Şimdi Ara

Ticket konusunda yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar ben bi ticket attım

    hack
    Konu:
    Description: Dear KOL Team
    i am QQQQQQ from Girakon server.Here is the informations you need.credit card last 4 digits QQQQ premium buying time 01.11.2007
    Account id: QQQQQ Server: Girakon
    Secret question answer before i got hacked qQQQQ
    Character level before hack 63
    hack date 02.11.2007 it was between 18.00 and 07.00 (03.11.2007)
    i want to change my password to QQQQQQ
    Please roll me back to date 02.11.2007 hour was between 12.00 and 15.00 in Turkey
    i got hacked so that everything will be ok.
    Or else it will be pointless to give my account back without rollback.
    Because the hacker may have taken all the items i had on account.
    And also please change all the information i asked for.
    So i will be able to enter my account again.
    The items before account got hacked:
    wswswswswsw
    swswswssws
    swswswwsw
    swswswsws
    swswswsws
    sswswswsw
    wsswswswsw
    wwswswsw
    swswswsw


    thanks


    gelen cevap :

    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having an issue with your account. Before we make any changes to your account password, we first need to verify that you are the rightful account holder. Please reply to this ticket and include ALL of the 9 digit Click

    çat pat çevirisi

    Şövalyeyle internet üzerinde müşteri desteğine temas kurmak için sana teşekkür ederim. Ben, senin, senin hesabınla bir çıkışa sahip olmak olduğunu duymak için üzgünüm. Biz, senin hesap parolana herhangi bir değişikliği yapmadan önce, biz ilk olarak, senin, yasal hesap sahibi olduğunu doğrulamaya ihtiyaç duyarız. Lütfen bu bilete cevap, ve 9 basamak tıkırtısının hepsini kapsar

    9 basamak tıkırtısı ne yaw :( dalga geçmeden cevap yazarsanız sevinirim







  • adamlar doğru yazmıstırda hemencevir.com dan yaptıysan böyle ne oldugu belirsiz yazılar cıkabiliyor
  • şimdi ne yapmam gerekiyo ? ekstradan bişiler yazmamı mı bekliyorlar
  • Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I am sorry to hear that you are having an issue with your account. Before we make any changes to your account password, we first need to verify that you are the rightful account holder. Please reply to this ticket and include ALL of the 9 digit Click


    KO musteri hizmetleriyle baglanti kurdugunuz icin tskler. Accountunuzla ilgili bu problemi yasadiginizi duyduguma uzuldum. Account sifreniz uzerinde herhangi bir degisiklik yapmadan once, accountun gercek sahibi oldugunuz dogrulamamiz gerekiyor. Lutfen bu ticketa 9 haneli click and buy musteri numaranizi tam olarak ..... (burda yarım kalmis)

    öncelikle "rollback attiririm giden itemlerime kavusurum" diye kendini avutma, cok yuksek meblagda harcamalarin varsa bunu dene (ki giden itemlerin ya +3 ünü yada en fazla +6 sini alirsin)

    click and buy 9 haneli musteri numarasi
    click and buy login mail
    aldigin prelerin türünü tarihlerini varsa KESN kodlarini
    accountun önceki bilgilerini

    ticketla gönder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mpc -- 3 Kasım 2007; 13:45:33 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hata lütfen yardım
    18 yıl önce açıldı
    LÜTFEN YARDIM
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.