Şimdi Ara

Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
1.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CSB yazmayan adam C kullanıcısına yanıt

    Ya aynen. Hiç bir bilgin fikrin yok. Gelmiş de alıntılayıp yazıyorsun. Dünyada 50 bin doların üstünde satılan kaç arabada ısı pompası yok? İyi biliyorsun madem yaz bakalım hahaha. Ayrıca bizim ülke ekvator üzerinde veya çöl bölgesi değil. Kıyı bölgesi hariç iç bölgelerde kış çok sert geçer. Karasal iklim hakimdir. Gerçi sende biliyorsun da maksat trollük olsun diye boş boş yazıyon işte. Ya da hayatında okulun önünden geçmedin.

  • alfa-x kullanıcısına yanıt

    Bu forumda doğru bilgi geçmez

    Lütfen gerçek dışı bilgiler veriniz

  • ENTÜRKTEYNMENT E kullanıcısına yanıt

    Tesla da şuan zaten otonom sürüş ve o yazılım mevcut. O opsiyon olarak alınana gerek yok. Ha ayrıca istersen onları daha sonra serviste de açtırabiliyosun


    Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı

    Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı 





  • gun kullanıcısına yanıt

    O örnek verdiğiniz fabrikalar dışarı urettirdikleri parçaların çoğunun patentine sahip.

    Togg'un sahip olduğu patent sayısına dair bir bilgi var mıdır?

  • TOGG tam kapasiteye ulaşırsa eğer yılda 175 bin araç demek ortalama 1.6 milyon TL 'den 280 milyar TL üretimde satış geliri yapar.


    8,5 milyar dolar yapar. Araç başı %10 kazansa 850 milyon dolar kâr yapar.


    %23 hisseye sahip 4 büyük ortağa kişi başı 200 milyon dolar para demek.

  • wolferto kullanıcısına yanıt
    Yazarken sergilendiğin ukala tavrın hiç hoşuma gitmemişti dalga geçercesine yazdın bu yüzden sana böyle sert çıktım haklı olarak. Şimdi sana bir ders daha vereyim, artistliğini yedirirler sana bu hayatta, efendi gibi iletişim kurarsın ya da yediğin naneye rağmen hala ağzında sakız varmış "ne diyo bu ya" gibi bir üslupla konuşmaya devam edersin ediyorsunda... Ki yazım tarzından kültürlü ve bilgili olmadığını düşünüyorum. Senin gibi kendisini az geliştirmiş insanların standart tavrı budur ve bunu matah bir şey sanmaları da en büyük edepsizliktir.

    Ve üzgünüm senin gibi klavye delikanlılarına da böyle hitap etmek ülkenin geleceği ve gelişimi açısından şarttır. Yoksa kafanız basmayacak. Kibar olmaktan, gentlemen olmak ya da anlayışlı olmak sana ve senin gibilere lütuf olur. Benden anca azar yersin. Zeka ile Cehalet yan yana gelince durum vahim tabii.

    Seni rencide etmem pek mümkün değil, gerçek hayatta fiziki olarak tanısam mutlaka yapardım ki boşuna gevezelik yapma diye.




  • Şimdi bu TOGG lar iyi güzel arabalar fakat ciddi iki problemleri var. Biz şirkete 3 adet TOGG aldık yazdıklarım bunlardan gözlemlerim. Bu arada şirket şöförleri TOGG ları hiç kullanmak istemiyor aşağıdaki sebebler buna etken.


    1.Menzil çok istikrarsız bir bakıyorsunuz 300 bir bakıyorsunuz 200 bir daha bakınca 280 olmuş bu yol planlaması için büyük sıkıntı.


    2.Araçlar güneş altında beklediğinde bazen çalışmıyor hareket etmiyor. Şanslı iseniz kapılar açılır aracı havalandırırsınız bi 15-20 dk. anca hareket eder.


    ikinci şık en sıkıntılısı, her bindiğinizde acaba çalışacakmı diye adrenalin yaptırıyor insana. Araçlar henüz kış şartlarını görmedi bakalım orada ne çıkacak. Bunların dışında ufak tefek sıkıntılar var ama onlar görmezden gelinebilir şimdilik.

    TOGG hala geliştirme aşaması devam eden vir araç Global pazara girerse sıkıntı çıkar.

