Şimdi Ara

Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:) (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.424
Cevap
82
Favori
292.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun



    . Oturma posizyonu konusunda haklısın. Aracın sürüş dinamikleri aslında hiç değişmedi. Yani sürüşü yine zevkli bi otomobil. Ama oturma posizyonu olarak benim araçtan ziyade corolla tarzı bi araç gibi yapmışlar. Gerçi hafif kilo problemi olanlar benim araca inip binerken biraz sıkıntı yaşıyor. Örneğin ben , inerken balkonlar hafif katlanıyor.

    Hacı ben inerken de sağ omzumu tavana çarptım ne yapıcaz




  • Oturma pozisyonu kesinlikle yüksek, belki deri koltuğun şişkinliği de farketmiş olabilir ama eski kasadaki koltuğa gömülme olayı yok, diğer olumsuz yanlarını Coşkun yeterince yazmış zaten.
    Motor ve şanzıman uyumu çok başarılı, tüketimi bir miktar arttırsa da biraz sürdükten sonra "istediğim otomatik şanzıman bu" dedim. Yol bilgisayarı ve göstergeleri çok beğendim, geri görüş kamerası iyiydi.
    Orta konsolda teybin görüntüsü çok basit, ekranlı teyb mutlaka takılmalı 2.000TL gibi bir farkla alınması lazım.
    Genel olarak ne çok iyi ne de çok kötü rakipleri arasında alınabilecek bir araba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun



    . Oturma posizyonu konusunda haklısın. Aracın sürüş dinamikleri aslında hiç değişmedi. Yani sürüşü yine zevkli bi otomobil. Ama oturma posizyonu olarak benim araçtan ziyade corolla tarzı bi araç gibi yapmışlar. Gerçi hafif kilo problemi olanlar benim araca inip binerken biraz sıkıntı yaşıyor. Örneğin ben , inerken balkonlar hafif katlanıyor.

    Hacı ben inerken de sağ omzumu tavana çarptım ne yapıcaz

    />



    Gözümün önüne bu geldi bi an.




  • Neden o geldi. Belki ben böyleyim?

     Test sürüşü izlenimleri ---- 60 araç test edildi --:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Görkem Test No: 18

    Peugeot 5008 1.6 112 hp Stop&Start Auto6R


    Araçta yine Q5 te olduğu gibi arkada yolculuk ettim sonra da sürücü koltuğuna ben geçtim, Ekstra olarak da 1 tur test sürüş görevlisiyle beraber gezdik.

    Aracın arka koltuklarını çok sevdim. Koltuklar ile aklınıza gelebilecek ne varsa hepsi tam bir aile otomobili kıvamında. Ayrıca araçta şaft tüneli yok ki bunu da çok takdir ettim. Arkada cam tavanla beraber o ferahlık ve o koltuklarla uzun yolda çok rahat edilir. İç mekan konusunda konsol tasarımını beğendiğim iki araç 3008 ve 5008 dir. Berbat direksiyonu tenzih ederek söylüyorum. 508 dışında tüm direksiyonları aynı olan Peugeot'un şu direksiyonlarını değiştirsin diye de öneri de bulunmak istiyorum Vites bölgesi göstergeler çok hoş. Görüş açıları çok güzel ki aracın dış tasarımından gelen düz çizgiler sayesinde sağa sola sıkışık yerlere girerken çarpma korkusu yaşanacağını düşünmüyorum.

    Dış tasarım olarak da beğendiğim tek Peugeot modeli. Arka stop gruplarını da keza öyle.

    Aracın sürüş dinamiklerini görmek için direksiyon başına geçtiğimde ilk aklıma gelen bu şanzıman ve bu motorun araca yerterli güç verip vermediği daha sonra da Start&Stop un adam gibi çalışıp çalışmadığını test etmek oldu. Fakat bunlardan önce Head Up Display in çok hoş bir donanım olduğunu ayrıca o saydam ekranda takip mesafesini göstermesine de bayıldığımı söylemek istiyorum. Motor bildiğimiz PSA nın traktör gürültülü (i30 dan sonra traktör motoru gibi geliyor) 112 lik dizel motor. Aracın yalıtımının başarılı olduğunun altını çizmek istiyorum. İçeriye motor sesi 3.500 lü devirlerden sonra gelmeye başlıyor onun dışında yine de motorun çalıştığını anlamamıza yetecek kadar ses geliyor ama rahatsız etmiyor kesinlikle.

