NET Garanti paketi cihazınızı, doğal afetler, kaza sonucu hasar, çalınma durumu gibi risk taşıyan durumlarına karşı korur.
Aktivasyon işlemi gerçekleştirilmiş olan her cihaz yukarıda belirtilen sigorta kapsamlarından herhangi birinden 1 yıl sürelerince 1 kez yararlanabilirler.
Aktivasyon işlemi, cihazın satın alındığını gösteren satış sözleşmesinde belirtilen tarihten itibariyle 14 gün içerisindewww.toshibatr.com/netgaranti adresinden yapılmalıdır. Bu süreden sonra yapılan aktivasyonlar geçerli sayılmayacaktır. Yüklenecek örnek sözleşme
Net Garanti hizmet paketinin aktive edilmesi için;
1. Satın alınan cihazın seri numarası 2. Cihazın asıl sahibine ait kullanıcı bilgileri, 3. TTnet tarafından düzenlenen cihazın satın alındığına dair düzenlenen sözleşme*örneği.
Sisteme yüklenecek olan satış sözleşmesinde, sözleşmenin düzenlendiği tarih ve kimin adına düzenlenmiş olduğu bilgisinin görülebilir olması zorunludur.Sözleşmenin dördüncü sayfası yüklenmelidir.
İletilmesi yeterlidir. Başvuru durumu yine aynı adres üzerinden kontrol edilebileceği gibi, kullanıcılara bir onay e-maili gönderilmektedir
Bu servis yalnızca kayıt işleminin yapıldığı Toshiba ürünü için geçerlidir.
Bu servis TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş Garantisi ile TT-net tarafından son kullanıcılara sunulan Satellite C55-A-1JJ ve C55-A-1JH modeli cihazlar için geçerlidir.
SERVİS VE DESTEK ALMA
Bu servis, Toshiba ürününüzün satın alındığı tarihten başlayarak alınan serviste belirtilen süre boyunca geçerlidir. Toshiba ürününüzde herhangi bir sorun ortaya çıkması durumunda, servis desteği almak için lütfen aşağıda açıklanan prosedürleri uygulayın.
TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.ş ile irtibat kurmadan önce, lütfen şu adımları uygulayarak kısa bir inceleme yapın:
1. Ürününüzün elektrik şebekesine doğru bir şekilde bağlandığından/pilinin dolu olduğundan ve açıldığından emin olun.
2. Aksesuarları ve harici bağlantıları kaldırarak ürünü orijinal yapılandırmasına sıfırlayın. Yeni yüklenen yazılım programlarının sorunlara neden olabileceğini göz önünde bulundurun ve bunları kaldırın.
3. Web sitemizin destek bölümünde ürününüzü kullanma ve sorun giderme konusunda önemli ipuçları ve yazılım güncelleştirmeleri bulabilirsiniz. Teknik destek almak ya da servis kaydı oluşturmak için yine web sitemizin destek bölümünden kesintisiz olarak faydalanabilirsiniz. www.toshibatr.com/destek
KAZA SONUCU HASAR KORUMASI
Kaza sonucu hasar koruması, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, Toshiba ürününün çalışması üzerinde olumsuz etkisi olan ve beklenmedik bir dış etkenden kaynaklanan her türlü bozulma veya hasarı kapsar.
Kaza sonucu hasar oluşması durumunda, lütfen talebin kapsamını sınırlamak ve Toshiba ürününü korumak için derhal gerekli tüm önlemleri alın ve herhangi bir onarım yapmayın. Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde 0216 340 60 80 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun.
Aşağıda belirtilen belgeleri ile birlikte cihazınızın Merkez servisimize ulaştırılması konusunda çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
1. Ürünün model numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
2. Toshiba ürününe ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten tasdikli bir bildiri.
Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.
TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.ş, onarım talebi gerekçesinin değerlendirilmesi için gerekli gördüğü destekleyici belgeleri talep etme hakkını saklı tutar.
ÇALINMAYA KARŞI KORUMA
Çalınmaya Karşı Koruma, bu hüküm ve koşullarda listelenen istisnalar dışında, belgelenmiş haneye tecavüz durumlarını veya açık şiddet göstergelerini taşıyan tüm hırsızlık olaylarını kapsar.
