Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (105. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cok guzel konu her segmenten arac deneyimi paylasilmis.
    ben ozellikle bmw nin anahtar teslim fiyati ile donanim ve mzl iscilik kalitesi konusunda ciplak vergisiz fiyata bakmak gerektigini dusunuyorum. ayni segmentte mercedes 1.6 motorla 37 vergi verirken oburu 80 vergi veriyor, anahtar teslim fiyatu da birbirine yakin olunca bmw fiyatinin cogunlkugu devlete gidiyor. mercedeste hem kar marjinin hem de mlz kalitesinin yuksek olmasi normal.
  • Citroen c4 e-hdi otomatik vites ile test sürüsü yaptık
    Ben sol arka koltukda oturdum
    Düz 20 km lik mesafe de kullandık
    Artılar
    Start stop çok başarılı : çok sessiz çok hızlı ve aku yerine alternator var aku yok araçta
    Hızlanma çok başarılı
    Frenler yumuşak ama çok etkili
    Yakıt tüketim çok iyi
    Manevra kabiliyeti iyi
    Otomatik el freni çok başarılı
    Koltuk döşeme iyi

    Eksiler
    Sol arka tarafa bir ses alıyor inanamazsınız
    Benzinli motordan geçtiğim icin belki on Motor sesi tamam ama arka bagaj ve arka kelebek camından ses geliyor
    1-2 viteslerde bazen devir 5000 o görüyor ancak vites değiştiriyor tek kavrama klasik problemi olsa gerek
    Fiyat 53 bin tl comfort modeli
    24 ay %0 faiz var 24 bin tl ye kadar
    50 bin tl ye düştüler beyaz renk
  • Yeni mercedes B serisini test edebilir misiniz acaba. C-max ve türevleriyle karşılaştırıldığında oluşacak sonucu merak ediyorum. Zira araç alma arifesinde mpv'lere yönelmişken aklıma çok takılmaya başladı bu araç.
  • Emeğinize sağlık, testleri arka arkaya koyup kitap yapabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi euzun72 -- 25 Mart 2012; 18:50:59 >
  • B200 test surusu bekliyoruz :)
  • En guzel araba Peugeot 508.... 1.6 THP 156bg.... Otomatik.... Uf be super kacar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marco73tr -- 26 Mart 2012; 15:14:10 >
  • hocam süper konu olmuş tebrik ederim
  • Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    B200 test surusu bekliyoruz :)

    Nisan ayının ortalarına doğru Mercedes çağıracak hayırlısıyla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    Eee fidye mi istiyon?


    :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    Eee fidye mi istiyon?


    :D

    Haluk abi dürterse karalarız bir şeyler diye şey ettiydim bamya plâkisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    Eee fidye mi istiyon?


    :D

    Haluk abi dürterse karalarız bir şeyler diye şey ettiydim bamya plâkisi.

    Dürtingen ştrase :)




  • Görkem Test No: 17

    Audi Q5 2.0 TDI 170 hp quattro S tronic


    Aracı Konya yolundaki VW-Audi karışımı bayide test ettik. Genel bilgi olarak:
    - %60 arkaya &40 öne güç aktarımı yaıyormuş 4X4 sistemi.
    - Şanzıman 7 ileri çift kavrama
    - Ben test etmeden önce 1 tur da arkada yolculuk ettim

    Aracın kapısını ilk açtığımda arka koltuklardaki yıpranmış kumaş gözüme çarptı. Test aracı 11.000 küsür km deydi fakat bej rengi döşeme bana normalden fazla yıpranmış geldi. Onun dışında iç mekan ile ilgili kaydadeğer olumsuz bulduğum bir nokta olmadı. Ferahlık, diz mesafesi ve genişlik yeterliydi.
    Yolculuk ederken arka bagaj kapağından sağdan soldan hiç bir yerden rüzgar sesi gelmiyordu. 140 km li hızlara çıktığımızda bile hala aracın motor, egzos, camlarından ses gelmiyordu. Otomobilin üzerinde kışlık lastikler 80 den sonra kendini belli etmeye başlıyordu ses olarak fakat rahatsız edici değildi.
    Koltukların yumuşaklık-sertlik oranları ideal, sırt dayama kısımlarının eğimi uygundu. Rahatlıkla söyleyebilirim ki arkada yolculuk edenlerin sıkıntı çekebileceği bir nokta yok.

