Şimdi Ara

TomTom Satış Sonrası Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,
    15 gün önce aldığım TomTom One'ın easyport bağlama aparatında sorun vardı. Yapışması gereken camdan 10 dakikada bir paldır küldür düşerek arabanın içinde hokkabazlık yaptıryordu. TomTom rezaletini de bu hadise sonucu müşteri hizmetlerini aramam ortaya çıkardı. Özet olarak bu adamların Türkiye'de ne teknik servisi mevcut ne de ürün değiştiriyorlar. Resmen "Sattığınız ürün bozuk çıkarsa arkasında durmuyor musunuz?" sorusuna "kusura bakmayın Türkiye'de çok yeniyiz" yanıtını aldım. Forumda da "bu adamlar Türkiye piyasasında tutunmak için yatırım yapmak zorundalar ondan umutluyuz" tarzı yorumlar dönüyor. Lütfen pratikte böyle bir şey olmadığını, adamların bunu rezalete bahane olarak sunduğunu görelim.



  • tomtom bağlama aparatları konusunda bilgim yok, ancak gene de şansımı deneyeyim:
    iki mesajınız olduğu için bu cihazlara çok yabancı olduğunuzu varsayarsam kusuruma bakmayın.
    (eğer varsa) koniyi, cama iyice bastıran mandalı korkmadan sonuna kadar ittirip kilitlediniz mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asus535 -- 16 Ocak 2009; 19:50:17 >
  • arkadaşlar kafama takılan bir şey var konuyla pek alakalı değil ama bir tanıdıkta bu cihazdan gördüm çok hoşuma gitti yurt dışından gelirken banada getirecek kafama takılan şey bu cihazı aldıktan sonra herhangi bir ücret alıyorlarmı senelik ücret yazılım ücreti gibi bir ücret varmı onu merak ettim eğer konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim marka aynı olduğu için yeni bi konu açmadım şimdiden tşkler....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eltarih

    arkadaşlar kafama takılan bir şey var konuyla pek alakalı değil ama bir tanıdıkta bu cihazdan gördüm çok hoşuma gitti yurt dışından gelirken banada getirecek kafama takılan şey bu cihazı aldıktan sonra herhangi bir ücret alıyorlarmı senelik ücret yazılım ücreti gibi bir ücret varmı onu merak ettim eğer konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim marka aynı olduğu için yeni bi konu açmadım şimdiden tşkler....


    Selam arkadaşım, aleti bir kere satın aldınmı başka bi ücret ödemiyorsun fakat güncel bi harita çıktığı zaman satın alıp almamak sana kalmış bişey.
  • çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vandalstick

    Selamlar,
    15 gün önce aldığım TomTom One'ın easyport bağlama aparatında sorun vardı. Yapışması gereken camdan 10 dakikada bir paldır küldür düşerek arabanın içinde hokkabazlık yaptıryordu.


    Bu hata Almanya daki testlerdede görüldü. Tomtom da bu konuda problem var, nedense cami tutan vakum zaman sonra camdan ayriliyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.