Şimdi Ara

Tonla Kazanda Yenilikler... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
3.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cagataytr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagataytr

    arkadaşlar soruma hala cevap gelmedi bende mi birtek sorun

    Ton atadım çalıyor fakat siteye girince orada gözükmüyor ''Dinlettiğin ton : Şu anda hic bir şey dinletmiyorsun.'' bu yazı var?


    tonlakazan.com a gir...sonra tonlardan birine dinle de, durdur ve seç de...benimkide ton gözkmesine rağmen çalmıyordu böyle yaptım düzeldi..bir dene istersen...

    arkadaşlar 90 da 150 de hediye kontör olarak geliyor...o yüzden ben çalarken dinleti iptal ettim, konuşmak için 90 yeterde artar bile...bide 150 yapacam diye hergün kasamam bu saatten sonra, çünkü hem hediye geliyor hem bir dahaki ay sıfırlanıyor...

    Denedim olmadı
    birde dikkatimi çeken atanan ton ile benim atadığım ton farklı
    Sitedeki ton bu ''Turkcell - Bizbize Kampus SMS ''Bende çalan ''Turkcelle bağlan hayata ''Bağlanamadım daha
    Birde bu 90 hediye bana çok iyi gelcek zaten aradıklarımın %90 ı turkcel en azından çevremdekilerle hediye kontörler le konuşurum


    Sorunumu hallettim

    Hem site den hem telefon dan kaydımı sildim ve tekrardan Ton atadım bu sefer sorunsuz geldi

    iptal etmek ve aktif etmek için

    IPTAL yaz 1001 e yolla
    AKTIF yaz 1001 e yolla

    unutmadan

    Her msg 2 kontör gidiyormuş benimki faturalı olduğu için anlamadım , arkadaşıma yaptım 2 şer kontör gitti

    edit:ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagataytr -- 2 Aralık 2008; 15:17:00 >




  • Yani şu sınırı 150 ye çıkarıpta kontörleri normal olarak yüklemeye devam etselerdi ne olurdu ki :(
    Hemen çalarkendinlet i iptal etmek lazım, 12 kontörü kampus içi 120 dk demek.
  • Ben ÇalerkenDinlet aboneliğimi iptal ettim. Şimdi de TonlaKazan reklam müziği çalmıyor. TonlaKazana girdim, tüm işlemleri yaptım gene olmadı. Müşteri Hizmetlerini aradım, akşam 6 - 7 arası tekrar arayınız, sorunu düzeltelim dediler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cagataytr

    quote:

    Orjinalden alıntı: cagataytr


    quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator


    quote:

    Orjinalden alıntı: cagataytr

    arkadaşlar soruma hala cevap gelmedi bende mi birtek sorun

    Ton atadım çalıyor fakat siteye girince orada gözükmüyor ''Dinlettiğin ton : Şu anda hic bir şey dinletmiyorsun.'' bu yazı var?


    tonlakazan.com a gir...sonra tonlardan birine dinle de, durdur ve seç de...benimkide ton gözkmesine rağmen çalmıyordu böyle yaptım düzeldi..bir dene istersen...

    arkadaşlar 90 da 150 de hediye kontör olarak geliyor...o yüzden ben çalarken dinleti iptal ettim, konuşmak için 90 yeterde artar bile...bide 150 yapacam diye hergün kasamam bu saatten sonra, çünkü hem hediye geliyor hem bir dahaki ay sıfırlanıyor...

