Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (106. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    1800cc altında, düşük hacimli DİZEL motora sahip olupta 4x4 çekiş sunan BELKİ de tek SUV.
    Diğer marka tüm SUV'ların çoğunda, düşük hacimli motorlar benzinli, dizel olsa bile 2-çeker !
    Benim merak ettiğim konu; EĞER varsa, arazi şanzımanının konumları.
    4H-Lock ve 4L var mı? YOKSA haldex benzeri bir otomatik 4-çekere geçiş sistemine mi sahip?


    Öyle bi sistem yok. Araç sadece 60 km hıza kadar 4 çeker. Detaylarınıda tam bilmiyorum açıkcası. Ama fazla birşey beklememek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Bizim hangi markayı sevip sevmememiz önemli değil. Bu konuda her aracı , her şekilde objektif bi şekilde inceleyip yazdık. 5008 testi ile ilgili beraber yaptığımız bi test ben çok çok uzun yazılar yazamadığım için genelde özet geçiyorum ama Görkem'inde araçtan memnun olduğunu söyleyebilirim.

    Araç ağırlığına ve aero dinamiğine göre bence çok iyi bi yol tutuşu sunuyor. İçi ferah ve panoromik tavan ile baya insana açık hava hissi uyandırıyor. Yalıtım başarılı 100-120 km hıza kadar ciddi bi rüzgar sesi duyamadım. Motor yine öyle kendini hissettiriyor , performans gayet yeterli. Head up display ekranı ise benim bayıldığım bi özellik. Ayrıca o ekranda önündeki araç ile olan mesafeyi göstermeside güzel olmuş.

    Aracın en kötü yanı , bütün PSA grubu için geçerli olan şu iğrenç tek kavrama şanzıman. Kullandığımız araç 200 km'deydi henüz. Ve görkem ile aracı değişirken araçtan inanılmaz bi balata kokusu ve benim duyduğum garip bi ses vardı.
    Şimdilik bu kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    cok guzel konu her segmenten arac deneyimi paylasilmis.
    ben ozellikle bmw nin anahtar teslim fiyati ile donanim ve mzl iscilik kalitesi konusunda ciplak vergisiz fiyata bakmak gerektigini dusunuyorum. ayni segmentte mercedes 1.6 motorla 37 vergi verirken oburu 80 vergi veriyor, anahtar teslim fiyatu da birbirine yakin olunca bmw fiyatinin cogunlkugu devlete gidiyor. mercedeste hem kar marjinin hem de mlz kalitesinin yuksek olmasi normal.

    bakarsan mercedes c180k'nın çıplak fiyatı c220 cdi'dan pahalı.

    ne diyeceğiz , c180k c220 cdi'dan daha mı kalitesiz diyeceğiz?

    fiyat-vergi-kalite arasında arasında doğrudan bir bağlantı kurulamaz.

    fiyatın belirleyicisi arz-taleptir.

    bugün benzin 10 lira dizel 5 lira olsun, 50 bin euroya satılan 320d olur 60 bin euro, c180k ise 30 bine düşer oysa ne vergiler değişmiştir, ne aracın kalitesi ne de maliyeti...




  • Görkem Test No: 18

    Peugeot 5008 1.6 112 hp Stop&Start Auto6R


    Araçta yine Q5 te olduğu gibi arkada yolculuk ettim sonra da sürücü koltuğuna ben geçtim, Ekstra olarak da 1 tur test sürüş görevlisiyle beraber gezdik.

    Aracın arka koltuklarını çok sevdim. Koltuklar ile aklınıza gelebilecek ne varsa hepsi tam bir aile otomobili kıvamında. Ayrıca araçta şaft tüneli yok ki bunu da çok takdir ettim. Arkada cam tavanla beraber o ferahlık ve o koltuklarla uzun yolda çok rahat edilir. İç mekan konusunda konsol tasarımını beğendiğim iki araç 3008 ve 5008 dir. Berbat direksiyonu tenzih ederek söylüyorum. 508 dışında tüm direksiyonları aynı olan Peugeot'un şu direksiyonlarını değiştirsin diye de öneri de bulunmak istiyorum Vites bölgesi göstergeler çok hoş. Görüş açıları çok güzel ki aracın dış tasarımından gelen düz çizgiler sayesinde sağa sola sıkışık yerlere girerken çarpma korkusu yaşanacağını düşünmüyorum.

    Dış tasarım olarak da beğendiğim tek Peugeot modeli. Arka stop gruplarını da keza öyle.

    Aracın sürüş dinamiklerini görmek için direksiyon başına geçtiğimde ilk aklıma gelen bu şanzıman ve bu motorun araca yerterli güç verip vermediği daha sonra da Start&Stop un adam gibi çalışıp çalışmadığını test etmek oldu. Fakat bunlardan önce Head Up Display in çok hoş bir donanım olduğunu ayrıca o saydam ekranda takip mesafesini göstermesine de bayıldığımı söylemek istiyorum. Motor bildiğimiz PSA nın traktör gürültülü (i30 dan sonra traktör motoru gibi geliyor) 112 lik dizel motor. Aracın yalıtımının başarılı olduğunun altını çizmek istiyorum. İçeriye motor sesi 3.500 lü devirlerden sonra gelmeye başlıyor onun dışında yine de motorun çalıştığını anlamamıza yetecek kadar ses geliyor ama rahatsız etmiyor kesinlikle.

    Yol sesi olarak da üzerindeki Michelin lastiklerinin büyük katkılarıyla neredeyse 0 asfalt sesi alıyor içeri.

    En çok eleştirilen konu tabi ki şanzıman. Her vites geçişinde malum yaylanıyoruz öne doğru. Ama daha önceki Peugeot testlerinde de yazmıştım benim için önemli değil Konya yolunda Oran köprüsüne kadar nefesi kesilmeden tırmanıyor yine de. Performans olarak o büyüklükteki bir araç için gayet yeterli.

    Gelelim aracın en çok şaşırdığım sürüş dinamiklerine. 3008 ve bu araçta özel süspansiyon sistemleri sayesinde yol tutuşu, viraj dinamikleri çok iyi ayarlanmış. Hatta ağzım açık kaldı diyebilirim. Ortalama bir C sınıfından daha iyi yol tutuşuna sahip. ESP nin çok iyi çalıştığını ve ESP ye gerek duymadan yılan gibi kıvrıldığını söyleyebilirim.

    Ama beni en çok üzen şey arabayı biraz sıkıştırdığımızda gelen aşırı balata kokusuydu. O yolda defalarca test sürüşü yaptım ama bir tek bu araçta balata kokusu yaşadım. Bir de kaputun altından tuhaf bir ses gelmeye başlıyordu 90 lı 100 lü hızlarda. İleriki dönemlerde sıkıntı çıkarır mı bilemem sonuçta aile arabası fakat hemen de kendini bırakmasın.

    Start&Stop kusursuz çalışıyor bildiğimiz gibi direksiyon hidroliği klima radyo arka cam rezistansı ne varsa normal çalışıyor fakat sadece motor duruyor. Freni bırakır bırakmaz hemen kendince marşa basıp yol alabiliyoruz arkadakilerden selektör yemeden

    Sonuç olarak testten önceki düşüncelerim beni yanıltmadı hala benim için Peugeot'un tek alınacak arabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Aracınız hayırlı olsun. Yukarıda yazdım izlenimlerimi. Anıl'ın da dediği gibi iyi olan arabaya (kendimizce) iyi diyoruz. Japonları sevmek otomobilde aradığımız şeyleri onlarda bulmaktan kaynaklanıyor Daha önce bu başlıkta yazdığım gibi yapsınlar alkışlayalım, ama servislerdeni sanayiden kurtarsınlar insanları.
    Biz teşekkür ederiz.




  • takip...........
  • arkadaşlar , sakat indirimi ile araç alınacağı için bir arkadaşım Dodge nitro sunu satıyor..


    63.000tl 2008 model, 92.000km de ( forum kullanıcıları için pazarlık payı vardır. )

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-dodge-duzenli-mengerler-bakimli-temiz-nitro-sxt-kazasiz-80379834/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11
    1800cc altında, düşük hacimli DİZEL motora sahip olupta 4x4 çekiş sunan BELKİ de tek SUV.
    Diğer marka tüm SUV'ların çoğunda, düşük hacimli motorlar benzinli, dizel olsa bile 2-çeker !
    Benim merak ettiğim konu; EĞER varsa, arazi şanzımanının konumları.
    4H-Lock ve 4L var mı? YOKSA haldex benzeri bir otomatik 4-çekere geçiş sistemine mi sahip?

    Öyle bi sistem yok. Araç sadece 60 km hıza kadar 4 çeker. Detaylarınıda tam bilmiyorum açıkcası.
    Ama fazla birşey beklememek lazım.

