Şimdi Ara

TİPO 1.6 PALIO 1.6 KİM KİMİ YER??:)))) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
0
Favori
11.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Arkadaşlar, uyarılar için teşekkür ederim.
    Ben yine Tipo diyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Kimin kimi geçeceği , yolun düz yada virajlı oluşuna , yada araçların modeline göre değişir.
    Modelden kastettiğim, tiponun 86 BG karbüratörlü modellerinin yanısıra, 90 BG enjeksiyonlu , ve 103 BG 16 V modelleri de çıkmıştı...
    86 BG olan biraz zayıf kalabilir ama 103 BG olanları hafife almamak gerek.

    Mesela, bahsettiğiniz otoyolda bir kapışma ise , Tiponun yüksek süratlerdeki aerodinamiği hiçbirinde yok. 200-205 km süratleri çok rahat görür. Hele hele 1,6 enjeksiyonlu ise...
    Ayrıca virajlı dağ yollarında palionun hiç şansı yok. Tiponun viraj sinamiği ve yol tutuşu bence paliodan daha iyi.


    Tiponun 103 beygir 1.6 16v motoru yoktur.

    palionun fabrika verisi düz yol son sürati 103 lük 186,120 lik 200 dür.

    103 lük ile 210 görüyorum.(kesiciye girmeden)

    not:bahsettiğin 90 beygir mpi enjeksiyonlu 1.6 8v in ruhsatında 103 beygir yazar ancak bahsedilen değer

    sae amerikan normudur.din normuna çevirirsen 93 hp çıkar.

    bazı firmalar bir dönem sae normu kullandılar.aslı kullanılan din normudur.

    103 hp din normunda palio 1.6 nın ruhsatında da ne hikmetse 101 hp yazıyor.










    palıoyla 210 gördüm diyen var tipoyla 215 gören var...





  • palıoyla 210 gördüm diyen var tipoyla 215 gören var...


    selamlar...

    teknik veriler ışığında palio 1.6 16v modelinin tipo 1.6 8v mpı modelinden daha performanslı olması gerekmektedir.

    son hızlar dişli oranlarına bağlıdır. uzun mesafeli sürüşlerde gerek sürücü kaabiliyeti,gerek motorun ve aktarma organlarının ve polyo bilyalarının durumu hatta lastik yapısı ve hava basıncı önemli rol oynar...

    1994 yılında yerli tiponun ilk çıktığı aylarda 1.6 s karbüratörlü modelle eskişehir girişinde hafif aşağı meyilli yolda bir hız denemesi yapmıştım ve analog gösterge 200 ü vurmuştu..birkaç dakika sonra trafik polislerince durdurulduğumda 218 km hızla radara yakalandığım belgesiyle karşılaşmış ve gözlerimize inanamamıştık..kullandığım tipo'da güç kaybına neden olan hidrolik direksiyon ve klima kompresörü yoktu ve motor çok iyi ve profesyonelce açılmıştı...

    bu vesile ile de bu anımı aktarmış oldum.

    saygılarımla...






  • palio ilk virajda yoldan çıkar tipo yola devam eder bu sonuçta tipo birinci olur

    biraz matematiksel oldu idare edin
  • Palio 1.6 kullanan ve birçok Tipo kullandığını söyleyen arkadaşım, hangi model Tipoları kullandın merak ettim..
    1.6 Palio ile Tipo 2.0 16v zorlarım demişsin.. Gerçekten merak ettim, hangi model Tipoları kullandın? Hiç 2.0 Tipo kullandın mı yoksa rüyanda falan mı gördün Palio'yla Sedicivalvole'yi zorlamayı..?
    Hatırlatıyım, Sedicivalvole'ler Fiat tarihinde bir efsanedir.. Aerodinamisini bile şuan modern dediğimiz birçok model yakalayamıyor! Bu arabaları bilen bilir susar, bilmeyen bilmez konuşur..
    Saygılar
  • Beni bu forumda bir tek tanımayan sensin demek

    bize gelmiş bütün tipoları kullandım.

    tek kapı 94 sedicivalvole den ,airbag li digital klimalı özel seri slx e kadar.

    sedicivalvole ile 240 bastım.bravo hgt dahi bu hıza çıkmıyor.

    ben 2.0 16v i geçerim demedim.kısada zorlarım dedim.

