Şimdi Ara

The Elder Scrolls Online [ANA KONU] (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.473
Cevap
88
Favori
349.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    Konuya çok hakim değilim ama az bir deneyimim ile bir yorum yapmak istedim ; bir mage 2 handed sword kullanmak için 'str' sine puan vermek zorunda kalacak ve bu da farklı bir fedakarlık ve herkez bu fedakarlığı yapacak değil. Yani heavy armour taşımak için magenin büyü gücü yerine str vermesi gerekecek bilmem anlatabildim mi?

    STR puanı diye birşey yok. Health, stamina ve magicka var. Eğer bir mage 2h silahı sağlam vursun istiyorsa "Two-handed weapon" skillini o silahı kullanarak arttıracak ve bu sayede açılan perklerle daha üst düzeye taşıyabilecek(Skyrim oynayanlar bilir).

    Ayrıca bu raidlerde tartışma yaratmayacak çünkü loot sistemi Diablo 3'teki gibi herkese ayrı ayrı olacak. Yani ortak loot olmayacak.

    Tamam. Ben de skyrim oynadım biliyorum oradaki perk sistemini de yani benim anlatmak istediğim o zaman şöyle anlatayım 'iron 2handed sword taşımak için 130 stamina , steel için ise 150 stamina olması gerektir mesela yani bi mage magicka sina puan vermektense stamina sina puan vermek zorunda kalacak.'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos


    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    Konuya çok hakim değilim ama az bir deneyimim ile bir yorum yapmak istedim ; bir mage 2 handed sword kullanmak için 'str' sine puan vermek zorunda kalacak ve bu da farklı bir fedakarlık ve herkez bu fedakarlığı yapacak değil. Yani heavy armour taşımak için magenin büyü gücü yerine str vermesi gerekecek bilmem anlatabildim mi?

    STR puanı diye birşey yok. Health, stamina ve magicka var. Eğer bir mage 2h silahı sağlam vursun istiyorsa "Two-handed weapon" skillini o silahı kullanarak arttıracak ve bu sayede açılan perklerle daha üst düzeye taşıyabilecek(Skyrim oynayanlar bilir).

    Ayrıca bu raidlerde tartışma yaratmayacak çünkü loot sistemi Diablo 3'teki gibi herkese ayrı ayrı olacak. Yani ortak loot olmayacak.

    Tamam. Ben de skyrim oynadım biliyorum oradaki perk sistemini de yani benim anlatmak istediğim o zaman şöyle anlatayım 'iron 2handed sword taşımak için 130 stamina , steel için ise 150 stamina olması gerektir mesela yani bi mage magicka sina puan vermektense stamina sina puan vermek zorunda kalacak.'

    Yok öyle birşey kardeşim, sadece power attack stamina gerektiriyor. Mesela bir mage'iniz var ve tamamen destruction-flame gittiniz. Karşınıza bi flame atronach çıktı. Flame damage yemiyor kendisi... Napıyorsunuz, çantadan bulduğunuz bir 2h frost enchantlı silahı kullanabiliyorsunuz. Ya da oblivion'ı hatırlayın, büyüleri elimize almadığımız bir sistem de olabilir...




  • "Yok öyle bir şey " mi diyorsunuz yoksa "öyle şeyler olmayacaktır" mi diyorsunuz. Yani ben olabilirlerden söylüyordum dedikleri mi. Öyle yada böyle fark etmez cd oyunu kesinlikle oynayacağım inşaallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    "Yok öyle bir şey " mi diyorsunuz yoksa "öyle şeyler olmayacaktır" mi diyorsunuz. Yani ben olabilirlerden söylüyordum dedikleri mi. Öyle yada böyle fark etmez cd oyunu kesinlikle oynayacağım inşaallah.

    Stamina bitince saldıramama gibi bir durum olamayacağına göre öyle birşey yok. En azından videoda "power attack" sisteminden bahsedildiyse Skyrim gibi bir combat sistemi olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    "Yok öyle bir şey " mi diyorsunuz yoksa "öyle şeyler olmayacaktır" mi diyorsunuz. Yani ben olabilirlerden söylüyordum dedikleri mi. Öyle yada böyle fark etmez cd oyunu kesinlikle oynayacağım inşaallah.

