Şimdi Ara

TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:)))) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Palio %10000
  • Palio her türlü yer de audi işi biraz yalan olur gibi geliyor bana
    daha önce kullandığın 98 polo classic 1,6 8 yada 12v tam emin değilim 100 hp araç düzde 215i yapıştırıyordu ve yakıt otomatiği ile birlikte duruyordu 1200 kg araç yani palio tipo o arabaların yanında yüksek hızlarada fena ezilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.



    hocam arac model yıllları aynı 2000 1.6 tipo slx 2000 palıo hl ikiside full bakımlı





  • quote:

    Orjinalden alıntı: pasa_canay

    hehe buRsa uLudaĞ yoLLaRını seNDenDe iyi biLiriM meRak etME

    tiPoyu seN 1.4 16vaLve paLioLaRLa kaLdır daĞ yoLunDa 1.6Sına geRek yoK

    ...yaPtıĞınız kıyasLaMaLaRa diKkat eDİn



    dalgamı geçiyorsun arkadaşım yada agzından cıkanı kulağınmı duymuyor??1.6 tipoyu 1.4 16 valve palıo ilemi kıyaslıyosun ki 16 valvide senden duyuyorum ...

    ..

    bunu söyleyen arkadaşın ciddi olduguna inanmıyorum yaw



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 28 Kasım 2007; 18:20:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pasa_canay

    hehe buRsa uLudaĞ yoLLaRını seNDenDe iyi biLiriM meRak etME

    tiPoyu seN 1.4 16vaLve paLioLaRLa kaLdır daĞ yoLunDa 1.6Sına geRek yoK

    yaPtıĞınız kıyasLaMaLaRa diKkat eDİn

    iyiki 1.3 multijetle kıyasla dememiş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Halim7889

    Palio her türlü yer de .....

    bundan kastınız dağ bayır viraj düz yol otoban olmalı
  • palio da 1.4 16v motor yoktur.
  • bu link herşeyi acıklıyohttp://www.otomobul.com/page,12,tr&30,139,216

    palıonun sportif kullanımlarda yetersiz oldugunu okuyunca iyice anlıcaksınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 28 Kasım 2007; 18:29:09 >
  • Bu testi yıllar evvel auroshow yapmıştı.kesinlikle hatalı

    0-400 m verileri ve 0-130 hızlanmasında bulanan değerler uyuşmuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Arkadaşlar tipo 1.6 8v 93 hp enjeksiyonlu mpi

    palio 1.6 16v 103 hp mpi ve daha hafif.

    saçma sapan konuşmanın anlamı yok.

    palio 1.6 sahibiyim ve tipo da çok kullandım.

    palio nun 0-100 ü fabrikasyon 103 lük 9,8 sn 120 lik 9,2 sn

    bendeki 103 lük 9,5 sn de kalkıyor.(fazla patinaja kalmadan kaldırılmalı)

    2.viteste 7000 devirin üstüne çıkıyorum.

    bunlar tipo motoru için hayal.

    palio 1.6 kullanmamış arkadaşları görmek beni üzdü.

    2.0 tipo yu dahi kısada zorlarım.



    tipo motoru için hayal dediğin 2.viteste 7000 devirin üstüne cıkmayı ben hergün araca bindiğimde yapıyorum zaten arkadaşım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 28 Kasım 2007; 18:59:50 >




  • 4 yıldır palio kullanmama rağmen sevemedim bu arabayı.Seri olmasına seri ama sanki yolda leylek gibi havadan Allaha emanet gidiyor.Çok kazadan döndüm 2 kere kaza yaptım bi ton para harcadım ama arabayı hiçbir zaman güvenerek,severek kullanmadım.Bugün neresi bozulacak,neresinden ses gelecek diye korkarak arabaya bindim.Hep babamın yüzünden 1999 yılında gül gibi 96 model lacivert tipo slx'i verip palio'yu aldı.Tipoya elimi sürmeden satıldı gitti
  • Ben severek kullanıyorum ne leylek gibi olduğunu düşünüyorum ne de sorun yaşadım.

    korkarak ve sevmeden araç kullanırsan

    yanlış anlama ama başına çok iş gelir.(bunu istemem)

    küçük sınıf ideal bir otomobil.

    tipo tarihe karıştı ama palio üretilmeye devam ediyor.
  • bu tip araba alıp güvenlikten bahsetmek çok komik oluyor, biraz dikkatli sürün arabanızı, yavaş sürün o zaman başınızı ağrıtmaz.
    benim arabam bile o kadar yere yakın olmasına rağmen frenleri kötü, yol tutuşu zayıf güven vermiyor ki bende dikkatli sürüyorum

    bu konuyu tartışmak bile yersiz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Ben severek kullanıyorum ne leylek gibi olduğunu düşünüyorum ne de sorun yaşadım.

