Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (103. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Foto veya video yok muydu Görkemcim?

    Maalesef abi, makine evde kalmıştı
  • Siz bmw nin donanimli modeline bindiniz sanirim. Ben bugun baz modeline bindim. 117.000 lira olana. Binmemle inmem bir oldu.
    Bir ic mekan bu kadar itici olabilr ya hu.
    Siyah koltuk dosemelerini buyuk ihtimal Bayrampasa daki koltukculara yaptirmislar.
    BMW ye yakismayan bir ic dizayn vardi.
    Tamam motor sanziman superde bir yerde ic estetik de onemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Siz bmw nin donanimli modeline bindiniz sanirim. Ben bugun baz modeline bindim. 117.000 lira olana. Binmemle inmem bir oldu.
    Bir ic mekan bu kadar itici olabilr ya hu.
    Siyah koltuk dosemelerini buyuk ihtimal Bayrampasa daki koltukculara yaptirmislar.
    BMW ye yakismayan bir ic dizayn vardi.
    Tamam motor sanziman superde bir yerde ic estetik de onemli.

    Dediğim gibi iç mekan BMW değil kesinlikle. Bizim bindiğimiz orta donanımlıydı galiba Anıl daha iyi bilir.

    Dikkatimi çeken başka nokta ise klima düğmelerinin olduğu yer aşağısı daha da berbat. Hele 182.000 liralık 328i nin kliması dijital olmayınca hatta çift taraflı bile olmayınca biz de indik 3 serisinin içinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Siz bmw nin donanimli modeline bindiniz sanirim. Ben bugun baz modeline bindim. 117.000 lira olana. Binmemle inmem bir oldu.
    Bir ic mekan bu kadar itici olabilr ya hu.
    Siyah koltuk dosemelerini buyuk ihtimal Bayrampasa daki koltukculara yaptirmislar.
    BMW ye yakismayan bir ic dizayn vardi.
    Tamam motor sanziman superde bir yerde ic estetik de onemli.

    Dediğim gibi iç mekan BMW değil kesinlikle. Bizim bindiğimiz orta donanımlıydı galiba Anıl daha iyi bilir.

    Dikkatimi çeken başka nokta ise klima düğmelerinin olduğu yer aşağısı daha da berbat. Hele 182.000 liralık 328i nin kliması dijital olmayınca hatta çift taraflı bile olmayınca biz de indik 3 serisinin içinden.

    yine bi ilginçlik yok, pazarlama stratejisimidir nedir artık anlamıyorum şunu ya.. ille bi eksiklik ille bi soğutan birşey.. Her markada var artık bu, eskiden yaptığı araçları aratıyorlar sanki önceden yapanlar onlar değillermiş gibi, artık iyice japoncu edicek bu olaylar beni, hayalimdeki araba değişti ya, subaru istiyorum mesela artık




  • Ust modellerle aradaki farki ust modeli iyilestirerek degil alt modeli kotulestirerek aciyorlar.
  • suzuki swift bence fiyatı otomatik vitesi ve tüketimi ile test edilmeye değer bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    suzuki swift bence fiyatı otomatik vitesi ve tüketimi ile test edilmeye değer bir araç.

    Keşke araç bulabilsek de test edebilsek :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_57567295/mpage_1/f_/key_//tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    suzuki swift bence fiyatı otomatik vitesi ve tüketimi ile test edilmeye değer bir araç.

    Keşke araç bulabilsek de test edebilsek :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_57567295/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    2008 yılında annem için sx4'e niyetlenmiştik, o sırada istanbul avrupa yakasında sadece 1 bayileri vardı (gerçi şimdi de 2 taneymiş) ,

    o da bir apartmanın alt katında ve öyle bir konumdaydı ki 2-3 defa gitmeye çalışıp gidememiştik, sürekli yaklaşıyorduk, bazen yanından geçiyorduk ama bir türlü ulaşamıyorduk, ben önceleri bir serap olduğuna inanmaya başlamıştım ama sonra metrobüs çalışmaları nedeniyle yolunun fiili olarak olmadığını anlayıp rahatladım, zaten sonrasında da o bayii kapandı.




  • aveo testini hala umutla bekliyorum
  • @Haluk 23 abi lütfen aveo testi yaparmısın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @Haluk 23 abi lütfen aveo testi yaparmısın?

    Bir türlü denk getiremedim arkadaşım, kusura bakma.

    Şimdi de etraf kar kıyamet.

    İlk fırsatta yapmaya çalışacağım.

    Hangi motor şanzıman istersin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    @Haluk 23 abi lütfen aveo testi yaparmısın?

    Bir türlü denk getiremedim arkadaşım, kusura bakma.

    Şimdi de etraf kar kıyamet.

    İlk fırsatta yapmaya çalışacağım.

    Hangi motor şanzıman istersin?

    Ben hatchback(arka diz mesafesi çok önemli-nerdedeyse aynı boydayız haluk abi- )lt dizel testinden yanayım ama seçim size kalmış..Haluk abi bide direksiyondaki krom görümlü yer hangi pakette yer alıyor onu öğrene bilirmisin?en çok onu merak ediyorum..Sizin kriterleriniz çok önemli. Şimdiden çok teşekkür ederim.

    Edit: Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat321 -- 1 Mart 2012; 14:31:18 >




  • Daha, benzinli ya da dizel motora ve sedan ya da hatchback kasa olayına da karar vermedik Haluk abi bu konuda bana yardımcı olabilirmisin?Senin düşüncelerin önemli.
  • Hatchback araç güvenliği sedan araçlara göre nasil ?
    Özellikle arkadan darbelerde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinman

    Hatchback araç güvenliği sedan araçlara göre nasil ?
    Özellikle arkadan darbelerde

    euroncap teki test hatchback araçla yapılmış ama benim bildiğime göre bişey değişmiyor.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat321 -- 2 Mart 2012; 21:47:49 >
  • BMW 3.20d F30 Test sürüş izlenimleri

    Malzeme kalitesi
    Bi önceki kasaya göre biraz daha iyileştirilmiş ama aşırı bi fark yok kalite olarak. Tasarımı klasik bmw’nin her aracında uyguladığı tasarım oldu artık. Ben bu tasarımı ne kadar sade gibi gözüksede beğenenlerdenim. Özellikle o joystick vites harika.
    Motor ve şanzıman

    Daha önce 1.16i ‘de test ettiğim 8 ileri şanzumana tekrar aşık oldum diyebilirim. Piyasada test ettiğim araçlar içerisinde en iyi şanzuman bu. 184 hp’lik dizel motoru çok daha verimli hale gelmiş bu şanzuman sayesinde. Yakıt tüketimi düşürülmüş ve performansı artırmış.

    Dış Tasarım

    Ben çok çok beğenmedim dış tasarım olarak. Ama yinede göze hitap edebiliyor. Klasik Bmw çizgileri olsada o farlardaki böbrekleri pek beğenmedim. Ya da F10 bizi fazla şımarttı.

    Test sürüşü

    2.0 lt’lik 184 hp gücündeki dizel motor yine performansıyla beni fazlasıyla tatmin etti. Özellikle 8 ileri şanzuman ile mükemmel uyum yakalanmış. Ses yalıtımı bi önceki kasaya göre bariz iyileştirilmiş. Yol tutuş ve aktarma her zamanki gibi çok iyi.Sürüş zevki arayanlar için bmw halen değişilmez.Ben bi önceki kasaya göre daha çok keyif aldım. Fiyatları yine uygun seviyelerde gezerse piyasada fazlasıyla göreceğimiz kesin.

    Eksileri

    Kapı yanlarındaki malzeme kalitesini beğenmedim. Neredeyse sert plastik kullanılacakmış Bmw’ye yakıştıramadım. Arka diz mesafesi yeterli olsada kapı eşiği ile tavan yüksekliği yine rahatsız edici şekilde düşük. Orta yaş üstü biri ya da kilolu birileri için inip binmek epey zor olacaktır.

    10 / 8 veriyorum.




  • Yeni Honda Civic 1.6 elegance A/T test Sürüş İzlenimleri

    Malzeme kalitesi
    Civic genel malzeme kalitesi olarak pek iddalı değil her zaman ki gibi. Ön konsol tamamen sert plastik ile kaplı. Buna nazaran kapı kenarları yumuşak plastikle kaplanmış. Kalite hissiyatı düşük olsada işçilik olarak başarılı buldum yeni civici. Özellikle kendi kullandığım civic’e göre biraz daha artırmışlar işçilik kalitesini.Bagaj hacimide biraz daha artırılmış.

