Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anlaşamadığımız yer burada işte. Markayı sevmediğimden kötülemiyorum. Yani önyargılı Peugeot kötüdür gidiyim test edeyim de kötü olduğunu kanıtlayayım kendimce demiyorum.
    Kaç tane arabasını test ettim sonuç bana göre aynı çıktı ki bana göre kötü olduğunu savunuyorum.
    Ama gidip de dizel isteyene Lancer al, az yaksın diyene Cruze al demiyorum. Yukarıda dediğim gibi sağlam net temiz bir başarısı olsun bir özelliği "vay be adamlar" yapmış dedirtsin fikirlerim anında değişir ama yok işte. Aynı tas aynı hamam.

    Babam japon değil, Mitsubishi'de çalışmıyorum sadece çok iyi oldukları için seviyorum. Tüm japon araçlarındaki özellikler Fransızlarda olsa Fransızları severdim. Gelirdim burada onların araçlarına duyduğum hayranlığı açıklardım. Benim olayım markaya göre değil duruma, mekaniğe, sorunsuzluğa vs.vs. göre.

    Tekrar söylüyorum: Yapsınlar, helal olsun diyelim (DS5 - EDC şanzıman kullanımı gibi). Gelip ayakta alkışlayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 31 Aralık 2011; 16:50:23 >




  • Ne oluyor ya elin fransızı için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ne oluyor ya elin fransızı için

    Hicbiri bir koreli degil gerci ama

    isin sakasi bir yana; gorus belirtiyoruz sadece baskan. yanlis oldugunh dusundugum bir seyi vurgulamak istedim.

    Bu arada dizel hybrid 200 beygirlik motor bir PSA urunu. :)

    Ve ben bu araca asik oldum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 31 Aralık 2011; 19:14:45 >




  • ds5 e mükemmel demek için test sürüşü yapıp 5-10 bin km kullanmak lazımken nasıl oluyorda mükkemmel diyorsunuz?sadece soru yanlış anlamayın
  • bugün fransaya düşmanız yarın italya unutulup gidecek nasılsa (keşke unutulmasda kendi arabamızı yapıp sahip çıksak) sorun şurda 50 bin tl lik araçtan bmw konforu mercedes vites geçişleri beklenmesi bu c4 formunda başımıza gelmişti adam nikini değiştirip beter ol citroen diye değiştirmişti neden diye sorduk cevap : bir önceki aracı mercedes imiş ve vites geçişleri çok farklıymış !! ve aracını 3 ay satamamış (aracını 49 bine aldı sonra c4 zammı ile araç 55 bine çıktı 4 ayda 30 bin km kullandı ve 50 bine satmaya çalıştı 3 ay sonra aracını 48 bine inince sattı) 50 bin bazıları için çok para olduğu için 50 bin verince mercedes konforu arıyor onunla bir tutmaya çalışıyor, bazıları için az para fransız almam italyana binmem filan diyor, yani paranız varsa tabiki mercedes bmw vs...
    paranız yoksada reno, pejo, fiat vs... yani gittiğiniz oteller gibi 5 yıldızda da yatak var uyuya biliyorsunuz 3 yıldızlı oteldede ama 3 yıldızlı otele girip nerede yüzme havuzu nere sauna nere o bu diyemiyorsunuz, lastik markaları aynı diye araçları bir tutmanın alemi yok

    not : parası az çok hakaret veya küçümseme yapmıyorum yanlış anlaşılmasın (ben mesela bütün gücümle c4 aldım kendimi zengin hissediyorum , daha iyi arabaları görünce c4 atıl kurt demiyorum) ama şu atasözünüde severim zenginin malı züğürdün çenesinide bukadar yormasın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    ds5 e mükemmel demek için test sürüşü yapıp 5-10 bin km kullanmak lazımken nasıl oluyorda mükkemmel diyorsunuz?sadece soru yanlış anlamayın

    Motoru teknik verileri dış tasarımı iç tasarımı özellikle hybrid oluşu donanımları bagaj hacmi iç mekan genişliği her şeyiyle dört dörtlük bir araç. Geriye bir canlı canlı sürmek kalıyor. Broadway tarzı bir araç çıkacağını sanmıyorum
  • Sevgili forumdaşlar konuyu başından son sayfasına kadar keyifle okudum Öncelikle testlerdeki yorumlarınız ve de emeğiniz için ben kendi adıma çok teşekkür ederim. Benim gibi araba cahili kişiler arabalarını almadan önce güzel referans olacağını düşündüğüm bir çok bilgi veriyorsunuz Lakin hala kafamdaki acaba ne alsam sorusuna tam bir cevap bulamadım Konuyu da kirletip farklı taraflara da çekmek istemem ama içimdeki yaramaz çocuk durmuyor hazır bu kadar araç tecrübe etmiş bilgili kişileri bulmuşken araya sıkıştır diyor sorunu Bunun için ayrı bir konu başlığı açmıştım "http://forum.donanimhaber.com/m_56061299/tm.htm" ama yeterince bilgi alamadım. Kısaca 52.000tl üst limitli dizel C sınıfı bir araç istiyorum. Burdan ya da konuyu kirlettiğimi düşünüyorsanız da açtığım konu başlığı altında bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Saygılar Sevgiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali38