    Aracın kokpitindeki malzemelerin (ben pek anlamam ) kalite konusunda bir sıkıntı olmadığını düşünüyorum.

    Dış dizaynına değinecek olursak Q5 ve Q3 ün tampon ve far grubunu tasarlayanları işten kovmak lazım. Ağlak suratlı Audi lerle karşılaşıcaz bu gidişle. Arkadan o meşhur led stopları ve onların yanlarından gelen C sütünuyla farları ayıran çizgi hoşuma gitti.

    Sürücü koltuğuna geçtiğimde izlenimlerim daha da pozitifleşti. Aracın yalıtımı çok çok başarılı, gaz ve fren pedalı hassasiyetleri çok iyi ayarlanmış ve direksiyon sertleşme oranları da Audi'nin klasik "Smooth Drive" hissini yansıtıyordu. Q5'in ivmelenmesi 120 km hıza kadar 4 çeker, 170 beygirlik fakat bu aerodinamiğe sahip bir araç için kabul edilebilir fakat 120 km den sonra çok nazlanmaya başlıyordu.
    Sanırım forumda @sarapci nickli arkadaşın Q5 i vardı ve 2.0 TDI ın aracı çok da iyi yürütemediğini söylüyordu (yanlışsam düzeltin). En büyük sebebi çok büyük ihtimalle şu her seferinde daha da kötüye giden quattro sistemi; onun dışında aracın 1900 kg oluşu ve tabiki bu tarz yerden yüksek yapıya sahip olan aracın dizaynı.

    4 çeker sisteminin tabiki yol tutuşuna etkisi çok büyük. 80 ile döndüğümüz virajda ESP açamadığımıza göre biraz daha yüksek hızlarda yine de o virajı güvenli bir şekilde alabilirdik diye düşünüyorum.

    Ben Q5 in görüş açılarını hiç beğenmedim. Aynalar neredeyse kamyondan söküp takılmış hissi veriyor fakat park ederken, iki araba arasında dar bir yoldan geçerken tedirgin hissetmenize engel olamıyor. Çoğu kez koltuktan sağa sola kafanızı uzatmak zorunda kalıyorsunuz. Özellikle Bayanların bu aracı kullanması çok çok çok zor..

    Genel olarak bu araba benim olsaydı diye düşündüğümde %80 sakin kullanırım diye geçti içimden. Gaz pedalı, direksiyon yumuşaklık-sertlik oranı, yüksek sürüş pozisyonu ile beraber kendinizi güvende hissettiren bir karaktere sahip..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 30 Mart 2012; 23:37:59 >




  • Haluk abi şöyle yanlız başına gidip düz vites Cruze test eder misin? Yanında yarışçılar ve hamur mıncıklayan fırıncı arkadaşlar olmazsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Haluk abi şöyle yanlız başına gidip düz vites Cruze test eder misin? Yanında yarışçılar ve hamur mıncıklayan fırıncı arkadaşlar olmazsa sevinirim.

    bize tas geldi. Abant bulusmasinda benim arabayi kullandircam sana haksizmiyim gorursun. Ama fiyatina gore sunduklari gayet yeterli. Bence gayetiyi secim. Wtcc editionun gorunusude guzel epey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Görkem Test No: 17

    Audi Q5 2.0 TDI 170 hp quattro S tronic


    Aracı Konya yolundaki VW-Audi karışımı bayide test ettik. Genel bilgi olarak:
    - %60 arkaya &40 öne güç aktarımı yaıyormuş 4X4 sistemi.
    - Şanzıman 7 ileri çift kavrama
    - Ben test etmeden önce 1 tur da arkada yolculuk ettim

