Şimdi Ara

TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:)))) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bende 98 model 1600 16v palio var...ışıklarda bi kalkıyorum arkadasın dediği gibi mermi gibi.araba fişek gibi.2 tane ople vectraya kafa tutttum ve gectim kısa mesafede(95 yada 96 modellerdi)500 m lik iki ışık arasında.düz yolda aracı pek zorlamadım hızdan da azcık korkarım ama rahatlıkla 180i gördü.daha da cesaret edemedim.
    şahsen ben aracımla tipoya pek sans vermiyorum...

    ZATEN BİR ÜST SINIF ARACIN KENDİNİ BİR ALT SINIFTAKİ PALİOYLA KIYAS ETMESİ BİLE PALİONUNN GÜCÜNÜ GÖSTERMEYE YETMİYORMU ARKADASLAR:)
    SAYGILAR
  • Gereksiz yere palio yu kötülemenin anlamı yok.flash ile kıyaslayıp devrilmeye müsayit gibi gösterilmesi bence çok yanlış.

    elbet yol tutuşu tipo dan kötü,süspansiyonları yumuşak.ancak çok zorlamadıkça hatalı çizgiler kullanmadıkça

    yol tutuşu gayet yeterli.

    sportif kullanımda yetersiz kaldığı doğrudur.ancak ilk virajda yoldan çıkar ne biliyim 100 ü geçmeyin gibi laflar asılsız.

    103 hp ye daha sert süspansiyon olmalıydı daha geniş lastik olmalıydı diyenler içn 120 hp sporing yapıldı.

    o daha ağırdır .

    palio ,kendini rallilerde kanıtlamış bir araçtır.

    palio 1.6 16v en hesaplı grup N ralli otomobilidir.biraz bu işleri takip eden bunu bilir.

    kısada ,2.0 tipo yu dahi zorlarım dediysem tipo kötüdür anlamından demedim.

    palio tam bir drag arabasıdır.kendim de çok denedim 0-100 9,5 sn sürüyor.

    elimde 206 gti ı kalkışta geçen standart palio videosu var.pm den ulaşana mail atarım.

    sonuçta dediğim gibi viraj kabiliyeti tipo dan kötü de olsa tipo nun sonradan gelip geçme şansı da yok.

    (iki sürücüyü de aracını tanıyor kabul ediyorum)

    teknik verilere bakarsanız son hız olarak da palio üstün.ben düzde 210 vurdum.yokuş aşağı kesici girmediği için daha var ama yazmaya gerek duymuyorum.

    ayrıca burda anladığım kadarıyla çoğumuz tofaşçıyız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 6 Aralık 2007; 9:19:46 >




  • Tabiki palio.

    99 model Palio 1.6 HL 103 bg modeli vardı bende.

    Küçük sınıfta Palioyu tek geçerim.
    Hem konfor hem performans.
  • palio konfor olarak çok güzel, yol tutuşu olarakta gayet yeterlidir

    (kısa bi sürüde olsa kullandım, memnun kaldım)
  • Bu kadar uzamasının hiç gereği yok.Konu iyi kötü kavgasına dönüşmüş.

    Palio'nun yol tutuşunuda yayları kısaltarak ve lastik ebatlarını değiştirerek çözersiniz.Hiç bir sorun kalmaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Gereksiz yere palio yu kötülemenin anlamı yok.flash ile kıyaslayıp devrilmeye müsayit gibi gösterilmesi bence çok yanlış.

    elbet yol tutuşu tipo dan kötü,süspansiyonları yumuşak.ancak çok zorlamadıkça hatalı çizgiler kullanmadıkça

    yol tutuşu gayet yeterli.

    sportif kullanımda yetersiz kaldığı doğrudur.ancak ilk virajda yoldan çıkar ne biliyim 100 ü geçmeyin gibi laflar asılsız.

    103 hp ye daha sert süspansiyon olmalıydı daha geniş lastik olmalıydı diyenler içn 120 hp sporing yapıldı.

    o daha ağırdır .

    palio ,kendini rallilerde kanıtlamış bir araçtır.

    palio 1.6 16v en hesaplı grup N ralli otomobilidir.biraz bu işleri takip eden bunu bilir.

    kısada ,2.0 tipo yu dahi zorlarım dediysem tipo kötüdür anlamından demedim.

    palio tam bir drag arabasıdır.kendim de çok denedim 0-100 9,5 sn sürüyor.

    elimde 206 gti ı kalkışta geçen standart palio videosu var.pm den ulaşana mail atarım.

    sonuçta dediğim gibi viraj kabiliyeti tipo dan kötü de olsa tipo nun sonradan gelip geçme şansı da yok.

    (iki sürücüyü de aracını tanıyor kabul ediyorum)

    teknik verilere bakarsanız son hız olarak da palio üstün.ben düzde 210 vurdum.yokuş aşağı kesici girmediği için daha var ama yazmaya gerek duymuyorum.

    ayrıca burda anladığım kadarıyla çoğumuz tofaşçıyız.