Ürünün çalınması durumunda, 48 saat içinde ilgili emniyet yetkililerine şikâyet dilekçesi vermeniz gerekir. Bu şikâyet ihbarı, Toshiba ürününe ilişkin referans bilgilerinin (seri numarası) yanı sıra ürünün çalındığı koşulları da belirtmelidir. Şikâyet ayrıca, Toshiba ürününün kaybedilmesi durumunu bir “çalınma” vakası olarak nitelendirmelidir.
Lütfen kazadan sonraki 72 saat içinde 0216 340 60 80 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öncelikle kayıt oluşturun.
Aşağıda belirtilen belgelerin tarafımıza ulaştırılması ile ilgili olarak çağrı merkezimiz tarafından gerekli bilgilendirme yapılacaktır.
1. Ürünün model numarasını ve satın alınma tarihini gösteren satın alma faturasının aslı veya fotokopisi.
2. Şikâyet ihbarının aslı veya fotokopisi.
3. Toshiba ürününe ilişkin referans bilgilerinin (ürün adı, model numarası ve seri numarası) ve irtibat bilgilerinizin yanı sıra olayın gerçekleştiği tarihi, saati ve koşulları tam olarak belirten ve Toshiba tarafından sağlanan forma uygun olan tasdikli bir bildiri.
4. Haneye tecavüz yoluyla çalınma durumunda, mülke ilişkin sigorta şirketine yapılan olay bildirimi ve Toshiba ürününün çalındığı mülkün onarımı için fatura.
5. Saldırı veya şiddet yoluyla çalınma durumunda, tıbbi rapor veya şahit ifadesi.
Bildirim sizin tarafınızdan yapılmalıdır ve istenen bilgileri içermeyen talepler reddedilebilir.
TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, talebin geçerliliğinin değerlendirilmesi için gerekli gördüğü destekleyici belgeleri talep etme hakkını saklı tutar.
MÜŞTERİ SORUMLULUKL ARI
Lütfen bir garanti talebiyle bağlantılı olarak Toshiba ürününüzü Toshiba Yetkili Servis Sağlayıcınıza iade etmeden önce Toshiba ürününüzdeki tüm verilerin eksiksiz olarak yedeklenmiş olduğundan emin olun. Size ait, gizli veya kişisel verilerinizi ve bilgilerinizi bilgisayarınızdan kaldırın.
TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, herhangi bir programda, verilerde veya çıkarılabilir depolama ortamlarında meydana gelen hasar veya kayıplardan ya da herhangi bir programın veya verilerin geri ya da yeniden yüklenmesinden sorumlu değildir. TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, kâr kayıplarından veya sonuç olarak ortaya çıkan kayıplardan, veri kayıplarından, yazılım kayıplarından ya da yazılımın yeniden yapılandırma maliyetlerinden hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
PARÇA VE MALZEMELER
TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, kendi tercihine bağlı olarak, standart garanti kapsamındaki tüm dizüstü bilgisayarları veya onların parçalarını (piller hariç), tüm servis süresi boyunca ücretsiz olarak yeni ya da yenilenmiş parçalarla onaracak veya değiştirecektir.
Piller için garanti süresi parçanın doğası nedeniyle 1 yıl ile sınırlıdır.
Bu servis kapsamında onarılan veya değiştirilen herhangi bir ürün veya parça, ürün veya parça için geçerli olan garanti süresinin geri kalanı boyunca veya üç ay süresince (hangisi daha uzunsa) garanti kapsamında olacaktır.
Garanti kapsamında değiştirilen tüm ürün ve parçalar TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş.
Klavye değişimi gerekirse yalnızca İngilizce klavyeler veya mevcutsa, servisin sağlandığı ülkenin yerel dilindeki klavyeler sağlanacaktır.
SERVİS SINIRLAMALARI VE İSTİSNALAR
Taleplerin tekrarlanması halinde TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş, tüm destekleyici belgeleri talep etme ve belirsiz ya da eksik belgelerin olması durumunda tüm talepleri reddetme hakkını saklı tutar.
Bu servis hiçbir yazılım için geçerli değildir. Toshiba ürününün bu servis kapsamında olmayan bir nedenden ötürü onarılması gerekirse TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş; parçaları, işçiliği ve masrafları size fatura etme hakkını saklı tutar.