    Stamina bitince saldıramama gibi bir durum olamayacağına göre öyle birşey yok. En azından videoda "power attack" sisteminden bahsedildiyse Skyrim gibi bir combat sistemi olacaktır.

    Anlatamadım ya da anlayamadım herhalde. Iron swordu taşıyabilme gücün 110 stamina dir mesela bu silahla güçlü atak yaparken 20 stamina götürür.perk açarsın 10 düşer felan... Steel sword u taşıyabilmek için ise stamina puanına verirsin 130 olur ve steel i taşıyabilirsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos


    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    "Yok öyle bir şey " mi diyorsunuz yoksa "öyle şeyler olmayacaktır" mi diyorsunuz. Yani ben olabilirlerden söylüyordum dedikleri mi. Öyle yada böyle fark etmez cd oyunu kesinlikle oynayacağım inşaallah.

    Stamina bitince saldıramama gibi bir durum olamayacağına göre öyle birşey yok. En azından videoda "power attack" sisteminden bahsedildiyse Skyrim gibi bir combat sistemi olacaktır.

    Anlatamadım ya da anlayamadım herhalde. Iron swordu taşıyabilme gücün 110 stamina dir mesela bu silahla güçlü atak yaparken 20 stamina götürür.perk açarsın 10 düşer felan... Steel sword u taşıyabilmek için ise stamina puanına verirsin 130 olur ve steel i taşıyabilirsın.

    Ben sizin bakış açınızı anlamadım... Öncelikle "mage" den kastın sadece destruction(offensive) büyüler olmadığını anlamanız gerekiyor. Mesela sadece combat aralarında magic resist büyüsü kullanan bir paladinimsi savaşçı da mage olabilir. Ayrıca bir karakterin hem 2h silah, hem de offensive büyü kullanması avantaj olarak görülmemeli. Aksine o adam perkleri yetmediği için armor veya healing gibi defansif yönlerini arttıramadığından, savaş sırasında tek marksman okuyla yatabilir.

    Bir eşyanın kullanılması için şart koşmak Elder Scrolls kültüründe hiç görülmemiş birşeydir. İstediğiniz zaman istediğiniz şeyi kullanabilirsiniz. Fakat uzmanlık alanınıza ve perklerinize göre sağladığı fayda ve avantajlar genelde sizi bu konuda yönlendirir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos


    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: gamebos

    "Yok öyle bir şey " mi diyorsunuz yoksa "öyle şeyler olmayacaktır" mi diyorsunuz. Yani ben olabilirlerden söylüyordum dedikleri mi. Öyle yada böyle fark etmez cd oyunu kesinlikle oynayacağım inşaallah.

    Stamina bitince saldıramama gibi bir durum olamayacağına göre öyle birşey yok. En azından videoda "power attack" sisteminden bahsedildiyse Skyrim gibi bir combat sistemi olacaktır.

    Anlatamadım ya da anlayamadım herhalde. Iron swordu taşıyabilme gücün 110 stamina dir mesela bu silahla güçlü atak yaparken 20 stamina götürür.perk açarsın 10 düşer felan... Steel sword u taşıyabilmek için ise stamina puanına verirsin 130 olur ve steel i taşıyabilirsın.

    Ben sizin bakış açınızı anlamadım... Öncelikle "mage" den kastın sadece destruction(offensive) büyüler olmadığını anlamanız gerekiyor. Mesela sadece combat aralarında magic resist büyüsü kullanan bir paladinimsi savaşçı da mage olabilir. Ayrıca bir karakterin hem 2h silah, hem de offensive büyü kullanması avantaj olarak görülmemeli. Aksine o adam perkleri yetmediği için armor veya healing gibi defansif yönlerini arttıramadığından, savaş sırasında tek marksman okuyla yatabilir.

    Bir eşyanın kullanılması için şart koşmak Elder Scrolls kültüründe hiç görülmemiş birşeydir. İstediğiniz zaman istediğiniz şeyi kullanabilirsiniz. Fakat uzmanlık alanınıza ve perklerinize göre sağladığı fayda ve avantajlar genelde sizi bu konuda yönlendirir.

    Tamamdir.anlaşıldı. Şimdi yerine oturdu herşey.(yani biz oyuna başlangıçta mage yada warrior yada rogue gibi sınıfları seçerek başlamayacağiz.) Ha ben online da böyle farklılıklar yaparlar diye düşünmüştüm de. Neyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aylık ücret olmazsa collector edition alacağım oyun
  • http://www.reddit.com/r/teslore/comments/15aj74/the_elder_scare_online_or_what_does_this_mean_for/

    İnternette çeşitli sitelerde bu tür yazılar bulmak mümkün. Şahsi görüşüm oyunun Tes lore'una zarar vereceği yönünde ki gayet görülebiliyor değişimlerle. Ve ayrıca yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum. Direk aklıma Todd Howard'ın Oblivion'ın e3 gameplayinde dediği şu cümleyi aklıma getiriyor; "our artists have painstakingly modeled over 9000 objects" OVER 9000!1!1

    Kısacası Daggerfall'dan beri tüm Tes oyunlarını oynamış birisi olarak bu oyunu oynamayı düşünmüyorum. Ama belirtmek de istiyorum; umarım oyun beklediğimden çok daha iyi çıkar ve ben bu yazdıklarımı yutarım.




  • Konuyu yeni gördüm, elinize sağlık güzel olmuş. Takipteyim.
  • abi ciksada oynasak duzgun online oyun bulamadim ne zamandir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/15aj74/the_elder_scare_online_or_what_does_this_mean_for/

    İnternette çeşitli sitelerde bu tür yazılar bulmak mümkün. Şahsi görüşüm oyunun Tes lore'una zarar vereceği yönünde ki gayet görülebiliyor değişimlerle. Ve ayrıca yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum. Direk aklıma Todd Howard'ın Oblivion'ın e3 gameplayinde dediği şu cümleyi aklıma getiriyor; "our artists have painstakingly modeled over 9000 objects" OVER 9000!1!1

    Kısacası Daggerfall'dan beri tüm Tes oyunlarını oynamış birisi olarak bu oyunu oynamayı düşünmüyorum. Ama belirtmek de istiyorum; umarım oyun beklediğimden çok daha iyi çıkar ve ben bu yazdıklarımı yutarım.

    "Yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum."

    Hikayeyi yazarından mı koruyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/15aj74/the_elder_scare_online_or_what_does_this_mean_for/

    İnternette çeşitli sitelerde bu tür yazılar bulmak mümkün. Şahsi görüşüm oyunun Tes lore'una zarar vereceği yönünde ki gayet görülebiliyor değişimlerle. Ve ayrıca yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum. Direk aklıma Todd Howard'ın Oblivion'ın e3 gameplayinde dediği şu cümleyi aklıma getiriyor; "our artists have painstakingly modeled over 9000 objects" OVER 9000!1!1

    Kısacası Daggerfall'dan beri tüm Tes oyunlarını oynamış birisi olarak bu oyunu oynamayı düşünmüyorum. Ama belirtmek de istiyorum; umarım oyun beklediğimden çok daha iyi çıkar ve ben bu yazdıklarımı yutarım.

    "Yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum."

    Hikayeyi yazarından mı koruyorsun?

    Eğer resmi forumları takip ediyorsanız ve özellikle Reddit'i, orada insanların ağzına plesenk olmuş şu lafı sık sık görebiliyorsunuz; "yapımcıların açıkladığına göre lore'a tam anlamıyla sadık kalınacakmış." İşte ben buna inanmayı safça buluyorum. Ki Todd Howard'ın söylediği ve sonradan fos çıkan alakasız lafı da o yüzden yazdım, desteklemek amacıyla. Ayrıca attığım linkteki yazıyı da okuduysanız lore'da daha şimdiden saçmalıkların yapılmaya başlandığını gösteriyor ki en sevdiğim olay "Talos-Chim-Jungle" üçgeni.




