10.02.2009 tarihinde İRİSBİLGİSAYAR(YETKİLİ SERVİSİ) verdiğim laptopumu 12.08.2009 tarihinde 1001 zorluk içinde geri aldım.Neden bu kadar geciktiğini sorduğumda ise gümrükte sorun çıktığını söyledi.Sık sık gümrük sorunu yaşıyormusunuz diye sorduğumda, evet cevabını almam beni çok şaşırttı.
Beni 6 ay mağdur ettiler ve hiç bir şekilde özür dilemediler. Eğer bu işi yapamıyorlarsa,bıraksınlar başkaları yapsın. Toshiba'nın adını kirletmesinler.
ayrıca bu tekinik servis musterilere karsı cok ilgisizler adama soru soruyorsun cevaplıyor sonra suratına bakmadan ıcerı odasına gecıyor
arkadaşım faturan duruyosa, bilgisayarı teslim almayıp para iadesi alabilirdin.
quote:
Orijinalden alıntı: defacto99
arkadaşım faturan duruyosa, bilgisayarı teslim almayıp para iadesi alabilirdin.
o kadar kolay kabul etmiyorlar degisimi guzel kardesım keske kabul etseler
Hakem heyetine git.6 ay da ne imiş.
Hakkınızı aramayı bilmiyorsanız kimseye suç bulmayınız. Yasa size hak tanımış, demiş ki onarım süresi en çok 30 iş günü sürer. 30 iş gününde onarım tamamlanamaz ise, yeni bilgisayar isteme hakkınız ya da para iadesi isteme hakkınız var demiş. Neden hakkınızı aramadınız? Ayrıca burada İRİS bilgisayarın hiç bir yükümlülüğü yoktur. İris bilgisayar yurtdışından parça isteyemez. Parça istekleri Toshıba distrübütörü TNB bİlgisayar A.Ş. nin yetkisi dahilindedir. Siz hakkınızı aramamışssınız, Toshıba'da doğal olarak işine gelen bu konuda size haklarınızı hatırlatmamış.. Gümrük sorunu sizin sorununuz değil, Toshıbanın sorunudur...
quote:
Orijinalden alıntı: dogukan111
quote:
Orijinalden alıntı: defacto99
arkadaşım faturan duruyosa, bilgisayarı teslim almayıp para iadesi alabilirdin.
o kadar kolay kabul etmiyorlar degisimi guzel kardesım keske kabul etseler
Ne demek etmiyorlar? Bu kendilerinin keyfine kalmış bir durum değil..
benım aldıgım pc bırden kulakları raharsız eder derecesine otmeye baslıyor.adama dedım ki bu pcde bi sorun belli bu ama kendısı ısrarla benım ses ayarlarıyla oynadıgımı iddaa ediyor yaptıgım tek sey ise kulaklıgı pcyı takıp cıkarmak neyse adama dedım bır daha bu sorunla karsılasırsam getırırım dırek degıstırısınız bana eger bizi donanımsal bi sorun olduguna ınandırırsan degiştiririz dedi YANİ O KADAR KOLAY KABUL ETMİYORLAR
forum.donanimhaber.com/register.asp
16.madde.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme