Şimdi Ara

TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM -2 (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
395
Cevap
11
Favori
171.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfewf

    TIR larda HAVA DOLUYOR ne demek ?

    Ne işe yarıyor ?


    Nerden Doluyor ?


    Arabalarda da varmı ?

    Tirlarda direksiyon sistemi, fren sistemi gibi bircok ekipman hava basinciyla calisir.

    Bu kuvvetin istedigimiz an bizimle olmasi icin basincli hava tuplerde depolanir, ihtiyacimiz olup komutu verdigimizde ilgili yerlere gonderilir.

    Fakat arac durdugu zaman hava uretemez ve bu tupler bosalir, bosalinca da bir daha doldurmak icin de beklemek gereklidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorko15

    Hocam o ilk soruyo bi daha şöyle söyliyeyim. Çekicilerin önlerinde sticker halinde L-G-U gibi gibi harfler koyuyorlar bunların anlamları ne birde her çekicide bulunması zorunlu mu ?

    Foto ile destekleyeyim  TIRLAR HAKKINDA BÜTÜN SORULARINIZI YANITLAYABİLİRİM -2 Bu fotoda gözüken o L-V harfleri mesela.

    Demek ki Reno'lar harbiden az yakıyormuş. Hocam bu araçların 0 fiyatları ne kadar yani ne kadar düşüğe kadar bulunabiliyor ? Sitesinde yazmıyorda merak ettim bi sorayım dedim. Birde bu Axor ile Actros arasındaki fark ne ? Bizim burdaki taşıma şirketleri Actros yerine hep Axor görüyorum.

    Yani uluslararası kurarken sadece 11 tane gerekli normal Türkiye'de şehirden şehire taşıma yapmak için böyle bi şart yok 3-5-10 tırlada olabiliyor.

    Hocam kişinin yeri yoksa ne oluyor yer kiralama yerleri mi var böyle olur mu yani yoksa çekicileri koyucağımız yer illa kendimizin mi olmalı ?

    Birde hocam şu dolu-boş olayını bi daha sorayım. Yani mesela çekici İstanbul'dan aldı tenteli dorseye kumaş vs. yükledi Antalya'ya götürüyor. Götürdü teslimat gerçekleşti bu çekici Antalya'dan bi daha İstanbul'a araç boş bi şekilde geri mi dönücek yüksüz bi şekilde yani dönüşü tamamen zarar olarak ? Böyleyse Allah harbiden bu sektörde çalışanlara kolaylık versin zaten İstanbul'dan Antalya'ya gidene kadar yakıtıydı,masrafıydı aldığı parayı anca amorti ediyordur bide bunun boş dönmesi var

    @atom239

    Hocam o dediginiz semboller yurtdisina cikan tirlar icin kullaniliyor.

    Axor genelde bizim gibi ulkelerde yurtici veya santiye tasimaciligi icin uretilmis bir model.

    Actrosun da santiye serisi var fakar ulkemizde genel olarak daha konforlu ve guclu arac arayanlar veya yurtdisina calisanlar tarafindan tercih ediliyor.Artisi motorunun daha guclu olmasi, daha az yakmasi ve daha konforlu olmasi.Fakat ulkemizde her turlu yakiti yaktigi ve yedek parcasi ucuz oldugu icin axor tercih ediliyor.

    Bos donup donmeme isi belli olmuyor.Batiya giden araclar genelde bos donmez.Fakat doguda uretim az oldugu icin az yuk cikiyor, ckkan yuku de oranin yerli tircilari kapiyor zaten.

    Inanin eskisi gibi kazanc kalmadi, nasil bir meslekmis anlamadim.Mazot parasina calisiyoruz resmen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goktend

    Arladaslar 50 bin nakit paramiz var.nakliyeci tanidiklarimiz var,aklimizda pro1142 axor renault premiun 430 geciyor gerie kalan kredi cekilecek tavsiyelerinize ihtiyacim var.iyi forumlar.