    TEST 6: FORD FOCUS TITANIUM 1.6i ECOBOOST 180 PS 5K

    "Sol kolumdaki saniyenin yüzde birini mekanik olarak ölçebilen Seiko Sportura Retrograde saatim ile başlıyorum hassas ölçüme."


    araya saat incelemesi de girmiş. başka değinen oldu mu bilmiyorum. tamam pahalı saat:d
  • @haluk 23 haluk abi aveo testini yapabildiniz mi?
  • bende bütün sayfaları okudum ve emeği geçen herkese teşekkürler.
  • emeği geçen herkese teşekkürler... skoda yeti için ağustos ta bir test etme durumu geçmiş ama bulamadım...alma arefesindeyim, test edebilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Anlaşamadığımız yer burada işte. Markayı sevmediğimden kötülemiyorum. Yani önyargılı Peugeot kötüdür gidiyim test edeyim de kötü olduğunu kanıtlayayım kendimce demiyorum.
    Kaç tane arabasını test ettim sonuç bana göre aynı çıktı ki bana göre kötü olduğunu savunuyorum.
    Ama gidip de dizel isteyene Lancer al, az yaksın diyene Cruze al demiyorum. Yukarıda dediğim gibi sağlam net temiz bir başarısı olsun bir özelliği "vay be adamlar" yapmış dedirtsin fikirlerim anında değişir ama yok işte. Aynı tas aynı hamam.

    Babam japon değil, Mitsubishi'de çalışmıyorum sadece çok iyi oldukları için seviyorum. Tüm japon araçlarındaki özellikler Fransızlarda olsa Fransızları severdim. Gelirdim burada onların araçlarına duyduğum hayranlığı açıklardım. Benim olayım markaya göre değil duruma, mekaniğe, sorunsuzluğa vs.vs. göre.

    Tekrar söylüyorum: Yapsınlar, helal olsun diyelim (DS5 - EDC şanzıman kullanımı gibi). Gelip ayakta alkışlayalım.

    doğru diyorsun,

    eski jenerasyonlarda fransız otomobilleri konforlarıyla veya sportiflikleriyle farklılık yaratıyorlardı,

    laguna, safrane bunlar süspansiyon konforu anlamında dönemin mercedeslerinin dahi önündeydi,

    peugeotlar 205-106-306 gti ile pek çok üreticinin ötesinde sportif hazlar yaşatıyorlardı.

    sonra hepsi almanları örnek aldılar, sıradanlaştılar, ama onlar kadar iyi sıradan olamadılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @haluk 23 haluk abi aveo testini yapabildiniz mi?

    Aveo test için gitmiştik ama test etmek gelmedi içimizden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @haluk 23 haluk abi aveo testini yapabildiniz mi?

    Aveo test için gitmiştik ama test etmek gelmedi içimizden.

    onun yerine neler test ettiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @haluk 23 haluk abi aveo testini yapabildiniz mi?

    Aveo test için gitmiştik ama test etmek gelmedi içimizden.

    onun yerine neler test ettiniz

    Ogünü hatırlamıyorum ama aveo test etmeyi istemediğimiz hatırlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @haluk 23 haluk abi aveo testini yapabildiniz mi?

    Aveo test için gitmiştik ama test etmek gelmedi içimizden.

    onun yerine neler test ettiniz

    Ogünü hatırlamıyorum ama aveo test etmeyi istemediğimiz hatırlıyorum.

    şöyle bi düşünürsek cruze? Captiva? Troy'un aracı epica :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Anlaşamadığımız yer burada işte. Markayı sevmediğimden kötülemiyorum. Yani önyargılı Peugeot kötüdür gidiyim test edeyim de kötü olduğunu kanıtlayayım kendimce demiyorum.
    Kaç tane arabasını test ettim sonuç bana göre aynı çıktı ki bana göre kötü olduğunu savunuyorum.
    Ama gidip de dizel isteyene Lancer al, az yaksın diyene Cruze al demiyorum. Yukarıda dediğim gibi sağlam net temiz bir başarısı olsun bir özelliği "vay be adamlar" yapmış dedirtsin fikirlerim anında değişir ama yok işte. Aynı tas aynı hamam.

    Babam japon değil, Mitsubishi'de çalışmıyorum sadece çok iyi oldukları için seviyorum. Tüm japon araçlarındaki özellikler Fransızlarda olsa Fransızları severdim. Gelirdim burada onların araçlarına duyduğum hayranlığı açıklardım. Benim olayım markaya göre değil duruma, mekaniğe, sorunsuzluğa vs.vs. göre.

