Şimdi Ara

TOYOTA AURİS 1.33 LİFE İÇİN YORUM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
88.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu Toyota 1.33 atmosferik motorda neden bu kadar ısrar ediyor anlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eko33

    Bu arabanın motoru 1299 cc olsaydı, alaşım jant olsaydı, arka camlar da otomatik olsaydı. Yarın gider sıfır alıp tüpü taktırırdım

    Motoru vergi diliminden dolayı söylüyorsanız onu göze aldım maalesef
    Alaşım jant için 1000 tl verip taktırıcam aracı almaya karar verirsem
    Arka camlar içinse yapabileceğim bir şey yok alırsak çevirmeye başlıycaz
  • Araba güzel motor kötü. Hadi cvtsine de katlanalım da 1.33 olmaz be kardeş. Toyota avrupada çatır çatır 1.2t motorla satarken ülkemize üvey evlat muamelesi yapıp millete hala 1.3-1.6 atmosferik motorları ittirmesi etik dışı. Zaten bu sebeple auris hiçbir zaman ülkemizde c hatch sınıfında söz sahibi olamıyor. Satılan c hatchleri düşünün piyasada hala atmosferik motorlarla satılan bir iki modelden biri. Bütün diğer markalar verimli ve çok daha performanslı turbo motorlara geçtiler. Opel astradaki 1.0 turbo motor bile daha iyi, seneye 1.0 eco tsi golfe gelecek 1.2tsidan daha iyi motor. Megane da 1.2t var, focusta 1.0 ecoboost var, yeni civic turbo motorla geliyor, hatchi satılıra onda da turbo motor olacak, i30a t-gdi motor geliyor, yeni pulsar bile tamamı turbo motorlarla geldi.

    Peki toyotadaki bu inat ne? Yo dostum yo, ben bu devirde paramı atmosferik motorlu arabaya kaptırmam.
  • bende 1.33 corolla vardı. Ben auris yerine corolla alınması taraftarıyım çünkü;

    1- corollanın bagajı ve iç hacmi daha büyük
    2- corollanın 2.eli daha kuvvetli.

    lpg ile çok uyumlu çalışıyor şehiriçi şehir dışı karma 16-17 krş lpg tüketimi vardı.

    Performans anlamında yokuşta bayılablir , 0-100 ü çok önemli değil beni güvenli sakin bir şekilde a noktasından b noktasına ulaştırsın , arızası olmasın , servisi adam gibi hizmet versin derseniz seve seve alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Araba güzel motor kötü. Hadi cvtsine de katlanalım da 1.33 olmaz be kardeş. Toyota avrupada çatır çatır 1.2t motorla satarken ülkemize üvey evlat muamelesi yapıp millete hala 1.3-1.6 atmosferik motorları ittirmesi etik dışı. Zaten bu sebeple auris hiçbir zaman ülkemizde c hatch sınıfında söz sahibi olamıyor. Satılan c hatchleri düşünün piyasada hala atmosferik motorlarla satılan bir iki modelden biri. Bütün diğer markalar verimli ve çok daha performanslı turbo motorlara geçtiler. Opel astradaki 1.0 turbo motor bile daha iyi, seneye 1.0 eco tsi golfe gelecek 1.2tsidan daha iyi motor. Megane da 1.2t var, focusta 1.0 ecoboost var, yeni civic turbo motorla geliyor, hatchi satılıra onda da turbo motor olacak, i30a t-gdi motor geliyor, yeni pulsar bile tamamı turbo motorlarla geldi.

    Peki toyotadaki bu inat ne? Yo dostum yo, ben bu devirde paramı atmosferik motorlu arabaya kaptırmam.

