Şimdi Ara

The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
1
Favori
2.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunun Steam fiyatı 209 TL ye yükselmiş.Çıkışa özel %10 indirimle 188 TL ye satılsada öncesinde yine aynı oranda 69 TL ye ön siparişteydi.Fiyat yükselmeden önce 69 TL ye ön sipariş yapmıştım şu an 188 TL olmuş.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 


  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 14 Ocak 2021; 18:8:43 >




  • Detaylı, Sistem Gereksinimleri açıklanmış.


    The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Yeni fragman da yayınlandı.






  • Steam'de ön yüklemeye açılmış.23 gb


    The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU]


    @Terminator T-800

  • R-10 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.


    Nvidia oyun için sürücü yayınlamış.Önce sürücü güncellemesi yapıp ardından indirelim.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • Oyunun inceleme puanları ve performans testleri yayınlanmaya başladı.İnceleme notları genel olarak ortalama düzeyde bir oyun olacağı yönünde daha önemlisi oyun oldukça optimize sorunlu şekilde çıkacağa benziyor.İnceleme sitelerine gönderilen örneklerde RTX 3080 ile 1080p High ayarlarda Ray Tracing kapalı dahi 60 fps i göremediği belirtilmiş.Daha önce oyunun sistem gereksinimleri 30 fps baz alınarak yayınlanmıştı ve geliştiriciye bu durum sorulduğunda sinematik bir deneyim için 30 fps in yeterli olduğunu belirtmişlerdi.Bloober'in önceki oyunları Blair Witch ve en son çıkan Observer System Redux dahil olmak üzere genel olarak oyunlarında bir optimizasyon sorunu oluyor.The Medium'da her ne kadar oyunun aynı anda iki dünyada geçmesi nedeniyle sistemleri zorlayacağı belirtilsede önceki oyunları tek dünyada geçtiği halde yine sorunlu oluyordu.Oyunun fiyatı yükselmeden önce almıştım ve optimizasyon açısından eğer bu kadar sorunlu ise iade süremi dolduruncaya kadar oynar ve iade ederim çünkü Bloober'in oyunları ne kadar güncelleme gelirse gelsin pek düzelmiyorlar.Ellerinde Unreal Engine 4 gibi muazzam bir oyun motoru varken nasıl bu kadar kötü kullanıyorlar anlamış değilim.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 



    Sol taraftaki görselde oyunun ilk dual reality sahnesinde RTX 3080 ile 1440p High/RT ve DLSS açıkken alınan değerler,diğerinde ise 1080p ve RT-DLSS kapalı iken aynı sahnede RTX 3080 ile alınan değerler yer alıyor.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 




    The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU]
    The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU]

    The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 27 Ocak 2021; 18:1:19 >




  • Ön yükleme bitti, açılmasını bekliyorum. Teşekkürler game pass The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • Oyun Steam ve tüm platformlarda erişime açıldı.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • Oyunu yarım saat kadar oynadım ve bu süreçte 3 kere crash oldu.Performans olarak DLSS sayesinde prologue sahnelerinde pek bir sorun yok ama çökme sorunu can sıkıcıThe Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] .Bu oyunda DLSS 2.0 desteği var fakat diğer oyunlardaki gibi kalite-dengeli-performans ve ultra performans olarak isimlendirilmemiş.Bunun yerine yüksek-orta ve düşük seçenekleri var ve sırasıyla DLSS Kalite-Dengeli ve Performansa karşılık geliyor.Bu nedenle 1440P de Medium yani dengeli,4K da oynanıyorsada low yani performans olarak seçilmeli.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU]  1440P RTX Ultra ve diğer ayarlar en yüksekte iken başlangıç bölümünde performans yüksek ama dual reality sahnelerine çökme sorunu nedeniyle henüz gelemedim.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] Asıl performansın dip yaptığı yerler iki dünyanın aynı anda render edildiği sahneler,çökme sorunu nedeniyle oyun şu an için oynanmaz düzeyde fakat oyunun konsepti ilgimi çektiği için güncelleme bekleyeceğim.


