Ben de 2003 VW Golf IV Trendline kullanıyordum. Forumda şu an olmayan arkadaşım ( onu da üye yapacağım yakında) F&F Panaromic 1.4 TSI aldı, önce ki arabası 2006 Dizel Citroen C5 ti.
ilginç ya benzinli vw ya da dizel fransızlardan geçilmiş. araçlarında mantık ve kalite arayanlar olarak genellenebilir.
zortuk, ruhsatta 2012 yazıyor ama sen düzelttirmiştin değil mi?
merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım, benim de önceki aracım 2001 golf trendline idi.
quote:
Orjinalden alıntı: kegand
merhaba arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım, benim de önceki aracım 2001 golf trendline idi.
Hoşgeldin:) Sen de VW, ya da dizel fransızlardan Tiguan'a geçenlerdensin demek ki...
Tguan versiyonunu da yazabilir misin?
Bende de halen 2012 yazıyor,harhangi bir değiştirme girişimin de bulunmadım.
quote:
Orjinalden alıntı: autograph
zortuk, ruhsatta 2012 yazıyor ama sen düzelttirmiştin değil mi?
...bu arada bende citroenden geçenlerdenim
Uzun süredir buralarda değildim. Yeni katılan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum....
Önceki aracım 2000 Bora comfortline idi. 210.000 km kullanmıştım önceki aya kadar. Bu sure içinde 160.000 de 4 fren diskini değiştirdim, onun dışında hiçbir problem yaşamamıştım. Sahibinden.com da 4 günde satıldı. VW derim, başka da bişey demem.........
Hafta sonu Tigu ile sahilde deniz kenarında dolaştık.. Kumda gitmek acayip keyifli idi.. Az kalsın gaza gelip denize girecektim............
Arkadaşlar inanılmaz, VW veya Fransızlardan geçenler oluşturmuş bu kulübü...
Bir tek Mazda RX8 hariç
Aorta denizde de gidiyomu diye ben de merak ettim şimdi :)
ben de golfümü 4-5 yıl sorunsuz kullanıp sattım, sorunsuz bir arabaydı. zaten lansmanında da tüm zamanların en başarılı otomobili sloganıyla çıkmıştı. servise rutin kontrol veya bir iki ufak problem için gitmişimdir o kadar yılda birkaç kere çok memnundum.
bu arada benim tigu s&s, virajlarda şöyle bir baktım fena değil gibi yol tutuşu, çizgisini kaybetmedi yine de birşeyler söylemek için çok erken. bir arkadaş golf kullananlar tiguanı da sevecek yazmıştı, öyle olacak gibi.
hoşbulduk bu arada, evet ben de alman severlerdenim.
Merhabalar,
Aile aracımızın (Focus 1.6) değişimi sürecinde Tiguan'da karar kıldık. Bu hafta kısmetse mevcudu elden çıkarıp, siparişi gelen siyah 1.4TSi S&S aracımızı alacağız.
Tiguan'la ilgili bilgi ararken yazışmaları gördüm, bu forumun aklı selim insanlardan oluştuğunu gözlemlemek zor olmadı. Artık orta yaşlarına gelmiş detaycı ve optimizasyon saplantılı bir mühendis-yönetici olarak Tiguan'ın seçtiğimiz motor konfigürasyonu ile optimum (vergi, ötv indirimli fiyat, iç hacim, yol tutuşu, güvenlik, fren) olduğu kanısındayım.
Yine enteresan C180 1.6 vs Tiguan ile ilgili haberler gördüm. Şuanki fiyat/vergi ile MB de çok çekici ama içine benim gib sığamayınca (1.88cm, 0.12 ton) otomatikmen vazgeçiyorsunuz. A4 tereddütleri de gördüm. Bu da raslantı olamaz (akılcı). Kendi aracımı (Passat 1.8T,man.) değiştirirken A4 (en azından 120BG, man., low pressure)(160BG high pressure ile aynı, ABT 210BG yapıyor) olması için uğraş verdim (şirket arabası) ama kısmet 3.18d (143BG) auto oldu. Passat'tan sonra 3 serisi (büyütülmüş) iç hacim içler acısı. Neyse hevesi Tiguan ile alacağız.
Sizlerin verdiği bilgilerden de tesbit edilebildiği gibi (motor performans, fren, yol tutuş, güvenlik (yan perde AB+ESP)iç hacim, fiyat, vergi açısından) en optimum araç gibi. Özellikle de 4x4 olarak. Önden çok çekici. Biraz da arka tarafın omuz çizgisini yükseltselermiş (showroomlardan hatırladığım kadar) eksikliği hissedilen cüsse-imaj de tamam olabilirmiş.