    Maksimum 55000 tl ye alınabilecek daha iyi bir araç var mı hocam.
    Daha fazla veremiyorum sıfır almak istiyorum. Fiesta Clio vb seçenekler de var ama Auris daha iyi gibi duruyor. Siz olsanız ne alırdınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Ceed i30 gibi araçlara yönelin.. İki araç arasındaki segment farkı kadar fark var

    Ceed 75000 den başlıyor yanlış bilmiyorsam
    Bu araç 55000
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberte11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Araba güzel motor kötü. Hadi cvtsine de katlanalım da 1.33 olmaz be kardeş. Toyota avrupada çatır çatır 1.2t motorla satarken ülkemize üvey evlat muamelesi yapıp millete hala 1.3-1.6 atmosferik motorları ittirmesi etik dışı. Zaten bu sebeple auris hiçbir zaman ülkemizde c hatch sınıfında söz sahibi olamıyor. Satılan c hatchleri düşünün piyasada hala atmosferik motorlarla satılan bir iki modelden biri. Bütün diğer markalar verimli ve çok daha performanslı turbo motorlara geçtiler. Opel astradaki 1.0 turbo motor bile daha iyi, seneye 1.0 eco tsi golfe gelecek 1.2tsidan daha iyi motor. Megane da 1.2t var, focusta 1.0 ecoboost var, yeni civic turbo motorla geliyor, hatchi satılıra onda da turbo motor olacak, i30a t-gdi motor geliyor, yeni pulsar bile tamamı turbo motorlarla geldi.

    Peki toyotadaki bu inat ne? Yo dostum yo, ben bu devirde paramı atmosferik motorlu arabaya kaptırmam.

    Maksimum 55000 tl ye alınabilecek daha iyi bir araç var mı hocam.
    Daha fazla veremiyorum sıfır almak istiyorum. Fiesta Clio vb seçenekler de var ama Auris daha iyi gibi duruyor. Siz olsanız ne alırdınız.

    B araç küçük takıntınız yoksa bu araç her türlü o motorlu auristen daha iyi o paraya, siz aurise o paraya cv sınıfı diye tav oluyorsunuz da bir düşünün c sınıfı arabayı diğerleri 60-70binden aşağı vermezken bunlar niye 55e veriyor diye. O motor ve donanım yüzünden işte. Birazdan yoo o motor çok iyiciler gelir ama inanmayın. 1.3 atmosfeirk motor ciğeri belli. Ben 1.6sını kullandım o bile kötüydü.




    Yok bunlar bana küçük gelir derseniz büyük isterseniz



    Ama daha da iyisi az da yaksın derseniz mis gibi sıfır dizel araçlar var o paraya, turbo dizel olduklarından torkları hayli yüksek asla çekmezlik etmezler, tüketimleriyle de yüz güldürürler





    Diyorum ya auriste adam gibi motor olsa hepsine tercih edilir ama o motorla olmaz. İlk verdiğim linkteki eco tis ibiza içinden geçer performans olarak. Dsg ile çok seri kıvram sürüşü çok keyifli bir araç. Polo ise o kadar seri olmasa da o da kıvram aynı motorlu loung edonanım polomu yeni sattım sürüşü oldukça keyifliydi torkundan dolayı.

    Astrada o keyfi bulamayacak olsanız da sonucçta c sınıfı bir sedna olarka onun da ayrı getirileri var. 1.33ten daha iyi gideceği gibi lpg ile de takılabilirsiniz. Bagaj avantajı var.

    Egeayı ben sevmesem de avantajı büyük ve ikinci elde tutacğa artık belli oldu satış rakamlarından.

    c elysee ve 301 ise her ne kadar malzeme kaliteleri ile eleştiri alsalar da ve bundan haklı olunsa da sonuçta b+ sedanlar, geniş iç mekanlar, çok az yakan güzel hdi dizel motorları ve büyük bagajlarıyla günlük hayatta bu paraya çok iyi f/p arabaları.




  • İbizada isterse 200hp motor olsun aurisin yaninda civatasina kadar lestir o araba.sanziman ayipli mal zaten.b segmenti asla c nin rahatligini vermez adama.
    4senelik 1.33 corolla kullanicisiyim,dag bayir cikmadigim yol kalmadi,araba kullanmayi bilen adam 120nin altini gormez bu motorla.
    Toyota 1.2t getirmiyor bende eleştiriyorum eyw da getirirse 53binden satmaz size o arabayi.vag in yaptığı gibi 65bin ister,sahsen bende turbosu var diye 12bin tl saymam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 8 Eylül 2016; 18:17:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 Auris almak istiyorum ama kafamda soru işaretleri var yakıt ve çekiş konusunda veya 50 bin TL ye hangi markayı tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busemn

    1.33 Auris almak istiyorum ama kafamda soru işaretleri var yakıt ve çekiş konusunda veya 50 bin TL ye hangi markayı tavsiye edersiniz.