    Sehirici calisacaksaniz pro, sehirdisi icin premium 1 numaradir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya


    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: ofabiya

    bmc 827 motor komple yapımı kaça malolur yaklaşık olarak? kaç günde yapılır ?

    BMC servisindeki bir abi 1142'lere 7000 civari para istediklerini soylemisti.

    827'ler daha ucuz olabilir ama motoru indirdikten sonra bircok surprizle karsilasabilirsiniz bu yuzden net bir rakam soyleyemem.

    Eyvallah. 2006 model bmc aldık. 1. gün de hararet yapmış conta yakmış. Tamire götürdük, usta bir daha yaparsa motor yenilemek zorunda kalabilirsiniz dedi. Aldığımız adam ise ısrarla motoru yeni yaptırdıklarını bu konunun onarım sırasında açık bırakılmış bir bölgeden sızan yağ sebebiyle olabileceğini söylüyor. Aldığımız galeri ise motor yapma durumunda maddi olarak ödeme yapabileceğini, aldığımız adamla sık sık alışveriş yaptığını ve onun sözünü muhakkak dinleyeceğini söylüyor. Onarım sonrası 2 gündür sıkıntı çıkarmıyor bakalım ne olacak.

    Hocam cok gecmis olsun.Ozellikle bu sicaklar araclarda olmayan sorunlar dogurabiliyor.

    Ne olacak merak ettim neticeyi paylasirsaniz sevinirim.

    1 Eylül'den bugüne masraf çıkarmaktan usanmadı. 20 bin lira masraf ettik bugüne kadar. Şanzıman dışında sıfır oldu tır. İyi bir tır almamışız anlaşılan. Satan adam dibine kadar kullanmış. İnşallah 3-5 ay masrafsız çalışır :) Çalışma konusunda sıkıntısı yok ama. Şoförümüz çalışkan ve güvenilir biri. Yakıt ve şoför dışında her ay 5-6 bin lira para getiriyor. Yani arzu ettiğimiz gibi minimum masrafla çalışsa memnun olacağız.
    Bu işe girecek arkadaşlara 2 tavsiyem olacak;

    1- Kenarda paranız olsun.
    2- Tek geçim kaynağı beklentiniz bu olmasın

    Iste o masraflarin bittigini gormedim ben su ana kadar.

    Yani araba iyi de olsa bakimiydi, lastigiydi kaskosuydu sigortasiydi vergisiydi vs.vs. masraflar devam ediyor.




  • atom239 A kullanıcısına yanıt
    Hocam size bir sorum olacaktı. Biz yeni tır aldık. Eski Ford 1838T yi verip Ford 1846 aldık. Herşey tamam fakat sorun takografta. Trafik digital takografta ısrar ediyor bizde digital taktırmak istemiyoruz 2018 yılına kadar zamanı var diye. Digital takograf bize para kazandırmaz şuanda. Ne yapmak lazım acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    Hocam size bir sorum olacaktı. Biz yeni tır aldık. Eski Ford 1838T yi verip Ford 1846 aldık. Herşey tamam fakat sorun takografta. Trafik digital takografta ısrar ediyor bizde digital taktırmak istemiyoruz 2018 yılına kadar zamanı var diye. Digital takograf bize para kazandırmaz şuanda. Ne yapmak lazım acaba.
    DAF ları incelerken tırsan ın sitesinde 16 vites düz şanzıman olduğunu gördüm bu nasıl oluyor 16 vites düz bu konularda çok cahilim beni aydınlartırsanız sevinirim ...

    bahsettiğim:On altı vitesli düz ZF şanzıman

    site ;http://www.tirsan.com.t...x?cat_id=83&sub_cat=101



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esmer33 -- 17 Aralık 2014; 9:10:43 >




  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    motor kaputu açılmadan 1,000,000 km yapan bmc yavuzun motoru sahibinden alınarak fabrikanın aktarma organları bölümünde sergilenmektedir sahibinede sıfır 827 hediye edilmiştir
    gereksiz ufak bilgi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    Hocam size bir sorum olacaktı. Biz yeni tır aldık. Eski Ford 1838T yi verip Ford 1846 aldık. Herşey tamam fakat sorun takografta. Trafik digital takografta ısrar ediyor bizde digital taktırmak istemiyoruz 2018 yılına kadar zamanı var diye. Digital takograf bize para kazandırmaz şuanda. Ne yapmak lazım acaba.

