Şimdi Ara

*** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA *** (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
300
Cevap
0
Favori
87.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    http://haber.mynet.com/detay/yasam/ikiye-bolunen-otomobilden-cikip-gitti/511272



    aga biz bu kdar zayıf bu kadar dandik arabalara mı biniyoruz yaa... bu kazaları görünce arabadan öle bi soğuyorym ki yüzüne bakasım gelmiyoo...


    evet dostum maalesef arabalarımız o kadar dandik yani yavaş kullanmak lazım.bi mercedese bakın araç kaza yaptığı zaman sadece vurduğu yer hasar alıyo bizim arabalarda önden vursan arka bile dağılıyo dikkatli kullanmak gerek

    Abi ferraride öyLe dağıLıyor merak etme senHanqi hızLa qittiğine bağLı o




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    http://haber.mynet.com/detay/yasam/ikiye-bolunen-otomobilden-cikip-gitti/511272



    aga biz bu kdar zayıf bu kadar dandik arabalara mı biniyoruz yaa... bu kazaları görünce arabadan öle bi soğuyorym ki yüzüne bakasım gelmiyoo...


    evet dostum maalesef arabalarımız o kadar dandik yani yavaş kullanmak lazım.bi mercedese bakın araç kaza yaptığı zaman sadece vurduğu yer hasar alıyo bizim arabalarda önden vursan arka bile dağılıyo dikkatli kullanmak gerek


    hayır hocam tofaşların kazada ikiye ayrılmasınn sebebi öne giden bacakların çürümesinden dolayı dşkkat edin tam ordan bölünmüş, demekki araba bitik vaziyetteydi ben torosla çarpışıp iki bölünen şahin gördüm resimlerden arabanın çürükten geçilmediği anlaşılıyor sağlam bir tofaş bu kadar hasar almaz kesinlikle benim düşüncem bu..arabamla çok büyük bir kaza yaşamadım allaha şükür ama tenekeyede binmiyoruz sonuçta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _tolqa_


    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    http://haber.mynet.com/detay/yasam/ikiye-bolunen-otomobilden-cikip-gitti/511272



    aga biz bu kdar zayıf bu kadar dandik arabalara mı biniyoruz yaa... bu kazaları görünce arabadan öle bi soğuyorym ki yüzüne bakasım gelmiyoo...


    evet dostum maalesef arabalarımız o kadar dandik yani yavaş kullanmak lazım.bi mercedese bakın araç kaza yaptığı zaman sadece vurduğu yer hasar alıyo bizim arabalarda önden vursan arka bile dağılıyo dikkatli kullanmak gerek


    hayır hocam tofaşların kazada ikiye ayrılmasınn sebebi öne giden bacakların çürümesinden dolayı dşkkat edin tam ordan bölünmüş, demekki araba bitik vaziyetteydi ben torosla çarpışıp iki bölünen şahin gördüm resimlerden arabanın çürükten geçilmediği anlaşılıyor sağlam bir tofaş bu kadar hasar almaz kesinlikle benim düşüncem bu..arabamla çok büyük bir kaza yaşamadım allaha şükür ama tenekeyede binmiyoruz sonuçta

    bizim arabaların 96 ve sonrasında kapılarda koruma barları şaside de güçlendirme mi ne varmıs heralde.




  • evet 96 doğanlarda 99 şahinlerde başlıyor yani en azından ben öyle biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _tolqa_


    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    http://haber.mynet.com/detay/yasam/ikiye-bolunen-otomobilden-cikip-gitti/511272



    aga biz bu kdar zayıf bu kadar dandik arabalara mı biniyoruz yaa... bu kazaları görünce arabadan öle bi soğuyorym ki yüzüne bakasım gelmiyoo...


    evet dostum maalesef arabalarımız o kadar dandik yani yavaş kullanmak lazım.bi mercedese bakın araç kaza yaptığı zaman sadece vurduğu yer hasar alıyo bizim arabalarda önden vursan arka bile dağılıyo dikkatli kullanmak gerek


    hayır hocam tofaşların kazada ikiye ayrılmasınn sebebi öne giden bacakların çürümesinden dolayı dşkkat edin tam ordan bölünmüş, demekki araba bitik vaziyetteydi ben torosla çarpışıp iki bölünen şahin gördüm resimlerden arabanın çürükten geçilmediği anlaşılıyor sağlam bir tofaş bu kadar hasar almaz kesinlikle benim düşüncem bu..arabamla çok büyük bir kaza yaşamadım allaha şükür ama tenekeyede binmiyoruz sonuçta

    Şase çürük oluyor.