    Tekrar söylüyorum: Yapsınlar, helal olsun diyelim (DS5 - EDC şanzıman kullanımı gibi). Gelip ayakta alkışlayalım.

    doğru diyorsun,

    eski jenerasyonlarda fransız otomobilleri konforlarıyla veya sportiflikleriyle farklılık yaratıyorlardı,

    laguna, safrane bunlar süspansiyon konforu anlamında dönemin mercedeslerinin dahi önündeydi,

    peugeotlar 205-106-306 gti ile pek çok üreticinin ötesinde sportif hazlar yaşatıyorlardı.

    sonra hepsi almanları örnek aldılar, sıradanlaştılar, ama onlar kadar iyi sıradan olamadılar.

    106 GTI, 306 GTI

    Efsane.

    Yazık oluyor bu 106 GTI'lara. Kıymet bilmeyecek insanların altında harap oluyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Anlaşamadığımız yer burada işte. Markayı sevmediğimden kötülemiyorum. Yani önyargılı Peugeot kötüdür gidiyim test edeyim de kötü olduğunu kanıtlayayım kendimce demiyorum.
    Kaç tane arabasını test ettim sonuç bana göre aynı çıktı ki bana göre kötü olduğunu savunuyorum.
    Ama gidip de dizel isteyene Lancer al, az yaksın diyene Cruze al demiyorum. Yukarıda dediğim gibi sağlam net temiz bir başarısı olsun bir özelliği "vay be adamlar" yapmış dedirtsin fikirlerim anında değişir ama yok işte. Aynı tas aynı hamam.

    Babam japon değil, Mitsubishi'de çalışmıyorum sadece çok iyi oldukları için seviyorum. Tüm japon araçlarındaki özellikler Fransızlarda olsa Fransızları severdim. Gelirdim burada onların araçlarına duyduğum hayranlığı açıklardım. Benim olayım markaya göre değil duruma, mekaniğe, sorunsuzluğa vs.vs. göre.

    Tekrar söylüyorum: Yapsınlar, helal olsun diyelim (DS5 - EDC şanzıman kullanımı gibi). Gelip ayakta alkışlayalım.

    doğru diyorsun,

    eski jenerasyonlarda fransız otomobilleri konforlarıyla veya sportiflikleriyle farklılık yaratıyorlardı,

    laguna, safrane bunlar süspansiyon konforu anlamında dönemin mercedeslerinin dahi önündeydi,

    peugeotlar 205-106-306 gti ile pek çok üreticinin ötesinde sportif hazlar yaşatıyorlardı.

    sonra hepsi almanları örnek aldılar, sıradanlaştılar, ama onlar kadar iyi sıradan olamadılar.

    106 GTI, 306 GTI

    Efsane.

    Yazık oluyor bu 106 GTI'lara. Kıymet bilmeyecek insanların altında harap oluyorlar.

    artık 106 algım değişti.. 106 demek hız yapabilmek için ucuz yollu temin edilmiş apaçi aracı gibi geliyor. Çünkü trafikte amaçları sadece buymuş gibi davranıyorlar.. Pug'dan beğendiğim araç olarak halen daha 406 coupe var bi de 306 GTI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn
    artık 106 algım değişti.. 106 demek hız yapabilmek için ucuz yollu temin edilmiş apaçi aracı gibi geliyor. Çünkü trafikte amaçları sadece buymuş gibi davranıyorlar.. Pug'dan beğendiğim araç olarak halen daha 406 coupe var bi de 306 GTI

    Algının bu yöne kayması bu araç açısından çok kötü bence. Çünkü o muameleyi hak etmeyecek başarılı bir model.

    Benim için 106 demek hız yapabilmek için ucuz yollu temin edilmiş apaçi aracı demek değil, tam bir keyif makinesi demektir. Kullanıcı kitlesi bir arabaya bakış açımı değiştirmez.

    Kullanan, tadını alan bilir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn
    artık 106 algım değişti.. 106 demek hız yapabilmek için ucuz yollu temin edilmiş apaçi aracı gibi geliyor. Çünkü trafikte amaçları sadece buymuş gibi davranıyorlar.. Pug'dan beğendiğim araç olarak halen daha 406 coupe var bi de 306 GTI

    Algının bu yöne kayması bu araç açısından çok kötü bence. Çünkü o muameleyi hak etmeyecek başarılı bir model.

    Benim için 106 demek hız yapabilmek için ucuz yollu temin edilmiş apaçi aracı demek değil, tam bir keyif makinesi demektir. Kullanıcı kitlesi bir arabaya bakış açımı değiştirmez.

    Kullanan, tadını alan bilir.



    Yani eminimki öyledir araç ama yani çevremdeki tanıdığım/tanımadığım tüm insanlardan şunu duymaktan bıktım konu 106 GTI olduğunda;


    Alıcan 106yı bi hava filtresi bi egzoz. sonra bir de dereceli egzantrik ve chip kimse tutamaz seni... Bi de süspansiyonları değiştirdin mi? şeklinde uzayıp giden bir muhabbet. Bir arkadaşlarım da araca küçük de olsa bir turbo uygulaması yapmışlardı. Ki bence çok saçmaydı aracın tüm aktarma organlarına kadar zarar verecek bir sistem. 2'den 3'e atarken bile patinaj yapıyordu araç




  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.