    4L'nin olması büyük süpriz olurdu benim için. 4H-Lock olması da şaşırtırdı AMA çok önemli bir özelliğin mevcut olmasına da sevinirdim.
    TAMAM bu tip bir crossover suv'dan fazla birşey beklemiyordum AMA en azından kaygan zemin şartlarında otomatik olsa da devreye giren bir 4x4 olmalıydı (ki belki de vardır). "60 km/h hıza kadar 4x4, bu hızı aşınca 2-çeker" => Böyle bir sistemi ilk kez duyuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Bizim hangi markayı sevip sevmememiz önemli değil. Bu konuda her aracı , her şekilde objektif bi şekilde inceleyip yazdık. 5008 testi ile ilgili beraber yaptığımız bi test ben çok çok uzun yazılar yazamadığım için genelde özet geçiyorum ama Görkem'inde araçtan memnun olduğunu söyleyebilirim.

    Araç ağırlığına ve aero dinamiğine göre bence çok iyi bi yol tutuşu sunuyor. İçi ferah ve panoromik tavan ile baya insana açık hava hissi uyandırıyor. Yalıtım başarılı 100-120 km hıza kadar ciddi bi rüzgar sesi duyamadım. Motor yine öyle kendini hissettiriyor , performans gayet yeterli. Head up display ekranı ise benim bayıldığım bi özellik. Ayrıca o ekranda önündeki araç ile olan mesafeyi göstermeside güzel olmuş.

    Aracın en kötü yanı , bütün PSA grubu için geçerli olan şu iğrenç tek kavrama şanzıman. Kullandığımız araç 200 km'deydi henüz. Ve görkem ile aracı değişirken araçtan inanılmaz bi balata kokusu ve benim duyduğum garip bi ses vardı.
    Şimdilik bu kadar.

    Balata kokusunu şimdiye kadar (4000 km. ye dayandı) bir kez duydum o da dragos yokuşlarında otomatik modda 1-2 kararsız kalıp zorlanınca oldu. Bu tür çok dik rampalar için artık manuel kalkış yapıyorum bir daha koku falan olmadı. Ses dediğiniz 2. vitese geçerken yaptığı ses olabilir mi acaba? Şanzıman tıpkı düz viteslerdeki gibi (aslında düz vites zaten ya) vites geçişlerinde az da olsa ses yapıyor. Bu ses özellikle 1 den 2ye geçerken cam açıksa gayet net duyuluyor.
    Görüşleriniz için teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Aracınız hayırlı olsun. Yukarıda yazdım izlenimlerimi. Anıl'ın da dediği gibi iyi olan arabaya (kendimizce) iyi diyoruz. Japonları sevmek otomobilde aradığımız şeyleri onlarda bulmaktan kaynaklanıyor Daha önce bu başlıkta yazdığım gibi yapsınlar alkışlayalım, ama servislerdeni sanayiden kurtarsınlar insanları.
    Biz teşekkür ederiz.

    Görüşleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Aracınız hayırlı olsun. Yukarıda yazdım izlenimlerimi. Anıl'ın da dediği gibi iyi olan arabaya (kendimizce) iyi diyoruz. Japonları sevmek otomobilde aradığımız şeyleri onlarda bulmaktan kaynaklanıyor Daha önce bu başlıkta yazdığım gibi yapsınlar alkışlayalım, ama servislerdeni sanayiden kurtarsınlar insanları.
    Biz teşekkür ederiz.

    Görüşleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler...

    Aracınız kaç km'de? Süspansiyon ya da başka bir yürüyen aksamdan dolayı servise gittiniz mi, gidene şahit oldunuz mu? Bulmuşken sizi sorayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Aracınız hayırlı olsun. Yukarıda yazdım izlenimlerimi. Anıl'ın da dediği gibi iyi olan arabaya (kendimizce) iyi diyoruz. Japonları sevmek otomobilde aradığımız şeyleri onlarda bulmaktan kaynaklanıyor Daha önce bu başlıkta yazdığım gibi yapsınlar alkışlayalım, ama servislerdeni sanayiden kurtarsınlar insanları.
    Biz teşekkür ederiz.

    Görüşleriniz ve iyi dilekleriniz için teşekkürler...