    ÇEkiş konusunda tatmin etmeyeceği garanti.
  • Kasa hoş gerisi boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busemn

    1.33 Auris almak istiyorum ama kafamda soru işaretleri var yakıt ve çekiş konusunda veya 50 bin TL ye hangi markayı tavsiye edersiniz.

    Al kardeşim burdakilere bakma sanırsın hergün f1e katılıyıiler güzel bi araç konforlu ben 3 yıl bindim geniş 2 çocukla iyiydi o fiata c sınıfı yok araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 fiyat performansı aracıdır. 2015 modelleri bile 50-55 arası alabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Auris corolladan bir tık daha kaliteli bir araç. Motor çekiş olarak tatmin edecek cinsten iş görür yani.

    Tavsiyem şöyle 5-6 bin km yapıp güzel bir ustaya atiker kit taktırmanız. Sonrasında şehir içi 18 krş tüketim. Tadından yenmez.

    kaç litre lpg tüketiyorsunuz? ben 9.4 litre benzin ortalamam var . 1.1 çarpan katsayısı ile çarpınca 10,40 lt lpg yapıyor. 1.2 ile çarparsam 11.3 lt lpg yakıyor. lpg 3.46 tl bugünün fiyatı yani her türlü 35 kuruş yakıyorum hesaplarıma göre . sizin 18 krş sehir içini görünce ne güzel olur diye iç geçirdim. hala 18 kuruş civarı mı yakıyor son zamlar ile birlikte şehir içi yakıtınız nedir. aslında fiyat bazlı konuşmak istemiyorum sadece kaç litre lpg yakıyorsunuz şehir içinde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alkan1905 A kullanıcısına yanıt
    9.4 litre nasıl bir şehir içi hocam 😂 tabi o zaman 2.20 falandı lpg şu an 3 lira.



    Her neyse sonuçta 54 krş benzin yakmak yerine 35 krş lpg yakacak bence güzel tüketim olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 motor kalkıyor diye bir söylenti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    9.4 litre nasıl bir şehir içi hocam 😂 tabi o zaman 2.20 falandı lpg şu an 3 lira.



    Her neyse sonuçta 54 krş benzin yakmak yerine 35 krş lpg yakacak bence güzel tüketim olur.

    Haziranda aldım hep 5 kişi gezdik klima %70 açıktı mevsim yaz olduğu için yaz boyu 6500 km civarı yol yaptım . Ortalamam da 9.4 litre civarı o yüzden bilemiyorum kaç litre lpg yakarım diye düşünüyorum 10 güne kadar Prins marka taktırmayı de sünüyorum 2000 tl 9 taksit fiyat verdiler . Prinsin giriş seviyesi bir kiti . Kullananlar yorum yapabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alkan1905 A kullanıcısına yanıt
    Vallahi hocam ben uzun yolda 1.33 life ile 6 litre dolayında dolaştım sizin tüketim baya yüksek olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Vallahi hocam ben uzun yolda 1.33 life ile 6 litre dolayında dolaştım sizin tüketim baya yüksek olmuş.

    neredeyse %50 fazla yakıyorum üstelik sakin ve devirli kullanmaya özen gösterdiğim halde. acaba rodaj bitene kadar bu şekilde mi gider? kaç binden sonra düşer?
  • ben de 2. el 2015-2016 auris 1.33 life düşünüyorum.

    benim için bagaj hacmi önemli. kullanan arkadaşlar bagaj hacmini değerlendirebilirse çok sevinirim.

    atmosferik motor konusu benim için daha iyi çünkü araçlarımı lpg de kullanıyorum. lpg de en uyumlu motorlar da atmosferik motorlar olduğu için işime gelir.

    arka cam konusu biraz can sıkıCI tabi. keşke otomatik olsaydı. yani bu devirde çevirmeli kol mu kaldı... :)

    genel olarak aracı değerlendirebilirseniz çok sevinirim.

    bütçem 55.000 civarı. bu kriterlerde auristen daha iyi bir model varsa tavsiyeleri de alabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TriaThlon -- 12 Nisan 2018; 11:33:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.