    korkarak ve sevmeden araç kullanırsan

    yanlış anlama ama başına çok iş gelir.(bunu istemem)

    küçük sınıf ideal bir otomobil.

    tipo tarihe karıştı ama palio üretilmeye devam ediyor.




    evet tipo tarihe karıştı o bi kesin tiponun tek sucu fiat olmaktı fıat sürekli isim ve model değiştiriyor..tipoda o gazaba ugradı stilonun adını tipo koysalardı belki daha fazla satacaktı..

    palıo üretimi devam ediyor suan banttan inen palıoların cogu van 1.3 multijetler 1.6larda yok sipariş üzerine yapılıyorlar




  • Tipo ,italyada 1989 da piyasaya çıktı elbet 7-8 sene sonra kasa değiştiricekti.

    değişince adı bravo oldu.kötü de olmadı.

    bravo dan sonra stlo tutulmadı.çünkü tasarımı alman arabalarına benzetilmeye çalışıldı

    ve italyan arabasına kalas alman tasarımı elbet uymadı.yoksa stilo kalitesiz bir araç değildir.

    2007 de yeni bravo nun çıkmasıyla fiat kompakt sınıfta eski günlerine döndü.

    bundan sonra değişiklik yok.kompakt sınıf bravo

     TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:))))


     TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 29 Kasım 2007; 16:30:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Tipo ,italyada 1989 da piyasaya çıktı elbet 7-8 sene sonra kasa değiştiricekti.

    değişince adı bravo oldu.kötü de olmadı.

    bravo dan sonra stlo tutulmadı.çünkü tasarımı alman arabalarına benzetilmeye çalışıldı

    ve italyan arabasına kalas alman tasarımı elbet uymadı.yoksa stilo kalitesiz bir araç değildir.

    2007 de yeni bravo nun çıkmasıyla fiat kompakt sınıfta eski günlerine döndü.

    bundan sonra değişiklik yok.kompakt sınıf bravo



    kasa değişicek tabiki ama isim kalsaydı bari,bugün toyota COROLLA ismi hala gerçiyor ve arac tabiri caizse catır catır satıyo kardeşim..buna benzer birsürü arac var piyasada..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    4 yıldır palio kullanmama rağmen sevemedim bu arabayı.Seri olmasına seri ama sanki yolda leylek gibi havadan Allaha emanet gidiyor.Çok kazadan döndüm 2 kere kaza yaptım bi ton para harcadım ama arabayı hiçbir zaman güvenerek,severek kullanmadım.Bugün neresi bozulacak,neresinden ses gelecek diye korkarak arabaya bindim.Hep babamın yüzünden 1999 yılında gül gibi 96 model lacivert tipo slx'i verip palio'yu aldı.Tipoya elimi sürmeden satıldı gitti


    baban sağolsun ne diyelim.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 29 Kasım 2007; 17:11:35 >




  • Palio nun 103 lük motoru o kasayı uçuruyor...
    Palioyu 103 lük piyasadaki hemen hemen bütün 1.6 lara toz yutturur plaka okutur.
    Fakat uzun düzlüklerde tipo/tempra daha güvenilir ilerliyor.Yol tutuş olarak tipolar daha iyi.Sonuçta biri c sınıfı biri b sınıfı araçlar.Şasi farkı var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    Palio tabiki tipodaki enjeksiyonlu motor eski teknoloji paliodaki ise marea,bravolarda kullanılan motor.Ama bunu birçok insan bilmez çünkü palioda şahin motoru var sanıyorlar.

  • Arkadaşlar, uyarılar için teşekkür ederim.
    Ben yine Tipo diyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.


    Tiponun 103 beygir 1.6 16v motoru yoktur.

    palionun fabrika verisi düz yol son sürati 103 lük 186,120 lik 200 dür.

    103 lük ile 210 görüyorum.(kesiciye girmeden)

    not:bahsettiğin 90 beygir mpi enjeksiyonlu 1.6 8v in ruhsatında 103 beygir yazar ancak bahsedilen değer

    sae amerikan normudur.din normuna çevirirsen 93 hp çıkar.

    bazı firmalar bir dönem sae normu kullandılar.aslı kullanılan din normudur.

    103 hp din normunda palio 1.6 nın ruhsatında da ne hikmetse 101 hp yazıyor.










  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.