  • oy oy oy diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/15aj74/the_elder_scare_online_or_what_does_this_mean_for/

    İnternette çeşitli sitelerde bu tür yazılar bulmak mümkün. Şahsi görüşüm oyunun Tes lore'una zarar vereceği yönünde ki gayet görülebiliyor değişimlerle. Ve ayrıca yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum. Direk aklıma Todd Howard'ın Oblivion'ın e3 gameplayinde dediği şu cümleyi aklıma getiriyor; "our artists have painstakingly modeled over 9000 objects" OVER 9000!1!1

    Kısacası Daggerfall'dan beri tüm Tes oyunlarını oynamış birisi olarak bu oyunu oynamayı düşünmüyorum. Ama belirtmek de istiyorum; umarım oyun beklediğimden çok daha iyi çıkar ve ben bu yazdıklarımı yutarım.

    "Yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum."

    Hikayeyi yazarından mı koruyorsun?

    Eğer resmi forumları takip ediyorsanız ve özellikle Reddit'i, orada insanların ağzına plesenk olmuş şu lafı sık sık görebiliyorsunuz; "yapımcıların açıkladığına göre lore'a tam anlamıyla sadık kalınacakmış." İşte ben buna inanmayı safça buluyorum. Ki Todd Howard'ın söylediği ve sonradan fos çıkan alakasız lafı da o yüzden yazdım, desteklemek amacıyla. Ayrıca attığım linkteki yazıyı da okuduysanız lore'da daha şimdiden saçmalıkların yapılmaya başlandığını gösteriyor ki en sevdiğim olay "Talos-Chim-Jungle" üçgeni.

    Todd Howard'ın hangi lafının fos çıktığını bilmediğim için birşey söyleyemeyeceğim çünkü Oblivion'u sadece oynamıştım. Derinlere dalmadım yani. Ama Skyrim'le ilgili şunu söyleyebilirim, Thalmor - Talos olayları çok orijinaldi bence. Din - Millet - Toprak kavgaları çok güzel birbirine tutturulmuştu ki bunu "greybeards' concil" olayında çok güzel bir şekilde gördük. Yine Skyrim'den binlerce yıl önce geçen bir olay hakkında "bence çok saçma olmuş" diyebileceğim bilgim yok çünkü adamlar yeni yazdı. Daha oyunu da oynamadık, sen neye istinaden böyle konuştuğunu söylersen daha net olur. Senin beğendiğin kısma dokunmayıp senin beğenmediğin şeyleri değiştirmeleri "Lore'a sadık kalmak" olsaydı hala WoW oynuyor olurdum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/15aj74/the_elder_scare_online_or_what_does_this_mean_for/

    İnternette çeşitli sitelerde bu tür yazılar bulmak mümkün. Şahsi görüşüm oyunun Tes lore'una zarar vereceği yönünde ki gayet görülebiliyor değişimlerle. Ve ayrıca yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum. Direk aklıma Todd Howard'ın Oblivion'ın e3 gameplayinde dediği şu cümleyi aklıma getiriyor; "our artists have painstakingly modeled over 9000 objects" OVER 9000!1!1

    Kısacası Daggerfall'dan beri tüm Tes oyunlarını oynamış birisi olarak bu oyunu oynamayı düşünmüyorum. Ama belirtmek de istiyorum; umarım oyun beklediğimden çok daha iyi çıkar ve ben bu yazdıklarımı yutarım.

    "Yapımcılara güvenmeyi ve onların lore'a tam anlamıyla sadık kalacaklarını düşünmeyi safça buluyorum."

    Hikayeyi yazarından mı koruyorsun?

    Eğer resmi forumları takip ediyorsanız ve özellikle Reddit'i, orada insanların ağzına plesenk olmuş şu lafı sık sık görebiliyorsunuz; "yapımcıların açıkladığına göre lore'a tam anlamıyla sadık kalınacakmış." İşte ben buna inanmayı safça buluyorum. Ki Todd Howard'ın söylediği ve sonradan fos çıkan alakasız lafı da o yüzden yazdım, desteklemek amacıyla. Ayrıca attığım linkteki yazıyı da okuduysanız lore'da daha şimdiden saçmalıkların yapılmaya başlandığını gösteriyor ki en sevdiğim olay "Talos-Chim-Jungle" üçgeni.

