Şimdi Ara

TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:))))

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum 2000 model 1.6 tipo slx 2000 model palıo hl kim kimi yer ?????...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 27 Kasım 2007; 18:01:29 >



  • Biraz şöförede bağlı ama tipo kapar gibi geliyor bana. Gerçe 1.6 motor Palio içinde epey bir performans demek ama kullanmadığım için çokta emin olamıyorum.
    Ben yinede Tipo diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miozkaptan

    Biraz şöförede bağlı ama tipo kapar gibi geliyor bana. Gerçe 1.6 motor Palio içinde epey bir performans demek ama kullanmadığım için çokta emin olamıyorum.
    Ben yinede Tipo diyorum
    Ben Tipo diyorum ama sürücüye görede değişir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RainKnight -- 26 Kasım 2007; 21:25:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RainKnight

    Ben Tipo diyorum ama sürücüye görede değişir

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar tipo 1.6 8v 93 hp enjeksiyonlu mpi

    palio 1.6 16v 103 hp mpi ve daha hafif.

    saçma sapan konuşmanın anlamı yok.

    palio 1.6 sahibiyim ve tipo da çok kullandım.

    palio nun 0-100 ü fabrikasyon 103 lük 9,8 sn 120 lik 9,2 sn

    bendeki 103 lük 9,5 sn de kalkıyor.(fazla patinaja kalmadan kaldırılmalı)

    2.viteste 7000 devirin üstüne çıkıyorum.

    bunlar tipo motoru için hayal.

    palio 1.6 kullanmamış arkadaşları görmek beni üzdü.

    2.0 tipo yu dahi kısada zorlarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Arkadaşlar tipo 1.6 8v 93 hp enjeksiyonlu mpi

    palio 1.6 16v 103 hp mpi ve daha hafif.

    saçma sapan konuşmanın anlamı yok.

    palio 1.6 sahibiyim ve tipo da çok kullandım.

    palio nun 0-100 ü fabrikasyon 103 lük 9,8 sn 120 lik 9,2 sn

    bendeki 103 lük 9,5 sn de kalkıyor.(fazla patinaja kalmadan kaldırılmalı)

    2.viteste 7000 devirin üstüne çıkıyorum.

    bunlar tipo motoru için hayal.

    palio 1.6 kullanmamış arkadaşları görmek beni üzdü.

    2.0 tipo yu dahi kısada zorlarım.

    Alıntıları Göster
    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım

    Alıntıları Göster
    Palio tabiki tipodaki enjeksiyonlu motor eski teknoloji paliodaki ise marea,bravolarda kullanılan motor.Ama bunu birçok insan bilmez çünkü palioda şahin motoru var sanıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Palio tabiki tipodaki enjeksiyonlu motor eski teknoloji paliodaki ise marea,bravolarda kullanılan motor.Ama bunu birçok insan bilmez çünkü palioda şahin motoru var sanıyorlar.

    Alıntıları Göster
    tabiki palio
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkucay

    tabiki palio

    Alıntıları Göster
    Palio'nun teknolojisi daha yeni olduğundan avantajlı olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Palio'nun teknolojisi daha yeni olduğundan avantajlı olduğunu düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    nickine bakılırsa videoda tipo geçmiş ama benim favorim kesinlikle palio.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK

    nickine bakılırsa videoda tipo geçmiş ama benim favorim kesinlikle palio.

    Alıntıları Göster
    Bakımlı bir tipo bendeki palioyu geçer çünkü ben geçmeyen vitesleri geçirmek için uğraşırken adam çoktan yol almış olur.Arabaya 1 milyar harcadım hala adam edemedim.Yolda giderken kullanan arkadaşlarımın söylediğine göre araba kafa atıyormuş taksit taksit gidiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Bakımlı bir tipo bendeki palioyu geçer çünkü ben geçmeyen vitesleri geçirmek için uğraşırken adam çoktan yol almış olur.Arabaya 1 milyar harcadım hala adam edemedim.Yolda giderken kullanan arkadaşlarımın söylediğine göre araba kafa atıyormuş taksit taksit gidiyor

    Alıntıları Göster
    Sende dişli ya da senkromenç problemi olabilir.ya da bakaliti kırdın.yanlış bakalit taktılar.

    98-2000 arası bakalit farklı.

    benimki yağ gibi geçiyor.üstelik ağır 90 bin bakımına da sokmamıştım arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asonas

    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Baracuda

    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım

    peki arkadaşım palıoyu draglarda düşünebiliomusun...yada şehir içi trafiğinde tipoyla kapıştıgını? yada yada yada o bildiğimiz araba yarışları mesela bursa uludağ,,dağ yolunda

    örneğin benim 80le cok rahat girdiğim viraja palıoyla 50-zor bela ayagını gazdan kesmessen 60 ki oda tehlikeli araba acaip kayıyo yol tutuşu sıfır 0

    sence palıonun süspansiyonu o virajlara o dönemeçlere yüksek hızlarda girebilecekmi yoksa kısa yoldan kestirmeden bursayaamı inecek uludağa gelenler o yolları bilir..burda bahsetmek istediğim tek şey palıo motoru tipodan iyi olabilir ama süspansiyon olarak rezil bence,,tiponun motorunuda o kadar hafife almamak lazım..