  • Ve eywazdan kareler

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _tolqa_

    evet 96 doğanlarda 99 şahinlerde başlıyor yani en azından ben öyle biliyorum


    nası yani şase güçlendirme kapı içi barlar derken ciddi misiniz 99 şahinde yani benim kuşta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: honestt


    quote:

    Orijinalden alıntı: _tolqa_

    evet 96 doğanlarda 99 şahinlerde başlıyor yani en azından ben öyle biliyorum


    nası yani şase güçlendirme kapı içi barlar derken ciddi misiniz 99 şahinde yani benim kuşta ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _tolqa_


    quote:

    Orijinalden alıntı: aslanz61


    quote:

    Orijinalden alıntı: armagan..altinoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    http://haber.mynet.com/detay/yasam/ikiye-bolunen-otomobilden-cikip-gitti/511272



    aga biz bu kdar zayıf bu kadar dandik arabalara mı biniyoruz yaa... bu kazaları görünce arabadan öle bi soğuyorym ki yüzüne bakasım gelmiyoo...


    evet dostum maalesef arabalarımız o kadar dandik yani yavaş kullanmak lazım.bi mercedese bakın araç kaza yaptığı zaman sadece vurduğu yer hasar alıyo bizim arabalarda önden vursan arka bile dağılıyo dikkatli kullanmak gerek


    hayır hocam tofaşların kazada ikiye ayrılmasınn sebebi öne giden bacakların çürümesinden dolayı dşkkat edin tam ordan bölünmüş, demekki araba bitik vaziyetteydi ben torosla çarpışıp iki bölünen şahin gördüm resimlerden arabanın çürükten geçilmediği anlaşılıyor sağlam bir tofaş bu kadar hasar almaz kesinlikle benim düşüncem bu..arabamla çok büyük bir kaza yaşamadım allaha şükür ama tenekeyede binmiyoruz sonuçta

    Bende katılıyorum tolga kardeşime aracın 2 e bölünmesinin büyük sebeblerinden biri şasi çürükleri yada alt taban çürükleri oluyor genelde o 2 kapı arası direğin alt kısmı çabuk çürüme yapabilir su görüyor çünkü sürekli orda çürüme varsa araç rahat bölünebilir Örn. Benim amcamda 90 model mavi L var araç 5-6 senedir tamirci yüzü görmemiş bildiğim hurda gibiydi 1 sene önce kdar kaza yaptı araca yandan transporter vurdu araba ortadan 2 e bölünüyormuş az daha ufak bir kaza ama araba orta direkten yarılmış içeriye dogru fotolarını atarım istenirse.




  • 07 SL 485 Sıfır Çizerken Polis Gelirse...

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1374242807657




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

    http://www.sahibinden.com/etiketciler_buraya-71WQQaXQQ25307622WQQpXQQdisplayitem


    selamlar bi şey sorucam da cahilliğime verin bu sağ stobun önündeki D tabelası ne anlama geliyo genelde yabancı ülkeden gelen araçlarda tırlarda oluyodu bundan merak ettim simdi




  • Deutschland
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***

    http://www.sahibinden.com/etiketciler_buraya-71WQQaXQQ25307622WQQpXQQdisplayitem

    Batuhan abi adam fiyat konusunda kafayı yemiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dainesee

    07 SL 485 Sıfır Çizerken Polis Gelirse...

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=1374242807657

    Bu arabada dereceli eksantrik mi var??
  • Evet arkadaşlar yüksek model şahin ve doğanlarda kapı içinde koruma barı var.Lakin barlar değil sadece barYani hemen hemen iki parmak kalınlığında bir boru var.O ikiye bölünen araba çürümüştür yoksa araçlarımız o kadar da dayanıksız değil.Sonuçta 1 ton civarında.Çürümeye bir örnek vereyim arkadaşın 92 doğan L sinin tamponu takarken aracı ortadan krikoyla kaldırdır vearaba havay kalkınca arabanın ön direkleri kırıldı.Çürüdüğünden dolayı araba ön ağırlığı kaldıramadı.Eskiyle yeni arasında çok fark var.Bu yüzden eski model araba alacaksanız doğu veya güneydoğu illerini tercih etmedinizde fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    Evet arkadaşlar yüksek model şahin ve doğanlarda kapı içinde koruma barı var.Lakin barlar değil sadece barYani hemen hemen iki parmak kalınlığında bir boru var.O ikiye bölünen araba çürümüştür yoksa araçlarımız o kadar da dayanıksız değil.Sonuçta 1 ton civarında.Çürümeye bir örnek vereyim arkadaşın 92 doğan L sinin tamponu takarken aracı ortadan krikoyla kaldırdır vearaba havay kalkınca arabanın ön direkleri kırıldı.Çürüdüğünden dolayı araba ön ağırlığı kaldıramadı.Eskiyle yeni arasında çok fark var.Bu yüzden eski model araba alacaksanız doğu veya güneydoğu illerini tercih etmedinizde fayda var.