    Yol sesi olarak da üzerindeki Michelin lastiklerinin büyük katkılarıyla neredeyse 0 asfalt sesi alıyor içeri.

    En çok eleştirilen konu tabi ki şanzıman. Her vites geçişinde malum yaylanıyoruz öne doğru. Ama daha önceki Peugeot testlerinde de yazmıştım benim için önemli değil Konya yolunda Oran köprüsüne kadar nefesi kesilmeden tırmanıyor yine de. Performans olarak o büyüklükteki bir araç için gayet yeterli.

    Gelelim aracın en çok şaşırdığım sürüş dinamiklerine. 3008 ve bu araçta özel süspansiyon sistemleri sayesinde yol tutuşu, viraj dinamikleri çok iyi ayarlanmış. Hatta ağzım açık kaldı diyebilirim. Ortalama bir C sınıfından daha iyi yol tutuşuna sahip. ESP nin çok iyi çalıştığını ve ESP ye gerek duymadan yılan gibi kıvrıldığını söyleyebilirim.

    Ama beni en çok üzen şey arabayı biraz sıkıştırdığımızda gelen aşırı balata kokusuydu. O yolda defalarca test sürüşü yaptım ama bir tek bu araçta balata kokusu yaşadım. Bir de kaputun altından tuhaf bir ses gelmeye başlıyordu 90 lı 100 lü hızlarda. İleriki dönemlerde sıkıntı çıkarır mı bilemem sonuçta aile arabası fakat hemen de kendini bırakmasın.

    Start&Stop kusursuz çalışıyor bildiğimiz gibi direksiyon hidroliği klima radyo arka cam rezistansı ne varsa normal çalışıyor fakat sadece motor duruyor. Freni bırakır bırakmaz hemen kendince marşa basıp yol alabiliyoruz arkadakilerden selektör yemeden

    Sonuç olarak testten önceki düşüncelerim beni yanıltmadı hala benim için Peugeot'un tek alınacak arabası

    hocam en azından gidip test edip olumlu yada olumsuz yanlarını anlatmışsınız...bazıları gibi peugeot mu yada fransız mı bildiğin teneke yığını tarzı yorumları okuyunca açıkcası oldukça objektif buldum yorumunuz..bir kaç eklemede ben yapayım..yaklaşık olarak 4 aydır imzamdaki aracı kullanıyorum..hafta sonları özellikle dağ bayır gezmeleri vazgeçilmezimdir..çok dik rampalara çıktığım halde 4000 km"ye yaklaşan arabamdan inanın bir kere olsun bile balata kokusu duymadım..sizin kullandığnız araç muhtemelen test sürüşü aracı olduğu için biraz fazla hırpalanmış olabilir..ve sizde belki ne tepki verecek diye aracın limitlerini fazla zorlamış olabilirmisiniz diye aklıma geldi..çünki benimde araç almadan önceki test sürüşü yaptığım aracı epey bir zorlamıştım..yoksa normal kullanımda sorunsuz bir şanzuman..vites geçişlerinde yığılmalar oluyor..ama bu zaten aracın bir sorunu değil..bu tip robotize şanzumanların özelliği..bir sorun değil yani..yani auto6r şanzumanın amacı konfordan ziyade yakıt ekonomisi sağlamak..örnek olarak mesela dsg"lerde özellikle kuru tip şanzumanlarda kronik sorun var..tamam vites geçişleri hissedilmiyor ama insan her an için acaba benimde aynı sorun başıma gelir mi diye düşünmekten kendini alamıyor..ama auto6r tipi şanzumanlar kesinlikle sorunsuz..hem az ekonomik olacak,hem az yakacak hemde otomatik konforu sağlayacak..okadar da vites geçişleri hissedilsin..siz illaki konfor istiyorsanız 5008 onuda sunuyor size.. s moduna alarak aracın vites geçiş aralıklarını uzatabiliyorsunuz..ben özellikle dik bir rampa çıkarken s modunu çok sık kullanıyorum ve araç o virajlı ve dik rampalarda mükemmele yakın yol tutuşu sayesinde 285nmluk torkunda etkisiyle adeta yılan gibi kıvrıla kıvrıla ilerliyor..kullanıcıları memnun ama kullanmayanları ise ne gariptir şikayetçiler hep auto6r tipi şanzumandan..5008 kesinlikle benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı diyebilirim..zaten 5008 tercih etmemin en önemli sebeplerinden birisi kullanıcılarının çok büyük bir ekserisinin memnuniyeti..




