Şimdi Ara

Togg, ilk 6 ayında en çok elektrikli otomobil satan marka oldu: Açık ara lider (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
1.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • gun kullanıcısına yanıt

    He gün he


    Yazılımsal.


    After Sales problemlerini sen görme daha.

  • https://forum.donanimhaber.com/forumu-manipule-eden-tipler--159045204
    İlgili palavraları burada derledim,arzu eden okuyabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uysaloguz U kullanıcısına yanıt

    Gözleri vardır görmezler kalpleri vardır anlamazlar.


    1-) Araç içten yanmalı bir motora sahip değil zaten elektrikli bir araç ve bu daha gelişen bir pazar.


    2-) SUV yani nispeten pahalı bir model bu sebeple belli bir kesime daha çok hitap ediyor.


    3-) Firmanın tek modeli bu diğer modeller çıktıkça hitap ettiği müşteri portföyü de genişleyecektir.


    Madem tespit yapmak konusunda böyle maharetlisiniz bunları göz önünde bulundurmanız gerekirdi. Ülkedeki elektrikli araç pazarı içerisinde değerlendirmeniz gerek. Onda da açık ara önde götürdüğü ortada.

  • astegon kullanıcısına yanıt
    Varsa söyleyin bilmiyorum demek ki. YouTuber’lar genelde yazılımdan şikayetçi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle insanların şu tavrını anlamıyorum, en ufak bir eleştiriye dahi insanların tahammülü yok. Şu markanın başarılı olmasını ben de isterim ancak durum ortada.


    "Ülkedeki elektrikli araç pazarı içerisinde değerlendirmeniz gerek" demişsiniz de iç piyasa yani 85-90 milyon insanın yaşadığı memleketimiz tek modelini ile yaklaşık 2 milyon fiyatla satan bir otomobil markası için yeterli mi? Özellikle ekonomi gün geçtikçe bozulurken, alım gücü düşerken...


    Belli ki markanın yurt dışına açılması lazım, ki Almanya da satışa çıkacak zaten. Peki yurt dışında bir çok köklü marka ile yarışabilir mi? Dünyada marka bilinilirliği yok gibi bir şey, piyasada yer edinebilmek-marka bilinirliliğini arttırmak için uygun fiyata satması gerek, satar mı? Peki yurt dışında uygun fiyata satılırsa yurt içi piyasada durumu ne olur vs...


    Umarım markamız için her şey iyi olur, ama azıcık da objektif olmak lazım.





  • gun kullanıcısına yanıt

    E dedim ya, satış sonrası facia durumda, yetkili servis konusu berbat. İki tanıdığım (biri yakın arkadaşım) severek aldıkları araçlarını satışa koydular yaşadıklarından sonra...


    Oldu mu gün?

  • astegon kullanıcısına yanıt

    Olmaz ki !

    Sorun nedir onu yazın, benim kaynımın da eniştesinin bir hemşerisi satışa koydu Togg aracını, hemşerisi olmayan eniştesi aldı. Böyle detaylara gerek yok bence.


    30 bin taneden fazla togg satılmış trafikte geziyor, sarı sitede 500 tane ilan var satışta. Sizin alan satıyor mantığı çürüdü gitti hocam. Satmak isteyen Togg sahipleri yüzde 1.5 falan.


    Ben de seneye satayım 4 çeker olanı almak için diyorum ama hayırlısı. Yine Togg alırım yani satsam da.


    Türkiyede servis hemen her marka için sorun gerçekten.

    Servis yetersiz kalabiliyor ama aracın sıkıntısı genelde yazılımı. Ama yolda bırakmıyor araç genelde, müzik çalarken saçmalıyor, elektrik arızası var diyip menüden reset istiyor vs ama iki dk sürmüyor bu işlem, sonra yola devam ediyorsunuz.


    Yazılım sorunları zamanla çözülebilir, inşallah çözülür de daha rahat kullanırız. Aracın konforu çok iyi, birçok Çinli rakip olamaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 8 Temmuz 2024; 1:33:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Şunu biz söylesek forumda lincin kralını yaparlar,adamın togga çöp demek için uydurduğu kaynağa bak

    Çok sevdiği arkadaşı  

    https://forum.donanimhaber.com/forumu-manipule-eden-tipler--159045204

    İyi ki bu konuyu açmışım, hiçbiri gelip yazamıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Bakın ben burada TOGG'u yerden yere vuran birisi değilim.