    Aracınız kaç km'de? Süspansiyon ya da başka bir yürüyen aksamdan dolayı servise gittiniz mi, gidene şahit oldunuz mu? Bulmuşken sizi sorayım

    Aracım henüz 4000 km. de(tam olarak 3958). Henüz servise gitmedim ama daha çok yeni sayılırım bir ölçü meydana getirmez. Yalnız forum da 5008 grubunda 60000 km. yi geçmiş arkadaşlar var ve diyebilirim ki ortlamanın çok üstünde bir memnuniyet var. Tüm forumu okumuş biri olarak tek genel sorun bazı modellerde ortaya çıkan 120 km. de direksiyon titremesi sorunu ki bunları da servis garantiden salıncak burçlarını değiştirip halletmiş. Yani çözülmemiş bir problemi olana şimdiye kadar rastlamadım. Umarım bende aynı şekilde sorunsuzca yıllarca kullanırım. Şimdilik ailece bahane arıyoruz binip bir yerlere gitmek için:). Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Elimizde 5008, İX35, Duster ve Q5 testleri de var.

    İki aydır 5008 kullanan ve memnun olan birisi olarak 5008 testinizi merak ettim doğrusu. Tabi asıl merak ettiğim alıp kullananların çoğunluğunu memnun eden hatta bazılarına şiirler bile yazdırann bu araç acaba sizin gibi japon taraftarı-fransız aleyhtarı birisinde nasıl bir etki bıraktığı.
    Ayrıca tüm test yapıp burada paylaşan arkadaşlar özellikle Haluk Bey'e nezdinide teşekkürlerimi sunarım.

    Bizim hangi markayı sevip sevmememiz önemli değil. Bu konuda her aracı , her şekilde objektif bi şekilde inceleyip yazdık. 5008 testi ile ilgili beraber yaptığımız bi test ben çok çok uzun yazılar yazamadığım için genelde özet geçiyorum ama Görkem'inde araçtan memnun olduğunu söyleyebilirim.

    Araç ağırlığına ve aero dinamiğine göre bence çok iyi bi yol tutuşu sunuyor. İçi ferah ve panoromik tavan ile baya insana açık hava hissi uyandırıyor. Yalıtım başarılı 100-120 km hıza kadar ciddi bi rüzgar sesi duyamadım. Motor yine öyle kendini hissettiriyor , performans gayet yeterli. Head up display ekranı ise benim bayıldığım bi özellik. Ayrıca o ekranda önündeki araç ile olan mesafeyi göstermeside güzel olmuş.

    Aracın en kötü yanı , bütün PSA grubu için geçerli olan şu iğrenç tek kavrama şanzıman. Kullandığımız araç 200 km'deydi henüz. Ve görkem ile aracı değişirken araçtan inanılmaz bi balata kokusu ve benim duyduğum garip bi ses vardı.
    Şimdilik bu kadar.

    Balata kokusunu şimdiye kadar (4000 km. ye dayandı) bir kez duydum o da dragos yokuşlarında otomatik modda 1-2 kararsız kalıp zorlanınca oldu. Bu tür çok dik rampalar için artık manuel kalkış yapıyorum bir daha koku falan olmadı. Ses dediğiniz 2. vitese geçerken yaptığı ses olabilir mi acaba? Şanzıman tıpkı düz viteslerdeki gibi (aslında düz vites zaten ya) vites geçişlerinde az da olsa ses yapıyor. Bu ses özellikle 1 den 2ye geçerken cam açıksa gayet net duyuluyor.
    Görüşleriniz için teşekkürler...

    Yok hayır benim duyduğum ses baskı balata ile alakalı bi durumdu büyük ihtimal. Test elemanına da anlatamadım zaten derdimi. Ama kesinlikle bi ses vardı ama sıkıntı sadece o araç ile alakalı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 31 Mart 2012; 22:20:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    Aracım henüz 4000 km. de(tam olarak 3958). Henüz servise gitmedim ama daha çok yeni sayılırım bir ölçü meydana getirmez. Yalnız forum da 5008 grubunda 60000 km. yi geçmiş arkadaşlar var ve diyebilirim ki ortlamanın çok üstünde bir memnuniyet var. Tüm forumu okumuş biri olarak tek genel sorun bazı modellerde ortaya çıkan 120 km. de direksiyon titremesi sorunu ki bunları da servis garantiden salıncak burçlarını değiştirip halletmiş. Yani çözülmemiş bir problemi olana şimdiye kadar rastlamadım. Umarım bende aynı şekilde sorunsuzca yıllarca kullanırım. Şimdilik ailece bahane arıyoruz binip bir yerlere gitmek için:). Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım...

