Bilgiler için teşekkürler. Detaylar daha iyi olduğunu gösteriyor Ford motorun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Toyota Corolla Sedan'a 1.5 litre motor seçeneği geliyor (9. sayfa)
-
-
Yeni motor ile yeni CVT şanzıman kullanılacak. Dediğin gibi ilk kalkışı dişli olan, 10 oranlı Direct Shift CVT olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: commandxYokuş çıkarken vites düşecek, bağıracak konforu olumsuz etkileyecek kısmı doğru, çok yakacak kısmı yanlış. Turbo motor basacak havayı, içecek yakıtı. İçtiği yakıtla da üretecek gücü ve bu sayede daha rahat, daha konforlu çıkacak.
Yokuştaki o rahatlık turbodan değil, anlık yakılan fazla yakıttan geliyor. Turbo sadece aracı
Allahın turbo düşmanı seni
8 kişi yokuşta tork fakirliğinden gidemeyenlerde beğenmiş yazdığını
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 ibiza bile daha performanslı. Insan daha güçlü motor yapar bunlarda güçten kısmış. Gerçi her markanın fanatiği var amcalar torka mı silindire mi bakacak alır geçer. Gidiyorsa sıkıntı yok. Bence araba demek tork demek. Yavrum 300 torklu dizeller ne gidiyor rampalarda. Asıl sürüş zevki onlarda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel gelişme. Teknik verileri merakla bekliyorum. Cvt'nin kalkıştaki hantallığını alırsa 1.6 motora göre performans olarak geri kalmaz hatta iyi bile olabilir.
-
Yılardır kullanılan, güvenilir, tamiri kolay, dayanıklı 1.6 132 bg motorun üzerine bir şey koymadığı gibi LPG uyumunda sorun olduğu söyleniyor. Bu tür yeni motorlar genelde daha dayanıksız ve tamiri daha zor oluyor. Bu nedenle yeni corolla'nın tam da satışları çok iyi giderken kötü bir kara olmuş. Toyota Türkiye'de eminim bu karardan memnun değildir.
-
2011 model s80 2.0t vardı 203 hp powershift değerindeyken satalım dedik bulunduğumuz yerde tanıdığın temiz aracı vardı 6 7 ay kullanırız tekrar yeni ya volvo yada mercedes audi geçeriz dedik corolla 1.4 d4d manuel 90 hp araç tamam zaten gücü yok denedik ettik geçici süre işleri yoluna koyana kadar bineriz dedik ama kardeşim araba hiç mi gitmez 2 kişi içinde ben 90 kg arkadaşım 55 kg köşeyi 3. viteste çekmiyor araç bakımları yapılık 45.000 de araç hacim yok güç yok biliyoruz ama bu kadarda performanssız olmasın bir zahmet sorunsuz olsun diye turbo koymuyorlarmış kardeşim düzgün araç kullanırsan turbosuz 500 gidiyorsa turbolu 250 gitsin örnek veriyorum ama insan gibi gitsin rakip araçlara bakınca toyota çok geride malesef birde ağırlık yok araçlarda hafif araçlar ona rağmen rezalet bir motor gamı var 1.5 litre yapıyorsan koy turbo 140 150 hp olsun 240 nm de tork olsun insanlar verecekler 250bin tl para çoluk çocuk 4 kişi bagaj dolduracak sonra yaz sıcağında 153 nm tork ile rampa saracaksın ha çıkarmı çıkar o ayrı konu ama sıkıntısız çıkarsa daha iyi değilmi benim fikrim bunlar her görüşe saygımız var teşekkürler hayırlı forumlar kardeşlerim.
-
Dizel corollalarda turbo vardır. 200 Torku vardır. 0-100 değeri 90 beygire rağmen 12 saniye civarındadır. Bu yine aynı güce sahip reno ve fordlarla aynıdır. Dizel aurisimin ağırlığı 1385 kilodur. Bu ağırlık sınıf standartlarının üzerinde bile sayılabilir.
toyotadaki motorun türevlerinden tek farkı devirli bir dizel motor olmasıdır. Aynı isi 500-1000 devir daha fazla çevirerek yapabiliyor. Buna Karsin 4 binde degil 5 bin devre dogru kesiliyor gücü. Bu durum yakıtı da olumsuz etkilemiyor.
soyledigin seyleri nereden tutsan elinde kalır. Daha önceki aracın 200 beygirmiş. 90 beygiri hakkıyla veren bir arac alıyorsun ve beğenmiyorsun. 140-150 beygir olsaydi diyorsun. Sana satarken 90 beygir olduğunu mu söylemediler mi? Sıkıntı nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Toyota dan beklenti içten yanmalı motorlar mı bence değil yeni motor demek komple mekanik değişti demek ne gerek var al Bosch elektrik motorunu tak şu kasaya sarsıntı yapmayacak süspansiyon'u bas geç mevcuttaki hibritler vs mantıklı değiller hiçbir zaman tr pazarında doğru dürüst opsiyon sunmadılar kızgınım psa motorcular haklı içi bomboş kasa yaw -
Hayırlı forumlar kardeşim öncelikle yazımdada dediğim gibi ben araç karşılaştırması yapmadım ve bunun zaten performanssız olduğunu deneyerek aldım aracı şu anda satmak üzereyiz yine s80 yada e kasaya geçiyoruz benim demek istediğim ne kadar deneme yapsanda araç sahibi olunca kullana kullana daha iyi anlıyorsun araç tanıdığımızın temiz bir aracıydı bizde araçsız kalmayalım diye kısa bir süreliğine aldık burada demek istediğim insanların yazdığı gibi yok 90 beygir gibi değil atik torku 205 bayılmıyor etmiyor gibi yazanların aksine araç 90 beygir gibi değil daha düşük bir beygir gibi hisettiriyor ben bunu söylüyorum onun haricinde zaten 1.4 90 hp araçdan 1.6 2.0 dizel performansı beklemek aptallıktır
-
quote:
Orijinalden alıntı: ahmetdrli22Hayırlı forumlar kardeşim öncelikle yazımdada dediğim gibi ben araç karşılaştırması yapmadım ve bunun zaten performanssız olduğunu deneyerek aldım aracı şu anda satmak üzereyiz yine s80 yada e kasaya geçiyoruz benim demek istediğim ne kadar deneme yapsanda araç sahibi olunca kullana kullana daha iyi anlıyorsun araç tanıdığımızın temiz bir aracıydı bizde araçsız kalmayalım diye kısa bir süreliğine aldık burada demek istediğim insanların yazdığı gibi yok 90 beygir gibi değil atik torku 205 bayılmıyor etmiyor gibi yazanların aksine araç 90 beygir gibi değil daha düşük bir beygir gibi hisettiriyor ben bunu söylüyorum onun haricinde zaten 1.4 90 hp araçdan 1.6 2.0 dizel performansı beklemek aptallıktır
Ben bu aracı 35 bin km’dir kullanıyorum. Daha önce 78-90-100-110-140 beygirlik araçlarım oldu. Benzin-dizel-LPG karışık. Eğer aşağıdaki verileri incelersen aldığın corollanın kendinden yüksek hacimli fakat aynı güce sahip, aynı sınıf araçlar ile aynı performansa sahip olduğunu görürsün. Yakıt olarak da gerçek kullanımda 1.6 ford ve vwlerden iyidir. Reno ile başı çeker. Reno motorundan da sağlamdır.
bence 90 beygirin anlamını bilmiyorsun. Sana 90 beygirin yetersiz geldiğinin farkında değilsin. Araçta sıkıntı var sanıyorsun. 90 beygirlik ne alırsan al bundan iyi gitmez. Toyota motorunun tek farkı diğer dizellerden 500-1000 devir daha devirli bir makine olması.
2013 sonrası corolla. 1.4 d4-d 90 beygir. 0-100km 12.5 saniye. mak hız 180km/sa. Ağırlık 1300kg.
https://www.auto-data.net/tr/toyota-corolla-xi-e170-1.4-d-4d-90hp-18482
2013 sonrası focus3. 1.6tcdi 95 beygir. 0-100 km 12.6 saniye. Mak hız 180km/sa. Ağırlık 1339kg.
https://www.auto-data.net/tr/ford-focus-iii-sedan-facelift-2014-1.6-tdci-95hp-20118
2012 sonrası megane3.1.5 dci 95 beygir. 0.100km 12.3 saniye. Mak hız 190km/sa. Ağırlık 1215kg.
https://www.auto-data.net/tr/renault-megane-iii-phase-iii-2014-1.5-dci-95hp-fap-20164
2009 sonrası golf 6 station. 1.6 TDi 90 beygir. 0-100km 12.9 saniye.Mak hız 186km/sa. Ağırlık 1395kg.
https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-golf-vii-variant-1.6-tdi-90hp-18429
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yeni swift 1.2 turbosuz 11 sn hemde 90 bg bide ölü cvt ile tabiki 900kg :)quote:
Orijinalden alıntı: ARES007Ben bu aracı 35 bin km’dir kullanıyorum. Daha önce 78-90-100-110-140 beygirlik araçlarım oldu. Benzin-dizel-LPG karışık. Eğer aşağıdaki verileri incelersen aldığın corollanın kendinden yüksek hacimli fakat aynı güce sahip, aynı sınıf araçlar ile aynı performansa sahip olduğunu görürsün. Yakıt olarak da gerçek kullanımda 1.6 ford ve vwlerden iyidir. Reno ile başı çeker. Reno motorundan da sağlamdır.
bence 90 beygirin anlamını bilmiyorsun. Sana 90 beygirin yetersiz geldiğinin farkında değilsin. Araçta sıkıntı var sanıyorsun. 90 beygirlik ne alırsan al bundan iyi gitmez. Toyota motorunun tek farkı diğer dizellerden 500-1000 devir daha devirli bir makine olması.
2013 sonrası corolla. 1.4 d4-d 90 beygir. 0-100km 12.5 saniye. mak hız 180km/sa. Ağırlık 1300kg.
https://www.auto-data.net/tr/toyota-corolla-xi-e170-1.4-d-4d-90hp-18482
2013 sonrası focus3. 1.6tcdi 95 beygir. 0-100 km 12.6 saniye. Mak hız 180km/sa. Ağırlık 1339kg.
https://www.auto-data.net/tr/ford-focus-iii-sedan-facelift-2014-1.6-tdci-95hp-20118
2012 sonrası megane3.1.5 dci 95 beygir. 0.100km 12.3 saniye. Mak hız 190km/sa. Ağırlık 1215kg.
https://www.auto-data.net/tr/renault-megane-iii-phase-iii-2014-1.5-dci-95hp-fap-20164
2009 sonrası golf 6 station. 1.6 TDi 90 beygir. 0-100km 12.9 saniye.Mak hız 186km/sa. Ağırlık 1395kg.
https://www.auto-data.net/tr/volkswagen-golf-vii-variant-1.6-tdi-90hp-18429
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 3 Aralık 2020; 13:54:41 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Beyler merhaba, internette izlediğim bir video da yeni 1.5 motorun atmosferik ama direkt enjeksiyonlu olduğu ve bu yüzden de LPG uyumu olmayacağı ya da sorunlu olabileceği belirtilmiş, bu bilgi doğru mudur? Yeni 1.5 e lpg uyumu olmayacak mı? -
quote:
Orijinalden alıntı: GökhanYılmaztürk
Beyler merhaba, internette izlediğim bir video da yeni 1.5 motorun atmosferik ama direkt enjeksiyonlu olduğu ve bu yüzden de LPG uyumu olmayacağı ya da sorunlu olabileceği belirtilmiş, bu bilgi doğru mudur? Yeni 1.5 e lpg uyumu olmayacak mı?Direkt enjeksiyonlu ve atkinson çevrimi bir motor diye biliyorum.
-
-
1.6 motor 2021 de yürürlüğe girecek emisyon standartlarını karşılamadığı İçin yeni 1.5 motora geçiyorlar diye tahmin ediyorum. Yani bir nevi mecburiyetten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: coskunserceYılardır kullanılan, güvenilir, tamiri kolay, dayanıklı 1.6 132 bg motorun üzerine bir şey koymadığı gibi LPG uyumunda sorun olduğu söyleniyor. Bu tür yeni motorlar genelde daha dayanıksız ve tamiri daha zor oluyor. Bu nedenle yeni corolla'nın tam da satışları çok iyi giderken kötü bir kara olmuş. Toyota Türkiye'de eminim bu karardan memnun değildir.
Toyota turkiye durumun farkinda. Emisyona gore mtv istegi bosuna degil. Otv de zaten ozel tesvik aliyorlar. Bence mtvde de istedigini elde edecek, hibrit satislarina agirlik vereceklerdir diye tahmin ediyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lpg uyumu olmayacak mı yani?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X