    Düzenleme:Oyunu DX12 kapalı şekilde tekrar oynadım ve çökme sorunları,düşük fps vs hepsi çözüldü.DX12 yi kapayınca haliyle RTX de devre dışı kalıyor ama performansa etkisi çok yüksek,oyun tam RTX lik yeni nesle yakışacak görsel kalitede bir oyun olmuş.Kapalı mekanlar epey detaylı ve ağır temposu Ray Tracing gözlemlemek için ideal bir oyun,RTX kapatınca yine kötü görünmüyor ama açık şekilde oynayınca görsel olarak büyük farklılık var fakat oyun çöktükten sonra pek bir önemi kalmıyor.Dual Reality yani aynı anda iki dünyanın işlendiği sahnelerde ise performans yarı yarıya düşüyor ve DLSS olmadan oynanması pek mümkün değil,neyseki DLSS DX11 de çalışıyor diğer türlü bu oyunu DLSS olmadan oynatabilecek ekran kartı şu an için yok diyebilirim.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 


    Oyunun konsepti ve müzikleri bence iyi,optimizasyon sorunlarını kısa sürede çözerlerse güzel bir deneyim olacağını düşünüyorum.Şu an için eğer Ray Tracing açık oynamak istiyorsanız biraz beklemeniz gerekecek diğer türlü yani RTX kapalı oynuyorsanız zaten oyunun en büyük fps kaybı RTX olduğu için güncelleme beklemeye pek gerek kalmadan oynanabilir.The Medium (Çıktı) [PC ANA KONU] 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Terminator T-800 -- 28 Ocak 2021; 23:40:17 >




  • çok bekledim oyunu ama 2li sahnelerde gtx 1660 oc ile 20 fps görünce kapattım oyunu.

  • ultrawide seçeneği böyle bir oyunda nasıl olmaz aklım almıyor.

  • Oyun sinematik bir deneyim sunuyor ve bu nedenle diğer oyunlardan farklı olarak 30 fps gözü tırmalamıyor. Yapmcının önerilerinden yola çıkarak; 30 fps, yüksek ayar, rtx açık, dlss yüksek ayarda güzel bir deneyim. Gamepass ile xbox pc üzerinden herhangi bir çökme sorunu da yaşamadım. Keyifli, tavsiye ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gogo57 -- 29 Ocak 2021; 1:5:24 >
  • Oyunu 1-2 saat kadar oynadım atmosferini ve hikaye anlatımını gayet beğendim fakat optimizasyon rezalet. 4k'da da oynasam 1080p'de de oynasam aynı fpsi alıyorum. Medium ayarlarda 30 fps alabiliyorum RT kapalı şekilde. Dolayısıyla oynayabilmek için low ayarlara çekmek zorunda kaldım. Ekran kartım 2070s bu arada. RT kapalı bile akıcı bir şekilde oynayamamak üzücü..

  • çıktı olarak düzenledim.

  • Oyunu 5 saat kadar oynadım, hikayenin gidişatından ötürü sonlarına yaklaştım gibi hissediyorum. Umarım bu kadar kısa değildir, çünkü epey sevdim, 90'lı yılların survival-horror oyunlarını hatırlattı bana, özlemişim bu tarz bir oyunu.


    Tabii ne görselliği, ne oynanışı bakımından yeni nesil bir oyun değil, madde ve ruh dünyası arasındaki geçiş de yenilikçi bir şey sunmuyor. Yıllar önce Silent Hill'in yaptığı şeyi biraz daha farklı bir sunum ile karşımıza çıkarmış, tabii daha başarılı bir mekanik olarak görüyoruz, bunu es geçemeyeceğim. Ancak yine de gönlüm eleştirmeye razı değil, zira oyun gerçekten bende oynanışı, bulmacaları, mekanları ile nostalji hissi yarattı. Fakat gerilim-korku türündeki bir oyun olmasına rağmen bunu hiç mi hiç beceremiyor oluşunu eleştirmek istiyorum, ortamlar, hikaye hakikaten türüne fazlasıyla hizmet edecek şekilde çizilmiş, yazılmış ama korkutamıyor, bu hafiften buruk bir tat bırakıyor.





  • Silent hill'deki gibi düşmanlara tabanca, pompalı vs ile sıkmak var mı hocam? Yoksa sadece düşmanlardan kaçmaya mı çalışılıyor oyunda?

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.