    Salıncak sorunuydu siz şimdi söyleyince hatırladım Asıl sormak istediğim oydu. Tek şikayet edilen şey oydu sanırım başka da bir kusuru yok maşallah. Allah kaza bela vermesin, tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel tercih yapmışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    Aracım henüz 4000 km. de(tam olarak 3958). Henüz servise gitmedim ama daha çok yeni sayılırım bir ölçü meydana getirmez. Yalnız forum da 5008 grubunda 60000 km. yi geçmiş arkadaşlar var ve diyebilirim ki ortlamanın çok üstünde bir memnuniyet var. Tüm forumu okumuş biri olarak tek genel sorun bazı modellerde ortaya çıkan 120 km. de direksiyon titremesi sorunu ki bunları da servis garantiden salıncak burçlarını değiştirip halletmiş. Yani çözülmemiş bir problemi olana şimdiye kadar rastlamadım. Umarım bende aynı şekilde sorunsuzca yıllarca kullanırım. Şimdilik ailece bahane arıyoruz binip bir yerlere gitmek için:). Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım...

    Salıncak sorunuydu siz şimdi söyleyince hatırladım Asıl sormak istediğim oydu. Tek şikayet edilen şey oydu sanırım başka da bir kusuru yok maşallah. Allah kaza bela vermesin, tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel tercih yapmışsınız.

    Müsadenizle bende sizden ve diğer ustalardan bir görüş alayım. Her ne kadar aracın performansından memnun olsam da fazla güç göz çıkarmaz diyerek linkteki ürün ile ilgili düşünceleriniz nedir acaba???
    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Peugeot-5008-1-6-HDI-FAP-115-4271-r.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    Aracım henüz 4000 km. de(tam olarak 3958). Henüz servise gitmedim ama daha çok yeni sayılırım bir ölçü meydana getirmez. Yalnız forum da 5008 grubunda 60000 km. yi geçmiş arkadaşlar var ve diyebilirim ki ortlamanın çok üstünde bir memnuniyet var. Tüm forumu okumuş biri olarak tek genel sorun bazı modellerde ortaya çıkan 120 km. de direksiyon titremesi sorunu ki bunları da servis garantiden salıncak burçlarını değiştirip halletmiş. Yani çözülmemiş bir problemi olana şimdiye kadar rastlamadım. Umarım bende aynı şekilde sorunsuzca yıllarca kullanırım. Şimdilik ailece bahane arıyoruz binip bir yerlere gitmek için:). Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım...

    Salıncak sorunuydu siz şimdi söyleyince hatırladım Asıl sormak istediğim oydu. Tek şikayet edilen şey oydu sanırım başka da bir kusuru yok maşallah. Allah kaza bela vermesin, tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel tercih yapmışsınız.

    Müsadenizle bende sizden ve diğer ustalardan bir görüş alayım. Her ne kadar aracın performansından memnun olsam da fazla güç göz çıkarmaz diyerek linkteki ürün ile ilgili düşünceleriniz nedir acaba???
    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Peugeot-5008-1-6-HDI-FAP-115-4271-r.html


    Aracınızın otomatik olması bence buna engel. Benim şahsi fikrim o şanzımanı fazla zorlamamanız yönünde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ^muzocat^

    Aracım henüz 4000 km. de(tam olarak 3958). Henüz servise gitmedim ama daha çok yeni sayılırım bir ölçü meydana getirmez. Yalnız forum da 5008 grubunda 60000 km. yi geçmiş arkadaşlar var ve diyebilirim ki ortlamanın çok üstünde bir memnuniyet var. Tüm forumu okumuş biri olarak tek genel sorun bazı modellerde ortaya çıkan 120 km. de direksiyon titremesi sorunu ki bunları da servis garantiden salıncak burçlarını değiştirip halletmiş. Yani çözülmemiş bir problemi olana şimdiye kadar rastlamadım. Umarım bende aynı şekilde sorunsuzca yıllarca kullanırım. Şimdilik ailece bahane arıyoruz binip bir yerlere gitmek için:). Başka sorunuz olursa memnuniyetle cevaplarım...

    Salıncak sorunuydu siz şimdi söyleyince hatırladım Asıl sormak istediğim oydu. Tek şikayet edilen şey oydu sanırım başka da bir kusuru yok maşallah. Allah kaza bela vermesin, tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel tercih yapmışsınız.