    Bende her zaman öyle diyorum abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    Evet arkadaşlar yüksek model şahin ve doğanlarda kapı içinde koruma barı var.Lakin barlar değil sadece barYani hemen hemen iki parmak kalınlığında bir boru var.O ikiye bölünen araba çürümüştür yoksa araçlarımız o kadar da dayanıksız değil.Sonuçta 1 ton civarında.Çürümeye bir örnek vereyim arkadaşın 92 doğan L sinin tamponu takarken aracı ortadan krikoyla kaldırdır vearaba havay kalkınca arabanın ön direkleri kırıldı.Çürüdüğünden dolayı araba ön ağırlığı kaldıramadı.Eskiyle yeni arasında çok fark var.Bu yüzden eski model araba alacaksanız doğu veya güneydoğu illerini tercih etmedinizde fayda var.


    o boru gibi demirleri gördüm benim kapı içlerinde var... peki bahsettiğiniz şase güçlendirme var mı ? eski sase ve yeni şase arasındaki farkı resmedebilir miyiz ben de resim çeker koyarım karşılaştırmak isterseniz

    doğu illerinde arabalar çok temiz oluyo hem şehir merkezi küçük, hem nem yok araba hem az km yapıo hem çürümüo mesela bulunduğum şehirde 92 93 modeller daha yeni arka çamurluklar çürük atıyo geçen pazarda 90 model bi şahin gördüm altı taptaze kriko yerleriinde sadece pas lekesi vardı o da kabarık değil leke yani... araba alacaksanız erzurum erzincan kars bingöl gibi nem olmayan karasal iklimli yerlerden alın mesela benim araba life kaldırınca altı taptaze... bulunduğum ilde sehir merkezi bir uçtan diğer uca 15 km ancak var o yüzden 97bindeyim...

    96 bi doğan s kullanmıştım 34 plaka 2004 yılında diferansiyel sanzıman ötüyo, resmen göçmüş çürük her yeri... neden yol çok yapmış nemi yemiş erimiş resmen...
    istanbulda dayımlarda 95 slx vardı 2002de geldiler buraya araba görünüşte çok güzel ama kapı direklerine bakınca resmen ufanıyodu kim bilir şimdi o araba ne hale gelmiştir kaç kez yapılmıştır...
    burda 95 lacivert slx var arkadaşta araba yatıyo sadece, kapı cam çıtalarının kapı sacına geçen uçları hafır pas olmuş o da sokakta süreklı kaldığı için suya yağmura kara maruz kaldığı için... düşünün ki üzeri 1 mt karla kaplı oluyo kışları... ama o modelde yürüyen tofaşların hiç bi şeysi yok... e o çürük arabaya veya yapılmış boanmış bi arabaya 7000 7500 verene kadar burdan 8 - 9.5 bine yüksek model i6 ie almak daha mantıklı... hem aynı fiyata burda aynı modelini alınca masrafsız binilir... bakıyorum buranın her model tofaşı pazarda batının arabalarıyla aynı fiyata hatta daha ucuza gidiyo... mesela benim arabayı sanayi sitesinde gören soruyo kaç istiyosun diye satmıyorum diyorum ama sağda solda fiyat ararştırması yapınca öyle oluyo ki 97 şahin s si 7000 7250e gidiyo öyle oluyo ki bana senin araba (99) 7500den fazla etmez diolar... artık kandırmaya mı çalışıyolar nabıyolarsa...
    geçen sene kaportacı bi arkadaşa gittim arka kaputtakı ezik için fiyat sormaya, baktı dedi sat bunu bana 8500 veriim... dedim abi satmıyorum üstüne koyacak para olsa satardım dedim...

    haa buralarda gıcık olan şu boya ağarmış dahi olsa araba orj olacak... çürümüyo ya o nedenle orjinalliğe çok dikkat ediolar... o yuzden bende bi kaç ezik var, aslında ehemniyetli diil ama gördükçe gıcık oluyom yaptırmayı düşündüm bi ara ama babam başta olm üzere, yaptırmaktan vazgeçirdiler... profesyonel çalışan bi serviste taksitle yaptırmayı düşünüyodum adam ben bu arabaya çekiç vurmam git işine dedi sonra satarken bilen de bilmeyen de konuşuyo en ufak boyaya kazalı diyolar diye anlattı haklı adam burda böle anıldığından, vazgeçtim ben de...


     *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***  *** TOFAŞ KUŞ SERİSİ MULTİMEDİA ***
    geçen pazarda vardı 2001 doğan 1.6 ie adam 9500 diyo 103binde onu 9000e alırsın elden rahat olsa olsa bi çamurluk boyalı çıkar o da her arabada var yani... ama istanbulda 10500den aşağı satan olmaz ole temiz bi arabayı... oralarla buralar fiyat olarak aynı gibi geliyo... ama buranın arabasını oralara getirip satan ayaklı galerici arkadaşlar var ama biraz daha pahalıya satıyolar çürüksüz ve km az olduğu için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi honestt -- 17 Mayıs 2010; 1:14:20 >




  • Honest kardeşim ben eski ve yeni arasında derken eski çürümüş araba ile yeni yıpranmamış araba arasında çok fark var demek istedimYoksa şase olarak eskisi de aynı yenisi de sadece 99 model üstlerinde bildiğim kadarıyla paslanma ve çürümeye karşı daha iyi izolasyon yapılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    Honest kardeşim ben eski ve yeni arasında derken eski çürümüş araba ile yeni yıpranmamış araba arasında çok fark var demek istedimYoksa şase olarak eskisi de aynı yenisi de sadece 99 model üstlerinde bildiğim kadarıyla paslanma ve çürümeye karşı daha iyi izolasyon yapılmış.


    anladım kardeşim
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.