    Motor Şanzıman
    Bi önceki kasa civic ile aynı motor ve şanzuman kullanılmış. Otomatik şanzumanın vites oranları azda olsa kısaltılarak az bi performans artışıyla , ekonomik sağlanmış. Honda sorunsuzluğu ve garantili lpg uyumu ile satışları dahada artıracaktır.
    Dış Tasarım
    Bi önceki kasa civic’den sonra her ne kadar tat vermesede zamanla alışılır diye tahmin ediyorum. Arka tasarımına göre ön tasarımını başarılı buldum. Ama yinede önceki kasanın tasarımını aratıyor.

    Test Sürüşü
    2 senemi doldurmak üzere olduğum civic aracım sayesinde yeni araçtaki değişiklikleri fark etmek çokda zor olmadı benim için. Ses yalıtımı bariz daha iyi seviye’ye getirilmiş yol tutuş bi nebze artırılmış. Performans olarak otomatik şanzumanlı civic için yine tatminkar demekden öte bir şey denmiyor. Yeni i-mid yol bilgisayarı , geri görüş kamerası , far , park ve yağmur sensörleri , xenon farlarıyla fazlasıyla donanıma sahip.

    Eksileri
    Malzeme kalitesi yetersiz. Ön konsoldaki cd çaların görüntüsü hiç hoşuma gitmedi en kısa sürede ekran gelmesi şart. Otomatik şanzuman yine güzelim motorun performansı fazlasıyla törpülüyor.

    10 / 7




    Ford Focus 1.6 ecoboost ve 1.6 tdci Test Sürüş İzlenimleri

    Malzeme kalitesi

    Malzeme kalitesi olarak focus araca biner binmez gerçekten üst düzey bi kalite hissiyatı sunuyor. Kullanılan malzemeler kaliteli. Bunun yanında aracın işçilik yönü çok zayıf ve iç mekan bariz hatalarla dolu. Hiçbiyer doğru düzgün oturtulmamış , döşemelerin plastikle birleşim yerleri bariz atlanmış. Bu kanıya tek araç ile varmadık. Birçok kez incelediğimizde aynı hatalarla karşılaştım.

    Motor Şanzıman
    1.6 ecoboost motor 6 ileri manuel şanzumanıyla bence sınıfının en başarılı araçlarından biri. Performans üst düzey , yol tutuş fena olmasa da bi önceki focusu aratır nitelikte. 1.6 tdci için ise aynı şeyleri söyleyemiyorum. Nedense 1.6 tdci motora ısınamadım ve test ettiğim diğer dizel araçlara göre cansız geldi.

    Dış Tasarım

    Tasarım göreceli bi kavram olsada Focus’un ön tampon yapısını çok beğeniyorum. Ama iş arka tasarıma gelince moralim bozuluyor. Özellikle sedan arka tasarımını hiç beğenmedim, HB ise idare eder.

    Test Sürüşü
    1.6 ecoboost motor ile yaptığım test sürüşünden gerçekten keyif aldım. Focus sürüş dinamikleri olarak o motoru pek yansıtmasa da , motor ve şanzuman ikilisi insanın yüzünü tebessüm ettirmeye yeterde artar bile. Sesli komut sistemi focusun en sevdiğim özelliklerinden biri. Donanımları kullanışlı ve direksiyonu bana göre en kullanışlı direksiyonlardan biri.
    1.6 tdci motor pek keyif vermedi. Özellikle 115’lik psa motoru ve Hyundai crdi motordan sonra focus da aradığımı bulamadım.
    Eksileri
    Arka diz mesafesi sedan ve Hb’de de yetersiz. Normal insanların oturabileceği boyutlarda bile değil neredeyse. Ön konsol tasarım olarak güzel olsada fazla yer kaplamış ve ön tarafı boğmuş düşüncesindeyim. Genel olarak iç mekan gösterişli olsada insan’ın içini sıkıyor.Bariz işçilik hataları focus’daki kaliteli malzemeleri gölgede bırakıyor.
    10 / 6




  • anıl, HB'in görüşü nasıl arka görüş sanki kötüymüş gibi duruyor dışarıdan bakınca çünkü...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    anıl, HB'in görüşü nasıl arka görüş sanki kötüymüş gibi duruyor dışarıdan bakınca çünkü...

    Hangi hb ? Civic mi ?
  • Yok pardon karışmış, focusa istinaden demiştim ben onu
  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.