    çemkirmeden önce rüyanda bilmem ne gibi çirkin laflar etmeden önce okumayı öğreniceksin

    anladın mı

    sen git bir palio 1.6 kullan 4000-7000 arası ne yapıyor nasıl yürüyor bir bak.

    aptal dergi testlerinin yanlış ölçümleriyle bana gelmeyin.

    sedici efsane ise. fiat ın tork motoru da efsanedir.1.6 16v

    16v =sedicivalvole.bilmem anlatabildim mi.

    iki sürücü de aracını tanıyor ise 1.6 palio yu hiçbir 1.6 tipo yakalayamaz.

    viraj,düzlük ,dağ ,bayır ,ova ne derseniz ....




  • Orjinalden alıntı: havnitekin



    palıoyla 210 gördüm diyen var tipoyla 215 gören var...


    selamlar...

    teknik veriler ışığında palio 1.6 16v modelinin tipo 1.6 8v mpı modelinden daha performanslı olması gerekmektedir.

    son hızlar dişli oranlarına bağlıdır. uzun mesafeli sürüşlerde gerek sürücü kaabiliyeti,gerek motorun ve aktarma organlarının ve polyo bilyalarının durumu hatta lastik yapısı ve hava basıncı önemli rol oynar...

    1994 yılında yerli tiponun ilk çıktığı aylarda 1.6 s karbüratörlü modelle eskişehir girişinde hafif aşağı meyilli yolda bir hız denemesi yapmıştım ve analog gösterge 200 ü vurmuştu..birkaç dakika sonra trafik polislerince durdurulduğumda 218 km hızla radara yakalandığım belgesiyle karşılaşmış ve gözlerimize inanamamıştık..kullandığım tipo'da güç kaybına neden olan hidrolik direksiyon ve klima kompresörü yoktu ve motor çok iyi ve profesyonelce açılmıştı...

    bu vesile ile de bu anımı aktarmış oldum.

    saygılarımla...






    teşekkürler h.avnibey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 2 Aralık 2007; 1:32:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    Beni bu forumda bir tek tanımayan sensin demek

    bize gelmiş bütün tipoları kullandım.

    tek kapı 94 sedicivalvole den ,airbag li digital klimalı özel seri slx e kadar.

    sedicivalvole ile 240 bastım.bravo hgt dahi bu hıza çıkmıyor.

    ben 2.0 16v i geçerim demedim.kısada zorlarım dedim.

    çemkirmeden önce rüyanda bilmem ne gibi çirkin laflar etmeden önce okumayı öğreniceksin

    anladın mı

    sen git bir palio 1.6 kullan 4000-7000 arası ne yapıyor nasıl yürüyor bir bak.

    aptal dergi testlerinin yanlış ölçümleriyle bana gelmeyin.

    sedici efsane ise. fiat ın tork motoru da efsanedir.1.6 16v

    16v =sedicivalvole.bilmem anlatabildim mi.

    iki sürücü de aracını tanıyor ise 1.6 palio yu hiçbir 1.6 tipo yakalayamaz.

    viraj,düzlük ,dağ ,bayır ,ova ne derseniz ....





    yahu arkadaşım sen hiç duydunmu tiponun virajı alamayıp yattıgını...ben yakın cevremden ve tanıdık tamirci arkadaşlardan cok fazla duydum palıoların virajlara giripte cıkamadıgını ki babam bile söyler her viraja girdiğimde bana palıolarla flashları örnek göstrir sende o arabalardan biri olsaydı coktan yatırmıştın die ..hala virajlarda bile üstün oldugunu anlatmaya calışıyosun...sende bunun farkındasın belki ama kabullenemiyosun..bak bana palıo düz kısa mesafede alır ama tipo arayı acmaz diyorum en azından diyebiliyorum oda palıonun beygir gücünün fazla olmasından ve kasasının hafif olmasından kaynaklanır büyük ihtimal...sediciyi zorlarım demiştin kısa mesafede sedicinin motoru ve dişlileri carkları seninkinden daha büyük kavrama olayı seninkiyle farklı ben sedicivalvoleyle 3.viteste 160 yaptım sen 4 te arabayı kasarken ben 3 le sollarım seni lütfen sedicivalvole efsanesine bence hiç girmeyelim palıoyla kıyaslanacak bi araba değil onu daha üst sınıf araclarla kıyaslasak daha dogru olur sedıcının yanında palıonun p'si adı bile anılmamalı..