    Aracın kapısını ilk açtığımda arka koltuklardaki yıpranmış kumaş gözüme çarptı. Test aracı 11.000 küsür km deydi fakat bej rengi döşeme bana normalden fazla yıpranmış geldi. Onun dışında iç mekan ile ilgili kaydadeğer olumsuz bulduğum bir nokta olmadı. Ferahlık, diz mesafesi ve genişlik yeterliydi.
    Yolculuk ederken arka bagaj kapağından sağdan soldan hiç bir yerden rüzgar sesi gelmiyordu. 140 km li hızlara çıktığımızda bile hala aracın motor, egzos, camlarından ses gelmiyordu. Otomobilin üzerinde kışlık lastikler 80 den sonra kendini belli etmeye başlıyordu ses olarak fakat rahatsız edici değildi.
    Koltukların yumuşaklık-sertlik oranları ideal, sırt dayama kısımlarının eğimi uygundu. Rahatlıkla söyleyebilirim ki arkada yolculuk edenlerin sıkıntı çekebileceği bir nokta yok.

    Aracın kokpitindeki malzemelerin (ben pek anlamam ) kalite konusunda bir sıkıntı olmadığını düşünüyorum.

    Dış dizaynına değinecek olursak Q5 ve Q3 ün tampon ve far grubunu tasarlayanları işten kovmak lazım. Ağlak suratlı Audi lerle karşılaşıcaz bu gidişle. Arkadan o meşhur led stopları ve onların yanlarından gelen C sütünuyla farları ayıran çizgi hoşuma gitti.

    Sürücü koltuğuna geçtiğimde izlenimlerim daha da pozitifleşti. Aracın yalıtımı çok çok başarılı, gaz ve fren pedalı hassasiyetleri çok iyi ayarlanmış ve direksiyon sertleşme oranları da Audi'nin klasik "Smooth Drive" hissini yansıtıyordu. Q5'in ivmelenmesi 120 km hıza kadar 4 çeker, 170 beygirlik fakat bu aerodinamiğe sahip bir araç için kabul edilebilir fakat 120 km den sonra çok nazlanmaya başlıyordu.
    Sanırım forumda @sarapci nickli arkadaşın Q5 i vardı ve 2.0 TDI ın aracı çok da iyi yürütemediğini söylüyordu (yanlışsam düzeltin). En büyük sebebi çok büyük ihtimalle şu her seferinde daha da kötüye giden quattro sistemi; onun dışında aracın 1900 kg oluşu ve tabiki bu tarz yerden yüksek yapıya sahip olan aracın dizaynı.

    4 çeker sisteminin tabiki yol tutuşuna etkisi çok büyük. 80 ile döndüğümüz virajda ESP açamadığımıza göre biraz daha yüksek hızlarda yine de o virajı güvenli bir şekilde alabilirdik diye düşünüyorum.

    Ben Q5 in görüş açılarını hiç beğenmedim. Aynalar neredeyse kamyondan söküp takılmış hissi veriyor fakat park ederken, iki araba arasında dar bir yoldan geçerken tedirgin hissetmenize engel olamıyor. Çoğu kez koltuktan sağa sola kafanızı uzatmak zorunda kalıyorsunuz. Özellikle Bayanların bu aracı kullanması çok çok çok zor..

    Genel olarak bu araba benim olsaydı diye düşündüğümde %80 sakin kullanırım diye geçti içimden. Gaz pedalı, direksiyon yumuşaklık-sertlik oranı, yüksek sürüş pozisyonu ile beraber kendinizi güvende hissettiren bir karaktere sahip..




    Testi ikimiz yaptığımızdan söyle bi alıntılayım. Burada katılmadığım herhangi bi nokta yok.

    Artı olarak sadece motor bana ciddi anlamda yetersiz geldi. Benim 170 hp'lik bi dizel motordan beklentim yüksekti açıkcası.

    Ama motorada haksızlık etmek istemiyorum. Çünkü 4x4 ve ağır bi araçtan bahsediyoruz. En kısa zamanda bu motor seçenekli başka bi aracı test edip motoruda değerlendireceğim. Ama Q5'de bana istediğimi sunamadı.

    Ayrıca iç mekan kalitesinden bahsedeceğim biraz. Görüntü kalitesi gibi görünsede klasik vag kalitesi bu araçtada var. Ön konsol kaliteli yumuşak bi plastik ile kaplı. Yalnız kapı üstlerindeki kaplamadan pek hoşlanmadım ama yinede kötü bi durum yok.