    Todd Howard'ın hangi lafının fos çıktığını bilmediğim için birşey söyleyemeyeceğim çünkü Oblivion'u sadece oynamıştım. Derinlere dalmadım yani. Ama Skyrim'le ilgili şunu söyleyebilirim, Thalmor - Talos olayları çok orijinaldi bence. Din - Millet - Toprak kavgaları çok güzel birbirine tutturulmuştu ki bunu "greybeards' concil" olayında çok güzel bir şekilde gördük. Yine Skyrim'den binlerce yıl önce geçen bir olay hakkında "bence çok saçma olmuş" diyebileceğim bilgim yok çünkü adamlar yeni yazdı. Daha oyunu da oynamadık, sen neye istinaden böyle konuştuğunu söylersen daha net olur. Senin beğendiğin kısma dokunmayıp senin beğenmediğin şeyleri değiştirmeleri "Lore'a sadık kalmak" olsaydı hala WoW oynuyor olurdum...

    Zaten karşı argümanları genelde oyunun geçtiği çağda tam anlamıyla bir olay olmaması ve aslında yazarların o boşluğu dolduruyor olması ki bu doğru bir nebze. Fakat o çağdan sonra sonra var olmuş olayları ikinci çağı kullanarak hiç olmamış olarak kabul etmeleri benim görüşümde lore'a sadık kalmamalarıdır ki bu hiç hoşuma gitmiyor. Orada sevdiğim diyerek başladığım cümlede anlam eksikliği olmuş, benim hatam. Tam tersine kinaye yapıyordum orada.

    Talos olayından bahsetmek istiyorum özellikle; lore'da chim kullanılarak yapılan bir açıklamaya göre aslında jungle olan Cyrodiil'i Talos'un Oblivion'da bildiğimiz hale getirmesi ki bunun doğru olduğu söylenmişti. Şimdi ise bunun bir hata olduğu ve hiç var olmadığı söyleniyor. Benim korkum daha uç noktada değişiklikler yapmaları.

    Son olarak eklemek istiyorum; benim bu oyunda tek baktığım nokta lore. Yıllardır LotrO oynuyorum ben. Yıllardır düzeltilemeyen bugları, oyuna gelen abuk sabuk özellikler ile daha bir çok sayamadığım saçmalık. Bunca yıldır bu oyuna katlanmamın tek sebebi lore, Orta Dünya'da olma hissi. Bu yüzden TesO'nun lore dışındaki olayları umrumda değil açıkçası. Tek istediğim lore'un düzgün olması.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    Zaten karşı argümanları genelde oyunun geçtiği çağda tam anlamıyla bir olay olmaması ve aslında yazarların o boşluğu dolduruyor olması ki bu doğru bir nebze. Fakat o çağdan sonra sonra var olmuş olayları ikinci çağı kullanarak hiç olmamış olarak kabul etmeleri benim görüşümde lore'a sadık kalmamalarıdır ki bu hiç hoşuma gitmiyor. Orada sevdiğim diyerek başladığım cümlede anlam eksikliği olmuş, benim hatam. Tam tersine kinaye yapıyordum orada.

    Talos olayından bahsetmek istiyorum özellikle; lore'da chim kullanılarak yapılan bir açıklamaya göre aslında jungle olan Cyrodiil'i Talos'un Oblivion'da bildiğimiz hale getirmesi ki bunun doğru olduğu söylenmişti. Şimdi ise bunun bir hata olduğu ve hiç var olmadığı söyleniyor. Benim korkum daha uç noktada değişiklikler yapmaları.

    Son olarak eklemek istiyorum; benim bu oyunda tek baktığım nokta lore. Yıllardır LotrO oynuyorum ben. Yıllardır düzeltilemeyen bugları, oyuna gelen abuk sabuk özellikler ile daha bir çok sayamadığım saçmalık. Bunca yıldır bu oyuna katlanmamın tek sebebi lore, Orta Dünya'da olma hissi. Bu yüzden TesO'nun lore dışındaki olayları umrumda değil açıkçası. Tek istediğim lore'un düzgün olması.