    iki sürücü de aracını tanıyor ise 1.6 palio yu hiçbir 1.6 tipo yakalayamaz demişsin yorumuna saygı duyuyor ama katılmıyorum son hızda uzun mesafede tipo yakalar ve hatta plakayı okutur palıoya.Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bursatipo -- 2 Aralık 2007; 1:38:10 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MaNiSaM_45

    palio ilk virajda yoldan çıkar tipo yola devam eder bu sonuçta tipo birinci olur

    biraz matematiksel oldu idare edin


    bende onu anlatmaya calışıyorum ama
  • Bende 1 aydır 2005 model 1.2 Palio kullanıyorum. Araba gitmiyor. Gitmediği gibi de çok benzin yakıyor. Bunlar geçtim, araba gerçelkten leylek gibi zıplıyor. Üstünde 165/80/13 lastikler var. Bunlar orjinal lastikleri mi? Orjinalse gerçekten kötü...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    4 yıldır palio kullanmama rağmen sevemedim bu arabayı.Seri olmasına seri ama sanki yolda leylek gibi havadan Allaha emanet gidiyor.Çok kazadan döndüm 2 kere kaza yaptım bi ton para harcadım ama arabayı hiçbir zaman güvenerek,severek kullanmadım.Bugün neresi bozulacak,neresinden ses gelecek diye korkarak arabaya bindim.Hep babamın yüzünden 1999 yılında gül gibi 96 model lacivert tipo slx'i verip palio'yu aldı.Tipoya elimi sürmeden satıldı gitti




  • Daha önceden konuşuldu palio km. hız göstergesinde hata var yüksek süratlerde %5-10 fazla gösteriyor. İbresinde 200 gördüğüm palio nun koltuğunda otururken gerçekten çok tedirgin oluyorsunuz yol dümdüz olduğu halde çok tehlikeli bir araç yüksek süratte. Seri olduğu doğru ama ortalıktaki her tipo her palio da iyi denecek kadar düzgün değil. Bundan dolayı neyi neyle kıyasladığınız çok değişir. Palio vardır durumu iyidir gazlı rampayı çıkmakta zorlanan bir tipoyu havada karada sallar, aynı şekilde düzgün motor durumu iyi bir tipo bakımsız hor kullanılmış bir palio yu pekala çok rahat geçebilir.

    Bu tarz başlıklardan uzak duralım burada koca bir fiat ailesiyiz aramızda bu tarz tartışmalar ile bir birimizi kırmayalım. Benim tipom var evet bir palio beni geçer demeliyim nezaketende olsa. Aynı şekilde Akıncl arkadaşımızda bunu diyebilmeli ama illa bir birimiz ile tartışacağız ve kıracağız. bursatipo yu tanımasam diyeceğim ki başka marka fanatiği bir arkadaşımız gelip burayı karıştırmak için bu başlığı açmış.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mmengi

    Daha önceden konuşuldu palio km. hız göstergesinde hata var yüksek süratlerde %5-10 fazla gösteriyor. İbresinde 200 gördüğüm palio nun koltuğunda otururken gerçekten çok tedirgin oluyorsunuz yol dümdüz olduğu halde çok tehlikeli bir araç yüksek süratte. Seri olduğu doğru ama ortalıktaki her tipo her palio da iyi denecek kadar düzgün değil. Bundan dolayı neyi neyle kıyasladığınız çok değişir. Palio vardır durumu iyidir gazlı rampayı çıkmakta zorlanan bir tipoyu havada karada sallar, aynı şekilde düzgün motor durumu iyi bir tipo bakımsız hor kullanılmış bir palio yu pekala çok rahat geçebilir.

    Bu tarz başlıklardan uzak duralım burada koca bir fiat ailesiyiz aramızda bu tarz tartışmalar ile bir birimizi kırmayalım. Benim tipom var evet bir palio beni geçer demeliyim nezaketende olsa. Aynı şekilde Akıncl arkadaşımızda bunu diyebilmeli ama illa bir birimiz ile tartışacağız ve kıracağız. bursatipo yu tanımasam diyeceğim ki başka marka fanatiği bir arkadaşımız gelip burayı karıştırmak için bu başlığı açmış.



    teşekkürler mmengi..beni anlamış olmana sevindim




  • 2 Arabanın da motor durumunun eşit şartlarda yani bakımlı olduğunu farzedersek eğer,Palio'nun beygir gücü daha fazla olduğu için,kasası daha hafif olduğu için kısa mesafelerde tabiki Palio geçecektir.Uzun mesafelerde Tipo yetişir.Yol tutuşuna girmeye gerek yok zaten,Tipo her yönüyle üstün.Ben de 1.6 Tipo sx var ruhsatta 97 hp yazıyo ama norm farkı olduğu için aslında 86 hp.Tipo burdan kaybediyo arkadaşlar.Sedicivalvole'yi 1.6 Palio ile kısada bile zorlayacağınızı düşünemiyorum,çünkü deyim yerindeyse o araç kaleşnikof mermisi gibi gidiyo yolda :)
  • Ayrıca Tipoların şanzıman oranları biraz uzun.Kuzenimde 2000 model 1.4 Clio RNA vardı,benim arabadan daha seri bir araçtı.Tipo'nun beygir gücü ve tork'u daha yüksek olmasına rağmen Clio vites oranları sebebiyle daha çabuk hızlanıyodu.
  • sedici valvoleyi bile geçermiş yok daha neler palioda o kadar yol tutuş varmıydı ezbere konuşmayın paliocular ikiside aynı yaşta ve bakımda tipo palioyu ezer kullanıp konuşun motor gücüne aldanmayın düz lpgli tempra s bile lpgde iken 213 km civarını görüyo bizzat radara yakalanıp tespit edilmiştir
  • Senin araba farklı kasa onların lastikleri farklı olabilir.İlk çıkan palioların lastikler 175/70/13.Ayrıca orjinal lastikler kötü bence onları değiştir başka ne marka takarsan tak arabanın yol tutuşu biraz düzelecektir.
    quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Bende 1 aydır 2005 model 1.2 Palio kullanıyorum. Araba gitmiyor. Gitmediği gibi de çok benzin yakıyor. Bunlar geçtim, araba gerçelkten leylek gibi zıplıyor. Üstünde 165/80/13 lastikler var. Bunlar orjinal lastikleri mi? Orjinalse gerçekten kötü...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    4 yıldır palio kullanmama rağmen sevemedim bu arabayı.Seri olmasına seri ama sanki yolda leylek gibi havadan Allaha emanet gidiyor.Çok kazadan döndüm 2 kere kaza yaptım bi ton para harcadım ama arabayı hiçbir zaman güvenerek,severek kullanmadım.Bugün neresi bozulacak,neresinden ses gelecek diye korkarak arabaya bindim.Hep babamın yüzünden 1999 yılında gül gibi 96 model lacivert tipo slx'i verip palio'yu aldı.Tipoya elimi sürmeden satıldı gitti






  • Palio, sizin "yol tutuşu/virajlar" hakkındaki olumsuz yorumlarınız sebebiyle gözümden düştü..İleride almayı tasarlıyordum..
  • PALİO tamamen şehiriçi aracı.
    Son derece yumuşak süspansiyonlu ve sert kullanımlara müsait değil.
    90-100 km sürati geçmeyecek kişiler ve yarışmak gibi bir hobisi olmayanlar bu aracı alabilirler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vural_kral

    Palio, sizin "yol tutuşu/virajlar" hakkındaki olumsuz yorumlarınız sebebiyle gözümden düştü..İleride almayı tasarlıyordum..



    sportif kullanımlarda yetersiz kalıyo
  • arkadaşlar bende tipo kullanıcısıyım çok güsell bi araç fakat palio 1600 ile sonuç palio olur.palio nun viraj hakimiyetii çok kötü olabilir.tiponun da çok çok ii olduğu solenemez fakat palio dan da bariz şekildee iii diebiliriz.virajlaraa yavaş giren palio düzlüklerde çokk iii hızlanacaktır(bu şehirçi trafikte) şehirlerarsı ise yine palio 0-100 tipodan her türlü daha ii
  • Palio cup lar yapılıyor bu ülkede?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.