    Müsadenizle bende sizden ve diğer ustalardan bir görüş alayım. Her ne kadar aracın performansından memnun olsam da fazla güç göz çıkarmaz diyerek linkteki ürün ile ilgili düşünceleriniz nedir acaba???
    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Peugeot-5008-1-6-HDI-FAP-115-4271-r.html


    Anıl'a katılıyorum bence aracın performansı yeterli, manuel vites kadar kafanızın rahat etmeyeceği kesin o yüzden azıcık aşım ağrısız başım mantığıyla bence ellettirmeyin hiç motora.




  • 5008'i ben de çok beğeniyorum. Bilhassa dış tasarım olarak. Çok şık bir otomobil. Adam gibi otomatik şanzımanı olsa bence Grand Scenic ile sınıf lideri araçlar.

    Biz de bugün Eray'la i30 test etmeye gittik, bayi 5'te kapanmış. Sonra Opel-Chevrolet'ye gittik yarın gelin dediler. En son Honda'ya gittik. Kesinlikle olmaz dedi ama ben esnaflık becerilerimi kullanarak yani adamı ikna ederek neredeyse kendisinin bizi zorla teste çıkarmasına neden oldum. Önce ben sonra da Eray kullandı.

    Açıkçası araç donanımıyla ve motor-şanzıman uyumuyla sınıfının üzerinde. TSI DSG uyumu ile bilinir ama ben bunu daha başarılı buldum. Kullandığımız araç otomatikti. Şanzıman hem çok kararlı hem de çok sağlam olduğu için 3'e 5'e bakmadan kesinlikle tercih edilecek halde. Motor-şanzımana yapacak pek fazla yorum yok. Vites değiştirmek için sunulan direksiyon arkası kulakçıklar da çok kullanışlı.

    Aracın dış tasarımı da efendi diye tabir edebileceğimiz yapıda. Bizim Cruze'lardan sonra yaşlı arabası gibi geldi. :)

    Yol tutuş olarak pek fazla zorlayacak ortam bulamasam da bilenler bilir, Cevizlibağ Ambarlar köprüsünden dönme imkanımız oldu. Orayı daha yüksek hızlarda Cruze'la tren gibi dönerken Civic bayağı bir yattı. Koltukların da yanal destekleri zayıf kaldı. Fakat viraj içindeki frene en ufak dokunuş aracı zararsız bir şekilde yavaşlatmaya yetiyor bunu sevdim.

    İç mekan rezalet. Nasıl bir malzeme kullandılırsa, marangozdan yeni çıkmış talaşlı meşe ağacı gibi hissettiriyor. Kendi Koreli aracım çok matah değil ama 10 milyar daha pahalı olan bir araçtan daha iyi malzeme kalitesi beklerdim. Bunun yanında oturma pozisyonu çok yüksekte geldi ikimize de. İnip binmek de çok kolay değil. Cruze hem daha alçak oturma pozisyonuna sahip hem de kapı yuvaları daha geniş. Ön kısım konsolun yapısından ve tentesi açık sunrooftan dolayı çok ferah hissetiriyor. Hatta konsolun o kadar ileri gitmesi çok mu gerekli diye düşünmedim değil. Bayağı uzun geldi bana. Arka tarafa geçince daha rahat ettim. Koltuklar deri kaplamaydı ve fazlasıyla yumuşaktı. İlk oturuşta evimin koltuğu gibi rahat hissettirdi ama uzun yolculuklarda ne yarar verir bilemiyorum. Ayrıca son 3 günde bindiğim muadili araçlar olan Fluence ve Cruze'dan biraz daha fazla yol sesi aldığını belirtmem lazım. Belki lastiklerden ve lastik havalarından da farkediyor olabilir ama sık kullandığım yollar olduğunu bildiğim için farkı farkettim.

    Sonuç olarak, Civic genel hatlarıyla güzel ve kesinlikle Jetta-Focus gibi pahalı rakiplerine karşı tercih edilebilir bir araç olmuş. Benim sevmediğim özelliklerini olumsuzluk olarak belirttim. Yarın i30 ve Cruze 2.0 dizel test edeceğim. Belki Elantra da test eder yorumlarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun



    . Oturma posizyonu konusunda haklısın. Aracın sürüş dinamikleri aslında hiç değişmedi. Yani sürüşü yine zevkli bi otomobil. Ama oturma posizyonu olarak benim araçtan ziyade corolla tarzı bi araç gibi yapmışlar. Gerçi hafif kilo problemi olanlar benim araca inip binerken biraz sıkıntı yaşıyor. Örneğin ben , inerken balkonlar hafif katlanıyor.




  • 
Sayfa: önceki 104105106107108
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.