    Tamam da Mankar Camoran dediğin adam kaç yıl yaşadı? TES: Online, Mankar Camoran'dan da çok çok önce geçtiği için belki sonradan orman olmuş ve tekrar eski haline dönmüştür?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    Zaten karşı argümanları genelde oyunun geçtiği çağda tam anlamıyla bir olay olmaması ve aslında yazarların o boşluğu dolduruyor olması ki bu doğru bir nebze. Fakat o çağdan sonra sonra var olmuş olayları ikinci çağı kullanarak hiç olmamış olarak kabul etmeleri benim görüşümde lore'a sadık kalmamalarıdır ki bu hiç hoşuma gitmiyor. Orada sevdiğim diyerek başladığım cümlede anlam eksikliği olmuş, benim hatam. Tam tersine kinaye yapıyordum orada.

    Talos olayından bahsetmek istiyorum özellikle; lore'da chim kullanılarak yapılan bir açıklamaya göre aslında jungle olan Cyrodiil'i Talos'un Oblivion'da bildiğimiz hale getirmesi ki bunun doğru olduğu söylenmişti. Şimdi ise bunun bir hata olduğu ve hiç var olmadığı söyleniyor. Benim korkum daha uç noktada değişiklikler yapmaları.

    Son olarak eklemek istiyorum; benim bu oyunda tek baktığım nokta lore. Yıllardır LotrO oynuyorum ben. Yıllardır düzeltilemeyen bugları, oyuna gelen abuk sabuk özellikler ile daha bir çok sayamadığım saçmalık. Bunca yıldır bu oyuna katlanmamın tek sebebi lore, Orta Dünya'da olma hissi. Bu yüzden TesO'nun lore dışındaki olayları umrumda değil açıkçası. Tek istediğim lore'un düzgün olması.

    Tamam da Mankar Camoran dediğin adam kaç yıl yaşadı? TES: Online, Mankar Camoran'dan da çok çok önce geçtiği için belki sonradan orman olmuş ve tekrar eski haline dönmüştür?

    Mankar Camoran ile ne demek istediğinizi anlayamadım açıkçası. Konuyla alakası nedir o adamın?

    Orada bahsettiğim şey şu; Talos'un savaşı bitirip her yeri aldıktan sonra Cyrodiil'in jungle'ını Oblivion zamanındaki haline çevirmesi. Ki bu olay TesO'dan bir süre sonra gerçekleşiyor. Fakat buradaki olay ise şu; bu olayın hiç var olmamış olması. Yani TesO'da jungle değil Cyrodiil, tam tersine Oblivion'daki haliyle. Bunu teknoloji yetersizliği ile savunanlar var fakat inandırıcı gelmiyor bana.

    Bu arada merak edebilirsiniz. Nasıl oluyor Talos değiştirebiliyor ormanı, açıklaması nedir diyorsanız size bir kaç tane link atacağım. Özellikle CHIM ile ilgili olanı okuyunuz lütfen.

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/13vxkv/chim_chiminey_chim_chiminey/

    www.imperial-library.info
    From The Many-Headed Talos | The Imperial Library
    http://www.imperial-library.info/content/many-headed-talos


    Eklemek istediğim bir nokta daha var; okuyanlar, "altı üstü orman, çam ormanı olsa ya da maki olsa ne farkedecek?" diye düşünebilir. Aslında haklıdırlar bir anlamda. Burada eleştirdiğim yapımcıların "hatalı, öyle bir şey yok" diye silip atmaları bu olayı. Endişem ise böyle bir tutum takınan yapımcıların lore'a daha uç noktada zarar verecek değişimler yapmaları olasılığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jyggalag -- 10 Şubat 2013; 16:39:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    Zaten karşı argümanları genelde oyunun geçtiği çağda tam anlamıyla bir olay olmaması ve aslında yazarların o boşluğu dolduruyor olması ki bu doğru bir nebze. Fakat o çağdan sonra sonra var olmuş olayları ikinci çağı kullanarak hiç olmamış olarak kabul etmeleri benim görüşümde lore'a sadık kalmamalarıdır ki bu hiç hoşuma gitmiyor. Orada sevdiğim diyerek başladığım cümlede anlam eksikliği olmuş, benim hatam. Tam tersine kinaye yapıyordum orada.