  • haluk abi artık aveo'yu test eder misin ama benzlinli ltz olsun lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    haluk abi artık aveo'yu test eder misin ama benzlinli ltz olsun lütfen

    haluk beyinki gibi detaylı bi inceleme yazamam ama gördüğüm ve aklımda kaldığı kadarıyla ben söyliyim.
    istepne yok tamir kiti var.
    içi çok güzel kendinden 10 bin pahalıya satılan accent blueya 5 basar
    süspansiyon orta sert idare eder.
    ses yalıtımı sıfır motor sesi baya fazla özellikle dizelde. benzinlisi idare eder
    tip şahane, bağaj genişliği şahane, yol tutuş şahane, fiyatı hepsinden daha şahane 33500 liraya tüpüde takıp lt donanımı veriyorlar.garantide bozulmuyor.ltzden öemli bi eksiğide yok.




  • skoda octavi 1.6 tdi dsg şanzıman testi istiyoruz arkadaşlar.
    emekleriniz için de sonsuz teşekkürler. çok büyük katkılarınız oluyor bizlere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Park asistanını devreye sokmak için gireceginiz yerin önündeki araca paralel yanaşıp geri vitese alıyorsunuz sonra direksiyon kendi dönüp mü ayarlıyor ?







    Çok iyi yapmışlar ya. Hayran kaldım resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inanç_turasay

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fatih211

    Park asistanını devreye sokmak için gireceginiz yerin önündeki araca paralel yanaşıp geri vitese alıyorsunuz sonra direksiyon kendi dönüp mü ayarlıyor ?







    Çok iyi yapmışlar ya. Hayran kaldım resmen.

    cok gereksiz bisey ama sekil bisey yani aradaki fark verilip alinabilir bu ozellik ;) cümlem ne kadar anlamsiz oldu di mi? bu kararsizlik öldürücek beni




  • Citroen DS4 1.6 thp 156 hp otomatik test surusu.



    Gecenlerde Haluk abimle öyle bi turlarken tesadüf gördüğüm DS4 test aracıyla hemen teste çıkmak istedim. 156 hp lik motor olduğunu duyunca dahada heyecanlandım ama fazla uzun sürmedi. Mcp yarı otomatik şanzıman olmAsı hevesimi kursağımda bıraktı. Aynı 156 hp'lik motor kullandığı c5 'de tam otomatik şanzıman kullanırken bu araçta rezalet kelimesinin karşılığı yarı otomatik şanzıman kullanılmış.


    Araç genel olarak kaliteli , yalıtım c4 kadar başarılı ama süspansiyonlar biraz daha sert bu yüzden yoldaki takır tukurtuları içeri c4'e göre biraz daha fazla alıyor. Direksiyon tepkilerini beğendim sert ve güven veren cinsten. Yol tutuşta pek deneyememiş olsamda araçta herhangi bi yatma eğilimi hissetmedim. Motor ise bi o kadar keyifli ve güzel hızlanıyor ama şanzıman olayı bitiriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 10 Nisan 2012; 19:38:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Görkemcim aynı motora sahip makyajlı 308'in yalıtımını beğenmiştin diye hatırlıyorum.

    508 daha mı kötü geldi sana?



    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.