    Denedim olmadı
    birde dikkatimi çeken atanan ton ile benim atadığım ton farklı
    Sitedeki ton bu ''Turkcell - Bizbize Kampus SMS ''Bende çalan ''Turkcelle bağlan hayata ''Bağlanamadım daha
    Birde bu 90 hediye bana çok iyi gelcek zaten aradıklarımın %90 ı turkcel en azından çevremdekilerle hediye kontörler le konuşurum


    Sorunumu hallettim

    Hem site den hem telefon dan kaydımı sildim ve tekrardan Ton atadım bu sefer sorunsuz geldi

    iptal etmek ve aktif etmek için

    IPTAL yaz 1001 e yolla
    AKTIF yaz 1001 e yolla

    unutmadan

    Her msg 2 kontör gidiyormuş benimki faturalı olduğu için anlamadım , arkadaşıma yaptım 2 şer kontör gitti

    edit:ekleme




    eyvallah hocam yaptım saol




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Ben ÇalerkenDinlet aboneliğimi iptal ettim. Şimdi de TonlaKazan reklam müziği çalmıyor. TonlaKazana girdim, tüm işlemleri yaptım gene olmadı. Müşteri Hizmetlerini aradım, akşam 6 - 7 arası tekrar arayınız, sorunu düzeltelim dediler.


    Aynı sorun benim hatta da var. Acaba aramadan düzeltmezler mi? Bizimde mi aramamız lazım?

    veya

    1) IPTAL yaz 1001 e yolla
    2) AKTIF yaz 1001 e yolla

    bu yolla bizim hatlarda düzelir mi acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrk_1905 -- 2 Aralık 2008; 15:27:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator

    TonlaKazan’dan kazanılan hediye dakika/kontörler hangi kurallar doğrultusunda harcanır?

    TonlaKazan üyeleri ay sonunda kazandıkları hediye dakika ve kontörleri yükleme tarihinden itibaren 1 ay boyunca sadece Turkcell’lilerle yapacakları aramalarda kullanabilirler.

    Üyeler TonlaKazan’dan kazandıkları hediye dakika/kontörler aşağıdaki ücretlendirme kurallarına göre harcayabilirler;

    * Kampusiçi görüşmelerde dakikası 1 kontör
    * Kampuscell abonelerinin Kampuscelldışı Turkcell’lileri aramaları dakikası 3 kontör
    * Diğer kontörlü hat aboneleri için dakikası 4 kontör




    konu kısmına ekledım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrk_1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Ben ÇalerkenDinlet aboneliğimi iptal ettim. Şimdi de TonlaKazan reklam müziği çalmıyor. TonlaKazana girdim, tüm işlemleri yaptım gene olmadı. Müşteri Hizmetlerini aradım, akşam 6 - 7 arası tekrar arayınız, sorunu düzeltelim dediler.


    Aynı sorun benim hatta da var. Acaba aramadan düzeltmezler mi? Bizimde mi aramamız lazım?

    veya

    1) IPTAL yaz 1001 e yolla
    2) AKTIF yaz 1001 e yolla

    bu yolla bizim hatlarda düzelir mi acaba ?




    evet hocam ben düzelttim hattımı 4 kontör gidiyor ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furi -- 2 Aralık 2008; 21:02:43 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrk_1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Ben ÇalerkenDinlet aboneliğimi iptal ettim. Şimdi de TonlaKazan reklam müziği çalmıyor. TonlaKazana girdim, tüm işlemleri yaptım gene olmadı. Müşteri Hizmetlerini aradım, akşam 6 - 7 arası tekrar arayınız, sorunu düzeltelim dediler.


    Aynı sorun benim hatta da var. Acaba aramadan düzeltmezler mi? Bizimde mi aramamız lazım?

    veya

    1) IPTAL yaz 1001 e yolla
    2) AKTIF yaz 1001 e yolla

    bu yolla bizim hatlarda düzelir mi acaba ?




    evet hocam ben düzelttim hattımı 4 kontör gidiyor ama



    eywallah hocam saol...




  • hayırlı ugurlu olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrk_1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: tksharmely

    Ben ÇalerkenDinlet aboneliğimi iptal ettim. Şimdi de TonlaKazan reklam müziği çalmıyor. TonlaKazana girdim, tüm işlemleri yaptım gene olmadı. Müşteri Hizmetlerini aradım, akşam 6 - 7 arası tekrar arayınız, sorunu düzeltelim dediler.