  • ENTÜRKTEYNMENT E kullanıcısına yanıt

    Cam tavan gibi bir şey ile klima karşılaştırılamaz bile. Klima uzun yolda gerekli şehir içinde de duruma göre gerekli bir şeydir. Camları açıp oluşacak sürtünme ve konforsuzluktansa klimayı açıp daha düşük yakıtla gitmek daha mantıklı bir hareket. Otomobil camiasında da çok kuşkulu olarak bakılıyor. TOGG en başta araçları üretirken %80 cam tavansız, %20 cam tavanlı olarak siparişlerin geleceğini düşündü. %90 cam tavanlı %10 cam tavansız geldi. Cam tavan ve türevleri kazalarda güvenlik zaafiyetleri yaratıyor. Üstüne cam tavanı olan bir araç sadece cam tavan koyularak olmuyor. O tavanın oluşturduğu zayıf noktayı giderebilmek için üst yapıyı da güçlendirmek zorunda kalıyorlar. Bu da ağırlık merkezinin daha yukarıda olması ve ek ağırlık anlamına geliyor. Bunların hepsi dezavantaj. İsteyen alabilir almayın demiyorum. Bunun bir opsiyon olarak sunulması standart olarak gelmesinden daha iyi diyorum. Çok pahalı bir şey olsa hadi yine haklısın da 30k TL. 1.8 milyonu ortaya koyan kişi ne 30 bin TL mi çok pahalı böyle sisteme lanet olsun param yetmiyor mu diyecek?


    Gelelim çok övdüğün teslana. Tesla ancak bir teknoloji şirketi olarak iyi lanse edilebilir. Araç olarak baktığımızda ortalamanın altı kalitede araçlar üretiyorlar. Parçalar arasındaki boşluklara ve orantısızlıklara, trim seslerine ve malzeme kalitesine bakarak anlayabilirsin. Daha aracın bir kadranı bile yok. Bu kötü yanları aracın özelliği böyle diye kapamaya çalışma. Araçta kamera dışında hiçbir sensör yok. Park ederken orasını burasını çizenlerin çokluğundan da anlaşılıyor ne kadar gerekli olduğu(üstüne phantom braking gibi bir olay varken). Süspansiyon sistemi zaten berbat. Al bak sana yardım ediyorum övmen gereken bir noktayı söyleyeyim "packet management". Enerji yoğunluluğu bu kadar düşük bir batarya ile kabinde de bagajda da bu kadar büyük bir alanı oluşturmak başarıdır. Üstüne frunk eklentisi ile. TOGG'unki berbat bu kadar büyük bir ön burun tasarımı ile nasıl frunk yapamamışlar hayret verici. Bir de TOGG NMC bataryadan dolayı daha pahalı olması normal.


    Ayrıca benim söylediğimden çıkardığın mantığın hiçbir anlamı yok. Aynısını ben de sana yapabilirim. Teslanın niye standart sis farı(cidden yok) yok? Üstüne donanım olarak da alamıyorsun. Keşke farları da koymasalardı muhahaha ya da koltuk soğutma, ambiyans vesaire vesaire diye uzayabilir bu.


    Isı pompası şehir içi kullanımda daha fazla faydası olan bir alettir. saatte 700 watt tüketen bir Isı pompalı aracın hızı 100km/h diyelim. Aynı aracın isi pompasız versiyonunun da tüketimi 2kwh olsun. Tüketimi de 19kwh olsun. Bu da isi pompalı aracın toplam tüketimini 19.7kwh ısı pompasızın tüketimi 21kwh yapar. 80 kwh bataryalı bir araç bu şekilde isi pompalı 406km isi pompasız 380km gider. Uzun yolda yani o kadar da fark yaratmıyor. Asıl fark yaratan kısım şehir içinde ortalama hızı 20km/h olan isi pompalı ve pompasız iki araç olsun. Hesap kolaylığı olsun diye tüm tüketimleri aynı. 100kmyi 5 saatte gideceklerinden dolayı 5 saat boyunca isitma açık olacak. Otoyol testine göre 5 kat daha fazla ısınmaya tüketim gidecek. Isı pompalı versiyonu 22.5kwh tüketirken ptc araç 29kwh tüketecek. Buradan da çıkıyor ki ısı pompası şehir içinde önemli ancak şehir içinde de menzil sıkıntısı denilen bir şey yok. Çünkü zaten evin veya diğer şarj istasyonlarının yanında olduğun için istenildiği taktirde hemen şarja takılabilecek. Burada sıkıntı yaratabilecek durum tüketimin evde şarj ile 50 kuruştan 64 kuruşa çıkması(bu kadar dert ediliyorsa eski bir lpgli araçtan devam edilebilir en ekonomik davranış bu olacak.). Bir de bataryanın bir cycleını daha çabuk tamamladığı için daha çabuk eskimesi olacak. Burada da bir ters köşe var. Soğuk iklimlerde bataryaların kimyasal reaksiyon hızı da yavaşladığı için bekleme süresinden kaynaklanan bataryanın kapasite bozulması da yavaşlayacak. Bu ikisi birbirini nötürleyebilir.


    Çinli araçların ben de farkındayım Zeekr'in Golden bataryası BYD'nin blade bataryası ve xiaomi ile huawei. Tesla övücülüğü yapmak yerine bunlardan girseydin bir şey diyemezdim. Bu araçlar hem kalite olarak hem de fiyat olarak tüm batılı araç üreticilerinden çok daha üstün araçlar. İşin can yakıcı noktasıysa ülkemizde asla satışı yapılamayacak olan araçlar olmaları. Asla Türkiye bu araçların satılmasına izin vermez. Yapılan kararlardan da bu belli oluyor. Avrupalıları ve ABDyi bile korkuttuğundan dolayı onlar da ek vergiler getirmeye başladılar.


    Hiçbir opsiyon olmadan en üstteki Otopilot başlıklı özellikler geliyor. Sıkıntılı adaptif cruise control ile şerit takip sisteminin otonom sürüş olarak adlandırıldığını bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum, teşekkür ederim. Gözüme takılan bir şey daha oldu. vergisiz 110 bin lira vergili 600 bin lira para vermeden araç otomatik park bile yapamıyor. Hatta TOGG'a çok sövülür daha otonom sürüş özellikleri gelmedi diye ama övdüğün araca daha otomatik park özelliği bile gelmemiş.

    Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı


    Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı




  • Okumadım bile gerek yok. Kocaman paylaştığın ss de ne yazıyor?


    GELİŞTİRİLMİŞ OTOPİLOT orda GELİŞTİRİLMİŞ yazmasının sebebi tam da benim dediğim şey işte keşke 2 dk düşünüp yorum yazsan hadi


    selametle.

  • Markaların reklamlarındaki üstün performans üstün konfor diye pazarlamalarına inanan insan

  • ENTÜRKTEYNMENT E kullanıcısına yanıt
    1. Togg Borsaya kote değil. Kar-zarar açıklamak zorunluluğu yok.
    2. Togg dediğin araç ekmek değil su değil. Firma strateji yapar ona göre fiyat belirler. Dün yola çıkmış bir firmanın maliyetleri 20-30 yıllık firmalarla yada milyonlarca adet satış yapan firmalarla aynı olabilir mi? Şuan geriden geliyordur uluslararası pazarda bir yer edinince belli bir seviye yakalar.
    3. Aşağıda gördüm Togg'a çamur atıp Tesla ile karşılaştırmış birde Tesla daha ucuz demişsin cam tavan var demişsin.   Akıl var mantık var Tesla aynı sınıfta bile değil karşılaştırdığın araç Alt orta sınıf diye geçiyor. Tesla'nın aynı sınıfta başka aracı var ama Türkiye'de satılmıyor. (Model x) o Türkiye'ye getirilse 10milyon civarında fiyatı oluyor.
    4. SUV yani (spor amaçlı arazi aracı) ile Alt orta sınıf hiç karşılaştırılır mı?


    Uzatmayayım. TOGG eksisiyle artısıyla bu ülkenin yerli bir aracı daha yolun çok başında.

    Eleştiriler elbet olacaktır ama çamur atmak gömmeye çalışmak ard niyettir.

    Beğenmemek, eksikleri söylemek çok normal ama bunun bir ölçüsü olur.

    Tamamen negatif kafayla gömmeye çalışmak yolun başındaki firmaya zarar verir.




    Kaynak:


    webtekno
    Tesla Türkiye Fiyat Listesi [Güncel]
    https://www.webtekno.com/tesla-turkiye-fiyatlari-h119960.html




  • @ENTÜRKTEYNMENT



    ahahahhhahah error vermiş. Verecek cevap bulamamış. Togg en büyük sanayi kuruluşları arasına girmeyi başardı 

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    Benzin-dizele şu saatten sonra sıfırdan giren işin içinden çıkamaz.


    Aslında fiyatı piyasaya göre uygun.


    Finansmana ihtiyacı var, 4 yıl sıfır faiz tamamına kredi yapsınlar bakalim 1400/48'den aylık 30 bine versinler baz paketi satış rekoru kırar.

  • Elma kullanıcısına yanıt
    yollar %100 dolu akaryakıt zamı mı takıyor vatandaş gidiş gelişler otobüsler boş yok boş muhabbet sizler de var
  • 1.0 motor ne la ayrıca? Gaziosmanpaşa yokuşlarında kala kalırsın zuhahha

  • Şimdi KOÇ Tüpraş'dan ne kadar para kazanıyor?

  • SonatTürkoğlu QUHSD S kullanıcısına yanıt

    birbirimize verdiğimiz cevaplar tekrar oku ve son verdiğin cevabı kim hakediyor bi düşün derim.

  • SonatTürkoğlu QUHSD S kullanıcısına yanıt

    gelişmişliğime laf edene kadar araştırıp sorduğun videoyu bulsaydın dediklerine alınırdım .Beni rencide etmeye çalışırken cümle kuramadığını söyledim tipi tipmisin çocuk sen ne demek :) sen önce kendi tavırlarına bak.iki kere tehtitvari cümleni yakaladım hem tehtit edip hemde bana centilmenlikten bahsediyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolferto -- 29 Haziran 2024; 0:14:31 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.