    Yalıtımda ise muazzam kalitede bi araç. 120-140 km gibi hızlarda ben rüzgar sesi bile duyamadım ki o aerodinamik yapıya sahip bi araçta gerçekten çok iyi iş başarmışlar.




  • i30 testini de keşke bu konuya ekleseydiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Haluk abi şöyle yanlız başına gidip düz vites Cruze test eder misin? Yanında yarışçılar ve hamur mıncıklayan fırıncı arkadaşlar olmazsa sevinirim.

    bize tas geldi. Abant bulusmasinda benim arabayi kullandircam sana haksizmiyim gorursun. Ama fiyatina gore sunduklari gayet yeterli. Bence gayetiyi secim. Wtcc editionun gorunusude guzel epey.

    Japondan korksaydık karate yapmazdık gardaş!!


    Hacı olsun ben Haluk abimin objektif ve rafine görüşlerini merak ediyorum. Hem bizim arabalara göre bir icat var pecochip diye. Hava filtresine giden sokete takıyorsun. İlk kalkışlar ve gaz tepkimesi artıyor hava sıcakken. _eRay sağolsun 1 hafta onun aracındaki pecochip'i test etme imkanım oldu. Araç rahatladı desem yeridir.

    Tabi eşşek sıpası GM bunu niye çözememiş orası ayrı konu. :)




  • Bugün ayrıca forumda merak edilen bi aracı test etmek istedim ki bende epeydir merak ediyordum. Çünkü piyasada şu aralar çokca gördüğüm bi model kendisi.

    DACİA DUSTER 1.5 DCİ 4X4 TEST

    Aracımız full paket 4x4 , esp , asr , abs gibi donanımlar mevcut. Reno'nun kendini ispatlamış 1.5 dci 110 hp motoruna 6 ileri manuel şanzıman eşlik ediyor.

    İlk önce aracın kalitesinden falan bahsetmeyeceğim. Çünkü bu aracın amacı kalite algısı falan değil. Evet iç mekan kalitesiz ve ruhsuz orası ayrı konu ama baktığımız araçta bunları beklememek lazım.

    İlk önce motor performansını gayet yeterli buldum. 60 km hıza kadar 4 çeker daha sonra ise 2 çekere düşüyormuş. Ama 110 hp'lik motor performansını cidden beğendim. Ayrıca adamlar öyle bi 5. vites ayarlamışlar ki 50-60 km hızdan 120'ye kadar tek vitesde rahatlıkla gidebiliyorsunuz.

    Yol tutuş hiç fena değil viraj performansını beğendim. Araç hani teneke gibi hissettirmiyor kendini bi ağırlığı var , ve azda olsa güvende veriyor aslında. Ufak bi arazi testide yaptık. Bu araç alınır tepe tepe kullanılır , dağa taşa vurulur , canı çıkartılır heryere girer çıkar. Öyle bi araç. Şantiye işleri için ve babaların kızlarını bak sana cip aldım demesi için gayet uygun bi araç olmuş.

    Yalnız bizim baktıgımız araç 50bin tl'ye yaklaşıyordu bu kadar paralar vermem. Ben genel olarak araçtan beklentimi çok düşük tutmamıştım ,aslında utandırmadıda beni , ses yalıtımı olarakta fena değil 90-100 km'ye kadar rüzgar sesi duyamıyorsunuz. Duster için bu kadar satması normal diyorum.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 31 Mart 2012; 0:35:49 >




  • 1800cc altında, düşük hacimli DİZEL motora sahip olupta 4x4 çekiş sunan BELKİ de tek SUV.
    Diğer marka tüm SUV'ların çoğunda, düşük hacimli motorlar benzinli, dizel olsa bile 2-çeker !
    Benim merak ettiğim konu; EĞER varsa, arazi şanzımanının konumları.
    4H-Lock ve 4L var mı? YOKSA haldex benzeri bir otomatik 4-çekere geçiş sistemine mi sahip?
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.