun kadar mükemmeldi de ben mi beğenmedim?

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Bir Alfa Romeo'nun koltuğuna oturduğun zaman verdiği his, bir BMW ile yaşadığın zevk, bir Volvo ile giderken duyduğun güven vs.vs. daha syaamadığım ama belirli bir karaktere sahip olan bir sürü araç var. Bunlar varken neden bir Peugeot alayım ki mesela? Ben bunun daha kimseden mantıklı bir açıklamasını duyamadım..

    Ben benim arabanın spor bir karakteristiği olduğuna inanıyorum. Yol tutuşundan motor sesine kadar hepsinden çok memnunum. Aynı şekilde C4 ün de konfor temasının öne çıkması, Giulietta'nın yine spor sürüşü, Golf' ün "standart" sürüş hissi gibi.. Ama bindiğim Fransız araçlarının %90 ı bana hiç bir şey hissettirmiyor. Hele Peugeot dan hiç bir şey anlamıyorum. Ne yapmak istediklerini hiç bilmiyorum. Benim anlatmaya çalıştığım sadece dizel ya da az yakıyor diye bir araba alınmaz. İç mekan, bagaj hacmi vs. bunlar her araca göre farklılık gösterir ama artık %80 in üzerinde bir oranda tüm markalar Peugeot'un "sevebildiğimiz" özelliklerinin çoğunu Peugeot'dan daha iyi yapıyorlar.

    Tarafsızlık perspektifinden bakmadan sadece otomobil prensipleri açımdan baktığımda Fransız almak için hiç bir neden göremiyorum ve sadece bunu savunuyorum. Yeri gelir dci ları överiz, Megane RS Sport başarıları konuşuruz hatta DS5 başlığı bile açtım ama zorlamaya gerek yok bence. Köklü bir değişiklik olmadıkça Fransızları eleştirmekte bir sakınca göremiyorum.

    Gönül isterdi ki bu tartışmaları 3.5 litre V6 motor ve üstü için yapalım ama ne yazıkki 100 küsür beygirlik arabaları tartışıyoruz. Hala insanımız yokuşta klima açınca performans kaybından bahsetmek zorunda kalıyor. Ne acı!!!

    Evet, ben de bir takım amaca hizmet eden pek çok araç sayabilirim ama bu herhangi bir özellik sayamadığım araçları kötü yapmaz. Bir karakteri olsun diyen gider belirli markalara yönelir, konforlu olsun, kaliteli olsun, içi geniş olsun diyorsa da Peugeot'ya ya da başka bir markaya yönelir. Dediğim gibi; senin beklentilerini karşılayacak, sürüş özellikleri çok iyi hissettiren Mazda 6 da 508 kadar konforlu ve kaliteli değil.

    Ben mesela şu an Accord'a feci şekilde kafayı takmış durumdayım ama diğer hiçbir markaya haksızlık yapmıyorum. Geniş bir D segmenti araç isteyene de tutup Accord'u öneremem. 508 veya bir başka modeli öneririm. Accord benim ihtiyacıma ve beklentime, 508 de başkasının ihtiyacına ve beklentisine hitap ediyor. Sırf bana uymadığı için bir markaya kötü imajını yapıştırmam.

    Sana eleştirme demiyorum, eleştir ama sen eleştirmiyorsun. Sevmediğin bir markayı yerin dibine sokmak için elinden geleni yapıyorsun.

    Tamam Japon araçlarını çok seviyorsun, fransız araçlarından nefret ediyorsun ama bu doğruları objektif bir şekilde ortaya sermene engel olmasın.

    Lancer ile ilgili görüşlerimi de bir ara yüz yüze geldiğimde ayrıntılı bir şekilde konuşuruz.

    Mutlu yıllar.




  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.