    Linkteki aracın da Fransız olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52871502/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52871502


    Yeni yılını da kutlarım bu arada. :)

    308 içinde bir uğraşılmışlık havası vardı ne bileyim rakiplerinden geri kalmasın diye ellerinden geleni yapmışlar ve de yalıtımı bence gayet iyiydi fakat bu 508 nedir abi ya
    İnsan arabanın içine biraz karakteristik özellik koyar. 4 tekeri birleştirip az yakmakla olmuyor bence. Bir de şu durum var:

    Mercedes = Konfor
    BMW = Sürüş zevki
    Toyota = Sorunsuzluk
    Honda = Atmosferik
    Subaru = 4 çeker
    Alfa Romeo = Tasarım
    Volvo = Güvenlik
    Mitsubishi = Arazi
    Citroen = Konfor

    hepsine bir şey bulabiliyorum da Peugeot = ????? Hiç bir şey gelmiyor aklıma. Ruhları olmadan sadece birer makineler

    Senin de yeni yılın kutlu olsun sevgili abim

    Dostum Citroen için konforlu dememiz için tek bir şart var bana kalırsa ... O da pnömatik süspansiyon ... o da olmadı mı




  • Türkiye de Satılan citroen lerde hidropnomatik sistemli araç var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinman

    Türkiye de Satılan citroen lerde hidropnomatik sistemli araç var mı ?

    C5 2.0 hdi
  • Yaklaşık 50 civarında aracın test izlenimlerinin olduğu 1 Haziran 2011 tarihinde açtığım, yani 10.5 aydır mevcut olan bu başlık 112.160 kez ziyaret edilmiş.

    Sadece Hyundai i30'un test izlenimlerinin olduğu 23 Mart 2012 tarihinde açtığım, yani 27 gündür mevcut olan alttaki başlık 42.506 kez ziyaret edilmiş. :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_59017166/tm.htm


    İlginç.
  • Ozaman CC testi ile canlandiralim buralari. Yazi geliyor birazdan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Görkemcim aynı motora sahip makyajlı 308'in yalıtımını beğenmiştin diye hatırlıyorum.

    508 daha mı kötü geldi sana?



    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse
    Ha bir de dediğim gibi her vites değiştirişimizde hangi hızda olursa olsun rükuya eğiliyorduk arabanın içindeki cemaat olarak. Benim için pek sorun değil daha doğrusu umrumda da fazla değil ama bence arabanın içine binen herkes tarafından olumsuz eleştiri alır ve de bir süre sonra arabadan soğumaya sebep olabilir.
    Allah Fransız aldırtmak zorunda bırakmasın diyorum tekrardan, saygılarımı sunuyorum.



    Linkteki aracın da Fransız olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_52871502/mpage_1/f_/key_//tm.htm#52871502


    Yeni yılını da kutlarım bu arada. :)

    308 içinde bir uğraşılmışlık havası vardı ne bileyim rakiplerinden geri kalmasın diye ellerinden geleni yapmışlar ve de yalıtımı bence gayet iyiydi fakat bu 508 nedir abi ya
    İnsan arabanın içine biraz karakteristik özellik koyar. 4 tekeri birleştirip az yakmakla olmuyor bence. Bir de şu durum var:

    Mercedes = Konfor
    BMW = Sürüş zevki
    Toyota = Sorunsuzluk
    Honda = Atmosferik
    Subaru = 4 çeker
    Alfa Romeo = Tasarım
    Volvo = Güvenlik
    Mitsubishi = Arazi
    Citroen = Konfor

    hepsine bir şey bulabiliyorum da Peugeot = ????? Hiç bir şey gelmiyor aklıma. Ruhları olmadan sadece birer makineler

    Senin de yeni yılın kutlu olsun sevgili abim

    Dostum Citroen için konforlu dememiz için tek bir şart var bana kalırsa ... O da pnömatik süspansiyon ... o da olmadı mı

    vw = ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032


    vw = ?

    Neye gore kime gore

    Forumun tikssintisi
    dogusun premiyumu
    almanin halkarabasi
    Sahibinin mercedesi
    Benim ise severek surdugum araclari olan begendigim bir marka sadece



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 19 Nisan 2012; 22:51:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Ozaman CC testi ile canlandiralim buralari. Yazi geliyor birazdan.

    Ben o hatayı bir kez yaptım. Bir daha asla...

    Araçla ilgili olumlu bir yorum yapmadan önce, göze almanız gereken hayati hususlar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 19 Nisan 2012; 21:50:56 >
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.