    Talos olayından bahsetmek istiyorum özellikle; lore'da chim kullanılarak yapılan bir açıklamaya göre aslında jungle olan Cyrodiil'i Talos'un Oblivion'da bildiğimiz hale getirmesi ki bunun doğru olduğu söylenmişti. Şimdi ise bunun bir hata olduğu ve hiç var olmadığı söyleniyor. Benim korkum daha uç noktada değişiklikler yapmaları.

    Son olarak eklemek istiyorum; benim bu oyunda tek baktığım nokta lore. Yıllardır LotrO oynuyorum ben. Yıllardır düzeltilemeyen bugları, oyuna gelen abuk sabuk özellikler ile daha bir çok sayamadığım saçmalık. Bunca yıldır bu oyuna katlanmamın tek sebebi lore, Orta Dünya'da olma hissi. Bu yüzden TesO'nun lore dışındaki olayları umrumda değil açıkçası. Tek istediğim lore'un düzgün olması.

    Tamam da Mankar Camoran dediğin adam kaç yıl yaşadı? TES: Online, Mankar Camoran'dan da çok çok önce geçtiği için belki sonradan orman olmuş ve tekrar eski haline dönmüştür?

    Mankar Camoran ile ne demek istediğinizi anlayamadım açıkçası. Konuyla alakası nedir o adamın?

    Orada bahsettiğim şey şu; Talos'un savaşı bitirip her yeri aldıktan sonra Cyrodiil'in jungle'ını Oblivion zamanındaki haline çevirmesi. Ki bu olay TesO'dan bir süre sonra gerçekleşiyor. Fakat buradaki olay ise şu; bu olayın hiç var olmamış olması. Yani TesO'da jungle değil Cyrodiil, tam tersine Oblivion'daki haliyle. Bunu teknoloji yetersizliği ile savunanlar var fakat inandırıcı gelmiyor bana.

    Bu arada merak edebilirsiniz. Nasıl oluyor Talos değiştirebiliyor ormanı, açıklaması nedir diyorsanız size bir kaç tane link atacağım. Özellikle CHIM ile ilgili olanı okuyunuz lütfen.

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/13vxkv/chim_chiminey_chim_chiminey/

    http://www.imperial-library.info/content/many-headed-talos

    Eklemek istediğim bir nokta daha var; okuyanlar, "altı üstü orman, çam ormanı olsa ya da maki olsa ne farkedecek?" diye düşünebilir. Aslında haklıdırlar bir anlamda. Burada eleştirdiğim yapımcıların "hatalı, öyle bir şey yok" diye silip atmaları bu olayı. Endişem ise böyle bir tutum takınan yapımcıların lore'a daha uç noktada zarar verecek değişimler yapmaları olasılığı.


    Bu orman tartışmasının kaynağı, Mankar Camoran'ın yazdığı "Commentaries of Mythic Dawn" kitap serisinde bahsi geçen "Red King" kısmıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    quote:

    Orijinalden alıntı: great_cnta

    quote:

    Orijinalden alıntı: veron93

    Zaten karşı argümanları genelde oyunun geçtiği çağda tam anlamıyla bir olay olmaması ve aslında yazarların o boşluğu dolduruyor olması ki bu doğru bir nebze. Fakat o çağdan sonra sonra var olmuş olayları ikinci çağı kullanarak hiç olmamış olarak kabul etmeleri benim görüşümde lore'a sadık kalmamalarıdır ki bu hiç hoşuma gitmiyor. Orada sevdiğim diyerek başladığım cümlede anlam eksikliği olmuş, benim hatam. Tam tersine kinaye yapıyordum orada.

    Talos olayından bahsetmek istiyorum özellikle; lore'da chim kullanılarak yapılan bir açıklamaya göre aslında jungle olan Cyrodiil'i Talos'un Oblivion'da bildiğimiz hale getirmesi ki bunun doğru olduğu söylenmişti. Şimdi ise bunun bir hata olduğu ve hiç var olmadığı söyleniyor. Benim korkum daha uç noktada değişiklikler yapmaları.