    Simdilik yapilacak birsey yok gibi gorunuyor.Analog takolu tirlar kiymete bindi cunku.

    Sadece ilerleyen zamanlarda illegal bir sekilde buna cozum bulunacagini dusunuyorum.

    Dijital tako kilometre yaptirmiyor ondan mi sikayetcisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karsiyaka_carpediem

    motor kaputu açılmadan 1,000,000 km yapan bmc yavuzun motoru sahibinden alınarak fabrikanın aktarma organları bölümünde sergilenmektedir sahibinede sıfır 827 hediye edilmiştir
    gereksiz ufak bilgi

    Dediginiz seyi yapan binlerce volvo, renault, scania var kimseye de odul verilmiyor.

    380.000 km'deki 430 renaultumuzu kompresyon testine soktuk, silindirler ortalama % 98 cikti.Ustelik calisma kosullari cok iyi degil.
  • atom239 A kullanıcısına yanıt
    Sagolun hocam hallettik çok şükür. Dijital takografta 8 saat sürdükten sonra 12 saat istirahat etme zorunluluğu var ve bu bizi çok üzer. Bizde zaman çok önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: karsiyaka_carpediem

    motor kaputu açılmadan 1,000,000 km yapan bmc yavuzun motoru sahibinden alınarak fabrikanın aktarma organları bölümünde sergilenmektedir sahibinede sıfır 827 hediye edilmiştir
    gereksiz ufak bilgi

    Dediginiz seyi yapan binlerce volvo, renault, scania var kimseye de odul verilmiyor.

    380.000 km'deki 430 renaultumuzu kompresyon testine soktuk, silindirler ortalama % 98 cikti.Ustelik calisma kosullari cok iyi degil.

    Ödülü veren ben değilim beni eleştirmeyin yavuzun üzerinde zaten volvo Turbo motor var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karsiyaka_carpediem


    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: karsiyaka_carpediem

    motor kaputu açılmadan 1,000,000 km yapan bmc yavuzun motoru sahibinden alınarak fabrikanın aktarma organları bölümünde sergilenmektedir sahibinede sıfır 827 hediye edilmiştir
    gereksiz ufak bilgi

    Dediginiz seyi yapan binlerce volvo, renault, scania var kimseye de odul verilmiyor.

    380.000 km'deki 430 renaultumuzu kompresyon testine soktuk, silindirler ortalama % 98 cikti.Ustelik calisma kosullari cok iyi degil.

    Ödülü veren ben değilim beni eleştirmeyin yavuzun üzerinde zaten volvo Turbo motor var

    Elestirim size degil BMC'ye zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    DAF ları incelerken tırsan ın sitesinde 16 vites düz şanzıman olduğunu gördüm bu nasıl oluyor 16 vites düz bu konularda çok cahilim beni aydınlartırsanız sevinirim ...

    bahsettiğim:On altı vitesli düz ZF şanzıman

    site ;http://www.tirsan.com.t...x?cat_id=83&sub_cat=101

    Güzel konu olmuş hayırlı forumlar dilim döndüğünce destek vermek isterim

    Soruna gelince kardeşim 8 ağır devili 8 seri devirli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: truckerdriver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    DAF ları incelerken tırsan ın sitesinde 16 vites düz şanzıman olduğunu gördüm bu nasıl oluyor 16 vites düz bu konularda çok cahilim beni aydınlartırsanız sevinirim ...