    Rally işlerini takip ediyoruz fakat Rally'de kullanılan Palio ile standart bir Palio'yu nasıl kıyaslarsınız anlayamadım.Palio Sporting demişsiniz de,o araç çok kısa bir süre üretildi ve üretimine son verildi.İnternette otomobil testlerini araştırısanız,orda bile Palio Sporting için tehlikeli ibaresine rastlayacaksınız.Normal bir Palio kasasına son derece agresif bir motor monte edip,momo direksiyon,vites topuzu,heal and toe takmakla,2-3 tane marşpiyel,abarth eksoz takmakla sportif araba yapılmıyo maalesef.Modifiye sadece bu değildir.Kontrolsüz güç güç değildir unutmayın.




  • Yaa , arkadaşlar.

    Aracın sadece BG gücüne bakıp diğer faktörleri gözardı ederek kıyaslama yapılmaz ki. Aracın dişli oranları, motor performansı, dinamik davranışları, süspansiyon özellikleri.... hepsi buna etkendir.

    Tamam , Palio' nun Drag aracı olmasını kabul ediyorum , ama otoyol aracı DEĞİL.

    Türkiye tarihinde üretilmiş , aerodinamik rüzgar katsayısı en iyi olan yerli SEDAN araç hangisi biliyor musunuz ?
    TEMPRA.

    Ondan sonra gelen hangisi biliyor musunuz ?
    TİPO.

    Tipoyu hafife almayın lütfen. Otoyolda yeri geldiğinde en iyi palioyu bile yer. Yüksek süratlerde BG gücü önemli değil. Aracın rüzgar sürtünmesi ve yere tutunuşu da çok önemli.

    Bizim Tempra 86 BG. Arac yüksek süratlerde de çok az türbülans yiyor, rüzgar sürtünmesi çok iyi. Bu yüzden , 80-90 km süratler arası ivmelenmesi nasıl ise, 180-190 arası ivmelenmesi de aynı. Tipo da hemen hemen onun kadar iyidir. Bir Palioda bu duyguyu hissedemezsiniz yada çok az hissedersiniz.




  • 1,6 16v 103bg lik bi marea o kocaman kasa ile 220yi görüyorsa palio kesin alır çünkü oda 103 bg ve kasa ufak bu resimde bi arkadaşın mareasından

     TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:))))
  • ve daha hız kesiciye girmeden bu araç 7200de kesiciye giriyo
  • marea ile palio hl 1.6 aynı motoru taşıyor.
    fakat vites dişli oranları ne alemde bilemiyorum.
    eğer marea 1.6 ile aynı dişli şanzıman oranlarına sahipse palio bütün 1.6 lara plaka okutur...dişli oranlarına bakmak lazım.
  • Onu bunu bilmem ama arkadaşımda olduğundan biliyorum.Sadece kat iptali ve hava filtresi vardı.İnanın gaza yüklendiği zaman benim içimde acayip bir his oluyordu.Adrenalin hat seviyelere çıkıyordu.Zaten birdaha korkudan binmedim kalkışı iananın çok hızlıydı.Hele o içeriye gelen motor sesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lemanyax

    Palio cup lar yapılıyor bu ülkede?


    yapılıyor yapılmasınada cuplarla ilgisi yok bunun..ordaki araclar tamamen baştan asagı yeniden yaratılmış gibiler sadece kasa aynı süspansiyondan tutunda motoruna kadar oynanıyo..gövdeyede celik kafesler dahil olmak üzere..
  • hortlatalım konuyu 2007 -2014 le arada birçok olay çıktı örneğin basıklık vesayre egsoz sistemleri. cart curt ya kardeşim diyelimki palio nun yol tutuşu kötü spor bir süspansiyon basık olunca olayı bitirir..basık olan araba yolda sağa sola esnemiyor virajlarda vesayre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anadolu_kartalı -- 22 Kasım 2014; 15:20:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bursatipo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Baracuda

    Biri palio mu dedi :) Ula palio gibi kral bir arabaya tipoyla kıyaslamak biraz oyuncak kalıyor palio arı gibi uçar tipo ise o kasaya o motor ve beygir az.
    Palionun sloganı şahin gibi uçar arı gibi sokarım

    peki arkadaşım palıoyu draglarda düşünebiliomusun...yada şehir içi trafiğinde tipoyla kapıştıgını? yada yada yada o bildiğimiz araba yarışları mesela bursa uludağ,,dağ yolunda

    örneğin benim 80le cok rahat girdiğim viraja palıoyla 50-zor bela ayagını gazdan kesmessen 60 ki oda tehlikeli araba acaip kayıyo yol tutuşu sıfır 0

    sence palıonun süspansiyonu o virajlara o dönemeçlere yüksek hızlarda girebilecekmi yoksa kısa yoldan kestirmeden bursayaamı inecek uludağa gelenler o yolları bilir..burda bahsetmek istediğim tek şey palıo motoru tipodan iyi olabilir ama süspansiyon olarak rezil bence,,tiponun motorunuda o kadar hafife almamak lazım..


    tipolarda günümüzde cogu aracta kullanılmayan tempra brava marea stilo gibi araclardada bulunan bagımsız süspansiyon mevcuttur..düz bi yolda palıo alır fakat tipo arayı acmaz..ama virajlı yolda , şehir içi trafiğinde palıonun hiç şansı yok..





    İkisini de kullanmış biri olarak.Düzde de virajda da palio alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.