    Son olarak eklemek istiyorum; benim bu oyunda tek baktığım nokta lore. Yıllardır LotrO oynuyorum ben. Yıllardır düzeltilemeyen bugları, oyuna gelen abuk sabuk özellikler ile daha bir çok sayamadığım saçmalık. Bunca yıldır bu oyuna katlanmamın tek sebebi lore, Orta Dünya'da olma hissi. Bu yüzden TesO'nun lore dışındaki olayları umrumda değil açıkçası. Tek istediğim lore'un düzgün olması.

    Tamam da Mankar Camoran dediğin adam kaç yıl yaşadı? TES: Online, Mankar Camoran'dan da çok çok önce geçtiği için belki sonradan orman olmuş ve tekrar eski haline dönmüştür?

    Mankar Camoran ile ne demek istediğinizi anlayamadım açıkçası. Konuyla alakası nedir o adamın?

    Orada bahsettiğim şey şu; Talos'un savaşı bitirip her yeri aldıktan sonra Cyrodiil'in jungle'ını Oblivion zamanındaki haline çevirmesi. Ki bu olay TesO'dan bir süre sonra gerçekleşiyor. Fakat buradaki olay ise şu; bu olayın hiç var olmamış olması. Yani TesO'da jungle değil Cyrodiil, tam tersine Oblivion'daki haliyle. Bunu teknoloji yetersizliği ile savunanlar var fakat inandırıcı gelmiyor bana.

    Bu arada merak edebilirsiniz. Nasıl oluyor Talos değiştirebiliyor ormanı, açıklaması nedir diyorsanız size bir kaç tane link atacağım. Özellikle CHIM ile ilgili olanı okuyunuz lütfen.

    http://www.reddit.com/r/teslore/comments/13vxkv/chim_chiminey_chim_chiminey/

    www.imperial-library.info
    From The Many-Headed Talos | The Imperial Library
    http://www.imperial-library.info/content/many-headed-talos


    Eklemek istediğim bir nokta daha var; okuyanlar, "altı üstü orman, çam ormanı olsa ya da maki olsa ne farkedecek?" diye düşünebilir. Aslında haklıdırlar bir anlamda. Burada eleştirdiğim yapımcıların "hatalı, öyle bir şey yok" diye silip atmaları bu olayı. Endişem ise böyle bir tutum takınan yapımcıların lore'a daha uç noktada zarar verecek değişimler yapmaları olasılığı.


    Bu orman tartışmasının kaynağı, Mankar Camoran'ın yazdığı "Commentaries of Mythic Dawn" kitap serisinde bahsi geçen "Red King" kısmıdır.

    Pardon fakat yazdığımın tam tersini kanıtlayan nedir? Bu arada hatırlamak amacıyla Oblivion'a girip baktım ve üçüncü kitapta yazan şu kısımdan bahsediyorsunuz sanırım; chim, those who know it can reshape the land, witness the home of the red king once jungled. CHIM olayının kaynağı yani orman olayının kaynağı buna dayanmaz, Morrowind'e dayanır. Vivec'in kendisi CHIM'e ulaşma yollarını yazdığı kitaplarda anlatmıştır. Ayrıca Talos'un ormanı değiştirdiği lafını bizzat Skyrim'de görürüz Heimskr tarafından. O yüzden kopyaladım linki bundan önceki mesajımda.

    Burada Mankar Camoran'ın dediklerini kaynak alarak söylemiyorum. Kendisi bizzat Mehrunes Dagon'ın zamanında Mundus'un tek sahibi olduğunu söylemiştir ki lore'da buna kanıt gösterilecek bir şey olmadığı için sözleri ne kadar doğrudur tartışılır.

    www.imperial-library.info
    ...the Tower | The Imperial Library
    http://www.imperial-library.info/content/tower


    O kadar yazı atıyorum fakat hiçbirini okumadığınızı düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jyggalag -- 10 Şubat 2013; 17:34:38 >




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.