Servis işletim sisteminin, diğer yazılım programlarının ve diğer konfigürasyonların kurulumu, tüm yerinde müdahaleler, diğer ekipmanla bağlantı ve uyumluluğu içeren tüm çözümler, bilgisayar ağındaki tüm problem çözümleri ve sabit sürücüde bulunan bilgilerin, verilerin, yazılım programlarının ve yazılım paketlerinin kurtarılmasını kapsamaz. Ürün ya da parçadaki arızanın, Toshiba Yetkili Satıcısı veya Yetkili Servis Sağlayıcısı dışında başka bir yerde yapılan servis, bakım ya da onarımdan kaynaklanması veya ürün ya da parça etiketlerinin/seri numaralarının değiştirilmiş ya da okunamaz hale getirilmiş olması durumunda bu servis ve standart garanti geçerli olmaz.
Aksesuarlar bu servis kapsamında değildir. Herhangi bir arıza durumunda lütfen yerel Toshiba satıcınızla temas kurun.
Kaza Sonucu Hasar Koruması aşağıdakileri kapsamaz:
Kasten hasar verme veya yetkisiz onarım gibi, Toshiba ürününün beklenmedik biçimde kaza sonucu hasar görmesi tanımına karşılık gelmeyen tüm olaylar. Aileniz veya çalışanlarınızın yanı sıra, size ait veya sizin sorumluluğunuz dâhilindeki kasti hatalar. Yangın durumu haricinde, hasar gören Toshiba ürününü sağlayamadığınız hasarlar. Haneye tecavüz ve şiddet içermeyen çalma veya çalma teşebbüsü sonucunda oluşan hasarlar. Açık ihmaliniz veya uygunsuz kullanımınız sonucu oluşan hasarlar. Toshiba ürününün size teslimatından önce veya teslimatı sırasında oluşan hasarlar. Kusurlardan ve kötü işçilikten kaynaklanan hasarlar. Toshiba ürününün bakımı, incelenmesi, değiştirilmesi, iyileştirilmesi veya geliştirilmesi için harcamalar. Toshiba ürününün kullanımından kaynaklanan eskime ve aşınma veya kalıcı etkiler; tıkanma, oksitlenme, aşınma veya pasla kaplanma. Besleyici piller, anten, besleyici kablolar veya cihazlar arasındaki bağlantı kablolarıyla ve daha genel olarak Toshiba ürününün açılmasını gerektirmeyen herhangi bir aksesuarla veya değiştirilebilir öğeyle sınırlı hasarlar. Sizin tarafınızdan yapılan teknik değişiklikler ve onarımlar. Toshiba ürününün kurulumu veya montajı sırasında veya montaj bir onarım kuruluşuna verildiğinde oluşan hasarlar. Toshiba’nın kullanım belgeleri ve talimatlarının takip edilmemesi veya uygulanmaması. Sonuç olarak meydana gelse de gelmese de, Toshiba ürününde oluşan işletim kayıpları veya fiziksel olmayan tüm hasarlar. Depremler, tusunamiler, yanardağ patlamaları, seller ve nehirler dâhil su kütlelerinin taşması. İç savaş, dış savaş, doğrudan veya dolaylı patlama etkilerinden kaynaklanan hasarlar, atom çekirdekleri veya radyoaktivite dönüşümlerinden ısı veya ışımaların serbest kalması ve parçacıkların yapay olarak hızlandırılmasından kaynaklanan radyasyon etkileri. Hükümete veya bir kamu yetkilisine ait düzenleme yoluyla ele geçirme, el koyma, kamulaştırma, ambargo, haciz veya yıkım sonucunda oluşan hasarlar. Toshiba ürününün taşınma sırasında uygun biçimde paketlenmemesinden kaynaklanan hasarlar Sigorta kapsamındaki hasarlar.
Çalınmaya Karşı Koruma aşağıdakileri kapsamaz:
Açıklanamayan kayıplar, eksik parçalar veya yok olmalar. Motorlu taşıtlarda gerçekleştirilen çalınma olayları. Üçüncü taraflar haricindeki bir kişi veya Toshiba ürününün çalındığı mülkün korunması ve izlenmesinden sorumlu kişi tarafından gerçekleştirilen çalma veya çalmaya teşebbüs durumu. Çizikler, döküntüler, lekeler veya aşınmalar ve daha genel olarak, Toshiba ürününün çalışmasını etkilemeyen harici parçalarda oluşan hasarlar. Açık alanda, denizyolu veya karayolu taşımacılığında el çantasında taşınmayan ve sizin veya sorumlu bulunan başka bir kişinin doğrudan ve yakın gözetimi altında bulunmayan Toshiba ürünleri.
reklam kokan hareket bunlar toshiba çok pahallı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme