Şimdi Ara

TOYOTA AURİS 1.33 LİFE İÇİN YORUM (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
88.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konuyu hortlatıyorum. Güncelliğini korusun hemde...

    Eksileri:

    1. Araç birazcık yavaş kalıyor.

    2. Sene 2018 ama life modeli hala arka camlar manuel

    3. Arka kapılara hoparlör bile koymamışlar.


    Artıları:

    1. Arka yolcu tarafında şaft tümseği yok. Çok rahatlık

    2. LPG takılınca ben yakıtına doyamadım. An itibariyle LPG 3.55 lira. Araç km ye 28 Kr. Yakıyor.

    3. Motoru acayip sessiz ve yalıtım süper.

    4. Modelin yüksekliği, kasanın sportifliği açısından 65.000 liraya bulabileceğin en güzel araba. B segment fiyatına C segment...

    Sonuç : passat b6 tsi den inipte bu araca binen birisi olarak ilk haftalar neredeyse sinirden yakacaktım arabayı. Öyle yavaş geliyordu ki bana.

    Bir kaç hafta geçmeden çok sevdirdi kendini.

    Çok uysal ve yumuşak bir araba.

    Hele hele benzinde 80 kuruş yakan passat yanında LPG uyumlu auris in 28 kuruş yakması aklımı aldı :)


    Not : an itibariyle benzin 7.03 - LPG 3.55 lira.

    Buraya kayıt düşelim ileride geçmiş ile karşılaştırma yaparız.

    Bu arada auris 2018 sıfır fiyatı : 99.000 lira ile 102.000 lira aralığında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkhkn -- 7 Eylül 2018; 5:41:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaş 1.33 ü satıp 1.6 sını almıştı. Ben hiç kullanmadım ama lanet ediyordu motora.
  • Tam 2 yıl önce ağustos2016 da 55 milyara almıştık şu an fiyat listesi 99 milyar. Tüp taktırmadık ortalama tüketim %90 şehiriçi tam olarak 7 litre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kusuruma bakmayın eğer önceden cevaplandıysa ama;

    Hangi vergi diliminde bu araç? 1.33 ama 1298 cc olarak mı gözüküyor ruhsatta yoksa 1.3-1.6 arası mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Arkadaşlar kusuruma bakmayın eğer önceden cevaplandıysa ama;

    Hangi vergi diliminde bu araç? 1.33 ama 1298 cc olarak mı gözüküyor ruhsatta yoksa 1.3-1.6 arası mı?
    Tabii ki 1.3-1.6. Devletin alacağını aşağı yuvarladığı nerde görülmüş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Mart 2019; 11:25:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bir an umutlandım hocam. 1.3 multijetler gibi belki 1298 olabilir diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leidenfrost

    Bir an umutlandım hocam. 1.3 multijetler gibi belki 1298 olabilir diye
    Multilerde 1248 1298 değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur hocam. Kardeşimde var da tam bilemiyorum. Ama vergi diliminde avantajlı
  • Arkadaşlar bende de 2014 1.33 Life var 75000 km de. Aracı 72000 km de aldım ve yakıt tüketimi ekranda sürekli 6.8 Lt görünüyor. Sabit olması normal mi yoksa değişken olması mı gerekiyor?
    Bir de Allah kaza bela vermezse inşallah kullanmayı düşünüyorum uzun süre ve bu yüzden araca LPG taktırmayı düşünüyorum malum benzin 7 tl oldu. Sizce sorun yaşar mıyım? Yani bu aracın LPG uyumu nedir? Bildiğim kadarıyla Toyota lar bu konuda en sorunsuz araçlardan biri. Güvenilir bir yerden Cangaz tavsiyesi aldım parçalarının Zavoli olduğunu ve gönül rahatlığıyla taktırabileceğimi söyledi fiyat da 2250 TL. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 1 senedir kullanıyorum, Polo 1.4 75 ps ten geçtim. Auris 1.33 un 2. Vites 20-45 arası çok cansız ama zamanla karakterini öğreniyorsun. Valve teknoloji asıl 3800 devirde kendini gösteriyor. Atmosferikte yokuşta devir cevireceksin, polo 3. Vites 80le rahat çıkardı buda öyle ama bu o hızlarda inanılmaz istekli gidiyor gazladikca coşuyor. Devir düşünce 2. Viteste özellikle çok nazlaniyor, polo altta daha canlıydı. 6ileri olması avantajlı çoğu yokuşu 5ile 110-120 tirmanabiliyor, 190a çıkmak kolay, 99beygir kullanmasını bilirsen gücü alıyorsun. Hız sabitleyici takmak çok kolay. Boşunda bile ESP, yokuş kalkış, Dijital klima ve her yerinde airbag mevcut. Klima manuel olup arka cam otomatik olsa daha mantikliymis ki zatan makyajla öyle yapılmış.
    Yakıt çok güzel sanki B segmenti, İzolasyon bir Golf değil ama iyi, yok tutusta aynı güzel makina Toyota işte...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.