    Aynı sorun benim hatta da var. Acaba aramadan düzeltmezler mi? Bizimde mi aramamız lazım?

    veya

    1) IPTAL yaz 1001 e yolla
    2) AKTIF yaz 1001 e yolla

    bu yolla bizim hatlarda düzelir mi acaba ?




    evet hocam ben düzelttim hattımı 4 kontör gidiyor ama

    Mesajım da belirtmiştim zaten
    1) IPTAL yaz 1001 e yolla 2 kontör
    2) AKTIF yaz 1001 e yolla 2 kontör = 4 kontör gidiyor
    benim hattım faturalı o yüzden ben farketmedim ama bir arkadaşıma yaptık arkadaş hemen tepkiyi koydu 4 kontör




  • 4 kontör önemli deyil hocam onun için demedim


    aklıma takılan bir soru var arkadaşlar ben yeni üyelik aldığımda ve diyer üyelikler aktif olduğunda çalarken dinlet üyesi oluyormuyum acaba gelen mesajlarda ücretsiz olarak yüklendi diyor ??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix

    4 kontör önemli deyil hocam onun için demedim


    aklıma takılan bir soru var arkadaşlar ben yeni üyelik aldığımda ve diyer üyelikler aktif olduğunda çalarken dinlet üyesi oluyormuyum acaba gelen mesajlarda ücretsiz olarak yüklendi diyor ??


    hayır çalarken dinlet abonesi olmuyorsun...
  • Mevcut tonlakazana kayıtlı numara için çalarkendinleti iptal ettim. Ancak tonlakazan sayfasından yeni ton seçtikten sonra tekrar tonlakazana üye oldu.


    Bugün ilk kez tonlakazan üyesi yaptığım iki numarada ton seçtikten sonra kendiliğinden çalarkendinlete üye olmuş.
  • Şimdi Turkcell Müşteri Hizmetlerine telefon açtım ve Müşteri Hizmetleri temsilcisini bilgilendirdim, çünkü TonlaKazan'daki yenilikten haberdar değildi
    ÇalerkenDinlet iptalinden sonra gerçekleşen TonlaKazanla ilgili sorunu belirttim, ÇalerkenDinlet'e üye olmadan TonlaKazan'ı kullanamazsınız dedi Ben de yenilikleri belirttim ve TonlaKazan'ın sitesini ziyaret etmesini söyledim, ardından da sorunla ilgili olarak IPTAL yazıp 1001'e mesaj attıkdan sonra ardından AKTIF yazıp 1001'e tekrar mesaj attığımda sorunun gideceğini, sorunumu sizin çözmeniz açısından telefon açtığımı söyledim. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim dedi :)

    Arkadaşlar TonlaKazan'ın iptali durumunda sitede şöyle bir ibare yer almakta:

    Aşağıdaki butona tıklayarak, TonlaKazan üyeliğini iptal edebilirsin.

    Üyeliğini iptal edersen, şu anki bakiyen hattına yüklenmeyecektir.

    Üyeliğini daha sonra tekrar aktif etmek istersen, AKTIF yazıp 1001 e gönderebilirsin.


    Bakiyemde 41 Kontör bulunmakta, iptal edersem eğer 41 kontör silinecek mi? İşlemi gerçekleştiren arkadaşların yorumunu alabilir miyim?




  • Kontor Transfercilere Darbe Üstüne Darbe
  • bende iptal ettim çalarkendinleti. ayda 90 kontör şebeke içi hiç yoktan iyidir.
  • 5 defa aranmama rağmen kontör 0 görülüyor başka böyle problemi olan var mı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix

    5 defa aranmama rağmen kontör 0 görülüyor başka böyle problemi olan var mı

    Gece saat 02:30'yi geçerek güncelleniyor. Ben genelde sabah okula giderken kontrol ediyorum saat 06:30 gibi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xfurix

    5 defa aranmama rağmen kontör 0 görülüyor başka böyle problemi olan var mı


    hemen güncellenmiyor...sabah baksan daha iyi olur...
  • Daha acemiyim hocam yavas yavas ogrencem
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.