Şimdi Ara

Tılgın modemin kırmızı yanıp sönen power ışığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
86.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Hatay da oturuyorum ve bulunduğum apartmanda telekomun fiber altyapısı var. Telefonumu ve superonline adsl hattımı bu daireye naklettirmek istediğimde telekom bana tılgın marka bir modem verdi duvardaki telefon hattından gelen bir kabloyu modemin arkasındaki wan girlşlne glrdller, telefonu da modemin arkasindaki phone girlşine bağladilar. 1 2 hafta herhangi bir sorun yaşamadım.
    Ancak şu anda modemin power ışığı kırmızı olarak yanıp sönüyor, internet ışığı ise sabit olarak kırmızı ve benim ne internet ne telefonum çalışıyor.
    Modemin arkasında bu hatayı Upgrade failed/ no contact with ACM/VCM diye a.ıklamış.
    Konuyla ilglli bilglsl olanlardan yardım bekliyorum.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aaabii

    Merhabalar. Hatay da oturuyorum ve bulunduğum apartmanda telekomun fiber altyapısı var. Telefonumu ve superonline adsl hattımı bu daireye naklettirmek istediğimde telekom bana tılgın marka bir modem verdi duvardaki telefon hattından gelen bir kabloyu modemin arkasındaki wan girlşlne glrdller, telefonu da modemin arkasindaki phone girlşine bağladilar. 1 2 hafta herhangi bir sorun yaşamadım.
    Ancak şu anda modemin power ışığı kırmızı olarak yanıp sönüyor, internet ışığı ise sabit olarak kırmızı ve benim ne internet ne telefonum çalışıyor.
    Modemin arkasında bu hatayı Upgrade failed/ no contact with ACM/VCM diye a.ıklamış.
    Konuyla ilglli bilglsl olanlardan yardım bekliyorum.

    Aynı sorunu şimdi ben yaşıyorum.Aynı marka power ışığı kırmızı yanıp sönüyor ama internet ışığı yeşil ne kablolu ne de kablosuz internete bağlanamıyorum.nasıl halletin sorunu söyleyebilirmisin.




  • Beyin özürlüler size haber vermeden verdikleri router ın yazılımını güncellemeye çalışmış ama becerememiş.
    Muhtemelen yapabileceğiniz bir şey yoktur.
    Müşteri hizmetlerini arayın derim.
    TTNET iş yerinde benzeri bir salaklık yaptı allahtan modeme giriş için gerekli bilgiler bence vardı da işim aksamadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erimemre

    Beyin özürlüler size haber vermeden verdikleri router ın yazılımını güncellemeye çalışmış ama becerememiş.
    Muhtemelen yapabileceğiniz bir şey yoktur.
    Müşteri hizmetlerini arayın derim.
    TTNET iş yerinde benzeri bir salaklık yaptı allahtan modeme giriş için gerekli bilgiler bence vardı da işim aksamadı.

    Müşteri hizmetlerini aradım.Modemin power ışığı kırmızı yanıyor dedim.Zaten o kırmızı yanar diyor.Ben diyorum 3 aydır internet kullaıyorum hep yeşildi.Kadın hala ısrar ediyor power ışığı kırmızı yanar diyor.Ben yalan mı söyleyeceğim.Kablosuz bağlanıyorum masa üstünden diyorum.Masaüstü bilgisayardan kablosuz bağlanamazssın diyor bana laptoptan bağlan diyor.Masasütünde wireless cihazı var şimdiye kadar ordan bağlanıyorum diyorum.Bunlardan bihaber kadın.Kablolo bağlan diyor.Denedim kabloluda bağlanmıyor.Sizin sisteminizde sorun vardır , o konuda yardımcı olamam dedi.Ben de kapattım.Müşteri temsilcileri çok cahil işten anlamayan insanları getirmişler.Adamı çıldırtırlar.Daha öncede aynı sorunu yaşamıştım 1 gün sonra falan gelmişti.Gene bekliyeceğiz anlaşılan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erimemre

    Beyin özürlüler size haber vermeden verdikleri router ın yazılımını güncellemeye çalışmış ama becerememiş.
    Muhtemelen yapabileceğiniz bir şey yoktur.
    Müşteri hizmetlerini arayın derim.
    TTNET iş yerinde benzeri bir salaklık yaptı allahtan modeme giriş için gerekli bilgiler bence vardı da işim aksamadı.

    Aslında bağlantı sorunu yaşıyordum.Modemi kapatıp açayım bir dedim.Kapattım açtım ondan sonra böyle oldu.Modemi resetleyince sistem kendi kendine güncelleme yapıyormuş ondan olmuş olabilir mi acaba.Ama daha öncede modemi açıp kapattım böyle olmamıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mss1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: erimemre

    Beyin özürlüler size haber vermeden verdikleri router ın yazılımını güncellemeye çalışmış ama becerememiş.
    Muhtemelen yapabileceğiniz bir şey yoktur.
    Müşteri hizmetlerini arayın derim.
    TTNET iş yerinde benzeri bir salaklık yaptı allahtan modeme giriş için gerekli bilgiler bence vardı da işim aksamadı.

    Aslında bağlantı sorunu yaşıyordum.Modemi kapatıp açayım bir dedim.Kapattım açtım ondan sonra böyle oldu.Modemi resetleyince sistem kendi kendine güncelleme yapıyormuş ondan olmuş olabilir mi acaba.Ama daha öncede modemi açıp kapattım böyle olmamıştı.

    O cihazın bir yerlerinde resetlemek için deliği olacaktı arkada biyerde ona basın umut az da olsa düzelebilir.
    Bir de cihazın wan girişindeki kabloyu sökün yeniden başlatın 192.168.1.1 den giriş yapmayı deneyin.
    Eer girebiliyorsanız cihazın yazılımını bozdukları düşüncemde hatalıyım demektir.
    Eğer router ara yüzüne girebildiyseniz wan kablosunu tekrar takın ve ethernet ışığına bakın. yanmıyorsa servis sağlayıcınız ile ilgilidir sorun.
    Not adamlarım modeminin olduğu yerdeki şalter falan indirilmiş de olabilir.

    ara yüze giremiyorsanız ve superonline deki gibi cihaz mülkiyetinin servis sağlayıcıda olduğunu varsayarsak sizin yapacağınız bir şey kalmıyor müşteri hizmetlerini arayıp modeminizin bozulduğunu söylemeniz gerkiyor.
    Yazılımı uçtuysa cihazın içini açıp yazılım yüklemek gerekiyor olması muhtemel çünkü.


    Sorununuzu size bir şekilse çözdürülerse (özellikle flashdisk kullanarak falan lütfen özel mesajla çözümü anlatabilirmisiniz? ama açıkdandeğil özel mesajla lütfen)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erimemre -- 29 Eylül 2012; 15:50:33 >




  • bende hatayda yaşıyorum adanada olan ttnet adsli taşıttım fiber bağladılar. ve o kırmızı power ışığı kafasına göre bazen kırmızı yanıp yanıp sönüyor internet var oluyor bazen sadece kırmızı yanıyor yine internet var bazen yeşil yanıyor yine internet var bir sorun yok gibi diyorum anlamadım gitti. mesela şu anda sabahdan beri kırmızı yanıp sönen power ışığı reset attım modeme yeşile döndü ve tümü yeşil yanıyor. yukarda yazdıklarımın aynısı olupta internetimin gidip gidip geldiği de oldu. bazen 2 gün bekledim bazen 1 gün bazende gün içinde geldi. müşterii hizmetleri yukarda bir arkadaşın dediği gibi işinden anlamayan insanlarla dolu. anlayanlar da vardır kesin ama üzerlerinde o kadar çok iş yükü vardır ki bu gibi sorunlara bakamıyordur sanırım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Evinize gelen internet kablosu ile ilgili problem olduğunu gösteriyor.
  • Bende aynı sorunları yaşıyorum musteri temsilcilerini aramayı düşünüyorum fakat yaşım 15 beni dikkate alacaklarını sanmıyorum sizce ne yapmalıyım (modem babamın üzerine kayıtlı ve onlar da arayamalar musait değiller 1 hafta boyunca )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • modeme kablo ile bağlanın . http://192.168.1.1 ile modem arayüzüne giriş yapın . daha önce şifre koymadıysanız kullanıcı adı : admin şifre : admin yazarak giriş yapın. Araçlar ( tools) menüsüne  girin ve varsayılan ayarları geri yükle seçeneğini tıklayın . 2 dakika sonra tekrar çalışmaya başlar . Wi-fi ve Admin arayüz şifrelerini de sıfırlayacaktır . O şifreleri de kendi bildiğiniz şifrenizle değiştirip kullanmaya başlayın.

  • Tilgin modem kullandığım en yetersiz modemdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.