Bildirim
Teyp için aküden direk kablo çekmek
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Forumdaki bazı arkadaşlar amfi için aküden direk kablo çekmiş bende aynı şeyi teyp için yapsam zararı olur mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teybi açık unutup akü biter.
En güzeli hem kontak hem de aküden elektrik alip akuden geleni teybin Sarı kablosuna kontaktan geleni kırmızı kabloya bağlanmanız olur. Hem bu sayede teyp ayarlarınız hafizada kalır hem de akunuzun bitme riski ortadan kalkar.
Ancak aküden çektiğiniz hattın aküye yakın yerine sigorta bağlayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aküden çekmek en güzelidir.
Yalnız akünün başına çok yakın bir yerden kabloyu kesip araya sigorta koymanızı öneririm.
Ayrıca içeride teybe gelen kabloya bir anahtar koyup araçtan ineceğiniz zaman o anahtarla elektriği keserseniz akünüzün zayıflamasını engellemiş olursunuz.
Aslında mahruti nickli arkadaşın dediği gibi normalde teyp kontağa bağlanır, kontağı kapatınca akü bitmez. Ama orijinal olmayıp sonradan yapılan bu tür işlemlerin kontağa zarar verme ihtimali de olabiliyor.
Röleli bir sistem tasarlayabilirseniz kontakla bu iş olur. Yok eğer elektronik bilginiz yoksa dediğim gibi anahtarlı yapın.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sigorta şart , kimse arabasının yanmasını istemez.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kontağı 1 tık çevir, işte bu konumda mutlaka biryerlere elektrik gelir, mesela saat varsa arka aydınlatma ışığı veya iç aydınlatma lambası veya sigorta kutusu. İşte bu marş basmadan önce 1 tık ta gelen bu enerjiye ihtiyacın var, çünkü teyp i bu enerji UYANDIRIR, geri kalan beslenme yi aküden al teyp açık ya bıraksan kontak olmadığı sürece akü bitmez
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Kırmızı yı aküye (ilave sigorta aydalı olur) sarı yı da far aydınlarma ya bağlanır diye biliyorum -
Direk bağlanmaz, eğer 220 volt girişi varsa direk bağla ama 12 veya 24 volt ise araya dönüştürücü lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabanın önceden teybi yokmuyduki, o bölümde hiç kablo olmasın...
Size tavsiyem, tanıdığınız bir elektrikciye gidiniz,,
aküden ,,2,5mm lik hem + hemde eksi kablosu çekilirse, çok iyi olur. hem akü başına 20A resimdeki sigortadan bağlasın, hemde teyp tarafına aynı şekil 20A sigorta bağlasın,, eksi kabloyuda dahil etmemin sebebi, adam içerde şase arayacak vida atacak falan, şese tam tamamlamazsa müzikte veya radyoda özellikle anfi bağlandığında çok sıkıntı olur, bende şahinde torpido altında anfi vardı, anfi eksisi göğüs şaseden alıyordu, bir gün aklım esti, aküden hem + hemde eksi kablo çektirip bağladım,, arada ufak tefek cızırtılar gitti, seside sonuna kadar açınca garip şeyler yapıyordu oda gitti,, anfide 60hz ekolayzer ayarı açınca kısık seste bile pırr pırr ediyordu, oda gitti,,,, şase önemli,,, ev sessistemcileri neden 5m kabloya 500tl ödüyor, çünküüü iki cihaz birbirine tam olarak şaselensin ve sinyaller tam iletilsin ,, mesela eskiden uydu ile tv arasına ucuz kablo bağlayınca cızzz cuzzz sesleri fazla yapar, çünkü tam şase itibatı olmaz. teypten aküye veya aküden teypten anfiye eksi tam sağlanmazsa, cızırtı açığa çıkar,,, araba komple çürümeyeceğine göre, bu duruma çok az rastlanır, bende göğüste sıkıntı vardı eksi konusunda..
adamdan rica edin, kontağı çevirince mutlaka aktif 12v olan yer vardır, elektrikci bilir,, burdanda teybin olacağı yere 20A sigorta ile kablo çeksin,,,
buna ek olarak hoparlör tesisat kablosunuda yeniden çektirirseniz çok faydası olur,, önceki kablolarda, ezik çürük veya oksitlenme vardır,,, buda teybinize zarar verir veya sesin tam olarak aktarılmasını engeller,,
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X