Her ne kadar boyutları kıyaslandığında yüksekliği az olmasa da sürücü oturma pozisyon yüksekliğini diğer SUV'larla karşılaştırmalı olarak bulamadım (aracın yerden yüksekliği-ground clearance değil aradığım). Landrover (Freelander), X-Trail veya CRV'den oturma pozisyon yüksekliği ne kadar alçak merak ediyorum. Değerli katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
Sevgili Kegand, Umraım bunu da problemsiz kullanacağız. Passatımı iki senede bir bakıma götürürdüm, problem çıkarmazdı.
Muendiz Hoşgeldin. Optimizasyon deyince bu sınıfta dediğiniz gibi Tigu geliyor akla. 1 ya da 2 sayfa önde bu sınıftaki çoğu SUV'un ölçüleri var. Tigunun oturum yüksekliği 675mm. Diğerlerini de oradan görebilirsin...
Niye böyle bir test yada gösteri yapılmış bilmiyorum ama Leopar-Panzerle (Tank ) Tiguanın üzerinden geçiyorlar...Almancam olmadığı için yayınlanan yerde anlamadım...merak edenlere işt resimler...
devamı..
"bakalım dedikleri kadar tavanı sağlammıymış tesi" yapmışlar
quote:
Orjinalden alıntı: Müendiz
Merhabalar,
Aile aracımızın (Focus 1.6) değişimi sürecinde Tiguan'da karar kıldık. Bu hafta kısmetse mevcudu elden çıkarıp, siparişi gelen siyah 1.4TSi S&S aracımızı alacağız.
Tiguan'la ilgili bilgi ararken yazışmaları gördüm, bu forumun aklı selim insanlardan oluştuğunu gözlemlemek zor olmadı. Artık orta yaşlarına gelmiş detaycı ve optimizasyon saplantılı bir mühendis-yönetici olarak Tiguan'ın seçtiğimiz motor konfigürasyonu ile optimum (vergi, ötv indirimli fiyat, iç hacim, yol tutuşu, güvenlik, fren) olduğu kanısındayım.
Yine enteresan C180 1.6 vs Tiguan ile ilgili haberler gördüm. Şuanki fiyat/vergi ile MB de çok çekici ama içine benim gib sığamayınca (1.88cm, 0.12 ton) otomatikmen vazgeçiyorsunuz. A4 tereddütleri de gördüm. Bu da raslantı olamaz (akılcı). Kendi aracımı (Passat 1.8T,man.) değiştirirken A4 (en azından 120BG, man., low pressure)(160BG high pressure ile aynı, ABT 210BG yapıyor) olması için uğraş verdim (şirket arabası) ama kısmet 3.18d (143BG) auto oldu. Passat'tan sonra 3 serisi (büyütülmüş) iç hacim içler acısı. Neyse hevesi Tiguan ile alacağız.
Sizlerin verdiği bilgilerden de tesbit edilebildiği gibi (motor performans, fren, yol tutuş, güvenlik (yan perde AB+ESP)iç hacim, fiyat, vergi açısından) en optimum araç gibi. Özellikle de 4x4 olarak. Önden çok çekici. Biraz da arka tarafın omuz çizgisini yükseltselermiş (showroomlardan hatırladığım kadar) eksikliği hissedilen cüsse-imaj de tamam olabilirmiş.
Her ne kadar boyutları kıyaslandığında yüksekliği az olmasa da sürücü oturma pozisyon yüksekliğini diğer SUV'larla karşılaştırmalı olarak bulamadım (aracın yerden yüksekliği-ground clearance değil aradığım). Landrover (Freelander), X-Trail veya CRV'den oturma pozisyon yüksekliği ne kadar alçak merak ediyorum. Değerli katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle hoşgeldiniz. İyi niyetli yorumlarınız için teşekkürler ayrıca.. Yeni aracınız hayırlı olsun. Umarım aradığınızı bulursunuz Tigu da. Ancak hep yapılan ama benim hiç anlayamadığım bir karşılaştırma yapmışsınız. Bir araç alırken Markası, modeli ve özellikleri ne olursa olsun Sedan bir araçla SUV bir aracın arasında karar vermek durumunda olmamalısınız bence. Öncelikle cevap verilmesi gereken soru SUV mu Sedan mı ??? (Bunu sizin beklentileriniz belirlemeli). SUV almaya karar vermişseniz şu anda Fiyat/Etkinlik oranı en iyi olan araç Tiguan bencede. İlk kullanımdan sonra yorumlarınızı bekliyoruz..........
quote:
Orjinalden alıntı: aorta
quote:
Orjinalden alıntı: Müendiz
Merhabalar,
Aile aracımızın (Focus 1.6) değişimi sürecinde Tiguan'da karar kıldık. Bu hafta kısmetse mevcudu elden çıkarıp, siparişi gelen siyah 1.4TSi S&S aracımızı alacağız.
Tiguan'la ilgili bilgi ararken yazışmaları gördüm, bu forumun aklı selim insanlardan oluştuğunu gözlemlemek zor olmadı. Artık orta yaşlarına gelmiş detaycı ve optimizasyon saplantılı bir mühendis-yönetici olarak Tiguan'ın seçtiğimiz motor konfigürasyonu ile optimum (vergi, ötv indirimli fiyat, iç hacim, yol tutuşu, güvenlik, fren) olduğu kanısındayım.
Yine enteresan C180 1.6 vs Tiguan ile ilgili haberler gördüm. Şuanki fiyat/vergi ile MB de çok çekici ama içine benim gib sığamayınca (1.88cm, 0.12 ton) otomatikmen vazgeçiyorsunuz. A4 tereddütleri de gördüm. Bu da raslantı olamaz (akılcı). Kendi aracımı (Passat 1.8T,man.) değiştirirken A4 (en azından 120BG, man., low pressure)(160BG high pressure ile aynı, ABT 210BG yapıyor) olması için uğraş verdim (şirket arabası) ama kısmet 3.18d (143BG) auto oldu. Passat'tan sonra 3 serisi (büyütülmüş) iç hacim içler acısı. Neyse hevesi Tiguan ile alacağız.
Sizlerin verdiği bilgilerden de tesbit edilebildiği gibi (motor performans, fren, yol tutuş, güvenlik (yan perde AB+ESP)iç hacim, fiyat, vergi açısından) en optimum araç gibi. Özellikle de 4x4 olarak. Önden çok çekici. Biraz da arka tarafın omuz çizgisini yükseltselermiş (showroomlardan hatırladığım kadar) eksikliği hissedilen cüsse-imaj de tamam olabilirmiş.
Her ne kadar boyutları kıyaslandığında yüksekliği az olmasa da sürücü oturma pozisyon yüksekliğini diğer SUV'larla karşılaştırmalı olarak bulamadım (aracın yerden yüksekliği-ground clearance değil aradığım). Landrover (Freelander), X-Trail veya CRV'den oturma pozisyon yüksekliği ne kadar alçak merak ediyorum. Değerli katkılarınız için şimdiden teşekkürler.
Öncelikle hoşgeldiniz. İyi niyetli yorumlarınız için teşekkürler ayrıca.. Yeni aracınız hayırlı olsun. Umarım aradığınızı bulursunuz Tigu da. Ancak hep yapılan ama benim hiç anlayamadığım bir karşılaştırma yapmışsınız. Bir araç alırken Markası, modeli ve özellikleri ne olursa olsun Sedan bir araçla SUV bir aracın arasında karar vermek durumunda olmamalısınız bence. Öncelikle cevap verilmesi gereken soru SUV mu Sedan mı ??? (Bunu sizin beklentileriniz belirlemeli). SUV almaya karar vermişseniz şu anda Fiyat/Etkinlik oranı en iyi olan araç Tiguan bencede. İlk kullanımdan sonra yorumlarınızı bekliyoruz..........
Aslında sedanla Tiguan arasında kalınmasını çok yadırgamıyorum. Çünkü ben de pek çok SUV ile birlikte Audi A4 ve Mercede C180 arasında kalmıştım. İki türlü alışveriş tarzı var. Biri ihtiyaçları belirleyip ona ugun geleni aramak. Diğeri de kabaca harcayacağınız miktarı belirleyip o fiyata alabileceğiniz en avantajlı ürürnü almak. Zaman zaman her iki tarz ile de alışveriş yaptım. A4 ce C180'de şu şartlarda mantıklı olabilecek seçeneklerdi. Özellikle C180. € ile satılan araçlar vergi indiriminden gerçek oranda faydalandılar. Mesela passatları vergi öncesinde de aynı fiyatlara albilirdiniz. Bir tek ilk hafta satılanlar biraz ucuz oldu. Ama dövizle satılanlar parite abartmadıkça böyle durumlarda daha mantıklı seçenekler oldular. Aslında A4'de indirim öncesi (zaten çok da inmedi 1800cc) aynı fiyatlara alınabiliyordu. C180 daha dolu olsaydı fena bir alternatif değildi, paranın karşılığı olarak. Benim temel sebebim sağlamlık testleri idi. Özellikle de sedanlardan daha ağır bir araç istedim...
quote:
Orjinalden alıntı: astramastra
Hayvan zaten bir çıkmış geri kaymış, tekrar çıkmaya çalışmış. İlk çıkış için a sütünları yine iyi dayanmış. Dikkatli bakın :)
bu fotoları görünce aklıma geldi
araç tesliminde bana motorun önden çarpmalarda bir zincirli salıncak yardımıyla daha aşağıya kaydığını ve içerdeki yolculara gelebilecek muhtemel etkilerinin daha azaltılmaya çalışıldığından bahsettiler.
fedakar tigu motoru bile aşağıya kaydırıyor çarpmalarda daha ne yapsın :)