    Arkasındaki aşırı siyasi dayatmaya itiraz ettim markanın oluşması olsun, üretim aşaması olsun. Kimse gibi gidip vay bu dışarda üretiliyor da demedim.


    Çok önemli ve ülkemiz için büyük bir girişim. Bunu bir çok kişi kabul ediyor.


    Olmaz ki dediğinizi ben neresinden açıklayayım; sizin de dediğiniz gibi yazılımsal sorun yaşayan yakın arkadaşım. Onun sorunlarını mütemadiyen dinliyoruz ben bıktım dinlemekten.


    Düzelmeyen bir sürü şey var diyor.


    Ötekisi de yazılımsal sorunu aştı gibi ama mekanik problemleri aldığından beri var. Gidip gidip geliyor. Hallolacak mı hallolacak tabi. Ama ben ne dedim. After Sales yani satış sonrası tarafta problemler var.


    Her markada böyle problemler olabilir tabi. Ama bu "TOGG kıymetlimissss" yapacak kadar da kafayı yememek lazım.


    Siz gidip alırsınız, ben aracı beğenmedim mesela, bir C-SUV için daha kaliteli işçilik beklerdim.


    30 bin yolda var diyorsunuz, o 30 bin ile hadi 50 bin diyelim TOGG külliyen zarar bir üretim. Bu kafa ile giderse de ortaklık ve oradan da satış işlemi olacak gibi.


    Bu da benim fikrim. OK?





  • astegon kullanıcısına yanıt

    alan satıp kurtulmaya çalışıyor gibi bir sonuç çıkıyor yazdığınızdan. ben de satışa koyanların toplam kullanıcılar içinde yüzde 1.5 olduğunu yazdım. demek ki alan satıp kutulmaya çalışmıyor.


    ben şahsen her "togg aracım hata veriyor" diyene yalancı gözüyle bakmıyorum. forumda bazı arkadaşlar o gözle bakıyor, bence abartıyorlar. yani arkadaşınızın sorun yaşadığına inanıyorum şahsen, yalan söylediğinizi iddia etmiyorum. fakat bu kadar hata oranı kabul edilebilir, aracını satmaya çalışanların oranı da kabul edilebilir bir oran bence. 33 bin araç satılmış, 300 tanesi satmak istiyor, yüzde 1 demek; 500 ilanın birçoğu sıfır araç fiyatından ilana koymuş, yani aslında satmak değil dertleri, keriz.avi.


    ortaklık da kurulabilir, şirketin fabrikanın komple satılmasını istemem ama ortaklık kurmayan araba firması mı kaldı günümüzde ? amerikalılar avrupalılarla birleşti, birçok çinli de avrupada ortaklık kurarak piyasaya daha derinden girmeye çalışıyor. mercedes cherry ile ortaklık kurmuş sonra ayrılmış falan. birçok firma çinlilere karşı ortaklık yapıyor ama durumların sallantıda.


    çinliler bi şekilde piyasayı ele geçirecek gibi görünüyor zaten uzun vadede, Togg da byd ile ortak olsa çok sevinirim. araç çok konforlu, bu da benim fikrim. teşekkürler.





  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt

    Ortaklık kurulunca togg battı diyecekler,yerli markamızı peşkeş çekti diyecekler,sattulaaaa diyecekler

    O kadar yüzsüz adamlar bunlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekleme yapayım, TOGG yetkileri devletin söz verdiği destekleri alamamaktan şikayetçiymiş, BYD yalnız ilave %40 ek vergiden değil diğer bazı vergilerden de muaf olacak (%17 lik bir vergiden daha bahsediliyor) . Ayrıca üretim tesisi üretime geçene kadar normalde, üretim tesisinin kapasitesinin %20'si kadar yurt dışından vergi muafiyetli araç ithalinde ilk aşamada bir sınır olmadığı belirtiliyor, bu durum değişebilirmiş, anlaşmanın detayları ortaya çıkacak elbet. Şimdi bu durumda Milli aracımız TOGG ne olur? Bu aracı alanların geleceği ne olacak? Evet yatırım almak iyi ama şartları sadece kısa vadede değil, uzun vade de ülke çıkarına olmalı. Bakalım zaman neyi gösterecek...

  • Numenorian Man kullanıcısına yanıt

    adamlar halen tam kapasite üretime geçemedi. batarsa birileri zil takıp oynayacak gibi.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.