    tipolarda günümüzde cogu aracta kullanılmayan tempra brava marea stilo gibi araclardada bulunan bagımsız süspansiyon mevcuttur..düz bi yolda palıo alır fakat tipo arayı acmaz..ama virajlı yolda , şehir içi trafiğinde palıonun hiç şansı yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursatipo

    quote:

    Orjinalden alıntı: Baracuda

    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım

    peki arkadaşım palıoyu draglarda düşünebiliomusun...yada şehir içi trafiğinde tipoyla kapıştıgını? yada yada yada o bildiğimiz araba yarışları mesela bursa uludağ,,dağ yolunda

    örneğin benim 80le cok rahat girdiğim viraja palıoyla 50-zor bela ayagını gazdan kesmessen 60 ki oda tehlikeli araba acaip kayıyo yol tutuşu sıfır 0

    sence palıonun süspansiyonu o virajlara o dönemeçlere yüksek hızlarda girebilecekmi yoksa kısa yoldan kestirmeden bursayaamı inecek uludağa gelenler o yolları bilir..burda bahsetmek istediğim tek şey palıo motoru tipodan iyi olabilir ama süspansiyon olarak rezil bence,,tiponun motorunuda o kadar hafife almamak lazım..


    tipolarda günümüzde cogu aracta kullanılmayan tempra brava marea stilo gibi araclardada bulunan bagımsız süspansiyon mevcuttur..düz bi yolda palıo alır fakat tipo arayı acmaz..ama virajlı yolda , şehir içi trafiğinde palıonun hiç şansı yok..

    Alıntıları Göster
    hehe buRsa uLudaĞ yoLLaRını seNDenDe iyi biLiriM meRak etME

    tiPoyu seN 1.4 16vaLve paLioLaRLa kaLdır daĞ yoLunDa 1.6Sına geRek yoK

    buRsaDa yapıLan dRagLaRın hiÇ biRinDede buLunMaDın saNırIm...yaPtıĞınız kıyasLaMaLaRa diKkat eDİn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sephiroth

    Sende dişli ya da senkromenç problemi olabilir.ya da bakaliti kırdın.yanlış bakalit taktılar.

    98-2000 arası bakalit farklı.

    benimki yağ gibi geçiyor.üstelik ağır 90 bin bakımına da sokmamıştım arabayı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Sende dişli ya da senkromenç problemi olabilir.ya da bakaliti kırdın.yanlış bakalit taktılar.

    98-2000 arası bakalit farklı.

    benimki yağ gibi geçiyor.üstelik ağır 90 bin bakımına da sokmamıştım arabayı.





    Sence yapmam gerekir?Bu konuda çaresiz kaldım şanzıman yağını 80w'lik dişli yağıyla değiştirince sorun çözülür sanmıştım.Dişli,senkromenç işi çok pahalıya çıkmaz mı?Belki de sorun debriyajdandır araba 48900 kmde 8 yaşında ve debriyaj hiç değişmedi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bursatipo

    arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum 2000 model 1.6 tipo slx 2000 model palıo hl kim kimi yer ?????...


    usta video koymayacakmıydın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miozkaptan

    quote:

    Orjinalden alıntı: bursatipo

    arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum 2000 model 1.6 tipo slx 2000 model palıo hl kim kimi yer ?????...


    usta video koymayacakmıydın
    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.



    @msakalar

    tespitlerin kısmen doğru olabilir.ama tiponun 1,6 16v modeli yok..
    103 hp olanları kastediyorsan onlarda 8v..

    tipolarda 16v sadece
    2,0 16v sedicivalvolelerde var..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.


    Tiponun 103 beygir 1.6 16v motoru yoktur.

    palionun fabrika verisi düz yol son sürati 103 lük 186,120 lik 200 dür.

    103 lük ile 210 görüyorum.(kesiciye girmeden)

    not:bahsettiğin 90 beygir mpi enjeksiyonlu 1.6 8v in ruhsatında 103 beygir yazar ancak bahsedilen değer

    sae amerikan normudur.din normuna çevirirsen 93 hp çıkar.

    bazı firmalar bir dönem sae normu kullandılar.aslı kullanılan din normudur.

    103 hp din normunda palio 1.6 nın ruhsatında da ne hikmetse 101 hp yazıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 28 Kasım 2007; 8:58:32 >




  • babam sen ne diyosun ben benim 1.6 slx ie mpi benzinli tipomla audi a3 yedim son sürat tipomla 208 km
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 43mesut

    babam sen ne diyosun ben benim 1.6 slx ie mpi benzinli tipomla audi a3 yedim son sürat tipomla 208 km
    a3 ü ,uno ile bile yersin

    100 beygir 1300kg
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.