    bahsettiğim:On altı vitesli düz ZF şanzıman

    site ;http://www.tirsan.com.t...x?cat_id=83&sub_cat=101

    Güzel konu olmuş hayırlı forumlar dilim döndüğünce destek vermek isterim

    Soruna gelince kardeşim 8 ağır devili 8 seri devirli

    Alıntıları Göster
    uzunyolcu arkadaşlara bir sorum olacak. sizler bu hafriyat çeken tır/kamyon şöförleri ile nasıl bu kadar farklı olabiliyorsunuz? demek istediğim ne kadar magandalık ve kural tanımazlık varsa bu hafriyatçılarda ve miksercilerde. uzun yola giden bir tırın yolda abuk sabuk hareket yaptığını pek görmedim (eğer ki ford değilse,fordçular ayrı bir konu) ama bu hafriyatçılar akla zarar hareketler yapıp trafiği inanılmaz tehlikeye atıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    uzunyolcu arkadaşlara bir sorum olacak. sizler bu hafriyat çeken tır/kamyon şöförleri ile nasıl bu kadar farklı olabiliyorsunuz? demek istediğim ne kadar magandalık ve kural tanımazlık varsa bu hafriyatçılarda ve miksercilerde. uzun yola giden bir tırın yolda abuk sabuk hareket yaptığını pek görmedim (eğer ki ford değilse,fordçular ayrı bir konu) ama bu hafriyatçılar akla zarar hareketler yapıp trafiği inanılmaz tehlikeye atıyorlar

    kardeşim şöyle bir örnek sanırım seni aydınlatmaya yeter
    hani kırsalda(dağ,bayır,köylük,mezra,vb.) yetişmiş bireyden çok şey bekliyemezsin değilmi ortamda ?
    o hesap diyeyim çalışmış oldukları alanda eğitim vs. sorğulanmadan araç sürebiliyormu ehliyetinide bir şekil edinmiş kişilikler
    sana tavsiyem büyük araçlara sollamaya kalkmadıkça yakın gitmeki sorduğun olaylardan bir nebze olsun uzak kalırsın kendi ve cevre güvenliği için
    bizlerde bu tarz kişiliklerden müzdaripiz ama gel görki ehliyeti belgeleri var tamam dövüyorsun ama bu sefer farklı bir firmaya girmiş fark edemiyorsun o tarz kansız olduğuna lafın kısası bizimde canımızı sıkan konu yani




  • Scania nasıl bir tırdır özellikle r420 çok masraflı dedi bir arkadaş birde yakıtı nasıl bu un işe girmek istiyorum serbest yük nasıl bulurum çevre edinmem lazım.
  • truckerdriver kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim bende tır şöförü olmak istiyorum yani hiç yoktan olamasam bile sürmek istiyorum bu konularda cahilim sürekli bilgiler edinmeye çalışıyorum tekrar teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    teşekkür ederim bende tır şöförü olmak istiyorum yani hiç yoktan olamasam bile sürmek istiyorum bu konularda cahilim sürekli bilgiler edinmeye çalışıyorum tekrar teşekkür ederim...

    euro truck simulator 2 gerçeğe yakın deneyim sağlar özellikle de geri geri gitme konusu olsun tabiki direksiyon setiyle daha kolay adapte olursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: truckerdriver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Esmer33

    teşekkür ederim bende tır şöförü olmak istiyorum yani hiç yoktan olamasam bile sürmek istiyorum bu konularda cahilim sürekli bilgiler edinmeye çalışıyorum tekrar teşekkür ederim...

    euro truck simulator 2 gerçeğe yakın deneyim sağlar özellikle de geri geri gitme konusu olsun tabiki direksiyon setiyle daha kolay adapte olursun

    Bişey sormak istiyorum euro truck simulator 2 güzel de direksiyon setiyle oynadigim halde ufacik bastigim halde devir direk 25e firliyor 3 te kalkiyorum neden böyle oluyor anlamadim ? Gercekte de boyle mi
  • Sa arkadaşlar ticari kredi aracın %100ne veriliyor mu birde kaç modele kadar aklımda 460 reno var yakıtı uygun diye bide serbest çalışırsam bu piyasada yük bulabilirmiyim daha once serbest calişmadim soforluk yaptim yardimlarinizi bekliyorum
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.